Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κόστος κατοχής και χρήσης αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κόστος κατοχής και χρήσης αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    37
    265
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arrowsfa1 last edited by

      Λοιπόν, με αφορμή κάποιους υπολογισμούς που έκανα πρόσφατα για στατιστικούς κυρίως λόγους, σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό το νήμα, όπου ο καθένας μπορεί αν θέλει να γράψει πόσα χρήματα υπολογίζει ότι του φεύγουν κατ' έτος για την κατοχή, χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου....και με βάση αυτά τα νούμερα, εάν θέλει, να κάνει την αναγωγή σε μέσο κόστος ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

      Τούτο κυρίως από στατιστική περιέργεια, αλλά και να καταστεί σαφές με νούμερα ότι:
      (1) όσο και να κοστίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου, σε βάθος χρόνου μπορούν να φύγουν ίσα ή και μεγαλύτερα χρηματικά ποσά για χάρη του, και
      (2) το κόστος των καυσίμων για ένα αυτοκίνητο με κανονική κατανάλωση (~8 lt/100 km), το οποίο διανύει 15000-20000 χλμ το χρόνο, μπορεί τελικά να αντιπροσωπεύει μόλις το 50% των χρημάτων που 'ρουφάει' κατ' έτος το εν λόγω αυτοκίνητο...

      Για το σύνολο των δαπανών πρέπει να υπολογιστούν τα εξής (τουλάχιστον..):

      • Καύσιμα
      • Ασφάλεια
      • Τέλη κυκλοφορίας
      • Λάστιχα (διαιρέστε την τιμή τους με τα έτη που τα κρατάτε στο αμάξι σας για να βγάλετε το ετήσιο κόστος τους)
      • Συντήρηση (σέρβις, βλάβες, αντικατάσταση αναλωσίμων)
      • Περιποίηση (πλυσίματα, κερώματα, αγορά ειδών περιποίησης κλπ.)
      • Πάρκιγκ και διόδια, αν δίνετε κάποιο σταθερό-αξιόλογο ποσό..
      • Ό,τι άλλο ξέχασα ή δεν μπόρεσα να φανταστώ (π.χ. πρόστιμα )

      Αν θέλετε μετά διαιρείτε το άθροισμα με τα χιλιόμετρα που διανύετε ανά έτος, για να βρούμε το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο.

      Όσοι κρατάτε αναλυτικά αυτά τα στοιχεία (ιδίως των εξόδων για καύσιμα), είναι η ευκαιρία σας να τα χρησιμοποιήσετε κάπου

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        arrowsfa1 last edited by

        Λοιπόν, με αφορμή κάποιους υπολογισμούς που έκανα πρόσφατα για στατιστικούς κυρίως λόγους, σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό το νήμα, όπου ο καθένας μπορεί αν θέλει να γράψει πόσα χρήματα υπολογίζει ότι του φεύγουν κατ' έτος για την κατοχή, χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου....και με βάση αυτά τα νούμερα, εάν θέλει, να κάνει την αναγωγή σε μέσο κόστος ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

        Τούτο κυρίως από στατιστική περιέργεια, αλλά και να καταστεί σαφές με νούμερα ότι:
        (1) όσο και να κοστίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου, σε βάθος χρόνου μπορούν να φύγουν ίσα ή και μεγαλύτερα χρηματικά ποσά για χάρη του, και
        (2) το κόστος των καυσίμων για ένα αυτοκίνητο με κανονική κατανάλωση (~8 lt/100 km), το οποίο διανύει 15000-20000 χλμ το χρόνο, μπορεί τελικά να αντιπροσωπεύει μόλις το 50% των χρημάτων που 'ρουφάει' κατ' έτος το εν λόγω αυτοκίνητο...

        Για το σύνολο των δαπανών πρέπει να υπολογιστούν τα εξής (τουλάχιστον..):

        • Καύσιμα
        • Ασφάλεια
        • Τέλη κυκλοφορίας
        • Λάστιχα (διαιρέστε την τιμή τους με τα έτη που τα κρατάτε στο αμάξι σας για να βγάλετε το ετήσιο κόστος τους)
        • Συντήρηση (σέρβις, βλάβες, αντικατάσταση αναλωσίμων)
        • Περιποίηση (πλυσίματα, κερώματα, αγορά ειδών περιποίησης κλπ.)
        • Πάρκιγκ και διόδια, αν δίνετε κάποιο σταθερό-αξιόλογο ποσό..
        • Ό,τι άλλο ξέχασα ή δεν μπόρεσα να φανταστώ (π.χ. πρόστιμα )

        Αν θέλετε μετά διαιρείτε το άθροισμα με τα χιλιόμετρα που διανύετε ανά έτος, για να βρούμε το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο.

        Όσοι κρατάτε αναλυτικά αυτά τα στοιχεία (ιδίως των εξόδων για καύσιμα), είναι η ευκαιρία σας να τα χρησιμοποιήσετε κάπου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          arrowsfa1 last edited by

          Λοιπόν, με αφορμή κάποιους υπολογισμούς που έκανα πρόσφατα για στατιστικούς κυρίως λόγους, σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό το νήμα, όπου ο καθένας μπορεί αν θέλει να γράψει πόσα χρήματα υπολογίζει ότι του φεύγουν κατ' έτος για την κατοχή, χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου....και με βάση αυτά τα νούμερα, εάν θέλει, να κάνει την αναγωγή σε μέσο κόστος ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

          Τούτο κυρίως από στατιστική περιέργεια, αλλά και να καταστεί σαφές με νούμερα ότι:
          (1) όσο και να κοστίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου, σε βάθος χρόνου μπορούν να φύγουν ίσα ή και μεγαλύτερα χρηματικά ποσά για χάρη του, και
          (2) το κόστος των καυσίμων για ένα αυτοκίνητο με κανονική κατανάλωση (~8 lt/100 km), το οποίο διανύει 15000-20000 χλμ το χρόνο, μπορεί τελικά να αντιπροσωπεύει μόλις το 50% των χρημάτων που 'ρουφάει' κατ' έτος το εν λόγω αυτοκίνητο...

          Για το σύνολο των δαπανών πρέπει να υπολογιστούν τα εξής (τουλάχιστον..):

          • Καύσιμα
          • Ασφάλεια
          • Τέλη κυκλοφορίας
          • Λάστιχα (διαιρέστε την τιμή τους με τα έτη που τα κρατάτε στο αμάξι σας για να βγάλετε το ετήσιο κόστος τους)
          • Συντήρηση (σέρβις, βλάβες, αντικατάσταση αναλωσίμων)
          • Περιποίηση (πλυσίματα, κερώματα, αγορά ειδών περιποίησης κλπ.)
          • Πάρκιγκ και διόδια, αν δίνετε κάποιο σταθερό-αξιόλογο ποσό..
          • Ό,τι άλλο ξέχασα ή δεν μπόρεσα να φανταστώ (π.χ. πρόστιμα )

          Αν θέλετε μετά διαιρείτε το άθροισμα με τα χιλιόμετρα που διανύετε ανά έτος, για να βρούμε το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο.

          Όσοι κρατάτε αναλυτικά αυτά τα στοιχεία (ιδίως των εξόδων για καύσιμα), είναι η ευκαιρία σας να τα χρησιμοποιήσετε κάπου

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lokatzis last edited by

            Toyota Corolla 1.4 G6 του 2001.

            Αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2005 προς 9290ευρώ. Έχω κάνει περίπου 70.000χλμ σε τέσσερα παρά κάτι χρόνια.

            Συνολικό κόστος (προ καυσίμων)*: 7970ευρώ, δηλ. 1992,5ευρώ/έτος ή 113,86ευρώ/1000km
            Συνολικό κόστος καυσίμων: 6090ευρώ, δηλ. 1522,5ευρώ/έτος ή 87ευρώ/1000km
            Συνολικό κόστος: 14060ευρώ, δηλ. 3515ευρώ/έτος ή 200,86ευρώ/1000km

            Υ.Γ.: Τη βενζίνη ως επί το πλείστον δεν την πληρώνω (παροχή από την εταιρεία που δουλεύω)

            *Συμπεριλαμβανομένων δύο επισκευών από τρακάρισμα (περίπου 800ευρώ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              καλό είναι, να υπολογίσουμε και την απόσβεση της αξίας του αυτοκινήτου.

              μέχρι τώρα μετά από 1χρόνο και 10Κχλμ .......

              9λεπτά/χλμ μόνο η βενζίνη
              20λεπτά/χλμ τα πάντα πλην της απόσβεσης
              65λεπτά/χλμ τα πάντα με την απόσβεση της αξίας του αυτοκινήτου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nrg_polini last edited by

                Για οσους δε γνωριζουν το spritmonitor.de εχει αυτη τη δυνατοτητα στο analysis, πχ εγω εχω κοστος 0,15Ε/χλμ (με βενζινες,διοδια,σερβις, λαστιχα κτλ κτλ).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  πολύ σωστά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Δεν το ήξερα αυτό για το spritmonitor.de αλλά απ' ότι καταλαβαίνω δεν μπορείς να δεις το κόστος των άλλων (εκτός αν μπορείς, εφόσον είσαι εγγεγραμμένος - δεν έχω λογαριασμό και δεν γνωρίζω).

                    Θα γράψω τα δικά μου νούμερα αναλυτικά εντός του Οκτωβρίου οπότε και το αυτοκίνητο θα κλείσει ακριβώς τη διετία. Πάντως και για εμένα το μέσο κόστος μέχρι στιγμής είναι ~0,15 €/χιλιόμετρο με μέσο όρο 17.000 χλμ ανά έτος [Golf V 1.4 TSI (140 PS, χειροκίνητο)].

                    Φυσικά όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάνει κάποιος, τόσο μεγαλύτερο μέρος της συνολικής δαπάνης συνιστούν τα €€ για καύσιμα - αυτό όμως μάλλον μέχρι ένα σημείο, οπότε και έρχεται η ώρα για πιο ακριβά σερβις κ.ο.κ..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lokatzis last edited by

                      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                      Toyota Corolla 1.4 G6 του 2001.

                      Αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2005 προς 9290ευρώ. Έχω κάνει περίπου 70.000χλμ σε τέσσερα παρά κάτι χρόνια.

                      Συνολικό κόστος (προ καυσίμων)*: 7970ευρώ, δηλ. 1992,5ευρώ/έτος ή 113,86ευρώ/1000km
                      Συνολικό κόστος καυσίμων: 6090ευρώ, δηλ. 1522,5ευρώ/έτος ή 87ευρώ/1000km
                      Συνολικό κόστος: 14060ευρώ, δηλ. 3515ευρώ/έτος ή 200,86ευρώ/1000km

                      Υ.Γ.: Τη βενζίνη ως επί το πλείστον δεν την πληρώνω (παροχή από την εταιρεία που δουλεύω)

                      *Συμπεριλαμβανομένων δύο επισκευών από τρακάρισμα (περίπου 800ευρώ).

                      Από το autotriti.gr προκύπτει μια πτώση περίπου 3500ευρώ στην αξία του αυτοκινήτου. Άρα:

                      Συνολική απαξίωση: 3500ευρώ, δηλ. 875ευρώ/έτος ή 50ευρώ/1000km
                      Συνολικό κόστος με απαξίωση: 17560ευρώ, δηλ. 4390ευρώ/έτος ή 250,86ευρώ/1000km

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Πρόστιμα, διόδια και περιστασιακό πάρκινγκ δεν τα χρεώνω στο αυτοκίνητο αλλά στον οδηγό.
                        To ίδιο και την καθαριότητα και τα είδη που παίρνω από το σούπερ μάρκετ (υγρά για παρμπρίζ κλπ).
                        Τα ασφάλιστρα πρέπει να μπαίνουν αλλά μπορεί να είναι απλή ή μικτή οπότε επηρεάζουν διαφορετικά τους δείκτες που σκοπεύω να σας προτείνω!
                        Για την απαξίωση πρέπει να κάνουμε κάποιες παραδοχές.

                        Πάντως αν και τα έχω όλα σε εξέλ ψιλοσοκαρίστηκα τώρα που συνειδητοποίησα τα ποσά!
                        Με 62747χλμ σε 2,5 χρόνια (10Κ+27Κ+26Κ χλμ) και μέση κατανάλωση 11,5 λτ/100χλμ έδωσα 0,13 €/χλμ για βενζίνη δηλαδή 8070 ευρώ (περίπου το 50% της τιμής αγοράς του μεταχειρισμένου) ή 9,35€ την ημέρα (αν και για το 2009 είμαι πάνω από 11€ τη μέρα!)
                        Έξοδα με βενζίνη, σέρβις, ανταλλακτικά, φόρους, ΚΤΕΟ, κάρτα, ασφάλεια, λάστιχα, λάδια, αμορτισέρ, ψαλίδια/σινεμπλόκ, καταλύτη, μεταβίβαση ξεπερνάνε τα 0,24 €/χλμ άρα πάνω από >15.000€
                        Με την απαξίωση (πόσο το πήρα πόσο μπορώ να το πουλήσω, μπορεί να το παράκανα αλλά είναι και δύσκολες εποχές για δίλιτρα) πάω στα 0,32€/χλμ που είναι >20.000€! περίπου 22€ την ημέρα!
                        Ακριβό πράμα το αυτοκίνητο... Θα μου φαινόταν πιο καλά αν έκανα λιγότερα χλμ μια και η κατανάλωση είναι το πιο σημαντικό έξοδο. Καλύτερα όμως έτσι, καλύτερα η βενζίνη να είναι το μεγάλο έξοδο, τουλάχιστον το χρησιμοποιώ! Αλλιώς αν έκανα λιγότερα χλμ το χρόνο τότε θα πλήρωνα τα ίδια σε φόρους και ασφάλειες αλλά λιγότερα σε βενζίνη, σέρβις και ανταλλακτικά που αποτελούν το 0,20€/χλμ (μένει 0,12€ για φόρους, ασφάλειες, ΚΤΕΟ, μεταβίβαση και απαξίωση). Υποθέτω ότι αν τα πιο πάνω 0,2 της χρήσης δεν ήταν σαφώς παραπάνω από τα πάγια 0,12 τότε θα ήμουν λιγάκι κορόιδο. Βέβαια αν έχεις ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο σου χαλάει και αυτά τα νούμερα. Πάμε λοιπόν να δούμε βενζίνη, λάστιχα, λάδια και προβλεπόμενα σέρβις χωρίς ζημιές είναι κάπου 0,17€. Ζημιές και αναλώσιμα (αμορτισέρ, καταλύτης, παράθυρο κλπ) μόνο 0,3€...
                        Προτείνω λοιπόν τη χρήση κάποιων δεικτών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για συγκρίσεις.
                        Πχ λόγος εξόδων χρήσης προς παγίων ακούγεται καλός. Δείχνει ψευδώς καλό (ψηλό) σε περίπτωση αυτοκινήτου που καίει πολύ σε καύσιμο και λάστιχα αλλά μάλλον τέτοιο αυτοκίνητο έχει και ακριβά πάγια οπότε δεν πειράζει (στην αξιοπιστία του δείκτη).
                        Λόγος τακτικών εξόδων συντήρησης προς εξόδων χρήσης (μέρος του όλου με το όλο) που δείχνει πόσο ακριβά σέρβις έχει.
                        Λόγος ζημιών προς εξόδων χρήσης που δείχνει πόσο ζημιάρικο/ακριβό είναι ένα αυτοκίνητο (και που είναι ανάλογο και με τα χλμ αλλά και τη χρήση)
                        Πάντως βλέποντας πόσο πολύ μετράει η απαξίωση μάλλον το πιο φτηνό σε χρήση αυτοκίνητο είναι τα σαπάκι γιατί έχει πλέον μηδενική απαξίωση κάτι που δεν είναι καθόλου αμελητέο.... ας το σκεφτούν αυτό όσοι το πάνε για απόσυρση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Δε θελω καν να σκεφτώ τί έχω ξοδέψει στο αυτοκίνητο, γιατί θα πρέπει να σκύψω για το εγκεφαλικό που θα ίπταται

                          ήδη μόνο βενζίνες αν υπολογιστούν έχουμε ξεφύγει

                          Το μόνο ευχάριστο είναι ότι τέλη ασφάλεια πάει ακόμα στους γονέους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            λοιπον>>>

                            15 μηνες --> 31400 χιλ.
                            Τελη κυκλοφοριας 2 Χ 468 = 936€
                            καυσιμο......................... 2536,00€ ---->** 0,081€/χιλ**
                            σερβις λαδια κλπ .............. 845,00€
                            ασφαλεια .......................1355,00€

                            ΣΥΝΟΛΟ.........................5672,00€ ---->0,18€/χιλ

                            λαστιχα θα αλλαξω τελος του μηνα + 650,00€ το 0,18 γινεται** 0,20€/χιλ**

                            δεν θελω να σκεφτομαι και την απαξιωση γιατι θα με χτυπησει το εγκεφαλικο που ξεφυγε απο την Ολλανδία

                            ισως κατεβασω λιγο τον ΜΟ γιατι η ασφαλεια και τα τελη ειναι μεχρι τελος του χρονου και πριν αλλάξω λαστιχα θα κανω αλλες 4000 χιλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              HONDA CIVIC IMA (αγορά Μάιος 2007 τιμή 22300 ευρώ).

                              1. Απαξίωση επένδυσης (35%) 7805 ευρώ.
                              2. Καύσιμα 2203.72 €
                              3. Συντήρηση - Επισκευές - Ανταλακτικά = 984.65+775.05+953.46 = 2713.16€
                              4. Ασφάλεια 2489.40€
                              5. Τέλη 6.0 €
                              6. Διάφορα αξεσουάρ = 107.90+22.00 = 129.90€ (αλυσίδες, τρόμπα ποδιού, γιλέκο)
                              7. Φροντίδα = 143.90€
                              8. Πρόστιμα = 23€
                              9. ΔΙόδια 235.35€

                              Συνολικό κόστος (για χρήση 2.5 ετών) = 15.776,93 €

                              Διανυθέντα χιλιόμετρα = 36378

                              Συνολικό Κόστος ανα χιλιόμετρο = 0.43 €

                              Κόστος καυσίμων ανά χιλιόμετρο = 0.0605 €

                              Κόστος ασφάλισης ανά χιλιόμετρο 0.0684 €

                              Κόστος απαξίωσης επένδυσης ανά χιλιόμετρο 0.215 € ήτοι το 50% της συνολικής αξίας.

                              ΥΓ. όταν βλέπω λοιπόν να γίνεται τόσος ντόρος για την τιμή των καυσίμων μου έρχεται ένα ειρωνικό χαμόγελο γνωρίζοντας ότι οι φόροι τα τέλη και η διατήρηση του οχήματος στοιχίζουν πραγματικά το 70~80% του συνολικού κόστους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                η αληθεια ομως ειναι οτι ενα ποσοστο του κοστους ειναι ανελαστικο.
                                Δηλαδη τα τελη την ασφαλεια και την απαξιωση τα επιβαρυνόμαστε και χωρις να κανουμε χιλιομετρα.
                                Επισης και τα λαστιχα και την αλλαγη λαδιων ανα ετος.

                                Αρα, τα εξοδα που εξαρτωνται απο τα χιλιομετρα ειναι τα καυσιμα, η πιο συχνη αλλαγη ελλαστικων και τα πιο συχνα σερβις.

                                Καταληγω δηλαδη, οτι αφου τα πολλα εξοδα τα κανεις εστω κι αν το αυτοκινητο ειναι ολη μερα στο παρκινκ, οσο περισσοτερα χιλ κανεις τοσο πιο φτηνα βγαινει ανα χιλιομετρο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης bebes έγραψε:

                                  Καταληγω δηλαδη, οτι αφου τα πολλα εξοδα τα κανεις εστω κι αν το αυτοκινητο ειναι ολη μερα στο παρκινκ, οσο περισσοτερα χιλ κανεις τοσο πιο φτηνα βγαινει ανα χιλιομετρο

                                  Μπορείς πολύ εύκολα να βρεις σε πόσα χιλιόμετρα πρακτικά είναι το σημείο που η συντήρηση και τα καύσιμα θα υπερβούν τα 2/3 του κόστους ανά χιλιόμετρο που πάνω κάτω καθορίζει και το σημείο αναφοράς σε σχέση με την απαξίωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    arrowsfa1 last edited by

                                    Για να δούμε λοιπόν...

                                    Golf V 1.4 TSI (140 ίπποι)
                                    2 έτη, 34400 χλμ
                                    Συνολικό κόστος καυσίμων 2963,9 € για ~2845 λίτρα βενζίνης
                                    Μέση τιμή καυσίμου 1,042 €/λίτρο – μέση κατανάλωση 8,27 λίτρα/100 χλμ
                                    Μέσο κόστος καυσίμων ανά χιλιόμετρο 0,086 €

                                    Λοιπά έξοδα
                                    Τέλη κυκλοφορίας 370 € (παραλείπω τα τέλη που πληρώθηκαν το έτος αγοράς)
                                    Ασφάλεια 1550 €
                                    Λάστιχα 430 €
                                    Σέρβις, αναλώσιμα 560 €
                                    Περιποίηση 500 €
                                    Πάρκιγκ, διόδια, 250 €
                                    Πρόστιμα 0 €
                                    Οδική βοήθεια 0 € (δώρο διετής με την αγορά, εις το εξής όμως 55 €/έτος)
                                    ΚΕΚ 5 €
                                    Σύνολο λοιπών εξόδων 3665 €

                                    Αναγωγή λοιπών εξόδων στο χιλιόμετρο: 0,11 €/χιλόμετρο

                                    Συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο 0,086 €+011 €=0,196 €
                                    19 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα
                                    Μέσο ετήσιο κόστος 3314,65 €

                                    Φρίκη

                                    Δεν μπαίνω καν στον κόπο να υπολογίσω και την μείωση της αξίας του αυτοκινήτου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                      Το μόνο ευχάριστο είναι ότι τέλη ασφάλεια πάει ακόμα στους γονέους

                                      Αν ήμουν πιο μικρός σε ηλικία και δεχόμουν να μου τα πληρώνουν κι εμένα οι γέροι μου αυτά τα δύο θα πλήρωνα μόνο το 60% απ' όσα πληρώνω σήμερα. Τα οποία πολύ χοντρικά είναι γύρω στα 2500 το χρόνο (~1000 ασφάλεια-τέλη 2000cc, ~1000 βενζίνη, ~500 σέρβις μαζί με λάστιχα - με την υποσημείωση ότι τα βασικά -υγρά, φίλτρα, μπαταρία, πλυσίματα, κλπ- προτιμώ να τα κάνω ο ίδιος).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        αν δεν έχεις μεγάλο αυτοκίνητο, τέλη και ασφάλεια δεν είναι κανένα τραγικό ποσο.
                                        σε μένα είναι γύρω στο 700άρι αν θυμάμαι καλά, προ της αλλαγής των τελών κυκλοφορίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          για τα τελευταια 40000χλμ.
                                          **
                                          costs per kilometer 0,17.
                                          συνολικα 6.552,12€**

                                          σε αυτα περιλαμβανονται:

                                          καυσιμα 3274€
                                          ασφαλεια 900€
                                          λαστιχα 320€
                                          αμορτισερ 465€
                                          σερβις 1100€ (μαζι με το μεγαλο των 60Κ που κοστισε 440€)
                                          τελη κυκλοφοριας 370€
                                          βλαβες, 2λαμπες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                            αν δεν έχεις μεγάλο αυτοκίνητο, τέλη και ασφάλεια δεν είναι κανένα τραγικό ποσο.
                                            σε μένα είναι γύρω στο 700άρι αν θυμάμαι καλά, προ της αλλαγής των τελών κυκλοφορίας.

                                            αυτο ειναι!!!
                                            να μην ξερεις 'πόσο περίπου κοστίζουν τέλη + ασφάλεια'

                                            πλακα πλακα κι εμενα αν με ρωτησεις θα χρειαστω λιγη σκεψη για να απαντησω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr