-
Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:
ρε παιδια εσεις θα με τρελανετε...... με 140 χιλ/ωρα 4.5 λιτρα στα 100 χιλ???
ή ηταν κατηφορα,,
ή ειχες τον ανεμο ακριβως πισω απο τον Κ@λο να σπρωχνει
ή εβλεπες την μεση καταναλωση και πρωτυτερα το πηγαινες σαν παπια για 500 χιλ.
ή δεν εννουσες με 140 αλλα με 40.
ειπαμε οικονομικο,αλλα δεν καιει και αερα. να μου πεις 5.5 να το πιστεψω με δυσκολια και παλι ομως. ο,τι και να λετε (ο καθενας παινευει το σπιτι του) σε αυτην την ταχυτητα (140) το αμαξι καιει το λιγοτερο 6-6.5λ/100 (που και παλι θεωρειται πολυ οικονομικο) κι αυτο με το ζορι...........Φίλε μου δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι η μέση κατανάλωση είναι ο μέσοσ όροσ για ΟΛΑ τα χιλιόμετρα. Δεν είπα ότι καίει 4,5 λιτρα. Αυτό έδειχνε αυτό έγραψα. Τώρα τα περί ανηφόρας-κατηφόρασ και ανεμου τα αφηνω να τα γραφουν αλλοι.
Αν βγάζω με γεμάτο ντεπόζιτο 1000 χιλιόμετρα περίπου τότε καταναλώνει περίπου 6 λιτρα τα 100 -
Ο χρήστης IliasSoul έγραψε:
Πολύ ωραίες φωτό...
Γράψε μας κ τις εντυπώσεις σου από τα πρώτα χλμ.Πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής.
Έχει μαλακή καβάλα χωρίς να σε κουράζει. Με 4 άτομα και πράγματα, δεν το ένιωσα καθόλου να κρεμάει (και με τον κλιματισμό ανοιχτό).
Είναι πολύ οικονομικό, με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζω 900-1000 χλμ. Με 140 χλμ/ωρα στην εθνική δείχνει κατανάλωση 4,5 λιτρα. Μέχρι τώρα συμφέρει αρκετά.
Με τη μπροστινή κίνηση ψαρεύει λίγο στις στροφές, ενώ με με το 4w auto είναι πολύ πιο σταθερό.
Με το usb είναι λίγο δυσχρηστο διότι εχει την μικρη οθόνη μιας γραμμής και με παιδευει λίγο ώστε να ψάξω τα τραγουδια.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος πάντως μέχρι τώρα. Ίδωμεν.........................
-
[quote='dlmltrls'][quote='IliasSoul'][quote='Johnpano']:
**δείχνει **κατανάλωση 4,5 λιτρα, όπως θα μπορούσε να **δείξει **και 8 λιτρα αν το πήγαινα πλακωμένο συνέχεια, χωρις να σημαίνει ότι είναι η πραγματική κατανάλωση.
-
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?
Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή lock μοιράζει την κίνηση κατά 60-40 χωρίς όριο ταχύτητας.
-
Ο χρήστης Johnpano έγραψε:
Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?
Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή lock μοιράζει την κίνηση κατά 60-40 χωρίς όριο ταχύτητας.
Χωρις οριο ταχυτητας και χωρις κεντρικο διαφορικο λιγο δυσκολο μου φαινεται.Θα διαβασω και θα επανελθω.
-
Περί κατανάλωσης 1.8 diesel:
Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω 3 άτομα (2μιση για την ακρίβεια) και full αποσκευές. Εθνική οδός 120-140, Επαρχιακή 70-110 normal οδήγηση. Αθήνα - Καρπενήσι - Σύβοτα η μέση κατανάλωση στο trip computer έδειξε 6,4λ/100. Επιστροφή Κέρκυρα - Μέτσοβο - Αθήνα με παρόμοιες συνθήκες το trip έδειξε 6,2λ/100. Στην 2η περίπτωση επειδή ξεκίνησα το ταξίδι φουλαρισμένος και ξαναγέμισα μόλις έφτασα μου έβγαλε πραγματική κατανάλωση 6,61λ/100.
Το 4,5 που λέει ο ilias είναι λίγο υπερβολικό και μπορεί να προκύπτει από μια ελαφριά κατωφέρεια που δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή σε μια μεγάλη ευθεία ας πούμε. Επιβεβαιώνω ωστόσο, ότι με 90-100km/h σε ανοικτή διαδρομή (χωρίς σταμάτα, ξεκίνα και απότομες επιταχύνσεις) πέφτει και κάτω από 5λ/100. -
Περί 4κίνησης ASX
Είμαι σίγουρος ότι πολλοί φίλοι θα έχουν αναρωτηθεί-ψαχτεί-ρωτήσει- για το πως λειτουργεί το 4wd του αυτοκινήτου μας και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι είναι στο σκοτάδι, αφού και η ίδια η εταιρεία, όπως και πολλές άλλες δεν δίνουν αναλυτικές πληροφορίες, ενώ πολλές από τις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαδίκτυο είναι συγκεχυμένες.
Μετά από αρκετό ψάξιμο σας μεταφέρω τις παρακάτω πληροφορίες, τις οποίες θεωρώ τις πιο αντικειμενικές και τις άντλησα από το ελληνικό site http://www.tetrakinisimag.gr/
*To ASX χρησιμοποιεί μια βελτιστοποιημένη έκδοση του 'ΑWC' της MITSUBISHI, ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος 4WD ....Το κεντρικό διαφορικό έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που πραγματοποιεί προληπτικό έλεγχο για να προσδιορίζει την βέλτιστη κατανομή ροπής εμπρός/πίσω από δεδομένα αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος και τις οδικές συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη και τις εντολές του οδηγού. Στην επιλογή 2WD όλη η ροπή μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Στην επιλογή 4WD ΑUTO η κατανομή ρυθμίζεται αυτόματα από το 98-2% μέχρι το 50-50% ανάλογα με τις απαιτήσεις. Στην επιλογή 4WD LOCK τα 2/3 της ροπής μεταφέρονται στους πίσω τροχούς για δύσκολες συνθήκες *
Για πιο 'προχωρημένους και αγγλομαθείς' ενδιαφέρον είναι και το παρακάτω link http://rubicon-trail.com/4WD101/difference_4WD_awd.html με ένα πολύ διαφωτιστικό βιντεάκι για το πως συμπεριφέρονται στην πράξη τα διάφορα 4WD ή AWD (ανάλογα πως το βαφτίζει κάθε εταιρεία) συστήματα 4κίνησης.Ελπίζω να βοήθησα
-
ενα μικρό μειονέκτημα, δηλαδή για μένα άλλους ίσως να μην τους ενοχλεί, είναι που δε μπορείς τη νύχτα να διακρίνεις τους διακόπτες στη πόρτα στη θέση του οδηγού για το κεντρικό κλείδωμα τη ρύθμιση των καθρεπτών και το κλείδωμα για τα παράθυρα. το μόνο που διακρίνεται μέσα στο σκοτάδι είναι ο διακόπτης για το παράθυρο του οδηγού....
Είναι ζήτημα χρόνου πάντως μέχρι να συνηθίσει το χέρι να πηγαίνει μηχανικά στον αντίστοιχο διακόπτη. Για την ώρα πάντως αυτό με δυσκολεύει αρκετά καθώς έχω μικρά παιδιά και θα πρέπει να χρησιμοποιώ συνέχεια τους συγκεκριμένους διακόπτες. -
παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπεια
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπειαΚαθόλου παραξενο! Ξέρεις δεν είναι ελάττωμα! Οι ιάπωνες έχουν αναπτυγμένη την νυχτερινή όραση τους και δεν χρειαζονται φωτισμό στα κουμπιά. Το ίδιο ισχύει και στο QQ και μέχρι και σε κάποιους διακόπτες των Lexus!
Κοινώς ... ιαπωνικές γυφτιές και ζητανε και τόσα λεφτά!!! -
Χθες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου ASX 1.8 Diesel 4wD invite σε λευκό χρώμα!!
Πολύ καλή πρώτη εντύπωση σε θέμα άνεσης και καλοί χώροι .
Κατανάλωση στη διαδρομή από Χαλκίδα στην αντιπροσωπεία έως Αθήνα στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια πολύ χαλαρά και με 100 χλμ/ώρα.
Μου άρεσε πάρα πολύ και το cruise control! Μεγάλη ευκολία στα μεγάλα ταξίδια!
Περισσότερα μετά τις διακοπές που θα έχει κάνει και αρκετά χλμ..Αυτό με τους διακόπτες είναι όντως μεγάλη μαλ....κια... Δεν φαίνονται καθόλου το βράδυ !!
-
Παιδια οταν ταξιδευετε με την κινηση στο 2wd η καταναλωση που κυμαινεται? Εχει αρκετη διαφορα εν σχεση με την κινηση στους 4 τροχους?
-
Ειναι πολυ νωρις για να σου απαντησω προσωπικα αλλά από ξένο φόρουμ έχω διαβάσει ότι η διαφορά είναι ελάχιστη...ίσως να μην υπάρχει καν.
-
[quote='Johnpano']Χθες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου ASX 1.8 Diesel 4wD invite σε λευκό χρώμα!!
Φίλε μου καλορίζικο και καλα ταξίδια
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Παιδια οταν ταξιδευετε με την κινηση στο 2wd η καταναλωση που κυμαινεται? Εχει αρκετη διαφορα εν σχεση με την κινηση στους 4 τροχους?Υπάρχει μια μικρή διαφορά αφού η κατανομή γίνεται έστω και για 2% πίσω. Αν λόγω πρόσφυσησ οδοστρώματος αυτό το ποσοστό αλλαξει και απαιτείται περισσότερο δύναμη και πίσω, είναι λογικό ότι αυξάνεται και η κατανάλωση
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπεια
Καθόλου παραξενο! Ξέρεις δεν είναι ελάττωμα! Οι ιάπωνες έχουν αναπτυγμένη την νυχτερινή όραση τους και δεν χρειαζονται φωτισμό στα κουμπιά. Το ίδιο ισχύει και στο QQ και μέχρι και σε κάποιους διακόπτες των Lexus!
Κοινώς ... ιαπωνικές γυφτιές και ζητανε και τόσα λεφτά!!!πραγματικά μου κάνει εντύπωση , το θεωρώ κρίσιμο στοιχείο. Μέχρι δηλαδή να μάθει κάποιος που είναι η θέση του διακόπτη , τον ψάχνει στο σκοτάδι , άκρως επικίνδυνο για απόσπαση προσοχής απο το τιμόνι και σίγουρα δεν είναι θέμα κόστους!!!
-
Αποσπαση προσοχής θα ήταν να είναι οι σκοτεινοί διακόπτες απο τα δεξιά του οδηγού και αντι γι' αυτούς να πιάσει ο οδηγός κανένα μπουτακι!
Γυφτιές είναι αυτά ... μακρυά απο ιαπωνικά!!! -
γυφτια θα το χαρακτήριζα όταν πάει κάποιος να ''κόψει '' κόστος απο κάτι σοβαρό μόνο για χάρη χρημάτων , αυτό είναι κακός σχεδιασμός.
Θεωρώ γυφτιά για μια εταιρεία ας πούμε να δίνει ένα μοντέλο με έναν ΄''αξιοπρεπή'' κινητήρα , χωρίς να δίνει ενναλακτικές λύσεις με πιο δυνατούς κινητήρες ή να δίνει συγκεκριμένες εκδόσεις με συγκεκριμένα αξεσουάρ , σα να σου λένε αυτό είναι κι αν σαρέσει , αυτό θεωρώ γυφτιά!!!
Mitsubishi ASX Crossover