-
Βεβαίως και είναι πολύ εύκολο να κάνεις ζημιά με λάθος κατέβασμα αν δεν το προλάβεις ξαναπατώντας συμπλέκτη μόλις το ακούσεις να ουρλιάζει.... Αυτό για το αν είναι προβλεπόμενο να γίνεται ζημιά έτσι, μου θύμισε το απίστευτο που είπε γνωστός μου όταν σε νησί με νοικιασμένα διαπιστώσαμε ότι το αυτοκίνητο που τον άφησε κάπου δεν είχε καύσιμα.... 'μα καλά μένουν τα αυτοκίνητα από βενζίνη;;'...!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βεβαίως και είναι πολύ εύκολο να κάνεις ζημιά με λάθος κατέβασμα αν δεν το προλάβεις ξαναπατώντας συμπλέκτη μόλις το ακούσεις να ουρλιάζει.... Αυτό για το αν είναι προβλεπόμενο να γίνεται ζημιά έτσι, μου θύμισε το απίστευτο που είπε γνωστός μου όταν σε νησί με νοικιασμένα διαπιστώσαμε ότι το αυτοκίνητο που τον άφησε κάπου δεν είχε καύσιμα.... **'μα καλά μένουν τα αυτοκίνητα από βενζίνη;;'...! **Έπρεπε να του πεις: 'Όχι ρε μεγάλε! Εμείς από χόμπυ βάζουμε βενζίνη στα αυτοκίνητα μας, δεν χρειάζεται... απλά μας αρέσει η μυρωδιά της...'
-
Πειράζει που 'ψήνομαι' ακόμα?
Εχω πάει και έχω δεί όλα τα αμάξια που με ενδιαφέρουν. Colt, Swift, Panda με χάλασαν στους χώρους. Το δε Colt δεν έχει ούτε καν ρεζέρβα αλλά αυτο το αισχρό Kit που φτιάχνεις το λάστιχο μόνος σου.
Έχω μείνει με το i20 και το Clio. Χθές το βράδυ οδήγησα το i20. Πλούσιο σε εξοπλισμο, 6 αερόσακκους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και καθρεύτες, μεγάλο 'πόρτ παγκάζ' πολύ καλό ηχοσύστημα, άνετο αλλά... έχει 1,5 μειονεκτήματα. Το μισό είναι ότι μπαίνοντας μέσα καταλαβαίνεις ότι είναι Hyundai και το 1 είναι ότι το αμάξι μονο με 2 άτομα μέσα ΔΕΝ ΤΡΑΒΟΥΣΕ. Το πρώτο δε με χάλασε και τόσο πολύ αλλά το δεύτερο με προβλημάτησε. Το μοτέρ αυτο είναι συμβιβασμός όπως και να το δεί κανείς. Το Clio έχει 4 αερόσακκους, δεν έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω αλλά έχει χειριστήρια στο τιμόνι, έχει καλύτερη ποιότητα, καλύτερο στήσιμο και πάτημα στο δρόμο, μακράν καλύτερα φρένα. Για τις επιδόσεις δεν λέω τίποτα. Στο i20 το ABS μπήκε νωρίτερα απο όσο θα ήθελα. Δε ξέρω αν είναι καλό, εμένα με χάλασε.
Η τιμή/ προσφορά που έχω για τα 2 αμάξια είναι ακριβώς η ίδια. 175 ευρω το μήνα αλλά για τον Κορεάτη είναι για 4 χρόνια, ενώ για το Γάλλο για 5. Στην ουσία το ερώτημα είναι αν αξίζει το χρήμα να πληρώνω για ένα επιπλέον χρόνο για ένα καλύτερο αμάξι ή όχι.Τα 5 χρόνια είναι για τα οικονομικά μου υπέρβαση.
Στη Renault βέβαια τους το ξέκοψα ότι το Megane δεν υπάρχει περίπτωση να τους δώσω για 4000 μακάρι να χτυπάνε το κώλο τους κάτω. Καλύτερα να το κρατήσω μέχρι να πηγαίνει σπρωχτό!!! ΤΕΛΟΣ!!! Στα μεταχειρησμένα ο υπέυθυνος μου είπε με 'ύφος' καρδιναλίου 'Να μη βγάλω κι εγώ ένα χιλιάρικο?' Δηλαδη θα βγάλει 1000 ευρω απο το αμάξι μου, θα βγάλουν 13 τόσα χιλιάρικα απο το καινούργιο που θα μου πουλήσουν και ταυτόχρονα θα με 'δέσουν' για 2 χρόνια λόγω εγγύησης κι εγώ θα συμφωνήσω? ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ?
Ο πωλητής στα 'καινούργια' μου ζήτησε λίγο χρόνο μερικές μέρες να δεί αν μπορεί να μου κάνει καλύτερη τιμή στο καινούργιο ή/και καλύτερη τιμή στο Megane οπότε... περιμένω.
Εκτός των άλλων το i20 αν το παραγγείλω θα έρθει αρχές Ιανουαρίου ενω το Clio σε 2 εβδομαδες.Αλήθεια turbo στα 1200 τί σημαίνει για το μακρινό μέλλον? Θα αντέξει? Θα θέλει ιδιαίτερη - ακριβότερη - συντήρηση?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βεβαίως και είναι πολύ εύκολο να κάνεις ζημιά με λάθος κατέβασμα αν δεν το προλάβεις ξαναπατώντας συμπλέκτη μόλις το ακούσεις να ουρλιάζει.... Αυτό για το αν είναι προβλεπόμενο να γίνεται ζημιά έτσι, μου θύμισε το απίστευτο που είπε γνωστός μου όταν σε νησί με νοικιασμένα διαπιστώσαμε ότι το αυτοκίνητο που τον άφησε κάπου δεν είχε καύσιμα.... 'μα καλά μένουν τα αυτοκίνητα από βενζίνη;;'...!Δεν μπορώ να καταλάβω που βλέπεις την ομοιότητα...??
-
υπαρχει ατομο στο renault club που εχει βγαλει 80.000 χλμ με 1,2TCe πληρως απροβληματιστα βελτιωμενο κιολας.. καλυτερα να διαβασεις ολες τις σελιδες με τα προβληματα των clio για να εισαι προετοιμασμενος... αλλα μην περιμενεις να βρεις τιποτα σοβαρο, το αυτοκίνητο ειναι αστερακι...
οσο για συτντηρηση, εγω στα πρωτα λαδια εδωσα 55 ευρω, αλλά ακουσα και πιο ακριβα, γυρω στα 75-80..
εχω την αισθηση οτι γενικα η συντηρηση του θα σου βγει οικονομικοτερη απο αυτην του megane..
τωρα για το turbo, δεν ξερω δεν απαντω, τα πρωτα δειγματα γραφης του TCe παντως οπως εγραψα παραπανω δειχνουν οτι αντεχει και αντεχει και αντεχει, αλλά κολλητος μου με 1,4TSI με εκανε να σκεφτομαι ασχημα πραγματα
οσο για το αν αξιζει ο ενας χρονος παραπανω πληρωμες, αν το αντεχεις οικονομικα, αξιζει και με το παραπάνω.. αν οχι, τοτε ξανασκεψου το γενικοτερα..
και επισης πιεσς τους κιαλλο για την τιμη, ειτε να σου κανουν δωρεαν σερβις και τετοια, μιας και εισαι χρονια πελατης... κανε τους το δυσκολο και θα τα καταφερεις σιγουρα.. δεν νομιζω σε αυτες τις εποχες, να θελουν να χασουν πελατη, οποτε θα κανουν την καρδια τους πετρα -
Μιας και αναφέρθηκε και το ζήτημα του κιτ επισκευής ελαστικού, ν' αναφέρω πως και το ανανεωμένο Clio έρχεται πλέον ΜΟΝΟ με κιτ επισκευής, χωρίς την δυνατότητα παραγγελίας 'κανονικής' ρεζέρβας (χωρίς χρέωση), όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη ... Διασταυρώστε το , αλλά έχω δει με τα μάτια μου τρία Clio σε τρεις αντιπροσωπείες και μου το έχει επιβεβαιώσει και ένας πωλητής (οι υπόλοιποι το ανακάλυπταν από 'μένα !! ).
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μιας και αναφέρθηκε και το ζήτημα του κιτ επισκευής ελαστικού, ν' αναφέρω πως και το ανανεωμένο Clio έρχεται πλέον ΜΟΝΟ με κιτ επισκευής, χωρίς την δυνατότητα παραγγελίας 'κανονικής' ρεζέρβας (χωρίς χρέωση), όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη ... Διασταυρώστε το , αλλά έχω δει με τα μάτια μου τρία Clio σε τρεις αντιπροσωπείες και μου το έχει επιβεβαιώσει και ένας πωλητής (οι υπόλοιποι το ανακάλυπταν από 'μένα !! ).Μπορώ να σου πώ με σιγουριά πώς αυτο δεν ισχύει. Το είδα με τα μάτια μου, το είπε και ο πωλητής. Στην έκδοση expression έχει δώρο κανονική ρεζέρβα και ένα δύο άλλα πράγματα που δεν τα θυμάμαι. Το έγραφε και το προσπέκτους.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μιας και αναφέρθηκε και το ζήτημα του κιτ επισκευής ελαστικού, ν' αναφέρω πως και το ανανεωμένο Clio έρχεται πλέον ΜΟΝΟ με κιτ επισκευής, χωρίς την δυνατότητα παραγγελίας 'κανονικής' ρεζέρβας (χωρίς χρέωση), όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη ... Διασταυρώστε το , αλλά έχω δει με τα μάτια μου τρία Clio σε τρεις αντιπροσωπείες και μου το έχει επιβεβαιώσει και ένας πωλητής (οι υπόλοιποι το ανακάλυπταν από 'μένα !! ).
Μπορώ να σου πώ με σιγουριά πώς αυτο δεν ισχύει. Το είδα με τα μάτια μου, το είπε και ο πωλητής. Στην έκδοση expression έχει δώρο κανονική ρεζέρβα και ένα δύο άλλα πράγματα που δεν τα θυμάμαι. Το έγραφε και το προσπέκτους.
Λες να έπαιζε ρόλο, ότι αυτά που είδα ήταν όλα Dynamique (με τις 16άρες) ; Ή μήπως παρατηρείται πάλι το ελληνικό 'φαινόμενο', να έχουν έρθει ίδιες εκδόσεις αυτοκινήτων με άλλ' αντ' άλλων εξοπλισμό ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μιας και αναφέρθηκε και το ζήτημα του κιτ επισκευής ελαστικού, ν' αναφέρω πως και το ανανεωμένο Clio έρχεται πλέον ΜΟΝΟ με κιτ επισκευής, χωρίς την δυνατότητα παραγγελίας 'κανονικής' ρεζέρβας (χωρίς χρέωση), όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη ... Διασταυρώστε το , αλλά έχω δει με τα μάτια μου τρία Clio σε τρεις αντιπροσωπείες και μου το έχει επιβεβαιώσει και ένας πωλητής (οι υπόλοιποι το ανακάλυπταν από 'μένα !! ).
Μπορώ να σου πώ με σιγουριά πώς αυτο δεν ισχύει. Το είδα με τα μάτια μου, το είπε και ο πωλητής. Στην έκδοση expression έχει δώρο κανονική ρεζέρβα και ένα δύο άλλα πράγματα που δεν τα θυμάμαι. Το έγραφε και το προσπέκτους.
Λες να έπαιζε ρόλο, ότι αυτά που είδα ήταν όλα Dynamique (με τις 16άρες) ; Ή μήπως παρατηρείται πάλι το ελληνικό 'φαινόμενο', να έχουν έρθει ίδιες εκδόσεις αυτοκινήτων με άλλ' αντ' άλλων εξοπλισμό ;
Tώρα κοίταξα το προσπέκτους. Δίνει δώρο τη ρεζέρβα, 3 προσκέφαλα πίσω και προβολείς ομίχλης!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να πάω σε μικρότερο αυτοκίνητο. Το Μεγκάν καλό και άγιο, έστω με τα προβληματάκια του, αλλά συμπληρώνει 5 χρόνια ζωής με 80000χλμ, όπου να ναι θα αρχίσει να ζητάει διάφορα. Είναι σωστό νομίζω αντι να πληρώνω μικροποσά κάθε τρείς και λίγο για το Μεγκάν, να δίνω ένα ποσό για την αποπληρωμη ενός καινούργιου αυτοκινήτου.
Οι υποψήφιοι θα είναι όπωσδήποτε μέχρι 1300cc. Για 1400cc δεν το συζητάω ΚΑΘΟΛΟΥ.Τα αμάξια που μου αρέσουν είναι
Swift 1300 cc
Clio 1200 cc
Hyundai i20 1200 cc
Panda 1200 ccΤο Yaris είναι πανάκριβο, το Polo δεν μου αρέσει, το Mazda 2 να πώ την αλήθεια δεν έχω άποψη, Peugeot/Skoda δεν αγοράζω με τίποτα γιατι έχω μαλώσει με υπεύθυνο της τοπικής αντιπροσωπίας και αν τον δω θα τον πλακώσω στις μπουνιές, η Citroen -βλέπε C3 - εδω στο Ηράκλειο έχει κλείσει.
Στην ξεφτίλα το Μεγκάν θα πιάσει 6000-7000 οπότε παίζω για ένα αμάξι όχι περισότερο απο 12000-13000 και με προτίμηση να έχει και λίγο εξοπλισμο. Όταν μιλάω βέβαια για 12000-13000 ευρώ μιλάω για τιμή με το κλειδί στο χέρι. Να έχει μεταλικό, με ασφάλεια, με τέλη, με έξοδα φακέλου κλπ κλπ. Πιστεύω αυτα τα 4 έχουν κάποιες εκδόσεις που θα με καλύψουν.
Ο εξοπλισμός που με ενδιαφέρει είναι υδραυλικό τιμονι, ABS, A/C, 2 αερόσακκοι τουλάχιστον, ηλεκτρικοί καθρεύτες, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ΘΑ ΤΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, αποδεκτο χώρο αποσκευών, κεντρικό κλείδωμα - με τηλεχειρισμο αν γίνεται αλλά δεν τρελαίνομαι, ηχοσύστημα, και να μπορει να κινηθει με αξιοπρέπει στο δρόμο, να έχει και λίγη δύναμη βρε αδερφέ μου. Έχω και ένα μικρο βίτσιο, ας το πούμε, να μην είναι αμάξι που θα αντικατασταθει σύντομα με άλλο.
Κοιτάζοντας τα 4 αμάξια που γράφω πιο πάνω θα έλεγα ότι το ιδανικό είναι το i20 με τη δύναμη του Swift. Κάτι τέτοιο όμως δεν γίνεται να το έχω οπότε θα ήθελα τις απόψεις σας.
Για πείτε βρε παιδιά τί πιστεύετε κι εσείς?Καλημέρα κι από εμένα
Πιστεύω πως τα 80.000 χλμ είναι λίγα για να αρχίσει να ' ζητάει ' το μεγκαν σου ...... Αν όντως ζητάει τότε μην ξαναπάρεισ γαλλικό !
Επίσης μην απορρίπτεις τα σκοντα ! Αγόρασε το από άλλον αντιπρόσωπο αν θες .... Ο γερμανός είναι αλλιώς και σε 'βάθος χρόνου' για όσους δεν αλλάζουν τα αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα ..... Η γνώμη μου ?
Skoda -
Δεν κάνουν ούτε βήμα πίσω!!! Κι εγώ θα κρατήσω το megane. Τζάμπα δεν τους το αφήνω!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν κάνουν ούτε βήμα πίσω!!! Κι εγώ θα κρατήσω το megane. Τζάμπα δεν τους το αφήνω!!!Γιατί δεν βάζεις 'διερευνητικά' και καμμιά αγγελία; Ποτέ δεν ξέρεις τι θα πετύχεις ...
Αγορά για "μικρά" πορτοφόλια