Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi ASX Crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mitsubishi ASX Crossover
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 55
    • 56
    • 48 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1108
    12350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iliassoul last edited by

      Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:

      👍

      ρε παιδια εσεις θα με τρελανετε...... με 140 χιλ/ωρα 4.5 λιτρα στα 100 χιλ???
      ή ηταν κατηφορα,,
      ή ειχες τον ανεμο ακριβως πισω απο τον Κ@λο να σπρωχνει
      ή εβλεπες την μεση καταναλωση και πρωτυτερα το πηγαινες σαν παπια για 500 χιλ.
      ή δεν εννουσες με 140 αλλα με 40.
      ειπαμε οικονομικο,αλλα δεν καιει και αερα. να μου πεις 5.5 να το πιστεψω με δυσκολια και παλι ομως. ο,τι και να λετε (ο καθενας παινευει το σπιτι του) σε αυτην την ταχυτητα (140) το αμαξι καιει το λιγοτερο 6-6.5λ/100 (που και παλι θεωρειται πολυ οικονομικο) κι αυτο με το ζορι...........

      Φίλε μου δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι η μέση κατανάλωση είναι ο μέσοσ όροσ για ΟΛΑ τα χιλιόμετρα. Δεν είπα ότι καίει 4,5 λιτρα. Αυτό έδειχνε αυτό έγραψα. Τώρα τα περί ανηφόρας-κατηφόρασ και ανεμου τα αφηνω να τα γραφουν αλλοι.
      Αν βγάζω με γεμάτο ντεπόζιτο 1000 χιλιόμετρα περίπου τότε καταναλώνει περίπου 6 λιτρα τα 100

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dlmltrls last edited by

        Ο χρήστης IliasSoul έγραψε:

        👍
        Πολύ ωραίες φωτό...
        Γράψε μας κ τις εντυπώσεις σου από τα πρώτα χλμ.

        Πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής.
        Έχει μαλακή καβάλα χωρίς να σε κουράζει. Με 4 άτομα και πράγματα, δεν το ένιωσα καθόλου να κρεμάει (και με τον κλιματισμό ανοιχτό).
        Είναι πολύ οικονομικό, με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζω 900-1000 χλμ. Με 140 χλμ/ωρα στην εθνική δείχνει κατανάλωση 4,5 λιτρα. Μέχρι τώρα συμφέρει αρκετά.
        Με τη μπροστινή κίνηση ψαρεύει λίγο στις στροφές, ενώ με με το 4w auto είναι πολύ πιο σταθερό.
        Με το usb είναι λίγο δυσχρηστο διότι εχει την μικρη οθόνη μιας γραμμής και με παιδευει λίγο ώστε να ψάξω τα τραγουδια.
        Γενικά είμαι ευχαριστημένος πάντως μέχρι τώρα. Ίδωμεν...

        ......................

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iliassoul last edited by

          [quote='dlmltrls'][quote='IliasSoul'][quote='Johnpano']:

          **δείχνει **κατανάλωση 4,5 λιτρα, όπως θα μπορούσε να **δείξει **και 8 λιτρα αν το πήγαινα πλακωμένο συνέχεια, χωρις να σημαίνει ότι είναι η πραγματική κατανάλωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ezzypelias last edited by

            Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sxinthecity last edited by

              Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
              Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?

              Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                johnpano last edited by

                Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:

                Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?

                Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.

                Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή lock μοιράζει την κίνηση κατά 60-40 χωρίς όριο ταχύτητας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sxinthecity last edited by

                  Ο χρήστης Johnpano έγραψε:

                  Καλησπερα σε ολους στο φορουμ ηθελα να σας ρωτησω στο συγκεκριμενο μοντελο ποια η διαφορα του 4wd και του lock?

                  Στο 4wd η 4κινηση λειτουργει αυτοματα μολις διαγνωστει καποια απωλεια προσφυσης στους εμπρος τροχους.Στο lock η 4κινηση ειναι προεπιλεγμενη σε ενα ποσοστο που οριζει ο κατασκευαστης,συνηθως 50-50 και μεχρι καποιο οριο ταχυτητας.

                  Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η επιλογή lock μοιράζει την κίνηση κατά 60-40 χωρίς όριο ταχύτητας.

                  Χωρις οριο ταχυτητας και χωρις κεντρικο διαφορικο λιγο δυσκολο μου φαινεται.Θα διαβασω και θα επανελθω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgecm last edited by

                    Περί κατανάλωσης 1.8 diesel:

                    Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω 3 άτομα (2μιση για την ακρίβεια) και full αποσκευές. Εθνική οδός 120-140, Επαρχιακή 70-110 normal οδήγηση. Αθήνα - Καρπενήσι - Σύβοτα η μέση κατανάλωση στο trip computer έδειξε 6,4λ/100. Επιστροφή Κέρκυρα - Μέτσοβο - Αθήνα με παρόμοιες συνθήκες το trip έδειξε 6,2λ/100. Στην 2η περίπτωση επειδή ξεκίνησα το ταξίδι φουλαρισμένος και ξαναγέμισα μόλις έφτασα μου έβγαλε πραγματική κατανάλωση 6,61λ/100.
                    Το 4,5 που λέει ο ilias είναι λίγο υπερβολικό και μπορεί να προκύπτει από μια ελαφριά κατωφέρεια που δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή σε μια μεγάλη ευθεία ας πούμε. Επιβεβαιώνω ωστόσο, ότι με 90-100km/h σε ανοικτή διαδρομή (χωρίς σταμάτα, ξεκίνα και απότομες επιταχύνσεις) πέφτει και κάτω από 5λ/100.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      georgecm last edited by

                      Περί 4κίνησης ASX

                      Είμαι σίγουρος ότι πολλοί φίλοι θα έχουν αναρωτηθεί-ψαχτεί-ρωτήσει- για το πως λειτουργεί το 4wd του αυτοκινήτου μας και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι είναι στο σκοτάδι, αφού και η ίδια η εταιρεία, όπως και πολλές άλλες δεν δίνουν αναλυτικές πληροφορίες, ενώ πολλές από τις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαδίκτυο είναι συγκεχυμένες.
                      Μετά από αρκετό ψάξιμο σας μεταφέρω τις παρακάτω πληροφορίες, τις οποίες θεωρώ τις πιο αντικειμενικές και τις άντλησα από το ελληνικό site http://www.tetrakinisimag.gr/
                      *To ASX χρησιμοποιεί μια βελτιστοποιημένη έκδοση του 'ΑWC' της MITSUBISHI, ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος 4WD ....Το κεντρικό διαφορικό έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που πραγματοποιεί προληπτικό έλεγχο για να προσδιορίζει την βέλτιστη κατανομή ροπής εμπρός/πίσω από δεδομένα αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος και τις οδικές συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη και τις εντολές του οδηγού. Στην επιλογή 2WD όλη η ροπή μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Στην επιλογή 4WD ΑUTO η κατανομή ρυθμίζεται αυτόματα από το 98-2% μέχρι το 50-50% ανάλογα με τις απαιτήσεις. Στην επιλογή 4WD LOCK τα 2/3 της ροπής μεταφέρονται στους πίσω τροχούς για δύσκολες συνθήκες *
                      Για πιο 'προχωρημένους και αγγλομαθείς' ενδιαφέρον είναι και το παρακάτω link http://rubicon-trail.com/4WD101/difference_4WD_awd.html με ένα πολύ διαφωτιστικό βιντεάκι για το πως συμπεριφέρονται στην πράξη τα διάφορα 4WD ή AWD (ανάλογα πως το βαφτίζει κάθε εταιρεία) συστήματα 4κίνησης.

                      Ελπίζω να βοήθησα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mih-sparti last edited by

                        ενα μικρό μειονέκτημα, δηλαδή για μένα άλλους ίσως να μην τους ενοχλεί, είναι που δε μπορείς τη νύχτα να διακρίνεις τους διακόπτες στη πόρτα στη θέση του οδηγού για το κεντρικό κλείδωμα τη ρύθμιση των καθρεπτών και το κλείδωμα για τα παράθυρα. το μόνο που διακρίνεται μέσα στο σκοτάδι είναι ο διακόπτης για το παράθυρο του οδηγού....
                        Είναι ζήτημα χρόνου πάντως μέχρι να συνηθίσει το χέρι να πηγαίνει μηχανικά στον αντίστοιχο διακόπτη. Για την ώρα πάντως αυτό με δυσκολεύει αρκετά καθώς έχω μικρά παιδιά και θα πρέπει να χρησιμοποιώ συνέχεια τους συγκεκριμένους διακόπτες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nikbib last edited by

                          παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπεια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης nikbib έγραψε:
                            παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπεια

                            Καθόλου παραξενο! Ξέρεις δεν είναι ελάττωμα! Οι ιάπωνες έχουν αναπτυγμένη την νυχτερινή όραση τους και δεν χρειαζονται φωτισμό στα κουμπιά. Το ίδιο ισχύει και στο QQ και μέχρι και σε κάποιους διακόπτες των Lexus!
                            Κοινώς ... ιαπωνικές γυφτιές και ζητανε και τόσα λεφτά!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              johnpano last edited by

                              Χθες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου ASX 1.8 Diesel 4wD invite σε λευκό χρώμα!!

                              Πολύ καλή πρώτη εντύπωση σε θέμα άνεσης και καλοί χώροι .

                              Κατανάλωση στη διαδρομή από Χαλκίδα στην αντιπροσωπεία έως Αθήνα στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια πολύ χαλαρά και με 100 χλμ/ώρα.
                              Μου άρεσε πάρα πολύ και το cruise control! Μεγάλη ευκολία στα μεγάλα ταξίδια!
                              Περισσότερα μετά τις διακοπές που θα έχει κάνει και αρκετά χλμ..

                              Αυτό με τους διακόπτες είναι όντως μεγάλη μαλ....κια... Δεν φαίνονται καθόλου το βράδυ !!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                ezzypelias last edited by

                                Παιδια οταν ταξιδευετε με την κινηση στο 2wd η καταναλωση που κυμαινεται? Εχει αρκετη διαφορα εν σχεση με την κινηση στους 4 τροχους?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  johnpano last edited by

                                  Ειναι πολυ νωρις για να σου απαντησω προσωπικα αλλά από ξένο φόρουμ έχω διαβάσει ότι η διαφορά είναι ελάχιστη...ίσως να μην υπάρχει καν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iliassoul last edited by

                                    [quote='Johnpano']Χθες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου ASX 1.8 Diesel 4wD invite σε λευκό χρώμα!!

                                    Φίλε μου καλορίζικο και καλα ταξίδια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliassoul last edited by

                                      Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
                                      Παιδια οταν ταξιδευετε με την κινηση στο 2wd η καταναλωση που κυμαινεται? Εχει αρκετη διαφορα εν σχεση με την κινηση στους 4 τροχους?

                                      Υπάρχει μια μικρή διαφορά αφού η κατανομή γίνεται έστω και για 2% πίσω. Αν λόγω πρόσφυσησ οδοστρώματος αυτό το ποσοστό αλλαξει και απαιτείται περισσότερο δύναμη και πίσω, είναι λογικό ότι αυξάνεται και η κατανάλωση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nikbib last edited by

                                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                        παραξενο μου ακουγεται , μηπως εχεις κανενα προβλημα? δεν επρεπε να φαινονται ολα τα κουμπια φωτιζομενα? για ρωτα στην αντιπροσωπεια

                                        Καθόλου παραξενο! Ξέρεις δεν είναι ελάττωμα! Οι ιάπωνες έχουν αναπτυγμένη την νυχτερινή όραση τους και δεν χρειαζονται φωτισμό στα κουμπιά. Το ίδιο ισχύει και στο QQ και μέχρι και σε κάποιους διακόπτες των Lexus!
                                        Κοινώς ... ιαπωνικές γυφτιές και ζητανε και τόσα λεφτά!!!

                                        πραγματικά μου κάνει εντύπωση , το θεωρώ κρίσιμο στοιχείο. Μέχρι δηλαδή να μάθει κάποιος που είναι η θέση του διακόπτη , τον ψάχνει στο σκοτάδι , άκρως επικίνδυνο για απόσπαση προσοχής απο το τιμόνι και σίγουρα δεν είναι θέμα κόστους!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Αποσπαση προσοχής θα ήταν να είναι οι σκοτεινοί διακόπτες απο τα δεξιά του οδηγού και αντι γι' αυτούς να πιάσει ο οδηγός κανένα μπουτακι!
                                          Γυφτιές είναι αυτά ... μακρυά απο ιαπωνικά!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikbib last edited by

                                            γυφτια θα το χαρακτήριζα όταν πάει κάποιος να ''κόψει '' κόστος απο κάτι σοβαρό μόνο για χάρη χρημάτων , αυτό είναι κακός σχεδιασμός.
                                            Θεωρώ γυφτιά για μια εταιρεία ας πούμε να δίνει ένα μοντέλο με έναν ΄''αξιοπρεπή'' κινητήρα , χωρίς να δίνει ενναλακτικές λύσεις με πιο δυνατούς κινητήρες ή να δίνει συγκεκριμένες εκδόσεις με συγκεκριμένα αξεσουάρ , σα να σου λένε αυτό είναι κι αν σαρέσει , αυτό θεωρώ γυφτιά!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 48 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr