-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
O νέος 122άρης (όπως και ο 140άρης) είναι αλουμινένιος και χρησιμοποιεί ιμάντα αντί για καδένα.Έχεις κανένα πρόχειρο λινκ; Μου κάνει εντύπωση ο ιμάντας αντί καδένας...
-
Ισχύει ο ιμάντας στα νέα.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
O νέος 122άρης (όπως και ο 140άρης) είναι αλουμινένιος και χρησιμοποιεί ιμάντα αντί για καδένα.
Έχεις κανένα πρόχειρο λινκ; Μου κάνει εντύπωση ο ιμάντας αντί καδένας...
Για τον ιμάντα:
'The overhead camshafts are driven by a single-stage, low-friction toothed belt design with a 20 mm wide belt and load-reducing profiled belt wheels.'
http://www.greencarcongress.com/2012/02/mqb-20120201.htmlΓενικά:
'The EA211 engines are a completely new four-cylinder turbocharged and direct-injection TSI engines. Compared to its predecessor, the EA211 series is significantly more compact, with installation length 50 mm shorter, thus offering more interior space. The installation position of the engines has also been optimised. Just as in the diesels, the petrol engines are now mounted with the exhaust side facing backwards and tilted at an angle of 12 degrees. The weight of these petrol engines made of die-cast aluminium is only 97 kg for the 1.2 TSI and 106 kg for the 1.4 TSI. The crankshaft alone became lighter by 20 per cent; the connecting rods lost 30 per cent of their weight. In addition the connecting rod bearing journals are now hollow-drilled and pistons now come with flat bottoms, all of them optimized for lower weight. Regarding thermal management, the EA211 petrol engine is equipped with a modern dual-circuit cooling system. That means that a high temperature circuit with a mechanically driven cooling pump cools the basic engine, while a low temperature circuit flows through the intercooler and the turbo-charger casing. The cylinder-head circuit heats the cabin's interior. The exhaust manifold is integrated into the cylinder head, enabling the engine to warm up more quickly, in turn making heat available quickly for the passenger cabin. At high loads, the exhaust is cooled by the coolant, lowering fuel consumption.'
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines -
Ολιγον απογοητευμενος με το νεο λεον μου. Ηδη εχω δυο θεματακια κ το αυτοκινητο ειναι καινουριο.
1ο θεμα κοπαναει η αναρτηση σε χαμηλες ταχυτητες με μικρες ανωμαλιες στο δρομο, ακουω ενα μεταλλικο θορυβο. Το πηγα στο service κ βρηκαν δυο πλαστικους δακτυλιους στις αναρτησεις... ειχαν ξεχασει να τους βγαλουν στο pdi. Παρολα αυτα το προβλημα δε λυθηκε κ παλι σε χαμηλες ταχυτητες κατω των 20κλμ χτυπαει.
2ο θεμα κανει θορυβο το τουρμπο στις αλλαγες ταχυτητων ακομα κ σε χαμηλες στροφες (2000). Αν η αλλαγη γινει πιο πανω στις 3000 πχ ο θορυβος ειναι πιο πολυς. Οπως το καταλαβαινω ειναι τα καυσαερια που φευγουν προς την εξατμηση, λες κ εχεις τσοφλια απο φιστικια η τενεκεδακια...
Ισως να ειμαι υπερβολικος αλλα σε καινουριο αυτοκινητο δε περιμενα τετοια 'προβληματα'.
-
Πιέσεις ελαστικών ελεγξες;
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Εχει σενσορες για την πιεση, λεει οτι ειναι οκ. Θα τσεκαρω κ σε βενζιναδικο...
-
Ο χρήστης netgeo έγραψε:
Εχει σενσορες για την πιεση, λεει οτι ειναι οκ. Θα τσεκαρω κ σε βενζιναδικο...Το FR πηρες?
Γιατι αν κρινω απο το προηγουμενο σε συνδυασμο με 17ρες, ηταν ηδη σκληρο για μαμα αμαξι εργοστασιακο. -
Οχι το style ειναι, το προβλημα εμφανιζεται σε χαμηλες ταχυτητες κ σε μικρες ανωμαλιες.
-
αφού δεν εχεις το fr, για πήγαινε να οδηγήσεις τα τεστ ντραιβ που εχουν στις εκθέσεις να δεις διαφορές (elegance ή style εχουν)
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις ολων!
Το αφησα στο σερβις σημερα. Απο την βολτα που το εκανα στο γυρισμο, το θεμα της αναρτησης φαινεται να λυθηκε. Μου ειπαν για καποιες 'συσφηξεις' που εκαναν στη βαση της αναρτησης. Θα το τσεκαρω καλυτερα αυριο...
Για το 2ο θεμα, μου ειπαν πως ειναι το σπιραλ της εξατμησης κ πως ολα (;;;;)τα λεον κανουν ετσι. Μου ειπαν πως η εταιρια δεν το θεωρει προβλημα. Παντως το αμαξι (νομιζω πιο πολυ αν ειναι κρυο) στις αλλαγες κανει σαν τροκανι, ισως να υπερβαλλω.
Σκεφτομαι να στειλω ενα μαιλ στη σεατ να δω τι θα μου πουν. Θα ενημερωσω το νημα.Ευχαριστω κ παλι.
-
να ρωτησω κατι,ξερει κανεις ποσο πανε οι 17αρες ζαντες στη style????ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Για τις 17ρες της style δεν γνωρίζω.
Ενδεικτικά όμως, στο FR απ'τις στανταρ 17ρες για να βάλεις 18ρες, το κόστος είναι 400ευρώ. -
Ο χρήστης netgeo έγραψε:
Ολιγον απογοητευμενος με το νεο λεον μου. Ηδη εχω δυο θεματακια κ το αυτοκινητο ειναι καινουριο.1ο θεμα κοπαναει η αναρτηση σε χαμηλες ταχυτητες με μικρες ανωμαλιες στο δρομο, ακουω ενα μεταλλικο θορυβο. Το πηγα στο service κ βρηκαν δυο πλαστικους δακτυλιους στις αναρτησεις... ειχαν ξεχασει να τους βγαλουν στο pdi. Παρολα αυτα το προβλημα δε λυθηκε κ παλι σε χαμηλες ταχυτητες κατω των 20κλμ χτυπαει.
2ο θεμα κανει θορυβο το τουρμπο στις αλλαγες ταχυτητων ακομα κ σε χαμηλες στροφες (2000). Αν η αλλαγη γινει πιο πανω στις 3000 πχ ο θορυβος ειναι πιο πολυς. Οπως το καταλαβαινω ειναι τα καυσαερια που φευγουν προς την εξατμηση, λες κ εχεις τσοφλια απο φιστικια η τενεκεδακια...
Ισως να ειμαι υπερβολικος αλλα σε καινουριο αυτοκινητο δε περιμενα τετοια 'προβληματα'.
ποιον κινητηρα εχεις φιλε μου???
ασχετο τλκ το 1.4 140ps ειναι με το συστημα ACT ή οχι ρε παιδια??? ξερω οτι το φορανε τα audi & vw αλλα για τα seat και τα scoda δεν γινεται καποιος λογος....γιατι εαν δεν το φοραει τοτε ειναι προτιμοτερο να πας στο μοτερ των 140 παρα στον 122 ενω αμα o 140 εχει το συστημα ACT για μενα καλυτερα να πας σε αυτον με τα 122ps.
-
Τον 122 εχω, ο 140 θα ειναι ο act, ιδιοι ειναι για ολο το group, απλα δεν ηταν διαθεσιμος οταν το αγορασα.
Απο τι διαβασα στο δικτυο το προβλημα μου ειναι συνηθησμενο για τους κινητηρες της vw, εχουν βγαλει ενα μεταλικο κλιπακι που διορθωνει τον θορυβο. -
Ο χρήστης netgeo έγραψε:
Τον 122 εχω, ο 140 θα ειναι ο act, ιδιοι ειναι για ολο το groupΕγώ πάλι νομίζω ότι δεν είναι ο ACT στο Leon, αλλιώς πως εξηγείται μέση κατανάλωση 4,7 λ/100χλμ. στα 'αδελφάκια' A3 και Golf και 5,2 λ/100χλμ στο Leon ; Υπενθυμίζω ότι είναι οι επίσημες μέσες καταναλώσεις και για τα τρία με 140 άλογα και εξάρι μηχανικό κιβώτιο...
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Τον 122 εχω, ο 140 θα ειναι ο act, ιδιοι ειναι για ολο το group
Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν είναι ο ACT στο Leon, αλλιώς πως εξηγείται μέση κατανάλωση 4,7 λ/100χλμ. στα 'αδελφάκια' A3 και Golf και 5,2 λ/100χλμ στο Leon ; Υπενθυμίζω ότι είναι οι επίσημες μέσες καταναλώσεις και για τα τρία με 140 άλογα και εξάρι μηχανικό κιβώτιο...
και γω ετσι πιστευω.....καταρχην πουθενα δεν γινεται λογος σε κανενα αρθρο -μεχρι τωρα- για ACT, αυτο μαλλον ραδιο αρβυλα ειναι απο εμας που μολις ειδαμε 1.4 140ps θεωρησαμε οτι ειναι ο ACT.....ισως αργοτερα να βγει, δεν αντιλεγω, και να υπαρχει εκδοση 140 με ACT και 140 απλη....
επισης σε AUDI & VW o ACT πιανει καταναλωσεις ισες και μικροτερες (???) με τον 1.2 καθως επισης αναφερεται οτι ειναι η εκδοση ACT πραγμα που δεν συμφαινει με το leon -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Τον 122 εχω, ο 140 θα ειναι ο act, ιδιοι ειναι για ολο το group
Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν είναι ο ACT στο Leon, αλλιώς πως εξηγείται μέση κατανάλωση 4,7 λ/100χλμ. στα 'αδελφάκια' A3 και Golf και 5,2 λ/100χλμ στο Leon ; Υπενθυμίζω ότι είναι οι επίσημες μέσες καταναλώσεις και για τα τρία με 140 άλογα και εξάρι μηχανικό κιβώτιο...
αυτη τη στιγμη ΔΕΝ ειναι, λογικα θα μπει καποια στιγμη αργοτερα.
-
Καλησπέρα, ο 140 είναι μόνο turbo η και με κομπρεσορα?
-
μονο turbo!
-
Την επόμενη χρονιά θα προστεθεί και ο 1.4TSI ACT όπως λέει και αυτό το άρθρο:
http://www.just-auto.com/news/mqb-allows-dual-suspension-systems-for-new-seat-leon_id132814.aspxΣυνεπώς το υπάρχον 1.4TSI 140 δεν έχει το ACT. Έτσι για να λήξει το θέμα με την απενεργοποίηση σε Seat (και λογικά σε Skoda).
SEAT León Mk3 (2013-2020)