Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπακαλοδουλειά μηχανικού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπακαλοδουλειά μηχανικού
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    26
    590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unleaded last edited by

      Καλησπέρα μάγκες..

      Έχω ένα Fiat Punto Sporting Mk2, μοντέλο 2000.

      Την όπισθεν την έπαιρνε με σηκωμένο δαχτυλίδι και πίσω δεξία.

      Πρίν περίπου δυο μήνες έσπασε η ντίζα του κιβωτίου και στο συνεργείο, κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.

      Σήμερα βάζω όπισθεν και το αμάξι πηγαίνει εμπρός..

      Με άλλα λόγια δεν παίρνει την όπισθεν (ή την παίρνει και δεν τη μεταδίδει σωστά) αλλά όλες οι υπόλοιπες σχέσεις μπαινουν κανονικά.

      Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;

      FIAT POWER

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • U
        unleaded last edited by

        Καλησπέρα μάγκες..

        Έχω ένα Fiat Punto Sporting Mk2, μοντέλο 2000.

        Την όπισθεν την έπαιρνε με σηκωμένο δαχτυλίδι και πίσω δεξία.

        Πρίν περίπου δυο μήνες έσπασε η ντίζα του κιβωτίου και στο συνεργείο, κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.

        Σήμερα βάζω όπισθεν και το αμάξι πηγαίνει εμπρός..

        Με άλλα λόγια δεν παίρνει την όπισθεν (ή την παίρνει και δεν τη μεταδίδει σωστά) αλλά όλες οι υπόλοιπες σχέσεις μπαινουν κανονικά.

        Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;

        FIAT POWER

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unleaded last edited by

          Καλησπέρα μάγκες..

          Έχω ένα Fiat Punto Sporting Mk2, μοντέλο 2000.

          Την όπισθεν την έπαιρνε με σηκωμένο δαχτυλίδι και πίσω δεξία.

          Πρίν περίπου δυο μήνες έσπασε η ντίζα του κιβωτίου και στο συνεργείο, κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.

          Σήμερα βάζω όπισθεν και το αμάξι πηγαίνει εμπρός..

          Με άλλα λόγια δεν παίρνει την όπισθεν (ή την παίρνει και δεν τη μεταδίδει σωστά) αλλά όλες οι υπόλοιπες σχέσεις μπαινουν κανονικά.

          Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;

          FIAT POWER

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
            ... κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.
            ...
            FIAT POWER

            Ελληνικό πετεντοσυνεργείο POWER.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gustom2008 last edited by

              απορω,τοσο μα τοσο αχρηστους μηχανικους εχει η ελλαδα???δεν εχουν καταλαβει οτι περασε η εποχη που δουλευαν με το σφυρι κ το καλεμι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • U
                unleaded last edited by

                Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                ... κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.
                ...
                FIAT POWER

                Ελληνικό πετεντοσυνεργείο POWER.

                Δεν έχεις άδικο. Το συνεργείο ήταν εξουσιοδοτημένο της Hyundai στη Χαλκίδα..

                Τέλος πάντων, να υποθέσω ότι η αφαίρεση του δακτυλιδιού είναι η πιθανότερη αιτία του προβλήματος;

                Υ.Γ. Το θέμα είναι τώρα ότι δεν έχω οπισθέν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jntaras last edited by

                  Φιλε μου συγνωμη αλλα δεν φταιει το αμαξι....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • U
                    unleaded last edited by

                    Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                    Φιλε μου συγνωμη αλλα δεν φταιει το αμαξι....

                    Κοίταξε, τους τελευταίους 7 μήνες έχει πάει 7 φορές συνεργείο με βλάβη από 50 έως 250 ευρώ.
                    Δεν είναι και ό,τι πιο αξιόπιστο αλλά εν πάσει περιπτώσει, τι γίνεται τώρα;

                    Ακούγεται για σοβαρή ζημιά;

                    Eυχαριστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
                      Τέλος πάντων, να υποθέσω ότι η αφαίρεση του δακτυλιδιού είναι η πιθανότερη αιτία του προβλήματος;

                      Κατα 99,99% το μόνο που δέν φταίει είναι η αφαίρεση του δαχτυλιδιού.

                      Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι είτε οτι κάτι εμποδίζει το λεβιέ να πάει τέρμα δεξιά, είτε οτι κάποια ντίζα έχει ξεκουμπώσει ή έχει φύγει απο την κόντρα της (πλαστικοί πυργολεβιέδες )

                      Σε πρώτη φάση αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να σηκώσεις τη φούσκα του λεβιέ (συνήθως βγαίνει πολύ εύκολα τραβώντας με προσοχή με τα χέρια ή με τη βοήθεια ενός μικρού ίσιου κατσαβιδιού) και να δείς το μηχανισμό του πυργολεβιέ μέσα. Κούνα πάνω-κάτω, αριστερά-δεξια το λεβιέ και κοίτα αν υπάρχει κάτι που τον εμποδίζει να κινηθεί, ή αν κάποια ντίζα φαίνεται να μήν είναι στη θέση της.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης Unleaded έγραψε:

                        ... κατά την επισκευή αφαίρεσαν εντελώς το δαχτυλίδι και η όπισθεν πλέον μπαίνει απλώς με δεξία-πίσω, δίπλα από την 6η σχέση.
                        ...
                        FIAT POWER

                        Ελληνικό πετεντοσυνεργείο POWER.

                        Δεν έχεις άδικο. Το συνεργείο ήταν εξουσιοδοτημένο της Hyundai στη Χαλκίδα..

                        Τέλος πάντων, να υποθέσω ότι η αφαίρεση του δακτυλιδιού είναι η πιθανότερη αιτία του προβλήματος;

                        Υ.Γ. Το θέμα είναι τώρα ότι δεν έχω οπισθέν.

                        Πως και το πηγες σε εξουσιοδοτημενο hyundai??
                        Μηπως στο φτιαξαν προσωρινα γιατι εμεινες εκει κοντα?

                        Να ξερεις οτι αυτοι οι μαστοροι (στα εξουσιοδοτημενα) οριακα γνωριζουν, λεμε τωρα, τα οχηματα της φίρμας που αντιπροσωπευουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • U
                          unleaded last edited by

                          cson, μπα όχι, εκεί στο συγκεκριμένο κάνω τα γενικά Service, τις βλάβες κ.λ.π.
                          Είναι κοντά στο σπίτι μου στη Χαλκίδα αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος.

                          Υ.Γ. Τι εννοείς προσωρινα; Είναι λίγο άκυρο να σου πουν 'ξαναέλα για κανονική επισκευή'..

                          dog80, φίλε ενδιαφέρον αυτο που λες, θα το δοκιμάσω αύριο, γιατί δεν έχω λεφτά ούτε για βενζίνη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            σε παλιο uno δεν εμπαινε η οπισθεν με τιποτα...και αναγκαστηκα μετα απο κατι κατι ''γαλλικα'' που ακουσε ....αλλαξα αυτοκινητο και πηγα με αλλο....
                            το uno μετακινηθηκε οταν ειχε χωρο απο μπροστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • U
                              unleaded last edited by

                              Το πρόβλημα λύθηκε.

                              Δεν άντεξα, πήγα στο αμάξι και το έψαξα.

                              Η αιτία στο 100% ήταν η αφαίρεση του δαχτυλιδιού λόγω της μπακαλοδουλειάς του συνεργείου της Hyundai..

                              Έβγαλα τη φούσκα όπως πρότεινε ο dog80 και παρατήρησα το εξής, χωρίς να έχω πολλές τεχνικές γνώσεις:
                              Στον κορμό του λεβιέ (κάτω από τη φούσκα), υπάρχει ένα κομμάτι σκληρό πλαστικό, το οποίο όταν είναι τραβηγμένο επάνω, μπαίνει η όπισθεν με την απλή κίνηση 'δεξιά-πίσω'.
                              Τη δουλειά αυτή την έκανε το δαχτυλίδι. Δηλαδή τραβούσε το πλαστικό προς τα επάνω.
                              Εδώ και δύο μήνες, χωρίς δαχτυλίδι, το πλαστικό αυτό ήταν τραβηγμένο επάνω (για να μπορεί να μπαίνει η όπισθεν) αλλά σιγά σιγά από τους κραδασμούς μετακινήθηκε προς τα κάτω με αποτέλεσμα το αποψινό συμβάν.

                              Με άλλα λόγια, δεν έμπαινε καν η όπισθεν, αλλά η 6η. (είναι 6άρι το σασμάν)

                              Τώρα μπορεί ανα πάσα στιγμή να ξαναμετακινηθεί το πλαστικό, και να πρέπει να βγάζω πάλι τη φούσκα για να το σηκώσω και να βάλω όπισθεν.
                              Αν μου ξανασυμβεί, απλώς θα αφαιρέσω εντελώς το δέρμα του λεβιέ ώστε να το φτιάχνω άμεσα.

                              Αν το συνεργείο ήταν 'ο μηχανικός του χωριού' δεν θα με νευρίαζε τόσο, αλλά πρόκειται για εξουσιοδοτημένο της Hyundai από το οποίο δεν περίμενα τέτοιες χαζοπατέντες.
                              Ακόμη και όταν βάζαμε μπαλώματα στα BMX όταν είμασταν μικροί, σοβαρότερη δουλειά κάναμε.

                              Υ.Γ. Ευχαριστώ τον dog80 που πρότεινε να σηκώσω τη φούσκα διότι δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω και θα έμενα Σ/Κ χωρίς αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
                                Υ.Γ. Ευχαριστώ τον dog80 που πρότεινε να σηκώσω τη φούσκα διότι δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω και θα έμενα Σ/Κ χωρίς αυτοκίνητο.

                                Ας είναι καλά η Citroen, έχω αποκτήσει μεγάλη εμπειρία πάνω στο θέμα του λεβιέ. Για κανα μήνα κυκλοφορούσα με όλα τα πλαστικά γύρω απο το λεβιέ βγαλμένα γιατί μου πέταγε τη ντίζα απο την κόντρα της

                                Έγραψα προηγουμένως οτι δέν φταίει το δαχτυλίδι γιατί θεώρησα οτι ο μάστορας θα είχε αφαιρέσει ολόκληρο το μηχανισμό και όχι μόνο το δαχτυλίδι εξωτερικά.

                                Αφού έλυσες το πρόβλημα όλα καλά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • U
                                  unleaded last edited by

                                  Γιατί όμως μου αφαίρεσαν το δαχτυλίδι;

                                  Βαρεμάρα ή ασχετοσύνη;

                                  Για την ασχετοσύνη δεν το πολυπιστεύω διότι όλα τα Hyundai που επισκευάζουν προφανώς έχουν δαχτυλίδια ή εν γένει διαφορετικό σύστημα για την R.

                                  Δουλειά του ποδαριού μάλλον.. ΄

                                  Ένα ακόμη συνεργείο που παίρνει X

                                  Και είναι 100 μέτρα από το σπίτι μου.. κρίμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
                                    cson, μπα όχι, εκεί στο συγκεκριμένο κάνω τα γενικά Service, τις βλάβες κ.λ.π.
                                    Είναι κοντά στο σπίτι μου στη Χαλκίδα αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος.

                                    Υ.Γ. Τι εννοείς προσωρινα; Είναι λίγο άκυρο να σου πουν 'ξαναέλα για κανονική επισκευή'..

                                    dog80, φίλε ενδιαφέρον αυτο που λες, θα το δοκιμάσω αύριο, γιατί δεν έχω λεφτά ούτε για βενζίνη!

                                    Παντως πρωτη φορα ακουω οτι μπορω να παω το αμαξι μου σε καποιον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο αλλης φιρμας.
                                    Προσωπικα ουτε που ειχε περασει απο το μυαλο σε προβληματα που μου ειχαν τυχει.
                                    Αλλο να βρεις ενα γενικο συνεργειο και να γραφει εξειδικευμενο στην ταδε μαρκα αλλα κατα κανονα ειναι γενικο συνεργειο.
                                    Το ξαναλεω οτι τα εξουσιοδοτημενα ΔΕΝ εχουν σοβαρους μηχανικους.Μονο για σερβις ειναι με τυφλοσούρτη και παλι κανουν μλκιες.
                                    Αυτη την δουλεια μπορει να στην εκανε και κανενας εκπαιδευομενος του ΟΑΕΔ 20 χρονων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΦΤΑΙΣ 100%.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΑΣΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΨΗΜΕΝΟ.ΟΙ ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        stavrosg last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                        ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΦΤΑΙΣ 100%.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΑΣΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΨΗΜΕΝΟ.ΟΙ ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ.

                                        Δηλαδή εσύ αν ένας χασάπης γράψει οτι είναι εξουσιοδοτημένος στο κόψιμο του χοιρινού θα πας από αλλού για να πάρεις μοσχάρι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                          ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΦΤΑΙΣ 100%.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΑΣΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΨΗΜΕΝΟ.ΟΙ ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ.

                                          Και γω αυτη την εντυπωση εχω και εχω εξηγησει τους λογους παραπανω.
                                          Ας μας πει καποιος που τα ξερει πιο καλα γιατι μπορει να εχω λαθος σκεψη.
                                          Μπορω να παω το hyundai tucson μου στον Καλτσουνη εξουσιοδοτημενο της οπελ να του αλλαξω φιλτρο βενζινης, ιμαντες, κ.α? Ποσο μαλλον αν προκειται για βλαβη πχ συμπλεκτης θα παω στην opel στο εξουσιοδοτημενο να μου τον αλλαξει?
                                          Δεν ειρωνευομαι κανεναν, απλα εχω μπερδευτει, αν οντως ισχυουν αυτα τοτε παω πασο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lazaros last edited by

                                            τοχω δει σε εξουσιοδοτημένο HYUNDAI 'οχι σε αυτο που λέει ο φίλος' να φτιαχνουν ενα NIVA και ένα OPEL VECTRA !!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr