-
Καλησπερα σε ολους!Αντιμετωπιζω ενα θεματακι με ενα Ford Focus(το κλασσικο) και θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας επι τουτου.Πιο συγκεκριμενα,προχθες το μεσημερι ειπα να του ριξω ενα πλυσιματακι επειδη ειχα καιρο να κανω,και στο τελος που το ξεβγαλα απο τις σαππουναδες εριξα αρκετο νερο και στους 4 δισκους των ελαστικων.Το βραδυ που το πηρα να παω σε εναν φιλο μου,παρατηρησα οτι οταν φρεναρα ακουγοταν ενας ηχος σαν δυνατο γρυλισμα απο το πατωμα του αυτοκινητου.Μετα απο περιπου 10 λεπτα ηταν οκ.
Χθες που το ξανα σκεφτομουν απορουσα τι το προκαλεσε.Και σκεφτηκα μπας και ηταν επειδη εριξα νερο στους δισκους.Παω και ξαναριχνω και οταν το οδηγησα μετα απο κανα 6ωρο παλι τα ιδια..Γενικα απαγορευεται να ριχνεις νερο στους δισκους του αυτοκινητου,τι συμβαινει?
Παντως σημερα που επλυνα το Ηonda CRV των γονιων μου,παρατηρησα λιγο μετα που το οδηγησα αφου του εριξα νερο και στους 4 δισκους,οτι δεν συνεβαινε το παραμικρο οταν φρεναρα..
Ποια ειναι η γνωμη σας??
-
Καλησπερα σε ολους!Αντιμετωπιζω ενα θεματακι με ενα Ford Focus(το κλασσικο) και θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας επι τουτου.Πιο συγκεκριμενα,προχθες το μεσημερι ειπα να του ριξω ενα πλυσιματακι επειδη ειχα καιρο να κανω,και στο τελος που το ξεβγαλα απο τις σαππουναδες εριξα αρκετο νερο και στους 4 δισκους των ελαστικων.Το βραδυ που το πηρα να παω σε εναν φιλο μου,παρατηρησα οτι οταν φρεναρα ακουγοταν ενας ηχος σαν δυνατο γρυλισμα απο το πατωμα του αυτοκινητου.Μετα απο περιπου 10 λεπτα ηταν οκ.
Χθες που το ξανα σκεφτομουν απορουσα τι το προκαλεσε.Και σκεφτηκα μπας και ηταν επειδη εριξα νερο στους δισκους.Παω και ξαναριχνω και οταν το οδηγησα μετα απο κανα 6ωρο παλι τα ιδια..Γενικα απαγορευεται να ριχνεις νερο στους δισκους του αυτοκινητου,τι συμβαινει?
Παντως σημερα που επλυνα το Ηonda CRV των γονιων μου,παρατηρησα λιγο μετα που το οδηγησα αφου του εριξα νερο και στους 4 δισκους,οτι δεν συνεβαινε το παραμικρο οταν φρεναρα..
Ποια ειναι η γνωμη σας??
-
Καλησπερα σε ολους!Αντιμετωπιζω ενα θεματακι με ενα Ford Focus(το κλασσικο) και θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας επι τουτου.Πιο συγκεκριμενα,προχθες το μεσημερι ειπα να του ριξω ενα πλυσιματακι επειδη ειχα καιρο να κανω,και στο τελος που το ξεβγαλα απο τις σαππουναδες εριξα αρκετο νερο και στους 4 δισκους των ελαστικων.Το βραδυ που το πηρα να παω σε εναν φιλο μου,παρατηρησα οτι οταν φρεναρα ακουγοταν ενας ηχος σαν δυνατο γρυλισμα απο το πατωμα του αυτοκινητου.Μετα απο περιπου 10 λεπτα ηταν οκ.
Χθες που το ξανα σκεφτομουν απορουσα τι το προκαλεσε.Και σκεφτηκα μπας και ηταν επειδη εριξα νερο στους δισκους.Παω και ξαναριχνω και οταν το οδηγησα μετα απο κανα 6ωρο παλι τα ιδια..Γενικα απαγορευεται να ριχνεις νερο στους δισκους του αυτοκινητου,τι συμβαινει?
Παντως σημερα που επλυνα το Ηonda CRV των γονιων μου,παρατηρησα λιγο μετα που το οδηγησα αφου του εριξα νερο και στους 4 δισκους,οτι δεν συνεβαινε το παραμικρο οταν φρεναρα..
Ποια ειναι η γνωμη σας??
-
Ο χρήστης Paul7 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους!Αντιμετωπιζω ενα θεματακι με ενα Ford Focus(το κλασσικο) και θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας επι τουτου.Πιο συγκεκριμενα,προχθες το μεσημερι ειπα να του ριξω ενα πλυσιματακι επειδη ειχα καιρο να κανω,και στο τελος που το ξεβγαλα απο τις σαππουναδες εριξα αρκετο νερο και στους 4 δισκους των ελαστικων.Το βραδυ που το πηρα να παω σε εναν φιλο μου,παρατηρησα οτι οταν φρεναρα ακουγοταν ενας ηχος σαν δυνατο γρυλισμα απο το πατωμα του αυτοκινητου.Μετα απο περιπου 10 λεπτα ηταν οκ.Χθες που το ξανα σκεφτομουν απορουσα τι το προκαλεσε.Και σκεφτηκα μπας και ηταν επειδη εριξα νερο στους δισκους.Παω και ξαναριχνω και οταν το οδηγησα μετα απο κανα 6ωρο παλι τα ιδια..Γενικα απαγορευεται να ριχνεις νερο στους δισκους του αυτοκινητου,τι συμβαινει?
Παντως σημερα που επλυνα το Ηonda CRV των γονιων μου,παρατηρησα λιγο μετα που το οδηγησα αφου του εριξα νερο και στους 4 δισκους,οτι δεν συνεβαινε το παραμικρο οταν φρεναρα..
Ποια ειναι η γνωμη σας??
Απαγορευεται να ριχνεις νερο σε ζεστα φρενα γιατι θα στραβωσουν οι δισκοι.Επισης δεν ριχνουμε με πολυ πιεση γιατι θα χαλασουμε λαστιχακια τσιμουχες και θα διωξουμε την παστα χαλκου που απορροφα το στριγκλισμα.
Το προβλημα το δικο σου μαλλον ηταν επειδη επιασαν επιφανειακή σκουρια οι δισκοι και μεχρι να καθαρισουν εκαναν τον θορυβο. -
Σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση!
1)Οταν λες οτι επιασαν οι δισκοι επιφανειακη σκουρια εννοεις την σκουρια που δημιουργειται με τα χρονια?Με την ιδια λογικη θα επρεπε οταν βρεχει καταρρακτωδως,το αμαξι να παρουσιαζει παλι αυτο το προβλημα αφου κινειται σε βροχερο οδοστωμα,εγω ετσι το καταλαβαινω
2)Γιατι στο CRV δεν ακουγοταν κατι?Ποσο μαλλον απο την στιγμη που ειναι αγορασμενο το 2003 και προφανως η σκουρια θα επρεπε να ηταν περισσοτερη απ οτι του focus(αγορασμενο το 2005) -
Ο χρήστης Paul7 έγραψε:
Σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση!
1)Οταν λες οτι επιασαν οι δισκοι επιφανειακη σκουρια εννοεις την σκουρια που δημιουργειται με τα χρονια?Με την ιδια λογικη θα επρεπε οταν βρεχει καταρρακτωδως,το αμαξι να παρουσιαζει παλι αυτο το προβλημα αφου κινειται σε βροχερο οδοστωμα,εγω ετσι το καταλαβαινω
2)Γιατι στο CRV δεν ακουγοταν κατι?Ποσο μαλλον απο την στιγμη που ειναι αγορασμενο το 2003 και προφανως η σκουρια θα επρεπε να ηταν περισσοτερη απ οτι του focus(αγορασμενο το 2005)Οταν το αμάξι κινείται δεν πρόκειτε να πιάσει σκουριά γιατί το τακάκι καθαρίζει το δίσκο απο οποιαδήποτε κατάλοιπα.
Αν μείνει σταματημένο για αρκετό χρονικό διάστημα τότε ναί, πάνω στους δίσκους πιάνει επιφανειακή σκουριά η οποία όμως φεύγει συνήθως εαν κάνει 2-3 περασιές το τακάκι πάνω απο το δίσκο. -
Οκ σε ευχαριστω πολυ και εσενα.Οποτε για να συνοψιζουμε,το προβλημα που δημιουργηθηκε 2 φορες που εριξα νερο στους δισκους(10λεπτος περιπου θορυβος απο τα φρεναρισματα) ηταν λογω του οτι στους 4 δισκους εχει συσσωρευτει σκουρια?
Oποτε τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να απαλλαγω απο το προβλημα με τα φρεναρισματα, καθε φορα που θα πλενω το αυτοκινητο?Με καποιον τροπο να διωξω την σκουρια απο τους 4 δισκους?Πως μπορω να το κανω αυτο?
Νομιζω οτι γενικα δεν γινεται αυτο,στην ford που ειχα παει πιο παλια για αλλο προβλημα μου ειχαν πει οτι καθε λογης υγρασια/σκονη/σκουρια απο δισκους 'εξαφανιζεται' μονο με αλλαγη δισκου(η οποια ειναι πανακριβη)
-
Ο χρήστης Paul7 έγραψε:
Οκ σε ευχαριστω πολυ και εσενα.Οποτε για να συνοψιζουμε,το προβλημα που δημιουργηθηκε 2 φορες που εριξα νερο στους δισκους(10λεπτος περιπου θορυβος απο τα φρεναρισματα) ηταν λογω του οτι στους 4 δισκους εχει συσσωρευτει σκουρια?Oποτε τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να απαλλαγω απο το προβλημα με τα φρεναρισματα, καθε φορα που θα πλενω το αυτοκινητο?Με καποιον τροπο να διωξω την σκουρια απο τους 4 δισκους?Πως μπορω να το κανω αυτο?
Νομιζω οτι γενικα δεν γινεται αυτο,στην ford που ειχα παει πιο παλια για αλλο προβλημα μου ειχαν πει οτι καθε λογης υγρασια/σκονη/σκουρια απο δισκους 'εξαφανιζεται' μονο με αλλαγη δισκου(η οποια ειναι πανακριβη)
Δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις δισκους για κατι τετοιο αφου με το που πατησει το αμαξι στον δρομο παλι θα ειναι εκτεθειμένο στα ιδια.
Απλα πατα ελαφρα το πενταλ των φρενων οταν εχεις πλυνει το αμαξι για να φευγουν τα νερα αλλα και να καθαριζουν απο την σκουρια οι δισκοι.Αν θες το πας και για ενα ελενχο στο συνεργειο σου για να εισαι απολυτα ησυχος,με τα φρενα δεν 'παιζουμε' . -
η επιφανειακη σκουρια που δημιουργειται κατα το πλυσιμο φευγει πολυ γρηγορα οπως και οι οποιοι θορυβοι.
επισης αν το πλυνεις το αυτοκινητο , μπορει να σταματησουν και καποιοι θορυβοι που ειχες απο τακακια για παραδειγμα (κακη παστα) , αλλα μετα απο καποια χλμ επανερχονται.το προβλημα που περιγραφεις δεν ειναι προβλημα
το μονο προβλημα που μπορεις να κανεις εσυ πλενοντας το αυτοκινητο σου οπως ειπε και ο bill ειναι να βρεξεις πολυ ζεστους δισκους, για αυτο πλενουμε αυτοκινητο του οποιου τα φρενα εχουν κρυωσει..επισης προβλημα σους δισκους και πιο συγκεκριμενα στραβωμα, μπορεις να προκαλεσεις αν βουτησεις μεσα σε λακουβα με νερα ενω εχεις ζεστα φρενα οταν βρεχει για παραδειγμα. σε τετοιες περιπτωσεις πρεπει να προσεχεις να μην περνας απο μερη που μαζευουν πολλα νερα ή αν χρειαστει να περασεις να μην εχεις τρεξει τοσο ωστε να εχεις ζεστανει πολυ τα φρενα σου
στο θεμα σου παντως το οτι μετα απο 10 λεπτα ηταν οκ ειναι απολυτως φυσιολογικο και αναμενομενο.
ειχε κανει σκουρια απο το πλυσιμο (αυτο δεν γινεται να μη συμβει) και εκανε θορυβο. μολις την καθαρισες με το τακακι φρεναροντας εφυγε.και την αλλη φορα που θα αποφασισεις να το πλυνεις το ιδιο θα γινειΥΓ η σκουρια στη δισκοπλακα δεν παει πιο μεσα, ειναι επιφανειακη και δημιουργειται μονο οταν ειναι ακινητοποιημενο (μπορει να το παθεις και σε βροχη) οταν οδηγας φευγει η σκουρια
αρα δεν εχει να κανει με τα χρονια του αυτοκινητουΥΓ 2 επειδη ειπες οτι καθαρισες το crv των γονιων σου και επειδη το δικο σου ηταν πολυ βρωμικο, φανταζομαι οτι στο δικο σου αφιερωσες πολυ χρονο και το χοντα το εκανες ξεπετα
συνεπως μπορει να μην βραχηκαν τοσο πολυ οι δισκοι ωστε να σκουριασουν εξισου πολυ ..
και γω αμα πλυνω αλλο της οικογενειας δε σκουριαζουν οι δισκοι , του δικου μου που το πλενω για κανα 2ωρο τους κανω κατακοκκινους -
Καθώς η τριβόμενη επιφάνεια του δίσκου είναι γυμνή (δεν έχει βαφή ή άλλες προστατευτικές επικαλύψεις) είναι φυσιολογικό να γίνεται αυτό.
Ίσως στο CRV να μην ήταν ζεστοί όταν τους έβρεξες (πρέπει να παίζει ρόλο στην ταχύτητα δημιουργίας σκουριάς) οπότε δεν πρόλαβε να πιάσει σκουριά μέχρι να χρησιμοποιηθεί.
Σε αυτοκίνητα που έχουν καιρό να χρησιμοποιηθούν δημιουργείται (ακόμα και χωρίς πλύσιμο ή χωρίς βροχή και μόνο από την υγρασία στον αέρα) επιφανειακή σκουριά. Έτσι ξέρεις και ότι το αυτοκίνητο είναι ολίγον παρατημένο. Σε παρατημένο αυτοκίνητο ή αν βάλεις πχ μτχ άξονα από μάντρα που τον είχε έξω στη βροχή για καιρό και που έχει πιάσει πολύ σκουριά εκεί μπορεί να μην καταφέρεις να καθαρίσεις καλά το δίσκο ποτέ και να έχεις αίσθηση γρατζουνίσματος ή λίγων δονήσεων χωρίς να είναι στραβός ο δίσκος. Τότε δεν είναι καλό. -
Ίσως στο CRV να μην ήταν ζεστοί όταν τους έβρεξες (πρέπει να παίζει ρόλο στην ταχύτητα δημιουργίας σκουριάς) οπότε δεν πρόλαβε να πιάσει σκουριά μέχρι να χρησιμοποιηθεί.
Μπαα ουτε στο focus την 1η φορα που το επλυνα δεν ηταν ζεστοι οι δισκοι.Τελος παντων γενικα δεν προκειται να βγαλω ακρη με το θεμα,απ οτι καταλαβα και απο τις απαντησεις των μελων,ειναι θεμα σκουριας που εχουν μεσα οι δισκοι,οποτε υποθετω αυτη ειναι και η αιτια που οταν φρεναρα με το ford για καποια συγκεκριμενη ωρα,λιγες ωρες αφοτου το επλυνα,δημιουργουνταν αυτος ο θορυβος
edited
@QsisVTS:Eξαιρετικο και περιεκτικοτατο post σε ευχαριστωεπειδη ειπες οτι καθαρισες το crv των γονιων σου και επειδη το δικο σου ηταν πολυ βρωμικο, φανταζομαι οτι στο δικο σου αφιερωσες πολυ χρονο και το χοντα το εκανες ξεπετα
Μπα,καμια ωριτσα αφιερωσα και στα 2 αυτοκινητα
-
Δεν καταλαβαίνω το νόημα των 8 σελίδων. Οι δίσκοι είναι από μαντέμι και δεν υπάρχει περίπτωση να μη σκουριάσει, εκεί που πατάει το τακάκι το καθαρίζει, ο υπόλοιπος δίσκος είναι εντελώς σκουριασμένος, σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως τιμής, δισκόπλακες = μαντέμι, μαντέμι = σκουριά, είναι νομοτέλεια, εκτός και αν είναι από ανθρακονήματα ή κάποιες παληές μοτό που είχαν ανοξείδωτους οι οποίοι δεν προσφέρουν το απαραίτητο επίπεδο τριβής και γιαυτό εγκαταλήφθηκε το ανοξείδωτο σαν υλικό για δίσκους.
Μιλήστε για τα άλλα πολλά προβλήματα των δίσκων αλλά για σκουριά το θεωρώ αστείο να γεμίζετε τις σελίδες.
-
Δεν εχεις αδικο φιλε μου,απλα δημιουργηθηκε αυτη η εκταση,μεχρι να φτασω στο σημειο να καταλαβω καποια πραγματα
Θα ηθελα να ρωτησω κατι αλλο,τελειως ασχετο με το ολο θεμα.Θα το κανω εδω καθως δεεν θελω να δημιουργησω καινουργιο θεμα γι αυτο.Πριν απο καμποσες εβδομαδες παρατηρησα οτι πηρα το αυτοκινητο(ford focus) να παω σε εναν φιλο μου,και απο την στιγμη που το πηρα μεχρι και την στιγμη που πηγα να του βαλω βενζινη περιπου σε 2 χιλιομετρα απο το σπιτι μου(ενα 20αρικο ευρω εβαλα,ο δεικτης περιπου εφτασε στην μεση του ρεζερβουαρ) καθε φορα που πατουσα φρενο(οχι δεν του ειχα ριξει του αυτοκινητου πλυσιμο,νερα ή κατι τετοιο) ακουγοταν ενας περιεργος θορυβος σαν να χτυπουσε κατι περα δωθε συνεχεια(σας φωτισα εεε?).Οταν εφτασα στο βενζιναδικο κοιταξα μηπως ειχε κολλησει κατι,στο μπροστινο μερος ή γενικοτερα στο πατωμα του αυτοκινητου αλλα τιποτα.Οταν εφυγα απο το βενζιναδικο,ηταν ολα οκ.Μηπως το εκανε αυτο,διοτι δεν υπηρχε πολυ βενζινη μεσα στο αυτοκινητο(περιπου 68-80 km πηγαινε ακομα,απ οτι ελεγε και ο υπολογιστης ταξιδιου)?Και καλα δηλαδη να σε προειδοποιησει η κατι τετοιο..Λιγο περιεργο μου φαινεται αλλα εγω προσωπικα δεν μπορω να δωσω αλλη εξηγηση
Τι λετε εσεις?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μιλήστε για τα άλλα πολλά προβλήματα των δίσκων αλλά για σκουριά το θεωρώ αστείο να γεμίζετε τις σελίδες.+1
Μόνο για πολύ σκουριά
όπως έχουν οι δικοί μου δίσκοι που κάθε Σ/Κ του χειμώνα σκεπάζονται με αλάτια και ΔΕΝ τους πλένω ποτέ (εκτός αν βρέξει). Σκουριάζουν τόσο πολύ που φεύγουν φλούδες σε από την περιφέρεια (όπως η τυρόπιτα αλλά μεγάλες ποσότητες από φλούδες σκουριάς).
Προβλημα με δισκους?