-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη χάνεις το χιουμορ σου Θανάση... η πλάκα είναι ένας από τους λόγους που ανθεί το 4ΤΦ. Αν είχα το παραμικρό πρόβλημα θα σου είχα στείλει PM!!!Δεν το χάνω αλλά βάζε και κανα εμοτ για να καταλαβαινομαστε όλοι μας. Όχι τπτ άλλο αλλά θα νομίζουν πως σε έχω άχτι
-
Τελικά εν έτει 2011-12 κλπ η VW συνεχίζει να θεωρεί κουλομαρίες τους οδηγούς ακόμη και των αγριεμένων εκδόσεων της.
Τη στιγμή που η BMW (αν θυμάμαι σωστά) απενεργοποιεί πλήρως το esp (dsc, πως το λέει) ακόμη και σε αυτόν το σίφουνα, τη ... τρίαδεκάξιντζέκτιον (το γραψα ολογράφως για να κάνει μπούγιο). -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
και που τα έμαθες εσυ όλα αυτά? κι αν εγώ έλεγα αρλούμπες?
τίποτα από τα παραπάνω τελικά λένε δεν συνιστά f/l... μόνο το ESP θα αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί όταν πατάς το κουμπί για απενεργοποίηση... ααα, και πίσω φώτα LED.... χωρίς να ξέρουμε ότι θα είναι μόνο στην πινακίδα ή και στα πίσω φωτιστικά σώματα... άντε βγάλε άκρη...
α ρε κίκιζα , αρβύλα κατάντησες...
-
Μην το λες....
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Τελικά εν έτει 2011-12 κλπ η VW συνεχίζει να θεωρεί κουλομαρίες τους οδηγούς ακόμη και των αγριεμένων εκδόσεων της.Αυτο λεγεται επιγνωση του δυναμικου των πελατων...Δεν κακο...
-
To δικό μου βγαίνει ...
Άσε που είμαι και μελισσούλα. Από λουλούδι σε λουλούδι...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μην το λες....Τελικά εν έτει 2011-12 κλπ η VW συνεχίζει να θεωρεί κουλομαρίες τους οδηγούς ακόμη και των αγριεμένων εκδόσεων της.
Αυτο λεγεται επιγνωση του δυναμικου των πελατων...Δεν κακο...
Καλως το παιδι
Βεβαια ξεχνας οτι στην αλφα αυτα ισχυουν απο εποχες 147 gta και συνεχιζονται ακομα και σημερα με μεγαλυτερο ενθουσιασμο απο ποτε ..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ρε παιδια δε βγαινει ακρη με τα f/l της vw και απο τη στιγμη που ειναι ιδια ουσιαστικα δεν εγινε και κατι
Δεν είναι φεισλιφτ. Απλά κάθε εταιρία αλλάζει 'χρονιά' στα μοντέλα σε συγκεκριμένες εβδομάδες. Η VW αλλάζει 'χρονιά' την 21η εβδομάδα του χρόνου. Τέλη Μαίου δλδ. Εμένα π.χ. φτιάχτηκε Ιούνιο 2007 και είναι μοντέλο 2008 (όχι στα λόγια. Με βάση το νούμερο που υποδηλωνει τη χρονιά στον αριθμό πλαισίου (είναι το νούμερο ανάμεσα στις δύο δυάδες γραμμάτων περίπου στη μέση του vin)). Συνήθως οι αλλαγές είναι μικροβελτιώσεις σε κάποια σημεία από το feedback που είχαν τη χρονιά που πέρασε. Άλλωστε το R δεν πρέπει να έχει κλείσει χρόνο, δεν το παίρνει ακόμη για φειλγλυφτ.
+1
Οι 'εσωτερικες αλλαγες' -απ' οσο γνωριζω μεχρι στιγμης, δεν τιθεται θεμα εξωτερικων αλλαγων/εμφανισης- αφορουν πρωτιστως διαφορετικο ή διαφορετικα ρυθμισμενο ESP, πλεον, πληρως απενεργοποιουμενο, καποιες ΙΣΩΣ διαφορετικες ρυθμισεις στο ηλεκτρικο μοτερακι/setup της κρεμαγιερας, και καποια ενδεχομενη διαφοροποιηση στο τελικο καζανακι της εξατμισης ή/και σε τοποθετηση κλαπετου...
και που τα έμαθες εσυ όλα αυτά? κι αν εγώ έλεγα αρλούμπες?
τίποτα από τα παραπάνω τελικά λένε δεν συνιστά f/l... μόνο το ESP θα αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί όταν πατάς το κουμπί για απενεργοποίηση... ααα, και πίσω φώτα LED.... χωρίς να ξέρουμε ότι θα είναι μόνο στην πινακίδα ή και στα πίσω φωτιστικά σώματα... άντε βγάλε άκρη...
Για τα περι ESP, ξερεις πολυ καλα οτι δεν 'τα επαιξα κασσετα' απο δικα σου λογια, τα ειχα διαβασει, ειχα ανεβασει link, και
σου τα ειχα πει και εγω, (πες και δημοσια οτι τελικα δεν ειχα αδικο για το συγκεκριμενο, που αφορα το ESP, γιατι τα τρολλακια παλι νομιζουν οτι επιβεβαιωνονται, και χαιρονται...).
Για τα υπολοιπα περι συστηματος διευθυνσης, και διαφοροποιηση στην εξατμιση, προερχονται οντως απο εσενα, που απ' οσο
μου ειπες καποια ηταν δια στοματος ανθρωπων της Κοsmocar, καποια ηταν αναφορες απο το Γερμανικο AMS.P.S Προς 'ειδικους' που σπευδουν για συμπερασματα, πριν καλα καλα δοκιμαστει το νεο ESP/νεο λογισμικο υπαρχοντος,
λιγο υπομονη, μεχρι τις δοκιμες εγκυρων ξενων/Ελληνικων δοκιμαστικων, για τα περι ποσοστου 'ελευθεριας'...
Κατα τα αλλα, οσοι γενικως ΔΕΝ γουσταρουν για οποιοδηποτε λογο, την εταιρια, το μοντελο, και τα ηλεκτρονικα της, ενταξει το εχουμε καταλαβει, εξαλλου, ακομα και οπως πρεπει πλεον για τους ανησυχους οδηγους, να συμπεριφερονται αυτα τα αναβαθμισμενα ηλεκτρονικα, και το αυτοκινητο γενικοτερα, καποιοι
θα γκρινιαζουν και θα ξινιζουν, απλα 'γιατι ετσι'...Περαστικα, και ξυδακι... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μην το λες....
Τελικά εν έτει 2011-12 κλπ η VW συνεχίζει να θεωρεί κουλομαρίες τους οδηγούς ακόμη και των αγριεμένων εκδόσεων της.
Αυτο λεγεται επιγνωση του δυναμικου των πελατων...Δεν κακο...
Καλως το παιδι
Βεβαια ξεχνας οτι στην αλφα αυτα ισχυουν απο εποχες 147 gta και συνεχιζονται ακομα και σημερα με μεγαλυτερο ενθουσιασμο απο ποτε ..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Η αλφα ειναι αλλο φρουτο.Δεν μπλεκεται με ποταπες κατασκευες τυπου vw-audi. Το λενε και εγκυρα ξενα/ελληνικα περιοδικα.Εχω και λινκ για να σωπασεις..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μην το λες....
Τελικά εν έτει 2011-12 κλπ η VW συνεχίζει να θεωρεί κουλομαρίες τους οδηγούς ακόμη και των αγριεμένων εκδόσεων της.
Αυτο λεγεται επιγνωση του δυναμικου των πελατων...Δεν κακο...
Καλως το παιδι
Βεβαια ξεχνας οτι στην αλφα αυτα ισχυουν απο εποχες 147 gta και συνεχιζονται ακομα και σημερα με μεγαλυτερο ενθουσιασμο απο ποτε ..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Η αλφα ειναι αλλο φρουτο.Δεν μπλεκεται με ποταπες κατασκευες τυπου vw-audi. Το λενε και εγκυρα ξενα/ελληνικα περιοδικα.Εχω και λινκ για να σωπασεις..
Ασε μας ρε φίλε με τα chrysler-dodge-alfa-fiat-lancia
-
Σωπα εσυ.Εχω λινκ λεμε.Εσυ τι εχεις;
-
Υπερατού ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>
-
Εχει ΕSP η οχι;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για τα περι ESP, ξερεις πολυ καλα οτι δεν 'τα επαιξα κασσετα' απο δικα σου λογια, τα ειχα διαβασει, ειχα ανεβασει link, και
σου τα ειχα πει και εγω, (πες και δημοσια οτι τελικα δεν ειχα αδικο για το συγκεκριμενο, που αφορα το ESP, γιατι τα τρολλακια παλι νομιζουν οτι επιβεβαιωνονται, και χαιρονται...).
Για τα υπολοιπα περι συστηματος διευθυνσης, και διαφοροποιηση στην εξατμιση, προερχονται οντως απο εσενα, που απ' οσο
μου ειπες καποια ηταν δια στοματος ανθρωπων της Κοsmocar, καποια ηταν αναφορες απο το Γερμανικο AMS.P.S Προς 'ειδικους' που σπευδουν για συμπερασματα, πριν καλα καλα δοκιμαστει το νεο ESP/νεο λογισμικο υπαρχοντος,
λιγο υπομονη, μεχρι τις δοκιμες εγκυρων ξενων/Ελληνικων δοκιμαστικων, για τα περι ποσοστου 'ελευθεριας'...
Κατα τα αλλα, οσοι γενικως ΔΕΝ γουσταρουν για οποιοδηποτε λογο, την εταιρια, το μοντελο, και τα ηλεκτρονικα της, ενταξει το εχουμε καταλαβει, εξαλλου, ακομα και οπως πρεπει πλεον για τους ανησυχους οδηγους, να συμπεριφερονται αυτα τα αναβαθμισμενα ηλεκτρονικα, και το αυτοκινητο γενικοτερα, καποιοι
θα γκρινιαζουν και θα ξινιζουν, απλα 'γιατι ετσι'...Περαστικα, και ξυδακι... -
Αν είναι συμμετοχικό το ESP τι να το κάνεις το υπερατού............
Και με link παρακαλώ για να σας ΤΑΠΩΣΩ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ρε παιδια δε βγαινει ακρη με τα f/l της vw και απο τη στιγμη που ειναι ιδια ουσιαστικα δεν εγινε και κατι
Δεν είναι φεισλιφτ. Απλά κάθε εταιρία αλλάζει 'χρονιά' στα μοντέλα σε συγκεκριμένες εβδομάδες. Η VW αλλάζει 'χρονιά' την 21η εβδομάδα του χρόνου. Τέλη Μαίου δλδ. Εμένα π.χ. φτιάχτηκε Ιούνιο 2007 και είναι μοντέλο 2008 (όχι στα λόγια. Με βάση το νούμερο που υποδηλωνει τη χρονιά στον αριθμό πλαισίου (είναι το νούμερο ανάμεσα στις δύο δυάδες γραμμάτων περίπου στη μέση του vin)). Συνήθως οι αλλαγές είναι μικροβελτιώσεις σε κάποια σημεία από το feedback που είχαν τη χρονιά που πέρασε. Άλλωστε το R δεν πρέπει να έχει κλείσει χρόνο, δεν το παίρνει ακόμη για φειλγλυφτ.
+1
Οι 'εσωτερικες αλλαγες' -απ' οσο γνωριζω μεχρι στιγμης, δεν τιθεται θεμα εξωτερικων αλλαγων/εμφανισης- αφορουν πρωτιστως διαφορετικο ή διαφορετικα ρυθμισμενο ESP, πλεον, πληρως απενεργοποιουμενο, καποιες ΙΣΩΣ διαφορετικες ρυθμισεις στο ηλεκτρικο μοτερακι/setup της κρεμαγιερας, και καποια ενδεχομενη διαφοροποιηση στο τελικο καζανακι της εξατμισης ή/και σε τοποθετηση κλαπετου...
και που τα έμαθες εσυ όλα αυτά? κι αν εγώ έλεγα αρλούμπες?
τίποτα από τα παραπάνω τελικά λένε δεν συνιστά f/l... μόνο το ESP θα αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί όταν πατάς το κουμπί για απενεργοποίηση... ααα, και πίσω φώτα LED.... χωρίς να ξέρουμε ότι θα είναι μόνο στην πινακίδα ή και στα πίσω φωτιστικά σώματα... άντε βγάλε άκρη...
Για τα περι ESP, ξερεις πολυ καλα οτι δεν 'τα επαιξα κασσετα' απο δικα σου λογια, τα ειχα διαβασει, ειχα ανεβασει link, και
σου τα ειχα πει και εγω, (πες και δημοσια οτι τελικα δεν ειχα αδικο για το συγκεκριμενο, που αφορα το ESP, γιατι τα τρολλακια παλι νομιζουν οτι επιβεβαιωνονται, και χαιρονται...).
Για τα υπολοιπα περι συστηματος διευθυνσης, και διαφοροποιηση στην εξατμιση, προερχονται οντως απο εσενα, που απ' οσο
μου ειπες καποια ηταν δια στοματος ανθρωπων της Κοsmocar, καποια ηταν αναφορες απο το Γερμανικο AMS.P.S Προς 'ειδικους' που σπευδουν για συμπερασματα, πριν καλα καλα δοκιμαστει το νεο ESP/νεο λογισμικο υπαρχοντος,
λιγο υπομονη, μεχρι τις δοκιμες εγκυρων ξενων/Ελληνικων δοκιμαστικων, για τα περι ποσοστου 'ελευθεριας'...
Κατα τα αλλα, οσοι γενικως ΔΕΝ γουσταρουν για οποιοδηποτε λογο, την εταιρια, το μοντελο, και τα ηλεκτρονικα της, ενταξει το εχουμε καταλαβει, εξαλλου, ακομα και οπως πρεπει πλεον για τους ανησυχους οδηγους, να συμπεριφερονται αυτα τα αναβαθμισμενα ηλεκτρονικα, και το αυτοκινητο γενικοτερα, καποιοι
θα γκρινιαζουν και θα ξινιζουν, απλα 'γιατι ετσι'...Περαστικα, και ξυδακι...χαίρομαι που ξεκαθάρισες την θέση μου από την θέση σου, είσαι σωστός... όντως για το ESP το είχες βρει όταν εγώ απλά στο ανέφερα τηλεφωνικά μετά από τυχαίο αρθράκι του AMS, ήσουν πολύ νωρίτερα απο μένα στον χορό ενημέρωσης για των όσων αλλάζουν στο Ψιρόκο...
οι 'χεράκιδες' που χαίρονται αλλά δεν έχουν χέρια, ασε να λένε ότι θέλουν για το πιο καλοστημμένο χατσμπακ της εποχής, με το πιο γερό σασσί... και το καλύτερο πάτημα λόγο τρελών οπίσθιων... θα το δούμε και στην πράξη, σε αντίθεση με πολλούς που θα συνεχίσουν να φιλοσοφούν...
-
Πιστεύω αξίζει μια βόλτα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για τα περι ESP, ξερεις πολυ καλα οτι δεν 'τα επαιξα κασσετα' απο δικα σου λογια, τα ειχα διαβασει, ειχα ανεβασει link, και
σου τα ειχα πει και εγω, (πες και δημοσια οτι τελικα δεν ειχα αδικο για το συγκεκριμενο, που αφορα το ESP, γιατι τα τρολλακια παλι νομιζουν οτι επιβεβαιωνονται, και χαιρονται...).
Για τα υπολοιπα περι συστηματος διευθυνσης, και διαφοροποιηση στην εξατμιση, προερχονται οντως απο εσενα, που απ' οσο
μου ειπες καποια ηταν δια στοματος ανθρωπων της Κοsmocar, καποια ηταν αναφορες απο το Γερμανικο AMS.P.S Προς 'ειδικους' που σπευδουν για συμπερασματα, πριν καλα καλα δοκιμαστει το νεο ESP/νεο λογισμικο υπαρχοντος,
λιγο υπομονη, μεχρι τις δοκιμες εγκυρων ξενων/Ελληνικων δοκιμαστικων, για τα περι ποσοστου 'ελευθεριας'...
Κατα τα αλλα, οσοι γενικως ΔΕΝ γουσταρουν για οποιοδηποτε λογο, την εταιρια, το μοντελο, και τα ηλεκτρονικα της, ενταξει το εχουμε καταλαβει, εξαλλου, ακομα και οπως πρεπει πλεον για τους ανησυχους οδηγους, να συμπεριφερονται αυτα τα αναβαθμισμενα ηλεκτρονικα, και το αυτοκινητο γενικοτερα, καποιοι
θα γκρινιαζουν και θα ξινιζουν, απλα 'γιατι ετσι'...Περαστικα, και ξυδακι...παρεμπιπτόντως κόκκινο τέρας, δεν υπάρχει τίποτα σε όλα αυτά που να θυμίζει ράδιο αρβύλα, αφού όλα προέρχονται από περιοδικά και επίσημες αναφορές που κρατάω στα χέρια μου... άσε που το ράδιο αρβύλα είναι ελληνική εφεύρεση και ουδεμία σχέση έχει με γερμανικά περιοδικά... και τον εδώ αντιπρόσωπο ο οποίος κάθε φορά που είπε κάτι, το γνώριζε σίγουρα και όταν δεν, απλά έλεγε ότι δεν έχει τέτοια πληροφόρηση...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
οι 'χεράκιδες' που χαίρονται αλλά δεν έχουν χέρια, ασε να λένε ότι θέλουν για το πιο καλοστημμένο χατσμπακ της εποχής, με το πιο γερό σασσί... και το καλύτερο πάτημα λόγο τρελών οπίσθιων... θα το δούμε και στην πράξη, σε αντίθεση με πολλούς που θα συνεχίσουν να φιλοσοφούν...
Μα δε δήλωσε κανείς εδώ μέσα χεράς, όλοι αμπελοφιλόσοφοι είμαστε. Ίσα-ίσα στενοχωριόμαστε που θέλουμε 4μιση ζωές για να φτάσουμε την οδηγική νιρβάνα και το ζεν της συμμετοχικότητας.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
με το πιο γερό σασσί... και το καλύτερο πάτημα λόγο τρελών οπίσθιων...xaxaxaxaxaxaxaxxax Εισαι φοβερος αρχηγε..
Ρε σεις παμε αλλου να παιξουμε δε βαρεθηκατε εδω μεσα;
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
οι 'χεράκιδες' που χαίρονται αλλά δεν έχουν χέρια, ασε να λένε ότι θέλουν για το πιο καλοστημμένο χατσμπακ της εποχής, με το πιο γερό σασσί... και το καλύτερο πάτημα λόγο τρελών οπίσθιων... θα το δούμε και στην πράξη, σε αντίθεση με πολλούς που θα συνεχίσουν να φιλοσοφούν...
Μα δε δήλωσε κανείς εδώ μέσα χεράς, όλοι αμπελοφιλόσοφοι είμαστε. Ίσα-ίσα στενοχωριόμαστε που θέλουμε 4μιση ζωές για να φτάσουμε την οδηγική νιρβάνα και το ζεν της συμμετοχικότητας.
Εσύ όμως είσαι χέρι
GOLF R - SCIROCCO R