-
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για την βοηθεια/γνωσεις που προσφερετε μεσα απο εδω.
Θελω λιγο να με διαφωτισεται ,
1ον Αν γινεται να αγορασω με leasing Ηοnda S2000 μοντελο ομως 2002-03-04-05..Απλα χθες που ρωτησα εναν μαντρα, μου ειπε για ενα του 2003 οτι γινεται με leasing μια χαρα.Με ενα search ομως σημερα βρηκα οτι:
''Αν και η ασάφεια του νόμου επεκτείνεται και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορείτε να μισθώσετε και μεταχειρισμένο. Κυριότερη από αυτές είναι η ηλικία του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα τρία έτη, από την ημερομηνία κατασκευής κατά την έναρξη της μίσθωσης, και τα έξι έτη κατά τη λήξη της σύμβασης.Επιπλέον, στην περίπτωση της μίσθωσης μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η εξαγορά του είναι υποχρεωτική κατά τη λήξη της σύμβασης και περιλαμβάνει αποκλειστικά υπηρεσίες ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας και οδικής βοήθειας.''
Το παραπανω ξερει κανεις αν ισχυει οντως?2ον Αξιζει να παρω ενα αυτοκινητο του οποιου η παραγωγη σταματησε προσφατα?
Αυτα τα ολιγα ,σας ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για την βοηθεια/γνωσεις που προσφερετε μεσα απο εδω.
Θελω λιγο να με διαφωτισεται ,
1ον Αν γινεται να αγορασω με leasing Ηοnda S2000 μοντελο ομως 2002-03-04-05..Απλα χθες που ρωτησα εναν μαντρα, μου ειπε για ενα του 2003 οτι γινεται με leasing μια χαρα.Με ενα search ομως σημερα βρηκα οτι:
''Αν και η ασάφεια του νόμου επεκτείνεται και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορείτε να μισθώσετε και μεταχειρισμένο. Κυριότερη από αυτές είναι η ηλικία του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα τρία έτη, από την ημερομηνία κατασκευής κατά την έναρξη της μίσθωσης, και τα έξι έτη κατά τη λήξη της σύμβασης.Επιπλέον, στην περίπτωση της μίσθωσης μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η εξαγορά του είναι υποχρεωτική κατά τη λήξη της σύμβασης και περιλαμβάνει αποκλειστικά υπηρεσίες ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας και οδικής βοήθειας.''
Το παραπανω ξερει κανεις αν ισχυει οντως?2ον Αξιζει να παρω ενα αυτοκινητο του οποιου η παραγωγη σταματησε προσφατα?
Αυτα τα ολιγα ,σας ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για την βοηθεια/γνωσεις που προσφερετε μεσα απο εδω.
Θελω λιγο να με διαφωτισεται ,
1ον Αν γινεται να αγορασω με leasing Ηοnda S2000 μοντελο ομως 2002-03-04-05..Απλα χθες που ρωτησα εναν μαντρα, μου ειπε για ενα του 2003 οτι γινεται με leasing μια χαρα.Με ενα search ομως σημερα βρηκα οτι:
''Αν και η ασάφεια του νόμου επεκτείνεται και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορείτε να μισθώσετε και μεταχειρισμένο. Κυριότερη από αυτές είναι η ηλικία του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα τρία έτη, από την ημερομηνία κατασκευής κατά την έναρξη της μίσθωσης, και τα έξι έτη κατά τη λήξη της σύμβασης.Επιπλέον, στην περίπτωση της μίσθωσης μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η εξαγορά του είναι υποχρεωτική κατά τη λήξη της σύμβασης και περιλαμβάνει αποκλειστικά υπηρεσίες ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας και οδικής βοήθειας.''
Το παραπανω ξερει κανεις αν ισχυει οντως?2ον Αξιζει να παρω ενα αυτοκινητο του οποιου η παραγωγη σταματησε προσφατα?
Αυτα τα ολιγα ,σας ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Ο χρήστης takr1dac έγραψε:
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για την βοηθεια/γνωσεις που προσφερετε μεσα απο εδω.Θελω λιγο να με διαφωτισεται ,
1ον Αν γινεται να αγορασω με leasing Ηοnda S2000 μοντελο ομως 2002-03-04-05..Απλα χθες που ρωτησα εναν μαντρα, μου ειπε για ενα του 2003 οτι γινεται με leasing μια χαρα.Με ενα search ομως σημερα βρηκα οτι:
''Αν και η ασάφεια του νόμου επεκτείνεται και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορείτε να μισθώσετε και μεταχειρισμένο. Κυριότερη από αυτές είναι η ηλικία του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα τρία έτη, από την ημερομηνία κατασκευής κατά την έναρξη της μίσθωσης, και τα έξι έτη κατά τη λήξη της σύμβασης.Επιπλέον, στην περίπτωση της μίσθωσης μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η εξαγορά του είναι υποχρεωτική κατά τη λήξη της σύμβασης και περιλαμβάνει αποκλειστικά υπηρεσίες ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας και οδικής βοήθειας.''
Το παραπανω ξερει κανεις αν ισχυει οντως?2ον Αξιζει να παρω ενα αυτοκινητο του οποιου η παραγωγη σταματησε προσφατα?
Αυτα τα ολιγα ,σας ευχαριστω προκαταβολικα.
Το s2k είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο ...
είναι τόσα χρόνια στην παραγωγή και ακόμα και σήμερα παραμένει εξαιρετικά ποθητό
2 πράγματα θέλει
χέρια και μεικτή (και καλό είναι να βρείς μοντέλο >2003 με esp...) -
Για το λιζινγκ , δεν ξερω πολλα πραγματα. Για το s2k επειδη το εχω οδηγησει παρα πολλες φορες, ειναι εκπληκτικα ικανο αυτοκινητο αν εχεις την γνωση κ τα χερια ,αλλα πολυ αποτομο στο οριο με δυσκολη ουρα. Ειναι 240 αλογα κ πισω κινηση κ φυσικα παναλαφρο. Παντως αν τελικα το επιλεξεις με esp ειναι πιο ισσοροπημενη αγορα.
-
Για το s2k επειδη το εχω οδηγησει παρα πολλες φορες, ειναι εκπληκτικα ικανο αυτοκινητο αν εχεις την γνωση κ τα χερια ,αλλα πολυ αποτομο στο οριο με δυσκολη ουρα. Ειναι 240 αλογα κ πισω κινηση κ φυσικα παναλαφρο. Παντως αν τελικα το επιλεξεις με esp ειναι πιο ισσοροπημενη αγορα.[/quote]
+1!
-
Το S2000 είναι ένα μηχανολογικό θαύμα (δεν αναφέρομαι μόνο στον κινητήρα!) και δεν έχει καμιά σχέση με Slk, Z4, Opel GT και λοιπές @ρχιδιές. Το τελευταίο 'μεγάλο' Honda κατά τη γνώμη μου. Πρέπει όμως να είσαι συνειδητοποιημένος. Γουστάρεις επιδόσεις και ουρλιαχτά από κινητήρα που λυσάει; Γελάς στα μούτρα του θανάτου μπαίνοντας με τις πάντες σε φουρκέτες διπλής κυκλοφορίας όταν βρέχει; Μαστουρώνεις με καυσαέριο και βενζίνη πολλών οκτανίων κυλάει στις φλέβες σου; Εάν ναι, ποτέ δε θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Εάν όχι, καλύτερα να κοιτάξεις κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Γουστάρεις επιδόσεις και ουρλιαχτά από κινητήρα που λυσάει; Γελάς στα μούτρα του θανάτου μπαίνοντας με τις πάντες σε φουρκέτες διπλής κυκλοφορίας όταν βρέχει; Μαστουρώνεις με καυσαέριο και βενζίνη πολλών οκτανίων κυλάει στις φλέβες σου; Εάν ναι, ποτέ δε θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Εάν όχι, καλύτερα να κοιτάξεις κάτι άλλο.Γλαφυρή και περιγραφή!
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Το S2000 είναι ένα μηχανολογικό θαύμα (δεν αναφέρομαι μόνο στον κινητήρα!) και δεν έχει καμιά σχέση με Slk, Z4, Opel GT και λοιπές @ρχιδιές. Το τελευταίο 'μεγάλο' Honda κατά τη γνώμη μου. Πρέπει όμως να είσαι συνειδητοποιημένος. Γουστάρεις επιδόσεις και ουρλιαχτά από κινητήρα που λυσάει; Γελάς στα μούτρα του θανάτου μπαίνοντας με τις πάντες σε φουρκέτες διπλής κυκλοφορίας όταν βρέχει; Μαστουρώνεις με καυσαέριο και βενζίνη πολλών οκτανίων κυλάει στις φλέβες σου; Εάν ναι, ποτέ δε θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Εάν όχι, καλύτερα να κοιτάξεις κάτι άλλο.πιστευω οτι της Ζ4 της κλανει , ειδικα προηγουμενης 3λιτρης (για να μεινουμε σε ατμοσφαιρα, μικρο βαρος και οταν ηταν καινουρια κοντινα λεφτα)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το S2000 είναι ένα μηχανολογικό θαύμα (δεν αναφέρομαι μόνο στον κινητήρα!) και δεν έχει καμιά σχέση με Slk, Z4, Opel GT και λοιπές @ρχιδιές. Το τελευταίο 'μεγάλο' Honda κατά τη γνώμη μου. Πρέπει όμως να είσαι συνειδητοποιημένος. Γουστάρεις επιδόσεις και ουρλιαχτά από κινητήρα που λυσάει; Γελάς στα μούτρα του θανάτου μπαίνοντας με τις πάντες σε φουρκέτες διπλής κυκλοφορίας όταν βρέχει; Μαστουρώνεις με καυσαέριο και βενζίνη πολλών οκτανίων κυλάει στις φλέβες σου; Εάν ναι, ποτέ δε θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Εάν όχι, καλύτερα να κοιτάξεις κάτι άλλο.
πιστευω οτι της Ζ4 της κλανει , ειδικα προηγουμενης 3λιτρης (για να μεινουμε σε ατμοσφαιρα, μικρο βαρος και οταν ηταν καινουρια κοντινα λεφτα)
μια τρίχα από τα @@ του σαμουράι...
-
Σε ονομαστικα νουμερα ειναι πιο γρηγορη η Ζ4 η τριλιτρη με τα 265. Στην πραγματικοτητα ειναι πιο γρηγορο το s2k σε ευθεια , για στροφες δεν το συζητω ουτε καν μπλοκε δεν εχει η z4 k ειναι το απολυτο hairdresser s car στα Β.Π . Βtw , to smg της Ζ4 μετα τις μια-δυο κοντρες ζεσταινεται κ δεν αποδιδει.απο σταση...
-
σε διασκεδαση ισως (βεβαια πισωκουνα ειναι και η μπεμπα ποσο βαρετη να ναι? για οσους ενδιαφερονται για τετοια πραγματα.. )
σε ταχυτητα ειναι σημαντικα πισω και η Ζ4 ειναι και αυτοκινητο (ποιοτικα)σε εξωτερικη εμφανιση βεβαια το s2k ακομα και σημερα ειναι πανεμορφο , η Ζ4 ειναι ψιλοτερας
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Σε ονομαστικα νουμερα ειναι πιο γρηγορη η Ζ4 η τριλιτρη με τα 265. Στην πραγματικοτητα ειναι πιο γρηγορο το s2k σε ευθεια , για στροφες δεν το συζητω ουτε καν μπλοκε δεν εχει η z4 k ειναι το απολυτο hairdresser s car στα Β.Π . Βtw , to smg της Ζ4 μετα τις μια-δυο κοντρες ζεσταινεται κ δεν αποδιδει.απο σταση...εχει καποιο αυτοματο το χοντα και μου το συγκρινεις?
σε ευθεια δεν εχουν καμια σχεση , η μπεμπα ειναι σαφως γρηγοροτερη και σε γυρολογια ειναι γενικα μπροστα και τα 2 στριβουν πολυ καλα οσο τα χω δει εγω με καλους οδηγους..
δε λεω οτι δεν ειναι τρομερο αυτοκινητο το s2k , αλλα στα ιδια λεφτα με τη Ζ4 δε θα το προτιμουσα ποτε και οσοι το εκαναν το εκαναν για το ψυχολογικο ελληνικο οριο των 2 λιτρων (οπως μπορει να εκανα κι εγω)
καλυτερη αγορα δεν ειναι με τη καμια
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Γελάς στα μούτρα του θανάτου μπαίνοντας με τις πάντες σε φουρκέτες διπλής κυκλοφορίας όταν βρέχει (κοινώς, είσαι serial killer και δεν το έχεις καταλάβει); Εάν ναι, ποτέ δε θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Εάν όχι, καλύτερα να κοιτάξεις κάτι άλλο. -
Qsis , επειδη τυνχανει να εχει 3λιτρη Ζ4 265 αλογα ο ξαδελφος μου, κ την εχω οδηγησει κ την εχω δει απεναντι σε s2k , σου λεω πως απλα η Ζ4 δεν.....γενικως. Μονο η Z4 M αξιζει κ διαφερει. Δες μια οποιαδηποτε Ζ4 κ τσεκαρε τους θολους της , ειναι τζιπ...Σε οτι αφορα τον κινητηρα ειναι αξιολογος αλλα το smg θελει προσοχη καθως μετα απο 1-2 κοντρες απο σταση ζεσταινεται κ δεν αποδιδει γιαυτο κ το ανεφερα. Η honda αυτοματο δεν εχει , αλλα αν εχεις οδηγησει s2k θα ξερεις πως τετοιο κιβωτιο σπανια βρισκεις ..
-
2 πραματακια απο εμενα ..
1ον esp ειχε απο 2ο εξαμηνο του 2006 και μετα και οχι απο το 2003
2ον συγκρινετε αυτοκινητο 3λιτρο απεναντι σε 2λιτρο???μονο αυτο δειχνει την ικανοτητα του σαμουραι...Φιλε μακαρι να το παρεις και να το χαρεις
-
εχει θεικο κιβωτιο το χοντα και το smg απο οτι λενε δεν ειναι και τοσο καλο, μην πιανεσαι ομως απο αυτη τη λεπτομερεια, εγω μιλουσα για χειροκινητο. το αυτοκινητο ειναι πολυ γρηγορο και στριβει πολυ καλα παροτι δεν εχει μπλοκε
ο,τι βλεπω λεω δε τα φανταζομαι , ειδικα σε ανοιγματα ευθειας το εχω τσεκαρει ενδελεχως το θεμα.
η Ζ4Μ ειναι πολλες κατηγοριες πανω και απο τα 2 και συγκρινεται με boxter και cayman s και τα λεφτα που κανει ειναι σημαντικα περισσοτερα -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
2ον συγκρινετε αυτοκινητο 3λιτρο απεναντι σε 2λιτρο???μονο αυτο δειχνει την ικανοτητα του σαμουραι...
σιγουρα αυτο 'ανεβαζει' το κυρος του χοντα και ο μονος λογος που το συγκρινω με την 3λιτρη και ουτε καν τη 2,5αρα (η σκετη 2λιτρη συγκρινεται με mx5 ) ειναι επειδη εκαναν τα ιδια λεφτα περιπου ως καινουρια.
δηλαδη η τιμη του χοντα παντα ηταν απαρεδεκτη στη χωρα μας για αυτο που αγοραζες
και πες τα πρωτα χρονια που διεσυρε τα παντα ακομα και σε αυτα τα λεφτα οχι, αλλα ουτε και μετα τη ριξανε -
Σύμφωνα με συγκεκριμένη σελίδα που αναφέρεται αρκετά συχνά στο forum η Ζ4 στην ευθεία είναι πίσω από το S2000.
Αντίθετα στην πίστα είναι μπροστά. -
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 49164512bf
Αγορα Honda S2000