-
Εγω σε κατι τετοια , θυμαμαι τον Χαρη Κλυν στον αστυνομο Μπεκα , που ελεγε....... ΑΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ !....................
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Καποιος υπερβαλει εδω μεσα ...... μην τρελαθουμε τωρα , με τεσσερα περασματα .....Εκτος κι αν εννοει καθε μηνα σ'αυτες τις ειδικες εσωτερικου και εξωτερικου ........απο 4 ........οκτω μηνες μετα ισον 32 περιπου .... η καπου εκει .........
Οχι Χρηστο, δεν υπερβαλω. 4 ειναι αρκετα. Αν θες ρωτα και τον συνοδηγο μου ( θα τον δεις στο παλαδιο) για να σου πει πια ειναι η γνωμη μου.
Ξαναλεω, στην αρχη της αγωνιστικης πορειας νομιζεις οτι ειναι λιγα, αλλα σιγα σιγα γραφεις καλυτερα και εχει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη οποτε ειναι αρκετα -
Αν οντως ετρεχες 6 -7 αγωνες τον χρονο το λιγοτερο , να το δεκτω .........
Με εναν δυο ...... θα μου επιτρεψεις , παρόλη την εκτιμηση μου , στο ταλεντο σου αγαπητε μας Λαμπρο ..........να ειμαι δυσπιστος .
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Καποιος υπερβαλει εδω μεσα ...... μην τρελαθουμε τωρα , με τεσσερα περασματα .....
Εκτος κι αν εννοει καθε μηνα σ'αυτες τις ειδικες εσωτερικου και εξωτερικου ........απο 4 ........οκτω μηνες μετα ισον 32 περιπου .... η καπου εκει .........
Οχι Χρηστο, δεν υπερβαλω. 4 ειναι αρκετα. Αν θες ρωτα και τον συνοδηγο μου ( θα τον δεις στο παλαδιο) για να σου πει πια ειναι η γνωμη μου.
Ξαναλεω, στην αρχη της αγωνιστικης πορειας νομιζεις οτι ειναι λιγα, αλλα σιγα σιγα γραφεις καλυτερα και εχει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη οποτε ειναι αρκεταΑπλά θέλει υπομονή και επιμονή.
Αλλά στην Ελλάδα θέλουμε να είμαστε πρώτοι από την πρώτη μέρα.
Και σε συνδυασμό με το ό,τι η αρχή του σπορ και οι οργανωτές δεν μπορούν και δε θέλουν να εφαρμόσουν τον κανονισμό, έρχεται καπάκι και το αισθανόμαστε αδικημένοι ('γιατί αυτός και όχι εγώ') και 'δένει το γλυκό'.
Αλλά πεθαίνουν άνθρωποι στην πορεία και αυτό:Το θεμα ειναι ρε λαγε οτι ολα τα ατυχηματα στις δοκιμες τα κανουν αυτοι οι ασχετοι που αναφερομουν γτ δεν εχουν καμμια επαφη με το αθλημα,παιδια playstation σπιτι σας να μην σας κοροιδευει και ο κοσμος με αυτα που κανετε,εκει θα κανετε οσα περασματα θελετε!Ρε δεν πατε να παιξετε με τις κουκλες σας λες εγω καλυτερα!
όπως ξέρουμε δυστυχώς ΔΕΝ είναι αλήθεια, εκτός και αν αυτός που εννοούσε πριν ο APR είναι άσχετος.
Οπότε δεν αξίζει... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Καποιος πρεπει υπερβαλει εδω μεσα ...... μην τρελαθουμε τωρα , με τεσσερα περασματα .....Εκτος κι αν εννοει καθε μηνα σ'αυτες τις ειδικες εσωτερικου και εξωτερικου ........απο 4 ........οκτω μηνες μετα , ισον 32 περιπου .... η καπου εκει .........
4 ειναι λιγα θα ελεγα εκτος εαν εχεις ηδη γραψει και τσεκαρει αλλη μια φορα,αρα μιλαμε απο 6 εως 8 περασματα ειναι το λογικο νουμερο.
4 καποιοι ισως εννοουν φορες που τρεχουν την ειδικη σε ραλλυ συν τις οποιες αναγνωρισεις.
Τρεχεις φτερη την 1 χρονια κανεις χ χρονο,την 2 χρονια κανεις πιο γρηγορο,την 3 ακομα πιο γρηγορο και παντα βελτιωνεσαι εστω και ελαχιστα, ενω την πρωτη φορα ειχες πει οτι πηγες ταυτοτητα και απορουσες γιατι ειχες φαει 40' και πανω????? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Αν οντως ετρεχες 6 -7 αγωνες τον χρονο το λιγοτερο , να το δεκτω .........Με εναν δυο ...... θα μου επιτρεψεις , παρόλη την εκτιμηση μου , στο ταλεντο σου αγαπητε μας Λαμπρο ..........να ειμαι δυσπιστος .
Οπως θες Χρηστο. Εγω σου ειπα αν δεν με πιστευεις για το ποια ειναι η γνωμη μου, να ρωτησεις τον Νικο, τον Κωστα, τον αλλο Νικο ( Μουζ). Εχω κανει και εγω στην ζωη μου 6, 8 ακομα και 10 περασματα τα πρωτα χρονια που ετρεχα, αλλα ειδα οτι δεν χρειαζονται. Στην Ισπανια ποσα εκανα? Για να μην ψαχνεις, 2. Και ηταν αρκετα για να νιωσω ασφαλεια. Σιγουρα με 4 μπορει να πηγαιναμε λιγο πιο γρηγορα. Να σημειωσω οτι βλεπω τις κασσετες των αναγνωρισεων τουλαχιστον 3 φορες την καθε ειδικη. Και ειναι και πολλες οι φορες που διορθωσαμε απο την κασσετα τα γραπτα
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Αν οντως ετρεχες 6 -7 αγωνες τον χρονο το λιγοτερο , να το δεκτω .........
Με εναν δυο ...... θα μου επιτρεψεις , παρόλη την εκτιμηση μου , στο ταλεντο σου αγαπητε μας Λαμπρο ..........να ειμαι δυσπιστος .
Οπως θες Χρηστο. Εγω σου ειπα αν δεν με πιστευεις για το ποια ειναι η γνωμη μου, να ρωτησεις τον Νικο, τον Κωστα, τον αλλο Νικο ( Μουζ). Εχω κανει και εγω στην ζωη μου 6, 8 ακομα και 10 περασματα τα πρωτα χρονια που ετρεχα, αλλα ειδα οτι δεν χρειαζονται. Στην Ισπανια ποσα εκανα? Για να μην ψαχνεις, 2. Και ηταν αρκετα για να νιωσω ασφαλεια. Σιγουρα με 4 μπορει να πηγαιναμε λιγο πιο γρηγορα. Να σημειωσω οτι βλεπω τις κασσετες των αναγνωρισεων τουλαχιστον 3 φορες την καθε ειδικη. Και ειναι και πολλες οι φορες που διορθωσαμε απο την κασσετα τα γραπτα
ΑΡΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙΣ - Κ Α Σ Ε Τ Α- ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
1 ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ 2 ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟ???? -
A.P.R και nass....Δε πάτε να τα πείτε κάπου αλλού ? Μόλις φανερωθηκε ο kai43 την πάπια και οι δύο.
-
Νομιζω οτι η απαντηση του Λαμπρου τα λεει ολα αλλα και γρεμιζει τις δικαιολογιες που γραφοντε εδω μεσα για το οτι ειναι απαραιτητο για να πας γρηγορα να κανεις παρα πολλα περασματα.Ειμαι σιγουρος οτι και ο Αμαξοπουλος θα πει τα ιδια.Και να σας θυμισω κατι.Για ξαναδειτε το in-car του Σωτηρχου-Ζακχαιου στην Αυστρια.Απιστευτος ρυθμος και ταχυτητα σε εντελως αγνωστο τοπιο συνθηκες και ολα αυτα με μονο 2 αυστηρα επιτηρουμενα περασματα.Αρα το συμπερασμα ειναι οτι υπαρχει τροπος και αποψη μου η ΕΘΕΑ επρεπε να τον επιβαλει στους ελληνικους αγωνες.Οχι για αυτους που εμαθαν πλεον λαθος και δυστυχως απο οτι βλεπω στα γραφομενα τους θα συνεχισουν αλλα για τους νεους που θελουν να εμπλακουν στους αγωνες και που πρεπει απαντησεις σαν του Λαμπρου να τις εχουν προτυπα.Ολες οι υπολοιπες γνωμες ειναι νομιζω στο λαθος δρομο.
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
Νομιζω οτι η απαντηση του Λαμπρου τα λεει ολα αλλα και γρεμιζει τις δικαιολογιες που γραφοντε εδω μεσα για το οτι ειναι απαραιτητο για να πας γρηγορα να κανεις παρα πολλα περασματα.Ειμαι σιγουρος οτι και ο Αμαξοπουλος θα πει τα ιδια.Και να σας θυμισω κατι.Για ξαναδειτε το in-car του Σωτηρχου-Ζακχαιου στην Αυστρια.Απιστευτος ρυθμος και ταχυτητα σε εντελως αγνωστο τοπιο συνθηκες και ολα αυτα με μονο 2 αυστηρα επιτηρουμενα περασματα.Αρα το συμπερασμα ειναι οτι υπαρχει τροπος και αποψη μου η ΕΘΕΑ επρεπε να τον επιβαλει στους ελληνικους αγωνες.Οχι για αυτους που εμαθαν πλεον λαθος και δυστυχως απο οτι βλεπω στα γραφομενα τους θα συνεχισουν αλλα για τους νεους που θελουν να εμπλακουν στους αγωνες και που πρεπει απαντησεις σαν του Λαμπρου να τις εχουν προτυπα.Ολες οι υπολοιπες γνωμες ειναι νομιζω στο λαθος δρομο.Ολο το ζουμι της υποθεσης.+1000000000000
Αποδειξη Καταλωνιας φετος.
Εκτος και αν καποιοι εχουν πληροφοριες για 8 περασματα -
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα. 2 περασματα ειναι λιγα, αλλα σε βοηθουν να βελτιωθεις και με τον καιρο να γραφεις καλυτερα και να σου φτανουν. Στο WRC δεν γινεται αλλιως λογω χρονου εξου και εχουν μονο 2.
3 περασματα ειναι αρκετα για καποιον για να νιωθει ασφαλης. Τωρα αν καποιος θελει 20, 30 η 100, στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι ελευθερος να τα κανει, χωρις ομως να παιζει την ζωη του και την ζωη των πολιτων. Δεν λεω, ολοι γρηγορα παμε στις δοκιμες αλλα με οσο το δυνατον προσοχη και σεβασμο στους αλλους.Ακριβώς κύριοι. ¨Οπως τα λέει Λάμπρος και αν θέλει κανείς ας τον αμφισβητησει. Δηλαδη όπως λένε και οι παλιότεροι ''τον κοντο το λουτσο δε το φταινε οι τριχες'' για όποιον καταλαβε
-
Αγαπητέ kai43,
Στο ΔΕΘ του 1997 ήμουν συνοδηγός του, ίσως, πιο επικίνδυνου οδηγού που έχει υπάρξει στην ιστορία των αναγνωρίσεων των ελληνικών αγώνων. Στην αφετηρία του αγώνα με πλησίασε ο πατέρας σου, με έπιασε φιλικά από τον ώμο και μου είπε: 'Αγόρι μου πάτε υπερβολικά γρήγορα στις δοκιμές. Αυτά που κάνετε είναι επικίνδυνα. Θα σκοτώσετε κανέναν άνθρωπο και θα σκοτωθείτε κι εσείς. Σε παρακαλώ, κράτα τον (εννοούσε τον οδηγό μου). Είναι και δική σου ευθύνη'.
Επειδή αυτή και μόνο η κουβέντα από έναν άνθρωπο που θαύμαζα ως οδηγό μού άλλαξε εντελώς τον τρόπο που έβλεπα το θέμα από τότε, σε παρακαλώ πολύ να την αναλογιστείς κι εσύ πριν συνεχίσεις να δικαιολογείς παραπλήσιες ενέργειες και να υποτιμάς όλους όσους προσπαθούμε να κάνουμε ακριβώς το ίδιο με αυτό που έκανε τότε ο πατέρας σου. (Αν ρωτήσεις τον πατέρα σου μπορεί να θυμάται το περιστατικό, όπως επίσης και τις σκηνές ταινίας τρόμου μέσα στις ειδικές).Υ.Γ. Σε καμία περίπτωση δεν υποννοώ ότι έχω δει ποτέ το κίτρινο MG να κινείται με τον ίδιο παρανοϊκό τρόπο που κινούμασταν εμείς τότε κάνοντας δοκιμές με το ίδιο το αγωνιστικό (τότε επιτρεπόταν). Παρόλα αυτά σε παλιότερους αγώνες το έχω συναντήσει τουλάχιστον 3 φορές στο δικό μου ρεύμα κυκλοφορίας πάνω σε τυφλή στροφή.
-
ΕΛΕΙΨΑ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΞΕΛΕΙΧΘΗΚΕ ΠΟΛΥ.
-
Ο ΝΑΣΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ, ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ (100 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ = ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ) ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ (ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ 'ΧΡΥΣΩΣΕ ΤΟ ΧΑΠΙ'.ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΔΩ.
-
ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ,ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ.
-
ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ.
ΕΓΩ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΔΕΜΕΝΟΣ' ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΣΕΚΑΡΕΙ,ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΑ.
ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΙΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (COSTA SMERALDA-TUTA TERRA TOSCANA-SAN CRISPINO) ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ,'ΓΥΡΙΣΑΝ' ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΩΝ ( ), ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.
ΠΛΕΟΝ, ΜΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΙΟΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
-
Μη ξεχνατε παιδια(περα απο καθε αντιπαραθεση) οτι στους δρομους κυκλοφορουν και αυτ/τα ανθρωπων που δεν εχουν σχεση με τον δικο μας χωρο παρκαρουν, σταματουν κανουν τη βολτα τους ανυποψιαστοι,με οτι κινδυνο σημαινει αυτο και για τις δυο πλευρες. Καλο αγωνα σε ολους σας.
Φιλικα
Χρηστος Κουτρας -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Αγαπητέ kai43,
Στο ΔΕΘ του 1997 ήμουν συνοδηγός του, ίσως, πιο επικίνδυνου οδηγού που έχει υπάρξει στην ιστορία των αναγνωρίσεων των ελληνικών αγώνων. Στην αφετηρία του αγώνα με πλησίασε ο πατέρας σου, με έπιασε φιλικά από τον ώμο και μου είπε: 'Αγόρι μου πάτε υπερβολικά γρήγορα στις δοκιμές. Αυτά που κάνετε είναι επικίνδυνα. Θα σκοτώσετε κανέναν άνθρωπο και θα σκοτωθείτε κι εσείς. Σε παρακαλώ, κράτα τον (εννοούσε τον οδηγό μου). Είναι και δική σου ευθύνη'.Αυτο ειπα και εγω στην πρωτη μου τοποθετηση αλλα ολοι πλην του APR επασαν επανω μου να με φανε οτι υποστηριζω 'μελλοντικους δολοφονους' .... Εκανε κανεις απο εσας που φωναζετε αυτο που εκανε ο πατερας του Τακη? μαλλον οχι! εγω προσωπικα το εχω κανει (γιατι εμαθα απο αυτους και σεβομουν τους παλιους) και σας πληροφορω οτι ειναι πολυ ποιο αποτελασματικο! ... αν δεν μπορειτε απο την αλλη και δεν εχετε το θαρρος να σταματησετε εναν πιτσιρικα που τρεχει, βρειτε εναν αλλον που μπορει να το κανει....ελεος συζηταμε τα αυτονοητα!!!!!!!!
-
Kαλη σας ημερα ........
Πολυ χαιρομαι που , αλλα που σιγουρα ολοι , καταληγουμε να συμφωνουμε σ'αυτο που εγραψε ο φιλος μας Λου Μου .....
ΠΛΕΟΝ, ΜΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΙΟΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'el-em
υ.γ. δεν ειμαστε εμεις γι αυτα .........τ'σβησα
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
- Ο ΝΑΣΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ, ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ (100 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ = ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ) ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ (ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ 'ΧΡΥΣΩΣΕ ΤΟ ΧΑΠΙ'.ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΔΩ.
Δε 'χρύσωσα κανένα χάπι', εννοούσα αυτό ακριβώς που εξήγησα μετά στον stamelos και σε σένα. Το τελευταίο που ήθελα ήταν να απαξιώσω τους συνοδηγούς, γνωρίζω πολύ καλά τη συμβολή τους στην πορεία του πληρώματος. Ηθελα μόνο να στιγματίσω εκείνους τους οδηγούς που με την αντιμετώπισή τους μειώνουν, απαξιώνουν οι ίδιοι και εν τέλει προσβάλλουν τους συνοδηγούς τους. Αν το έκανα με χοντροκομμένο τρόπο και υπερβάλλοντας, για αυτό ζητώ συγνώμη, αλλά όχι για την ουσία. Στην οποία όπως βλέπω συμφωνείς.
Οντως η συζήτηση άλλαξε στόχευση (από την 'ποιότητα' στην 'ποσότητα' των περασμάτων) αλλά όχι και τόσο: γιατί δεν βλέπω άλλο 'σενάριο' να πηγαίνει κανείς σε ρυθμό αγώνα στις αναγνωρίσεις αν δεν (α) γνωρίζει ήδη αρκετά καλά το δρόμο (= έχει κάνει αρκετά (πολλά ?) περάσματα) διαφορετικά όντως ρισκάρει πάρα πολύ (β) θέλει να τον μάθει σε ρυθμό αγώνα απέξω (= έχει τελείως λάθος προσέγγιση σε σχέση με το συνοδηγό του).
Τέλος από μένα, οι τοποθετήσεις του GINE και άλλων ειδικότερων από μένα με καλύπτουν απόλυτα.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Τωρα αν καποιος θελει 20, 30 η 100, στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι ελευθερος να τα κανει, χωρις ομως να παιζει την ζωη του και την ζωη των πολιτων. Δεν λεω, ολοι γρηγορα παμε στις δοκιμες αλλα με οσο το δυνατον προσοχη και σεβασμο στους αλλους.Λωρη τα ιδια λεμε. Ειναι στην κριση του καθενος να κανει οσα περασματα θελει αφου ειναι ελευθερα, αρκει να υπαρχει μια προσοχη και σεβασμος προς τον ανοιχτο δρομο.
-
Παραθέτω ορισμένα τμήματα των Γενικών Κανονισμών αγώνων Ράλλυ των ετών 2007 και 2009, στο κεφάλαιο που αφορά τις αναγνωρίσεις και ειδικότερα στην διάρκειά τους :
2007 … Οι αναγνωρίσεις θα γίνονται αποκλειστικά το προηγούμενο Σαββατοκύριακο από αυτό του αγώνα και δύο μέρες κατ’ ανώτατο στην εβδομάδα πριν τον αγώνα … 2009 … Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και την διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι την προηγούμενη μέρα του αγώνα…
Οι διαθέσιμες ημέρες αυξηθήκαν από 4 σε 10 !!!
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
2007 …Τα αυτοκίνητα έχουν το δικαίωμα να περάσουν 4 φορές κατ’ ανώτατο από κάθε ειδική διαδρομή, στο σύνολο των ημερών των αναγνωρίσεων και αποκλειστικά μέσα στα καθοριζόμενα ημερήσια ωράρια από τον Οργανωτή 2009 … Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος … Ο αριθμός διελεύσεων από 4 έγινε απεριόριστος , όπως επίσης καταργήθηκε και το ωράριο !!!
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
2007 … Ολοι οι οδηγοί/ συνοδηγοί που έχουν αγωνιστική άδεια και συμμετέχουν στα Πρωταθλήματα και Κύπελλα Ράλλυ, απαγορεύεται να διέρχονται από τις διαδρομές διεξαγωγής των αγώνων, καθ’ οιανδήποτε στιγμή, εκτός εάν αποδεδειγμένα κατοικούν στη συγκεκριμένη περιοχή… 2009 Δεν ισχύει .
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2007 … Οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα απαγορεύεται.
Κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων σε όλους τους χωμάτινους και ασφάλτινους αγώνες ράλλυ, δεν επιτρέπεται στα πληρώματα να οδηγούν στις ειδικές διαδρομές αντίθετα από τη φορά του αγώνα…
2009 …Στους χωμάτινους αγώνες απαγορεύεται η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα. Στους ασφάλτινους αγώνες επιτρέπεται. …
.........................................................................................................
Εκείνο που συμπεραίνεται, είναι πως τα αιτήματα των αγωνιζομένων έγιναν αποδεκτά και το πρόγραμμα των αναγνωρίσεων έγινε περισσότερο χαλαρό και φιλικό με λιγότερη αστυνόμευση.
Δίκαια θεωρείται μία κατάκτηση των αγωνιζομένων, αλλά με την προυπόθεση να επιδειχθεί από όλους αυτοέλεγχος, αυτοσυγκράτηση και σύνεση…Να αποδειχθεί για μια ακόμη φορά ότι το πνευματικό επίπεδο των αγωνιζομένων ( ειδικά στους αγώνες ράλλυ ) είναι ιδιαίτερα υψηλό ...
Διαφορετικά θα ξαναγυρίσουμε στα παλαιά …
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Εκείνο που συμπεραίνεται, είναι πως τα αιτήματα των αγωνιζομένων έγιναν αποδεκτά και το πρόγραμμα των αναγνωρίσεων έγινε περισσότερο χαλαρό και φιλικό με λιγότερη αστυνόμευση.
Δίκαια θεωρείται μία κατάκτηση των αγωνιζομένων, αλλά με την προυπόθεση να επιδειχθεί από όλους αυτοέλεγχος, αυτοσυγκράτηση και σύνεση…Να αποδειχθεί για μια ακόμη φορά ότι το πνευματικό επίπεδο των αγωνιζομένων ( ειδικά στους αγώνες ράλλυ ) είναι ιδιαίτερα υψηλό ...
Διαφορετικά θα ξαναγυρίσουμε στα παλαιά …
Aποδεκτα τα αιτηματα ...... ειναι λιγο συγκεχυμενη η διατυπωση , αγαπητε Ευφραιμογλου Μιχαλη , μιας και δεν γνωριζουν ουτε οι ιδιοι οι αγωνιζομενοι , τι αιτηματα εχουν τα τελευταια χρονια .
Απο συζητησεις παντως αρκετων οδηγων εδω μεσα , ειχε βγει το συμπερασμα οτι πανω κατω , ολοι τα ηθελαν αυτα που εχουν γραψει στους κανονισμους .Μια σοβαροτατη προταση επισης για το θεμα ειχε γινει νομιζω(δεν θυμαμαι καλα) απ'τον Χ. Πλατη , αφορουσε τον χρονο των δοκιμων , και την ανακοινωση των αγωνων απ'την αρχη της χρονιας ωστε να μην υπαρχει μεγαλη τοπικη ενοχληση τις τελευταιες ημερες πριν τον αγωνα .......και να μπορουν να προγραμματισουν και να **επιλεξουν ** οι αγωνιζομενοι τους αγωνες τους .
Βασικο θεμα η επιλογη ........ ακομα κι αν θα χρειαστουν η οχι , οι δοκιμες για καποιους .......(ψιλα γραμματα για ελλαδα ... ) αλλα μιας και το ανεβασες το επιπεδο με το ...., νομιζω οτι μπορουν να πανε πακετο ... τα ανεβασματα !
Θα μου επιτρεψεις να θαυμαζω την αισιοδοξια σου και την ομορφη αντιμετωπιση σου στα θεματα του χωρου .....εισαι μια ευχαριστη παρουσια εδω μεσα αγαπητε Μιχαλη !
Περί δοκιμών, αναγνωρίσεων κτλ. [Διάσπαση]