Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το χρονικο ενός ατυχήματος –Δυστυχήματος !
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    30
    74
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      djalma last edited by

      Η άποψη των δικηγόρων του forum...? Και εγώ περνάω από εκείνο το σημείο και μου φαινόταν τελείως χαζό το απότομο όριο των 80 αλλά τώρα μάθαμε για ποιο λόγο μπήκε . Τους είχα και σε εκτίμηση αυτούς της Εγνατίας Οδού .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        224-v last edited by

        Ο χρήστης djalma έγραψε:
        Η άποψη των δικηγόρων του forum...? Και εγώ περνάω από εκείνο το σημείο και μου φαινόταν τελείως χαζό το απότομο όριο των 80 αλλά τώρα μάθαμε για ποιο λόγο μπήκε . Τους είχα και σε εκτίμηση αυτούς της Εγνατίας Οδού .

        Και εγω τους ειχα αλλα, φαινεται απο τοτε που καταργηθηκε ο ρολος του ανεξαρτητου μηχανικου (constraction manager στα Ελληνικα) που ειχε επιβαλει η ΕΕ για τον ελεγχο ποιοτητος, οικονομικο, και μελετων και εφαρμογης της μελετης επ' ακριβως, και πηραν επιλεκτικα τα ιδια ατομα ως υπαλληλους μεσα στην Εγνατια Οδο (λεγε με Σουφλια...), αλλοτριωθηκαν και αυτοι και γινονται τετοιες μα...κιες χωρις ιδιαιτερο λογο εδω που τα λεμε.... ελλειψης παρακολουθησης του Εργολαβου ειναι αυτο δεν κοστιζε τιποτα να ειχε γινει σωστα..... η να διωρθωθει σωστα στην τελικη.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          streetka2 last edited by

          Το έχουν διορθώσει ή τουλάχιστον προσπάθησαν.... Διεύρυναν τα αποχετευτικά κατά μήκος του jersey. Το παίδευαν αρκετούς μήνες αποκλειστικά στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Ο χρήστης 224.v έγραψε:

            Η άποψη των δικηγόρων του forum...? Και εγώ περνάω από εκείνο το σημείο και μου φαινόταν τελείως χαζό το απότομο όριο των 80 αλλά τώρα μάθαμε για ποιο λόγο μπήκε . Τους είχα και σε εκτίμηση αυτούς της Εγνατίας Οδού .

            Και εγω τους ειχα αλλα, φαινεται απο τοτε που καταργηθηκε ο ρολος του ανεξαρτητου μηχανικου (constraction manager στα Ελληνικα) που ειχε επιβαλει η ΕΕ για τον ελεγχο ποιοτητος, οικονομικο, και μελετων και εφαρμογης της μελετης επ' ακριβως, και πηραν επιλεκτικα τα ιδια ατομα ως υπαλληλους μεσα στην Εγνατια Οδο (λεγε με Σουφλια...), αλλοτριωθηκαν και αυτοι και γινονται τετοιες μα...κιες χωρις ιδιαιτερο λογο εδω που τα λεμε.... ελλειψης παρακολουθησης του Εργολαβου ειναι αυτο δεν κοστιζε τιποτα να ειχε γινει σωστα..... η να διωρθωθει σωστα στην τελικη.....

            πως θα παρέδιδε την εγνατία ο σαρακατσάνος on time

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              224-v last edited by

              Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
              Το έχουν διορθώσει ή τουλάχιστον προσπάθησαν.... Διεύρυναν τα αποχετευτικά κατά μήκος του jersey. Το παίδευαν αρκετούς μήνες αποκλειστικά στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.

              Τι να διευρυνουν κατα μηκος του jersay!!!!! Σε ευθεια ειναι το ανηφορικο προς τη γεφυρα του τραινου..... αρα η επικληση ειναι προς τα ρειθρα εξωτερικα, αρα δεν υπαρχει αγωγος ομβριων στη νησιδα....... Επειδη μαλλον τα μαζευει εκει στο κατω σημειο μαλλον δεν εκαναν - εφαρμωσαν, (προσαρμογη σωστη) στην ερυθρα της μηκοτομης.... Ξηλωμα για καποιο μηκος και ξαναφτιαξιμο..... για αυτο υπαρχουν οι εγγυητικες...... και στους εργολαβους και στους ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ.... αμαν πια......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Ρε ας το παρεδιδε οποτε ηθελε...... η διωρθωση αυτη δεν καθυστερει καμια ημερομηνια.... αλλωστε πρωτη φορα θα εγκαινιαζε και μετα θα ολοκληρωναν με ραβε- ξηλωνε.... Θελω να πω οτι ειναι θεμα νοοτροπιας του οποιου υπευθηνου αυτου του τμηματος οτι ελυσε το προβλημα με την ταμπελα!!!! η με καποιο αλλο ειδους μερεμετι..... αυτος πρεπει να ξεφτηλιστει..... και να παει απο εκει που ηρθε... (οι υπαλληλοι της Εγνατιας ειδικα σε καιρεες θεσεις ειναι απο υπηρεσιες του ΠΕΧΩΔΕ η Νομαρχιακες, και παιρνουν εξτρα επιδομα ως μεταταχθεντες.... ετσι ολοι τις κυνηγουν αυτες τις θεσεις....) ομως δεν καταλαβαινουν οτι η δομη της Εγνατιας....εχει και ISO !!!, και δεν μπορουν να κανουν οτι θελουν στη τελικη...... Τωρα βεβαια αυτα γινονταν στην αρχη της ιδρυσης της το 97-98 που η ΕΕ ειχε εκει κοσμο που της εδινε αναφορα και ετσι τα στελεχεια!!! ηταν λιγο προσεκτικα.... τωρα μαλλον κανουν οτι θελουν πλεον με οτι συνεπειες εχει αυτο στην ποιοτητα του παραγομενου εργου......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ektoras last edited by

                  Το πρόβλημα σε αυτή τη χώρα είναι ότι κανένας δεν πάει φυλακή! Όπως είπε και ο Λαζόπουλος σε πρόσφατη εκπομπή οι τελευταίοι που μπήκαν στη στενή ήταν οι δικτάτορες, μετά κανείς! Κι' αυτό ισχύει όχι μόνο για του πολιτικούς αλλά και για μεγαλοεπιχειρηματίες, κατασκευαστές, σταρ (πόσους έχουν πιάσει για ναρκωτικά...), όλοι ατιμώρητοι, ποτέ δεν φταίει κανείς. Για το ατύχημα στα Τέμπη με τις μελαμίνες τι έγινε τελικά? Φάγανε όλοι τους καμιά 20αριά χρονάκια φυλάκα?

                  Επί του συγκεκριμένου ατυχήματος που παρέθεσε ο φίλος, κατ΄αρχήν του εύχομαι να έχει πάντα άγιο στη ζωή του, κρίμα όμως για το παλικάρι που έφυγε έτσι. Από ότι κατάλαβα η τροχαία είχε επισημάνει το γεγονός προς την κατασκευάστρια εταιρία αρκετά πριν, αλλά οι πινακίδες μπήκαν μετά το θανατηφόρο. Δεν έπρεπε κάποιος υπεύθυνος από την εταιρία να φάει και μια φυλακή για φόνο έστω εξ' αμελείας? Καλή η αποζημίωση και σίγουρα το να έμπαινε κάποιος φυλακή δεν θα άλλαζε τα πράματα για τους γονείς του αδικοχαμένου, αλλά άμα δεν μπαίνει και κανένας φυλακή όλοι θα λένε 'εντάξει πληρώνω μια αποζημίωση και καθάρισα'. Στην προκειμένη περίπτωση εκτός από το κατασκευαστικό λάθος υπηρξε στη συνέχεια κατά συρροή αμέλεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Μπορει να εφτεγε και ο μελετητης!!!!!! η και ο ελεγκτης της μελετης... (ναι πληρωνονται και για αυτο καποια μελετητικα γραφεια...) αλλα πιασε το αυγο και κουρευτο....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      επειδή το κοίταγα στο google earth και το μέρος είναι flat, δεν θα ήταν πιο λογικό να μείνει ο δρόμος flat και να μπει το τρένο από κάτω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        οι κλίσεις που επιτρέπονται στα τρένα είναι ελάχιστες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                          οι κλίσεις που επιτρέπονται στα τρένα είναι ελάχιστες

                          Μιλάμε για 5μ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            τί εννοείς 5 μέτρα?
                            επί τις 1000 τί διαφορά έχει ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                              τί εννοείς 5 μέτρα?
                              επί τις 1000 τί διαφορά έχει ?

                              ρε φίλε αντι να σηκώσουν το δρόμο 6 λωρίδων επί 1 χλμ ανηφόρι-κατηφόρι για να περάσουν το τρένο θα μπορούσαν να τον αφήσουν flat και να σκάψουν ένα τούνελ 50μέτρων μήκους για το τρένο!
                              Πιο φθηνό μου φαίνεται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Αυτό που λες απλά δεν υφίσταται.
                                περίμενε έναν πολ μηχ να σου εξηγήσει πιο επιστημονικά ότι οι σιδηροτροχιές απαγορεύεται να έχουν κλίσει πάνω απο 4%, ήτοι αν θα έπρεπε να βυθιστεί το τρένο σε εκείνο το σημείο, η διαδικασία βύθισης για να πετύχεις αυτά τα στάνταρ θα έπρεπε να ξεκινήσει κάποια χιλιόμετρα πριν, με όσο κόστος μπορεις να φανταστείς στα χωματουργικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Oσο για τις αποζημειωσεις αυτες προηλθαν απο την ασφαλιστικη τις αναδοχου εταιριας, οποτε λιγο ιδρωνει το αυτακι τους.
                                  Αξιζει να αναφερω για την γελοιοτητα του πραγματος, οτι ο δικηγορος τους ως υστατο ''πατημα'' κ για να αποπιοισει την εταιρια απο την ευθηνη διαβαστε τι υσχηριστηκε.
                                  Οτι οταν η κατασκευαστρια εταιρια ανελαβε το εργο, το ρευμα προς θεσσαλονικη προυπηρχε απο προγενεστερους κατασκευαστες κ οτι αυτοι κατασκευασαν εκ νεου μονο τα ρευματα κυκλοφοριας προς βεροια κ παρεπεμπαν την ευθηνη στο κρατος που τους παρεδωσε ενα ελατωματικο κομματι δρομου...
                                  Κ εσεις τι κανατε? οτι κακοτεχνια σας παρεδωσαν την αφησατε ως ειχε κ το κομματι ευθηνης σας ηταν αυτο που κατασκευαστικε ως καινουριο? Αρε ξυλο που θελετε !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                    τί εννοείς 5 μέτρα?
                                    επί τις 1000 τί διαφορά έχει ?

                                    ρε φίλε αντι να σηκώσουν το δρόμο 6 λωρίδων επί 1 χλμ ανηφόρι-κατηφόρι για να περάσουν το τρένο θα μπορούσαν να τον αφήσουν flat και να σκάψουν ένα τούνελ 50μέτρων μήκους για το τρένο!
                                    Πιο φθηνό μου φαίνεται

                                    4 λωρίδες είναι + ΛΕΑ. Από πότε το τούνελ είναι πιο φτηνό από μια γέφυρα? Η κατασκευή του δρόμου στο εν λόγω σημείο έχει σχεδόν 0 χώματα άρα χαμηλό κόστος.
                                    Η κακοτεχνία και οι σοβαρές παραλείψεις του εργολάβου δεν έχουν καμιά σχέση με την γέφυρα του τραίνου...Δεν βάζω τον μελετητή γιατί θεωρώ αυτονόητο οτι η μελέτη ήταν σωστή και οι όποιες παραλείψεις υπάρχουν έγιναν κατα την διάρκεια της υλοποίησης της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                      τί εννοείς 5 μέτρα?
                                      επί τις 1000 τί διαφορά έχει ?

                                      ρε φίλε αντι να σηκώσουν το δρόμο 6 λωρίδων επί 1 χλμ ανηφόρι-κατηφόρι για να περάσουν το τρένο θα μπορούσαν να τον αφήσουν flat και να σκάψουν ένα τούνελ 50μέτρων μήκους για το τρένο!
                                      Πιο φθηνό μου φαίνεται

                                      4 λωρίδες είναι + ΛΕΑ. Από πότε το τούνελ είναι πιο φτηνό από μια γέφυρα? Η κατασκευή του δρόμου στο εν λόγω σημείο έχει σχεδόν 0 χώματα άρα χαμηλό κόστος.
                                      Η κακοτεχνία και οι σοβαρές παραλείψεις του εργολάβου δεν έχουν καμιά σχέση με την γέφυρα του τραίνου..**.Δεν βάζω τον μελετητή γιατί θεωρώ αυτονόητο οτι η μελέτη ήταν σωστή **και οι όποιες παραλείψεις υπάρχουν έγιναν κατα την διάρκεια της υλοποίησης της.

                                      Να τον βαζεις τον μελετητη !!!! να τον βαζεις!!!!! ειδικα το κομματι των αποχετευσεων ομβριων θελει ελεγχο στην φαση της κατασκευης γιατι οι μελετητες δεν επισκεπτονται τον χωρο που μελετουν σχεδον ποτε.........

                                      Για το θεμα της ευθυνης του αναδοχου... αν **πραγματικα δεν ηταν στο αντικειμενο της εργολαβιας η οποια εργασια βελτιωσης στο προυπαρχον τμημα ** τοτε φταιει η Εγνατια Α.Ε. που δεν ασχοληθηκε να ελενξει τα προβληματα του τμηματος που παρελαβε απο την ΔΕΚΕ και να αναθεση τη βελτιωση του σε καποιον..... ωστε να ειναι ποιοτικα ενιαια τα στανταρ ασφαλειας και οι προδιαγραφες του δρομου.... Αυτο δειχνει ακομα περισσωτερο οτι η Εγνατια Α.Ε. εχει αρχισει να γινεται 'δημοσια Υπηρεσια' πλεον..... κριμα και παλι κριμα......

                                      Για την περιπτωση που αναφερθηκε δλδ να υπογειοποιηθει η σιδηροδρομικη γραμμη ειναι απλα ανεκδοτο!!!!! Ο ΟΣΕ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ!!!! καμια παρεμβαση στο δικτυο του διοτι θεωρει οτι ο χωρος που καταλαμβανει η γραμμη ειναι ιδιοκτησια του απο το 1900 που κατασκευαστηκε.... οποιος λοιπον θελει να κανει κατι οπως να περασει πανω απο γραμμη του πληρωνει καθυστερησεις!!!! για το χρονικο διαστημα που θα δουλευει για να κατασκευασει κοντα στην γραμμη του και που θα πρεπει να 'κοβει' ταχυτητα ο συρμος..... Το κοστος δε αυτων των καθυστερησεων φτανει πολλες φορες και στην αξια της γεφυρας!!!!! (ξερω συγκεκριμμενη γεφυρα εξω απο την Ξανθη που συνεβει αυτο... ) και εφτασαν μεχρι προθυπουργικο γραφειο για να μειωσει ο ΟΣΕ τις απαιτησεις του....
                                      Εδω καθυστερησαν την κατασκευη του τουννελ στο Καλλιδρομο.... που θα τους εκανε και πιο γρηγορους.... Οι Ανθρωποι του ΟΣΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!!! για αυτο και χανει τοσα χρονια.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tractioner last edited by

                                        Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                        Για το θεμα της ευθυνης του αναδοχου... αν **πραγματικα δεν ηταν στο αντικειμενο της εργολαβιας η οποια εργασια βελτιωσης στο προυπαρχον τμημα ** τοτε φταιει η Εγνατια Α.Ε. που δεν ασχοληθηκε να ελενξει τα προβληματα του τμηματος που παρελαβε απο την ΔΕΚΕ και να αναθεση τη βελτιωση του σε καποιον..... ωστε να ειναι ποιοτικα ενιαια τα στανταρ ασφαλειας και οι προδιαγραφες του δρομου.... Αυτο δειχνει ακομα περισσωτερο οτι η Εγνατια Α.Ε. εχει αρχισει να γινεται 'δημοσια Υπηρεσια' πλεον..... κριμα και παλι κριμα......

                                        Ειναι σαφες και λογικοτατο οταν παραλαμβανεις μια οδο του λοιπου οδικου δικτιου κ τον μετατρεπεις σε αυτοκινητοδρομο να τηρησεις ολες τις απαραιτητες προδιαγραφες προκειμενου να γινει μια συγχρονη οδος, οποτε κ η αναδοχος ειχε αποκλειστικα την ευθυνη ολου του εργου κ καθηστουσε γελια την παραπομπη της ευθηνης τους σε αλλους, για αυτο και το δικαστηριο δεν το ελαβε καθολου υπ οψην !
                                        Δηλαδη σαν τους πολικους ''Και εμεις χαος παραλαβαμε''!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          filandos last edited by

                                          Τραγική ιστορία, ας ελπίσουμε ότι θα διορθώσουν τον δρόμο, γιατί αυτό πρέπει να γίνει.

                                          Ζω στην Γερμανία και οι δρόμοι είναι πολύ καλοί, αλλά είναι ένα σημείο στην περιοχή μου σε επαρχιακό δρόμο που υπάρχει μια αντίστοιχη ταμπέλα (οριο 100 και 70 bei nasse, =όταν είναι υγρό). Επίσης στην Γερμανία οι εμπειρογνώμονες εξετάζουν και τον τύπο των ελαστικών και πάντα δίνεται συνυπαιτιότητα στο ατύχημα αν δεν είναι κατάλληλα.

                                          Η συνυπαιτιώτητα είναι κάτι που ψάχνουν πολύ, π.χ. αν παραβιάσει κάποιος στοπ και πέσεις πάνω του, αλλά δεν είχες κατάλληλα λάστιχα για τις συνθήκες, τότε σε ρίχνουν και εσένα. Αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος που κυκλοφορούνε τον χειμώνα με χειμερινά λάστιχα. Επίσης η έννοια της συνυπαιτιότητας είναι πιό γενική. Αν για παράδειγμα έβρεχε, ο άλλος παραβίασε το στοπ και έπεσες πάνω του, είχες μεν χειμερινά λάστιχα, αλλά βρούνε ότι τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων σου είναι φθαρμένα->άρα δεν καθάριζαν καλά->περιορισμένη ορατότητα, πάλι φταις και εσύ. Άλλο παράδειγμα, χιονίζει και έχεις καλοκαιρινά, και μπορεί να μην κάνεις ατύχημα, αλλά απλώς να γλιστράς κάπως και να έχει σχηματιστεί μία ψιλο-ουρά από αυτοκίνητα πίσω σου, τότε η αστυνομία σε σταματάει, τρως πρόστιμο για παρακόληση κυκλοφορίας, και περιμένεις στην άκρη μέχρι να καθαριστεί ο δρόμος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                                            Για το θεμα της ευθυνης του αναδοχου... αν **πραγματικα δεν ηταν στο αντικειμενο της εργολαβιας η οποια εργασια βελτιωσης στο προυπαρχον τμημα ** τοτε φταιει η Εγνατια Α.Ε. που δεν ασχοληθηκε να ελενξει τα προβληματα του τμηματος που παρελαβε απο την ΔΕΚΕ και να αναθεση τη βελτιωση του σε καποιον..... ωστε να ειναι ποιοτικα ενιαια τα στανταρ ασφαλειας και οι προδιαγραφες του δρομου.... Αυτο δειχνει ακομα περισσωτερο οτι η Εγνατια Α.Ε. εχει αρχισει να γινεται 'δημοσια Υπηρεσια' πλεον..... κριμα και παλι κριμα......

                                            Ειναι σαφες και λογικοτατο οταν παραλαμβανεις μια οδο του λοιπου οδικου δικτιου κ τον μετατρεπεις σε αυτοκινητοδρομο να τηρησεις ολες τις απαραιτητες προδιαγραφες προκειμενου να γινει μια συγχρονη οδος, οποτε κ η αναδοχος ειχε αποκλειστικα την ευθυνη ολου του εργου κ καθηστουσε γελια την παραπομπη της ευθηνης τους σε αλλους, για αυτο και το δικαστηριο δεν το ελαβε καθολου υπ οψην !
                                            Δηλαδη σαν τους πολικους ''Και εμεις χαος παραλαβαμε''!!

                                            Οταν ενας αναδοχος(εργολαβος) υπογραφει μια συμβαση με τον κυριο του εργου...(αυτος που πληρωνει τις εργασιες) στην προκειμενη περιπτωση 'Εγνατια Οδος Α.Ε.' ο οποιος εχει περιγραψει στην προκυρηξη του εργου και τα τευχη δημοπρατησης τι δουλειες θελει να του κανει ο αναδοχος.... δεν ειναι δουλεια του αναδοχου να ψαξει να βρει λαθη σε περιοχη που δεν ειναι μεσα σε αυτο που του ζηταει ο πελατης. Παρτο και αλλοιως, φερνεις ενα μπογιατζη να σου βαψει ενα δωματιο του σπιτιου σου, δεν ειναι δουλεια του να φερνει ευθυνη αν ενα αλλο δωματιο του δικου σου σπιτιου δεν ειναι καλα βαμμενο.... εσυ αποφασιζεις τι φτιαχνεις καθε φορα... Μπορει να εχεις κανονισει με αλλον να φτιαξεις το υπολοιπο σπιτι...... Η Εγνατια λοιπον παρελαβε απο αλλη υπηρεσια του Δημοσιου (ΔΕΚΕ ισως??) τον μισο φτιαγμενο δρομο και η Εγνατια αποφασισε τι να φτιαξει (αυτη πληρωνει στην τελικη) και το ζητησε αυτο απο τον αναδοχο.... με την συγκεκριμενη εργολαβια. Μου κανει εντυπωση που ο αναδοχος δεν το κυνηγησε αν οντως αυτο που ειπε ειναι αληθεια.... οτι δηλαδη το παλιο κομματι δεν ηταν μεσα στο αντικειμενο της δικης του εργολαβιας.... Τωρα φυσικα 'παιζει' να εκανε το κοροιδο σε αυτη την περιπτωση ο αναδοχος (να μην εκανε εφεση δηλαδη) και να εβαλε την ασφαλιστικη του να πληρωσει 'κανοντας το καλο παιδι' στην Εγνατια η οποια και να τον 'πληρωσε' αλλοιως (αλλαξοκολια!!! δηλαδη) για να μην εκτεθει το Δημοσιο.......και να περιμενει μετα 'εξοφληση' για την καλη του πραξη!!!! απο την συγκεκριμενη Υπηρεσια.... ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr