-
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S, OPEL CORSA OPC και SEAT LEON 1.8tsi.
Έχω μπερδευτεί λίγο και επειδή οι μαλ@#$^ δεν εχούν κανένα για test drive χρείαζομαι τη βοήθεια σας!!!
Έχω οδηγήσει μόνο το LEON (ενός φίλου) και έμεινα ικανοποιημένος απο τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και οδηγηκή συμπεριφορά αλλά απο την άλλη η ποιότητα των πλαστικών δεν ειναι τόσο καλή και η αίσθηση των φρένων είναι λίγο ξύλινη...Επιπλέον τα 4 αστέρια του LEON είναι ένα θέμα...ΟΠΟΙΟΣ μπορεί να με φωτίσει λίγο θα του ήμουν ευγνώμων! Και αν έχετε καμια άλλη καλή πρόταση ΔΕΚΤΗ! ΕΚΤΟΣ Golf! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ GOLF!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S, OPEL CORSA OPC και SEAT LEON 1.8tsi.
Έχω μπερδευτεί λίγο και επειδή οι μαλ@#$^ δεν εχούν κανένα για test drive χρείαζομαι τη βοήθεια σας!!!
Έχω οδηγήσει μόνο το LEON (ενός φίλου) και έμεινα ικανοποιημένος απο τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και οδηγηκή συμπεριφορά αλλά απο την άλλη η ποιότητα των πλαστικών δεν ειναι τόσο καλή και η αίσθηση των φρένων είναι λίγο ξύλινη...Επιπλέον τα 4 αστέρια του LEON είναι ένα θέμα...ΟΠΟΙΟΣ μπορεί να με φωτίσει λίγο θα του ήμουν ευγνώμων! Και αν έχετε καμια άλλη καλή πρόταση ΔΕΚΤΗ! ΕΚΤΟΣ Golf! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ GOLF!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S, OPEL CORSA OPC και SEAT LEON 1.8tsi.
Έχω μπερδευτεί λίγο και επειδή οι μαλ@#$^ δεν εχούν κανένα για test drive χρείαζομαι τη βοήθεια σας!!!
Έχω οδηγήσει μόνο το LEON (ενός φίλου) και έμεινα ικανοποιημένος απο τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και οδηγηκή συμπεριφορά αλλά απο την άλλη η ποιότητα των πλαστικών δεν ειναι τόσο καλή και η αίσθηση των φρένων είναι λίγο ξύλινη...Επιπλέον τα 4 αστέρια του LEON είναι ένα θέμα...ΟΠΟΙΟΣ μπορεί να με φωτίσει λίγο θα του ήμουν ευγνώμων! Και αν έχετε καμια άλλη καλή πρόταση ΔΕΚΤΗ! ΕΚΤΟΣ Golf! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ GOLF!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
το leon ειναι πλεον 5αστερο αν δε κανω λαθος, και το βρισκεις ευκολα για test drive.
-
Σορι κιολας φιλε μου το opc που κολλαει? Ειναι σαφεστατα πιο γρηγορο κ απο τα 2 κ τελειως διαφορετικο στυλ . Τωρα αναμεσα στο λεον κ το σιβικ . Εξαρταται τι θες . Εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα (με πολυ αμεσο τιμονι (2.2 στροφες) κ αρκετα σκληρες αναρτησεις ) το S απο το λεον αλλα σε απολυτα νουμερα ειναι πιο γρηγορο το λεον. Φρενα εχει επισης πολυ καλυτερα το S. Λογικα ειναι πιο ανετο το λεον , αλλα σε χωρους ειναι πολυ πιο πρακτικο το σιβικ . Θα σου προτεινα το κ το mazda 3 , ειναι επισης πολυ καλο.
-
Leon απο εμενα.Μπορεις βεβαια να δεις και το octavia και το superb αμα θελεις μεγαλυτερο αμαξι.
-
βασικα τα αυτοκινητα που συγκρινεις ειναι λιγο ανομοια..με διαφορετικα μεγεθη,διαφορετικες ιπποδυναμεις κτλ..οποτε για να σου δωσουμε κ καμια αλλη προταση πρεπει να μας δωσεις καποια κριτηρια επιλογης..π.χ. μεχρι συγκεκριμενο οριο τιμης,η ασφαλειας η επιδοσεων κτλ..
μεταξυ των 3ων παντως το μονο που γνωριζω ειναι οτι μιλανε ηδη για νεο μοντελο λεον,ενω το τωρινο μολις ανανεωθηκε ελαφρως,το ιδιο συμβαινει κ για το σιβικ(ανανεωθηκε ελαφρως) ενω για το κορσα μονο δεν εχω ακουσει ακομα για νεο μοντελο(αν καποιος εχει νεοτερα,ας ενημερωσει)..
απο τα 3 θα ημουν μεταξυ λεον-σιβικ κ προσωπικα θα εκλινα προς το σιβικ λογω ποιοτητας κ αξιοπιστιας..αλλα εγω ειμαι εγω,οποτε εσυ πρεπει να αποφασισεις με βαση τα δικα σου κριτηρια.παντως θα σου προτεινα κ γκολφ( πλακα κανω!!)
γιωργοφοκους με το σουπερμπ εγραψες!!εγω λεω να του προτεινουμε κ ενα escalade αν θελει κ λιγη χλιδα κ υπερυψωμενο.. παραξενο παντως που δεν του προτεινες φορντ..
-
Ο χρήστης psaxno_timoni έγραψε:
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S, OPEL CORSA OPC και SEAT LEON 1.8tsi.
Έχω μπερδευτεί λίγο και επειδή οι μαλ@#$^ δεν εχούν κανένα για test drive χρείαζομαι τη βοήθεια σας!!!
Έχω οδηγήσει μόνο το LEON (ενός φίλου) και έμεινα ικανοποιημένος απο τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και οδηγηκή συμπεριφορά αλλά απο την άλλη η ποιότητα των πλαστικών δεν ειναι τόσο καλή και η αίσθηση των φρένων είναι λίγο ξύλινη...Επιπλέον τα 4 αστέρια του LEON είναι ένα θέμα...ΟΠΟΙΟΣ μπορεί να με φωτίσει λίγο θα του ήμουν ευγνώμων! Και αν έχετε καμια άλλη καλή πρόταση ΔΕΚΤΗ! ΕΚΤΟΣ Golf! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ GOLF!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Από εμένα civic...
Το Leon καλό μεν, αλλά επειδή το αυτοκίνητο το ζεις κυρίως στο εσωτερικό του, με αυτό θα σκυλοβαρεθείς και αν το συγκρίνεις με το civic θα μετανοιώνεις κάθε πρωί!
Βέβαια, ίσως το Leon να πηγαίνει καλύτερα ή και να κρατάει καλύτερα στο όριο, όμως τα όρια αυτά δεν αφορούν την καθημερινότητα...
Το μόνο + στο Leon, ότι μπορεί και να είναι καλύτερα κατασκευασμένο από το 'αγγλικό' civic!
Το corsa? Ασχετο στη σύγκριση αυτή... -
Ο χρήστης psaxno_timoni έγραψε:
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S, OPEL CORSA OPC και SEAT LEON 1.8tsi.Σκέφτεσαι το LEON με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη; Αν ναι τότε είναι νούμερο ένα επιλογή με δεύτερο το HONDA.
Το OPEL είναι εκ των πραγμάτων εκτός του τριλήματος που θέτεις.
Δεν γνωρίζω την ηλικια σου αλλά το OPEL είναι για πιο μικρούς σε ηλικία που θέλουν και να κάνουν και το κομμάτι τους και να παίξουν κιόλας οδηγόντας, αλλά για κάποιον το χρησιμοποίεί κάθε μέρα (ειδικά αν έχει και οικογένεια) δεν πολυκάνει, αφού χανει σε μέγεθος με ότι σημαίνει αυτό αλλά και σε άνεση αφού έχει πιο κοντό μεταξόνιο και σίγουρα είναι και πιο 'σπορ' σεταρισμα.Για τα αστέρια τώρα νομίζω ότι το έχουμε παραεκτιμησει το θέμα με τα πολλά (5) αστέρια αφού δεν είναι ακριβώς η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε τρακάρισμα που μετράει μόνο στην βαθμολόγηση.
πχ. Διάβαζα ότι ένα αυτοκίνητο (δεν θυμάμαι μοντέλο) πήρε το πέμπτο αστέρι επειδή είχε στον εξοπλισμό του μια ηχητική προειδοποίηση που αφορούσε κάποιο θέμα ασφάλειας, δηλαδή καμία σχεση με συμπεριφορά πλαισίου ή αερόσακων.
Δεν ξερω αν το LEON είχε 4 αστέρια και πήρε 5 , νομίζω και το HONTA 4 έχει αλλά θυμάμαι επίσης ότι το CIVIC είχε χάσει το 5 αστερι επειδή το πεντάλ του γκαζιού είχε κινηθεί μετά την προσκρουση ένα χιλιόστο παραπάνω από τις προδιαγραφές.
και επειδή έχω τρακάρει αρκετές φορές ξέρω ότι στην πράξη τα πράγματα είναι τελείως αλλιώς από την έστω τυποποιημένη μέτρηση πρόσκρουσης.Το πρώτο που χρειάζεσαι είναι τύχη και μετά τα άλλα.
Οπότε ανάλογα τα γούστα σου LEON και CIVIC είναι δύο υπέροχα αυτοκίνητα. -
η προληψη ειναι προτιμοτερη της θεραπειας..οποτε πρωτα η ενεργητικη ασφαλεια κ μετα η παθητικη.με λιγα λογια ποιο ειναι αυτο που θα με βοηθησει να αποφυγω ενα ατυχημα κ οχι ποιο ειναι αυτο που θα με προστατεψει (υποτιθεμενα) καλυτερα σε περιπτωση ατυχηματος..
τουλαχιστον αυτη ειναι η νοοτροπια μου..μιας κ για τις ταχυτητες που γινονται αρκετα ατυχηματα(δηλαδη ανω των 60χλμ/ω) οι δοκιμες προσκρουσης δεν εχουν αποτελεσματα..εφοσον δοκμαζουν μεχρι 60χλμ/ω αν δεν λανθανω.. -
Από ότι καταλαβαίνω συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα γιατί έχεις ένα συγκεκριμένο budget (στα 20 χιλιάρικα πάνω κάτω) και αυτά τα 3 αυτοκίνητα σου αρέσουν και είναι μέσα στο budget σου. Είναι και αυτός ένας τρόπος να διαλέξεις αυτοκίνητο αλλά όχι ο ενδεδειγμένος. Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τις ανάγκες σου και μετά να δεις τι είδους αυτοκίνητο τις καλύπτει και να αποφασίσεις από αυτά, πάντα μέσα στο budget σου. Αν είναι νεαρός εραστής της γρήγορης οδήγησης πχ και θέλεις επιδόσεις, στρίψιμο και σπορ εμφάνιση θέλεις supermini GTi. Δηλαδή κάτι σαν τα Corsa OPC, Punto Abarth, 207 RC, Mito 155 κλπ. Αν πάλι θέλεις ένα αυτοκίνητο για κάθε μέρα (σπίτι-δουλειά, ταξίδια, διακοπές) αλλά θέλεις να έχει και κάποιο γκάζι και σπορ γονίδια στην οδική του συμπεριφορά, θα εκτιμήσεις τους χώρους, την ποιότητα υλικών και κύλισης και την άνεση ενός σβέλτου μικρομεσαίου σαν τα Leon 1.8 TSi, Bravo T-Jet 150, Megane TCe, Civic 1.8 S. Σίγουρα τα τελευταία δεν έχουν το γκάζι και την σπορ συμπεριφορά των μικρότερων GTi αλλά είναι πιο ολοκληρωμένες λύσεις για καθημερινό αυτοκίνητο. Αν απαντήσεις στο τι χρειάζεσαι έχεις κάνει το πρώτο βήμα για να αποφασίσεις. Μετά εδώ είμαστε πάλι να συζητήσουμε τις επιλογές που θα έχεις.
-
Eμένα μου έκανε εντύπωση το 'ΟΧΙ GOLF' !
-
civic από εμένα είναι πιο ξεχωριστό από το λεον που έχω οδηγίσει και μου άρεσε μακρία από το opc δεν κάνει για πουθενά. Εγω πάντως περιμένω να ρίξω μια ματία στην νέα γενιά μικρομεσαίων 149 α3 κλπ.
-
Ο χρήστης psaxno_timoni έγραψε:
Βρίσκομαι στα πρόθυρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα σε HONDA CIVIC TYPE S...λοιπόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να σου πω ότι θα σε κουράσει στο θέμα της ανάρτησης λόγω ημιάκαμπτου, πολύ σκληρών αναρτήσεων και υπερβολικά πλατιών και λεπτών ελαστικών για τις δυνατότητές του...
οι χώροι του δεν είναι το φόρτε του και αν είσαι λίγο ψηλότερος από το κανονικό νιώθεις κλειστοφοβικά ειδικά στη θέση του συνοδηγού...
επίσης ως εγγλέζικο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βγάλει κάποιες ανήκουστες για honda civic βλάβες όπως κρεμαγιέρα και τριξίματα στις αναρτήσεις... μπορείς να ανατρέξεις σε σχετικά honda φόρουμ για διευκρινίσεις...όσο για το ΟΧΙ GOLF, ελπίζω να γνωρίζεις ότι το λεόν είναι στην ουσία ένα ισπανικό golf με χειρότερες προδιαγραφές στην ανάρτηση (κάποιοι λένε ότι η αποτελεσματικότητά του όμως παραμένει η ίδια ίσως και καλύτερη, εσύ θα το κρίνεις αυτό σε κάποιο συγκριτικό test-drive) οπότε θέλοντας και μη golf πας να αγοράσεις
οπότε για ποιο λόγο να ανέβεις στα 1800 με ότι αυτό συνεπάγεται στα πάγια έξοδα και να μην κατεβείς στα 1400 του golf, έστω και στην πιο αδύναμη έκδοση των 122ps (η οποία στο δρόμο είναι το ίδιο ίσως και πιο γρήγορη, επί το πλέιστον στα ρεπρίζ, από τον r18 του civic)... όπως και να το δεις η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος (εκτός και αν πας προς ιταλία μεριά, στο πάντα αξιόλογο και value-for-money bravo 150 sport)...
-
Saxo τι χειρότερο έχουν οι προδιαγραφές της ανάρτησης του Leon σε σχέση με το Golf? Αν μη τι άλλο το Leon έχει πιο σπορ ρυθμίσεις και στρίβει σαφώς καλύτερα.
-
το λεόν βασίζεται στο προηγούμενο δάπεδο golf...
τώρα αν οι τεχνικοί της σέατ εφαρμόζουν πιο επιθετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση όπως και στην επιλογή υλικών με πιο σπορτίβ καταβολές (πχ σκληρότερα σινεμπλόκ, σκληρότερα ελατήρια), αυτό δε σημαίνει ότι οι αρχικές προδιαγραφές του golf 6 δεν είναι ανώτερες... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το λεόν βασίζεται στο προηγούμενο δάπεδο golf...
τώρα αν οι τεχνικοί της σέατ εφαρμόζουν πιο επιθετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση όπως και στην επιλογή υλικών με πιο σπορτίβ αναφορές (πχ σκληρότερα σινεμπλόκ), αυτό δε σημαίνει ότι οι αρχικές προδιαγραφές του golf 6 δεν είναι ανώτερες...Στο Golf V βασίζεται το Leon. Και το Golf VI στο Golf V βασίζεται. Ίδια ανάρτηση έχουν όλα σε προδιαγραφές, μόνο οι ρυθμίσεις αλλάζουν! To 6 ένα facelift είναι στην ουσία και τίποτα άλλο.
-
αν θεωρείς ότι τα golf V και golf VI δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά στην ανάρτηση, τότε έχεις δίκιο και είμαι λάθος...
-
Θα τον κουρασει η αναρτηση φιλε σαξο , μονο αν ειναι 60 χρονων η εχει σοβαρο προβλημα με την μεση του. Για κλειστοφοβια κ χωρους αστο ...Ειναι το μεγαλο - του λεοντα . Στο σιβικ καθονται 5 ΑΤΟΜΑ ΑΝΕΤΑ , οποιος εχει διαφορετικη εμπειρια αν με διαψευσει. Σε οτι αφορα την κρεμαγιερα , μηπως εννοεις συγεκριμενα προβληματα με το EP3 που την αλλζαν στην εγγυηση ? Γτ στο νεο μοντελο δεν εχω δει ουτε ενα θεμα ουτε εδω ουτε στο civinfo . Για το 122 αρι το γκολφ απλα δεν παιζει αυτο που λες , το 140 αρι ειναι πανω κατω τα ιδια το 122αρι ειναι απλως πισω .....Αλλα το θεικο ειναι πως χωρις να το χετε οδηγησει η δεν εχετε μπει καν μεσα το κρινετε .Ας τα οδηγησει λοιπον κ ας δει τι του αρεσει , γτ με φρασεις η επιλογη ειναι μονοδρομος δεν βγαζει νοημα ο αμεσα ενδιαφερομενος.
-
λάθος τα είπα... το 122άρι δεν είναι πιο γρήγορο μόνο στα ρεπρίζ αλλά και στις υπόλοιπες μετρήσεις...
ενδεικτικά απ'ότι είδα στους 4Τ... 0-100 9.3 vs 9.8 και 0-1000μ 30.5 vs 31.2 για το golf και civic αντίστοιχα...
η διαφορά του σχεδόν 1' στο χιλιόμετρο είναι πολύ μεγάλη και σίγουρα μη αναστρέψιμη, μιας και παρόμοιο χρόνο με αυτόν του golf (δλδ. 30.5') έκανε το πάλαι-ποτέ ESi (που έγραφε όμως και ξερό 9άρι στο 0-100) και απ'όσο ξέρω fk2 δεν κυνηγάει eg esi με τίποτα...
δεν ξέρω πραγματικά πως γίνεται αυτό, μάλλον φταίει ότι και τα δύο αυτοκίνητα αποδίδουν παρόμοια άλογα τροχό (120 vs 125 για golf και civic αντίστοιχα), ενώ το golf αποδίδει και 2-2.5 περισσότερα κιλά ροπής τροχό σε ευρύ φάσμα στροφών...προφανώς οι παρατηρήσεις έγιναν λόγω μιας σχετικής εξοικίωσης με type-s φίλου...
Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC