-
Ρουφηγμα με ηλεκτρική σκούπα.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα σας, πρώτο θέμα στο forum σας!!
opel astra H 05' 1.4
Αγορασμένο το 2010 με 73000Km
->80.000Km αντικατάσταση αντλίας νερού λόγω μικρής διαρροής από αυτήν.
->100.00Km αντικατάσταση ακρόμπαρα-ημίμπαρα.(φυσιολογική φθορά)
->110.000Km αντικατάσταση του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη του a/c compressor.
Το καλύτερο στο τέλος.
-> Χθες με 120Km/h στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης έσπασε ο εκκεντροφόρος εξαγωγής. Θα ανοιχτεί κεφαλάρι για να δούμε το μέγεθος της ζημιάς. Ο χιλιομετρητής έδειχνε 125.000Km
Υ.Γ: Έχω και μια κόρνα που δεν δουλέυει λόγω εγκεφάλου κολώνας τιμονιού.Τα χλμ του,είναι τουλάχιστον 250000.....μη σου πώ παραπάνω!!
Αργοπορημενη απαντηση αλλα ετυχε και σε γνωστο μου που ειχε αγορασει το αμαξι καινουριο.Περιπου στα ιδια χλμ.
-
Σε astra παλι? γιατι ξαδελφος του μαστορα μου στην Αθηνα επαθε το ιδιο ακριβως σε astra.. εσπασε εκκεντροφο
-
Τσιμουχα επιλογεα ,φλατζα σαζμαν και τσιμουχα στροφαλου. Τι διαολο. Συννενοημενες ηταν οι τσιμουχες!
Πολυ μουργα μεσα αφου ποτε δεν ειχε ανοιχτει το κιβωτιο ταχυτητων. 16 χρονια ειναι αυτα. -
Έχω audi A4 1.8 T quattro 180hps και το πήρα από Γερμανία καινούργιο τον Ιανουάριο του 1997.Σήμερα έχει 480.000 χλμ και τα προβλήματα που έχει είναι μπαλάκια-ψαλίδια και τα οποία άρχισαν να παρουσιάζονται απ'το 2002 που ήρθε στην Ελλάδα το όχημα.Τα προβλήματα αυτά είναι λόγω κακού οδοστρώματος.Δούλεψε το όχημα σε πολλά αλάτια στη Γερμανία αλλά και στην Κοζάνη που είναι σήμερα και δεν έχει βγάλει το παραμικρό σε σκουριά ή σαπίλα.Μία φορά άλλαξα δισκοπλατό στα 320.000χλμ. Γενικώς είναι ένα όχημα που για 17 χρόνια είναι ένας πιστός συνεργάτης μου.Το μόνο ελάττωμα που έχει στην κατανάλωση είναι μηδαμινές μπροστά σε άλλα οικονομικότερα οχήματα που βγάζουν πλήθος βλαβών.
-
Τουρμπινα δεν εχεις επισκευασει-αλλαξει?
-
Και εμενα εντυπωση μου κανει. Σε saab πατερα ενος φιλου μου η τουρμπινα εβγαλε 350.000χλμ πριν σπασει. Κατα τα αλλα το αυτοκινητο απλα πεταει!
-
Τα μοναδικά σημεία που δεν έχει μπει χέρι για επισκευή, είναι το κιβώτιο και ο πίσω άξονας
-
Κι όμως η τουρμπίνα του δεν έχει ακόμη ραγίσματα.Αυτό είναι θέμα οδήγησης.
-
Όταν ένα όχημα το πας με ρέγουλα και σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή κάνεις όλα τα service του στην ώρα τους και χρησιμοποιώντας πάντα γνήσια ανταλλακτικά τότε σίγουρα έχεις το αποτέλεσμα που έχω εγώ με το quattro.Τ'αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες,θέλουν χάδια.......
-
Υπαρχει και η αποψη 'σκιστο για να μη σε σκισει...'
-
-
grante pundo t-jet face lift του 09 50.000 χιλιόμετρα από προβλήματα κάηκε το λαμπάκι του αναπτήρα κάηκε μια ξένον λάμπα αλλαξα μια μπαταρία και 4 λάστιχα αυτά
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
grante pundo t-jet face lift του 09 50.000 χιλιόμετρα από προβλήματα κάηκε το λαμπάκι του αναπτήρα κάηκε μια ξένον λάμπα αλλαξα μια μπαταρία και 4 λάστιχα αυτάΠροβληματικό αμάξι πήρες...!!!!
-
Ο χρήστης tzo έγραψε:
Έχω audi A4 1.8 T quattro 180hps και το πήρα από Γερμανία καινούργιο τον Ιανουάριο του 1997.Σήμερα έχει 480.000 χλμ και τα προβλήματα που έχει είναι μπαλάκια-ψαλίδια και τα οποία άρχισαν να παρουσιάζονται απ'το 2002 που ήρθε στην Ελλάδα το όχημα.Τα προβλήματα αυτά είναι λόγω κακού οδοστρώματος.Δούλεψε το όχημα σε πολλά αλάτια στη Γερμανία αλλά και στην Κοζάνη που είναι σήμερα και δεν έχει βγάλει το παραμικρό σε σκουριά ή σαπίλα.Μία φορά άλλαξα δισκοπλατό στα 320.000χλμ. Γενικώς είναι ένα όχημα που για 17 χρόνια είναι ένας πιστός συνεργάτης μου.Το μόνο ελάττωμα που έχει στην κατανάλωση είναι μηδαμινές μπροστά σε άλλα οικονομικότερα οχήματα που βγάζουν πλήθος βλαβών.Kαι στο Α6 1.8Τ το μόνο που χρειάστηκε αλλαγή πέρα απ' τα Service ήταν το ένα ακρόμπαρο, αλλά αλλάχτηκαν και τα 2 για προληπτικούς λόγους και 1 απ' τα φώτα ομίχλης!
Αισίως στα 110.000 χλμ..
-
Πωπω το γυρο της γης και μετα μεχρι το φεγγαρι και πισω εχει κανει....
-
Πωπω ένας αστείος...
-
http://www.dyskoiliotita.gr μπας και βρεις λυση στο προβλημα που σε ταλαιπωρει...
-
Τα audi αν τα συντηρείς βάση κατασκευαστή δε σ'αφήνουν στο δρόμο και γενικώς δε βγάζουν ζημιές αλλά θέλουν βαθιές τσέπες για να τα πάρεις.Αν με τα σημερινά δεδομένα πάρεις το Α4 2.0 TDI, δεν πα να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας? Αν το βάλεις κάτω μ' ένα άλλο οποιαδήποτε αυτοκίνητο σε βάθος 10ετίας θα δεις πως τα χρήματα που επένδυσες για να πάρεις το audi είναι κατά 70% λιγότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα (βλέπε ζημιές-συνεργεία-νεύρα.....γιατροί).Κι ύστερα αν θες να το πας με μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, βρίσκεις και στο περίπτερο της γειτονιάς σου......
-
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;