-
Nαι αυτά που είναι από ΟΔΔΥ έχουν μειωμένο τεκμήριο.
Το Στέλιο αναφέρω και εγώ ως τον έναν από αυτούς που φτιάξανε ρέπλικες.
Ρώτα τον πόσα χρόνια έψαχνε, και πόσες είδε μέχρι να πάρει αυτή που πήρε τελικά.
Πολύ ψάξιμο, και ακόμα πιο πολύ υπομονή θέλει.Δυστυχώς αυτές τις κρυμμένες θα πρέπει να τις ψάξεις μόνος σου, ή να είσαι σε συνεχή επαφή με κάποιον που να ασχολείται. Αυτή τη στιγμή δε μου ρχεται στο μυαλό κάποια που να είναι για πούλημα. Ξέρω μια (κόκκινη πλέον ) που έχει ένας φανοποιός, αλλά μέχρι πρόσφατα δε ψηνόταν να την αποχωρηστεί. Μία ακόμα λευκή (κάπου στο Ήλιον) έχω χάσει τα ίχνη της. Δύο από την ίδια περιοχή, πουλήθηκαν σε παλικάρι από τους DC για να φτιάξει μια πολύ όμορφη GTA (Η μία είχε πινακίδες). Μία έχει ο Στέλιος και 100% δε σκοπεύει να τη δώσει σύντομα. Μια ακόμα έφερε από έξω ένα παλικάρι για να φτιάξει ρέπλικα. Και γενικά υπάρχουν αρκετές. Απλά επειδή είναι αρκετά καινούργιο μοντέλο για τα γούστα μου, δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να τις αναζητήσω.
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Δηλαδή αν αναγράφει 1.6 κυβικά θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας για 1.6 ή μείωση 40% επί το τέλος κυκλοφορίας?Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι η μείωση έχει γίνει ήδη, όταν δηλώθηκε ο κυβισμός. Οπότε μάλλον θα πληρώνεις για 1.6. Αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Δηλαδή αν αναγράφει 1.6 κυβικά θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας για 1.6 ή μείωση 40% επί το τέλος κυκλοφορίας?
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι η μείωση έχει γίνει ήδη, όταν δηλώθηκε ο κυβισμός. Οπότε μάλλον θα πληρώνεις για 1.6. Αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.
Δεν νομιζω οτι γινεται να μην γραφει τον σωστο κυβισμο η αδεια κυκλοφοριας.
-
Έχω δει αρκετά αμερικάνικα από ΟΔΔΥ που είναι δηλωμένα ως δίλιτρα (η άδεια βγήκε αμέσως μετά από την αγορά από τον ΟΔΔΥ), καθώς και εισαγώμενα που τα δηλώσανε δίλιτρα στο τελωνείο.
Το δεύτερο γνωρίζω ότι είναι 'παράνομο'. Το πρώτο όμως από όσο ξέρω όχι.
-
Οταν αποφασίσετε ότι σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο θα του ζητήσετε αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας και των τελευταίων τελών κυκλοφορίας για να λύσετε τις αμφιβολίες σας για το τι είναι και τι πληρώνει.
-
Αγαπητοί αναγνώστες αυτού του φορουμ θα ήθελα την απόψή σας πάνω στην αγορά του αυτοκινήτου. Σκέφτομαι συνεχώς τα αρνητικά μιας τέτοιας αγοράς.
Ναι μεν θα έχω ένα αυτοκίνητο να το κόψω και να το ράψω στα μέτρα ένος ΚΙΤΤ αλλά παράλληλα θα έχω και μια φαγάνα στο πορτοφόλι μου?
Λέω ε καλά θα πληρώνω ασφαλεια 200 ευρω το 6μηνο και 350 τα τέλη κυκλοφορίας ΟΚ!
Άστο στο γκαράζ και όταν μαζέψω τα εξαρτήματα και ανταλλακτικά το βάζω μπρος. Πιστεύετε πως έτσι είναι ή κάπως χειρότερα τα πράματα?Πιστεύετε ότι αξίζει και με το παραπάνω να κάνεις μια τέτοια κίνηση π.χ να δώσεις 10000 από το λογαριασμό σου για να κάνεις το χόμπυ σου? Η γυναίκα μου με υποστηρίζει αλλά κατά βάθος μπορεί και να μη το εννοεί. Ναι μεν ήταν και παραμένει ένα όνειρο ζωής αλλά μήπως τελικά ξυπνήσω από το όνειρο? Μήπως τελικά τα παραλέω και να κάνω αυτό που θέλω. Μήπως τελικά αυτά τα πράγματα δε ζυγίζονται? Ή το θέλεις ή το απορρίπτεις. -
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να σας γράψω νωρίτερα με σκοπό να σας 'προειδοποιήσω' για την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου (δεν μιλώ για κανένα συγκεκριμένο αλλά γενικά ).
Η αγορά ενος τέτοιου τύπου αυτοκινήτου είναι καθαρά μια συναισθηματική απόφαση που μπορεί όμως σαν τέτοια να σας βάλει σε οικονομικούς μπελάδες και το όνειρο να τελειώσει γρήγορα .. .
Οι συναισθηματικές αποφάσεις γρήγορα ανατρέπονται αν δεν υπάρχει και σαφής λογική υποστήριξη τους .Πριν την αγορά του θα πρέπει να βγάλετε μια κάρτα καυσαερίων , σε μηχανικό να ελέγξετε ψαλίδια, ρουλεμάν, υδραυλικό τιμόνι και να εντοπίσετε τυχόν φανοποιϊα που θα χρειαστεί .
Από την αγορά του και μετά θα χρειαστείτε ένα σεβαστό ποσό για το πρώτο σέρβις : λάδια , μπουζί ,φίλτρα, βιολογικός καθαρισμός , τυχόν σάπιες εξατμίσεις κλπ.
Ακολουθούν λάστιχα , αμορτισέρ , φρένα , τυχόν ψαλίδια , ρουλεμάν .
Ηδη θα έχετε καταλάβει για τι ποσό μιλάμε .Τα ανταλλακτικά ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν είναι πάντα ετοιμοπαράδοτα , και υποθέτω ούτε και φτηνά .
Επιπλέον είναι το θέμα του μηχανικού ,θα πρέπει πρώτα να βρείτε τον κατάλληλο μηχανικό , με τις κατάλληλες γνώσεις επί του αυτοκινήτου και τις κατάλληλες τιμές .Το συγκεκριμένο μοντέλο της Pontiac είναι φανταχτερό αλλά η ουσία του σταματά εκεί.
Ποτέ δεν θεωρήθηκε ως 'σοβαρό' αυτοκίνητο στις ΗΠΑ .
Αν και δίθυρο κουπέ , είναι κατάλληλο για τις Αμερικάνικες ευθείες , αλλά όχι για τους Ελληνικούς δρόμους με συνεχείς στροφές .
Συνεπώς δεν θα πρέπει να θεωρείτε δεδομένες τυχόν οδηγικές συγκινήσεις.Αν σας περισσεύουν χρήματα , καλύτερα να ασχοληθείτε με ένα πιο κλασσικό Αμερικάνικο αυτοκίνητο ( Mustang , Corvette κλπ ).
(Φυσικά μια κλασσική Αλφα ή BMW θα ήταν πολύ καλύτερη)Για την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου με τα νέα φορολογικα μέτρα , η προέλευση του από ΟΔΔΥ είναι μονόδρομος .
Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να στερήσετε την οικογένεια σας, χρήματα για να συντηρήσετε το αυτοκίνητο γιατί έτσι θα σας στεναχωρεί η ύπαρξη του αυτοκινήτου για το οποίο κάνατε τόσα όνειρα .
-
Θέλω να σας ερωτήσω το εξής.
Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά ενός καλοδιατηρημένου trans am 1984 απο αμερική.
Το συνολικό κόστος + μεταφορικά για ελλάδα + τελωνείο + έξοδα αντίκας ανέρχεται στα 11.500 ευρώ.Ενώ σήμερα το πρωϊ καμάρωνα για το νεό απόκτημα μου μέχρι τώρα με έχουν θερίσει οι τύψεις και οι ενοχές. Αν π.χ σκεφτώ ότι θα αγοράσω ένα smart αισθάνομαι ότι δε δίνω και κανα τρομερό ποσο για αγορά αυτοινήτου. Για το trans am όμως νοιώθω ένα κούμπωμα σκέφτομαι ότι όλοι στη γειτονιά θα γιουχάρουν θα παραπονιούνται ότι πιάνω χώρο πολύ και όλα αυτά γιατί ήδη στο πάρκινγκ μου σε υπόγειο γκαράζ έχω το κανονικό μου αυτοκίνητο. Δε μου κάνει καρδιά να αφήσω το αμάξι μου έξω και να βάλω το trans am στο γκαράζ. Από την άλλη θα ήθελα μόλις πάρω αυτό το αμάξι να το κρύψω να μη το βλέπει ποτέ κανείς και όταν θέλω να το βγάζω να κάνω μια βόλτα ή να το μαστορεύω στο γκαράζ ανενόχλητος. Σπάζω το κεφάλι μου να βρω μια λύση για να έχω και τα 2 αυτοκίνητα φυλαγμένα. Μόνος δρόμος το ιδιωτικό πάρκινγκ????
Έχετε να μου δώσετε καμιά συμβουλή?
Συγνώμη που σας τα λέω αυτά απλά βλέπω ότι το όνειρο γκρεμίζεται και προσπαθώ να σώσω τα θεμέλια...
-
Λίγο μπλεγμένα τα βρίσκω: τελωνείο αλλά και έξοδα αντίκας; Το αυτοκίνητο θα εκτελωνιστεί κανονικά έτσι; Αλλά θα βγάλει πινακίδες αντίκας; Γνωρίζεις ότι η ΕΛΠΑ δεν βγάζει πινακίδες Ι.Ο. σε αυτοκίνητα του 84, ενώ και η FIVA πρόκειται από το 2010 να εφαρμόζει την 30ετία; Βέβαια δεν γνωρίζω αν θα το εφαρμόσει η ΦΙΛΠΑ στην Ελλάδα. Εν πάσει περιπτώσει με πινακίδες αντίκας θεωρώ ότι δεν δικαιούσαι κανονικά να έχεις το αυτοκίνητο στο δρόμο, είναι πιθανό οι γείτονες να σου δημιουργήσουν πρόβλημα.
-
Για να μη το κουράζεις άδικα:
1)Δεν μπορείς να εισάγεις όχημα άνω των τριάντα ετών σαν ιστορικό από ΗΠΑ,γιατί ο νόμος ισχύει μόνο για ενδοκοινοτικές συναλλαγές.Οπερ και σημαίνει ότι ταξινομείς πρώτα Γερμανία ή Ολλανδία και μετά εισάγεις,πράγμα κομματάκι ακριβό.
2)Κανένα μέλος-εκπρόσωπος της FIVA δεν θα χορηγεί πιστοποιητικό και κατά συνέπεια πινακίδες σε όχημα νεότερο των τριάντα ετών από 1-1-2010.
3)Δεν μπορείς να κρατάς κλεισμένο στο γκαράζ σου ένα όχημα,κι ας έχεις όλα τα παραστατικά,και να το εκτελωνίσεις μετά από πέντε χρόνια π.χ.,γιατί θεωρείται ότι δεν βρίσκεται νόμιμα στη χώρα.
4)Αν το εκτελωνίσεις κανονικά,έχεις περιθώριο για την ταξινόμηση μέχρι την 15η ημέρα του επομένου μήνα της εισαγωγής.
5)ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι χιλιογραμμένα στο θέμα :ΦΙΛΠΑ πινακίδες τέλη κλπ -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Για να μη το κουράζεις άδικα:
1)Δεν μπορείς να εισάγεις όχημα άνω των τριάντα ετών σαν ιστορικό από ΗΠΑ,γιατί ο νόμος ισχύει μόνο για ενδοκοινοτικές συναλλαγές.Οπερ και σημαίνει ότι ταξινομείς πρώτα Γερμανία ή Ολλανδία και μετά εισάγεις,πράγμα κομματάκι ακριβό.
2)Κανένα μέλος-εκπρόσωπος της FIVA δεν θα χορηγεί πιστοποιητικό και κατά συνέπεια πινακίδες σε όχημα νεότερο των τριάντα ετών από 1-1-2010.
3)Δεν μπορείς να κρατάς κλεισμένο στο γκαράζ σου ένα όχημα,κι ας έχεις όλα τα παραστατικά,και να το εκτελωνίσεις μετά από πέντε χρόνια π.χ.,γιατί θεωρείται ότι δεν βρίσκεται νόμιμα στη χώρα.
4)Αν το εκτελωνίσεις κανονικά,έχεις περιθώριο για την ταξινόμηση μέχρι την 15η ημέρα του επομένου μήνα της εισαγωγής.
5)ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι χιλιογραμμένα στο θέμα :ΦΙΛΠΑ πινακίδες τέλη κλπΔηλαδή αυτοκίνητο από ΗΠΑ, ανω της 30ετίας, δεν εκτελωνίζεται σαν αντικείμενο ιστορικής αξίας? Την βάψαμε!!
Πως γίνεται η ταξινόμηση στη Γερμανία ή την Ολλανδία? το κόστος πως υπολογίζεται? μπορώ να την κάνω μέσω Έλληνα εκτελωνιστή?
Μπορεί κάποιος να μου στείλει ένα πμ με το τηλ κάποιου αξιόπιστου εκτελωνιστή, να μην σας πρήζω και εσάς με τα αναρίθμητα ερωτήματα μου?Ευχαριστώ πολύ,
Σ.Ζήσης
-
Είμαι κατα 99,9% σίγουρος ότι δεν μπορεί να πάρει ένα αυτοκίνητο κατευθείαν ιστορικές πινακίδες χωρίς να πληρώσει τελωνείο, αν δεν είναι 30 ετών. Είτε είναι από Αμερική είτε από Ευρώπη. Ας προσέξει ο φίλος πριν βρεθεί προ εκπλήξεως.
-
Έχω βρει Ιταλία ένα Pontiac Trans Am 1982. Το όχημα ανήκει σε ιδιώτη που όμως φέρει πινακίδες από Καναδά. Μπορώ να το φέρω Ελλάδα με ένα ταξίδι Ιταλία;
-
Pontiac Trans Am '82 - € 12,000
-
Γνωρίζει κανεις αν μπορω να φερω αυτοκίνητο απο Ευρωπαϊκη ένωση ως 'αντικείμενο'?
Το αμάξι βγαζει ιστορικές σε 2 χρόνια. Θέλω να το φέρω να το ανακτασκευάσω και μέχρι τότε να είναι έτοιμο. Θα έχω πρόβλημα αν το φέρει μια νταλίκα κατευθεία ν έξω από το σπίτι μου χωρίς να πληρώσω τελωνείο εξαλλου δε βλέπω λόγο να το πάω τελωνείο αφού δε βγαίνει ακόμα ιστορικο. -
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Γνωρίζει κανεις αν μπορω να φερω αυτοκίνητο απο Ευρωπαϊκη ένωση ως 'αντικείμενο'?
Το αμάξι βγαζει ιστορικές σε 2 χρόνια. Θέλω να το φέρω να το ανακτασκευάσω και μέχρι τότε να είναι έτοιμο. Θα έχω πρόβλημα αν το φέρει μια νταλίκα κατευθεία ν έξω από το σπίτι μου χωρίς να πληρώσω τελωνείο εξαλλου δε βλέπω λόγο να το πάω τελωνείο αφού δε βγαίνει ακόμα ιστορικο.Kαι δεν θα περασει η νταλικα απο το τελωνειο;
-
Αν το φέρω οδικώς και μετά με πλοίο από Πάτρα
-
Καλέ μου άνθρωπε,πλάκα μας κάνεις?
viewtopic.php?f=16&t=38985&start=15#p1682373
Καλή Χρονιά. -
Ναι πες μασ κι εσυ τωρα οτι δεν εισαι Edit MOD... ¨
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΠροσεχε την γλωσσα σου.Παρολο που κανενας δεν ειναι υποχρεωμενος να σου απαντησει για αλλη μια φορα στις ιδιες ερωτησεις το κανουν και εσυ τους αποκαλεις ετσι;Ηρεμησε![MOD]
-
Στη γλώσσα που καταλαβαίνεις μήπως και συννενοηθούμε επιτέλους:
'Την παλέυεις καθόλου;;; Νομίζεις ότι όσοι σε πήραν στα σοβαρά μέχρι τώρα και έχουν απαντήσει, αν μη τι άλλο με σεβασμό, στις ηλίθιες απορίες σου έχουν την όρεξη να σε παρακολουθούν να προσπαθείς να παρανομήσεις;
Δεν αντέχει η τσεπούλα σου τη νόμιμη κυκλοφορία αυτού του οχήματος και έχεις απελπιστεί τόσο; Κάτσε και κάνε μασουράκια τα χρήματα αυτά για δυο-τρία χρονάκια ακόμα, μέχρι να μπορέσεις νόμιμα να φέρεις στη χώρα μας το αυτοκίνητο που τόσο σου αρέσει! Να προσέχεις τα λόγια σου γιατί δεν είναι όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας λαμόγια και εμετικοί λιμάρηδες! Νισάφι πια... '
PONTIAC TRANS AM 1982-86