-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όταν έχεις ένα σύστημα όπως το V-Tec, το να το αντικαθιστάς με ηλεκτρομοτέρ/μπαταρία αντοχής... τριών ρεπρίζ... μοιάζει με κακόγουστο αστείο ειλικρινά. Τι κι αν καίει 1 λίτρο λιγότερο; Κοστιζει πολύ περισσότερο απ ότι θα έπρεπε, σε σημείο που δεν θα τα βγάλει τα λεφτά του απ την οικονομία καυσίμου ποτέ.
Από τις επιστημονικές παρατηρήσεις που κάνω έχω διαπιστώσει πως 2-3 ψευτοανοίγματα σε ευθεία καλύπτουν το 95% των αγοραστών πολύ ικανών αυτοκινήτων και όχι μόνο. Οπότε;
Ισχύει
Αλλά όταν το οδήγησα και πρακτικά έμεινε από μπαταρία σκεφτόμουν σε ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο που δεν φρενάρεις συχνά άμα θες να κάνεις προσπέραση με όλη τη δύναμη, πρέπει να έχεις φροντίσει να φρενάρεις πριν για να φορτίσει η μπαταρίαWAT
Αgain, με την συχνότητα που πατάνε φρένο όλοι ή αφήνουν, πάλι κανένα πρόβλημα.
-
( )
///
Τώρα που το σκέφτομαι η Honda θα μπορούσε να πετύχει το ΙΔΙΟ ακριβώς αποτέλεσμα με έναν ήδη δοκιμασμένο τρόπο:
Νιτρομπουκάλα
ακριβώς την ίδια δουλειά κάνει, σου δίνει ορισμένο αριθμό επιταχύνσεων και μετά σε αφήνει ατμοσφαιρικό ξανά Θα τη γεμίζανε και σε κάθε σέρβις και δε θα μας πρίζανε με υβριδικά μπλιμπλίκια
-
φίλε kapami εύκολα μηδενίζεις την υβριδική τεχνολογία της Χόντα!
Επίσης εύκολα έγραψες>Ο χρήστης kapami έγραψε:Τα περί αποκρύψεων βλαβών για να μη θιχτεί η αξιοπρέπεια του κατόχου κλπ δεν ξέρω πως έχουν προκύψει Επειδή στην αρχή λέγανε ότι τα ts-σκάει θα έβγαιναν ζημιάρικα, μετά φάνηκε πως είναι οκ οπότε περάσαμε στο δεύτερο στάδιο, ότι χαλάει αλλά το κρύβουν να μη βγει παραέξω epic.
Δηλαδή όσα γράφονται στα vw φόρουμ τα γράφουν πολέμιοι του συγκεκριμένου μοτέρ; Μακάρι να μπορούσα να επικαλεστώ τις πηγές μου συγκεκριμένα αλλά δεν μπορώ...
Δεν γνωρίζω αν το θέμα με τις μπαταρίες που ανέφερες είναι υπαρκτό ή τόσο έντονο όσο γράφεις το σίγουρο είναι ότι οι πολλοί δεν παραπονιούνται.
Αν θες να συμφωνήσουμε κάπου θα συμφωνήσουμε στην αλμυρή τιμή για ένα σπορ αυτοκίνητο ανάλογων επιδόσεων!
Σε τελική ανάλυση πουλάει τεχνολογία και εμφάνιση...
Για το τελευταίο βέβαια εδώ μέσα δεν θα επιμείνω...διάβασα ότι το σιρόκο είναι ομορφότερο!
Είμαι σίγουρος ότι όσοι το υποστηρίζουν θεωρούν και το γκολφ ομορφότερο του σιβικ... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
φίλε kapami εύκολα μηδενίζεις την υβριδική τεχνολογία της Χόντα!
Επίσης εύκολα έγραψες>Τα περί αποκρύψεων βλαβών για να μη θιχτεί η αξιοπρέπεια του κατόχου κλπ δεν ξέρω πως έχουν προκύψει. Επειδή στην αρχή λέγανε ότι τα ts-σκάει θα έβγαιναν ζημιάρικα, μετά φάνηκε πως είναι οκ οπότε περάσαμε στο δεύτερο στάδιο, ότι χαλάει αλλά το κρύβουν να μη βγει παραέξω. epic.Δηλαδή όσα γράφονται στα vw φόρουμ τα γράφουν πολέμιοι του συγκεκριμένου μοτέρ; Μακάρι να μπορούσα να επικαλεστώ τις πηγές μου συγκεκριμένα αλλά δεν μπορώ...
Δεν γνωρίζω αν το θέμα με τις μπαταρίες που ανέφερες είναι υπαρκτό ή τόσο έντονο όσο γράφεις το σίγουρο είναι ότι οι πολλοί δεν παραπονιούνται.
Αν θες να συμφωνήσουμε κάπου θα συμφωνήσουμε στην αλμυρή τιμή για ένα σπορ αυτοκίνητο ανάλογων επιδόσεων!
Σε τελική ανάλυση πουλάει τεχνολογία και εμφάνιση...
Για το τελευταίο βέβαια εδώ μέσα δεν θα επιμείνω...διάβασα ότι το σιρόκο είναι ομορφότερο!
Είμαι σίγουρος ότι όσοι το υποστηρίζουν θεωρούν και το γκολφ ομορφότερο του σιβικ...Το Golf δεν μπορείς να το πεις ομορφότερο από κάτι γιατί δεν είναι όμορφο, είναι μια απρόσωπη κούτα Βέβαια το Civic που έχει 'χαρακτήρα' πάλι δεν μπορείς να το πεις όμορφο εκτός και αν είσαι φαν των hentai
Αλλά αυτά είναι υποκειμενικά, καθένας ό,τι γουστάρει: πχ μερικοί νομίζουν ότι τα έχουν με γκομενάρες ενώ εγώ τις θεωρώ μπάζα
Έχω δει το vwforum και απορώ τι κάφτες υπάρχουν εκεί μέσα, γιατί αυτά που λένε εγώ δεν τα έχω αντιμετωπίσει ποτέ, ούτε άλλοι φίλοι μου με tsi Σε γενικές γραμμές φοβάμαι ότι ο κόσμος είναι χαζός, και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στο τι γράφουν οι ανώνυμοι στα φόρουμ παρά μόνο τι βλέπω με τα μάτια μου! 3 χρόνια και 3 μήνες τώρα, no problemo. Σε οποιοδήποτε φόρουμ ελληνικό και να μπεις θα δεις να κλαίγονται ότι το αμάξι τους βγήκε μπουρδ#λο οπότε μια απ τα ίδια και το vwisti και το alfisti και το peugeotisti και το fiatisti κλπ.
Δεν ξέρω αν έχεις προσέξει τα ποστ μου, αλλά ποτέ δεν έχω αναφέρει τίποτα για την αξιοπιστία καμίας μάρκας. Θεωρώ ότι και το πιο αξιόπιστο μπορεί να χαλάσει, και το πιο επίφοβο να μην πάθει τίποτα. Ανάλογα τι αμάξι θα τύχει και πως το οδηγάς.Το πρόβλημα της μπαταρίας του CRZ είναι υπαρκτό και άκρως ενοχλητικό γιατί οι επιδόσεις φθίνουν όσο το οδηγείς σβέλτα και αυτό είναι αντιληπτό από τον οδηγό. Είναι σαν να σε αποθαρρύνει από μόνο του να τρέξεις, σαν μια επέκταση της υβριδικής του πλευράς:' θα σου δώδω γκάζι, αλλά μέχρι εκεί που πιστεύω ότι θα πρεπε να σου φτάνει. αν θες κι άλλο είσαι μοναχοφάης και κάνεις κακό στο περιβάλλον και δε θα πρεπε να χεις υβριδικό, οπότε πάρε 100 ατμοσφαιρικά άτια και σουλουπώσου ' . LAME
Το τι πουλάει από αυτό το αμάξι μάλλον μόνο η Honda και οι φαν του Star Trek το γνωρίζουν
-
Πάντως από σχετική 'μελέτη' του ζητήματος που έχω κάνει για το Insight, έχω την ΕΝΤΥΠΩΣΗ ότι είναι λάθος αυτό που αναφέρθηκε σε προηγούμενη δημοσίευση από συμφορουμίτη ότι 'όταν αδειάσει η μπαταρία πρέπει να φρενάρεις για να φορτίσει' (ή κάπως έτσι)! Δεν φορτίζει μόνο έτσι!
Σε κάθε περίπτωση, προσωπική μου άποψη είναι ότι όποιος θέλει επιδόσεις ΔΕΝ θα πάρει ούτε το CRZ ούτε (πολύ περισσότερο!) το Insight. Αυτό δεν σημαίνει ότι όταν βγει κάποιο υβριδικό με πολλά άλογα τόσο από τον βενζινοκινητήρα όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα, ... θα μας 'χαλάσει'!
Πάντως, υπάρχει ένα σημαντικό θέμα που δεν γράφτηκε: όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη, ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει μια αξιοπρεπή (πρόσθετη) ροπή από πολύ χαμηλά!
Νομίζω ότι είναι σωστό να σκεφτόμαστε ως εξής: αγοράζοντας το CRZ παίρνω ένα αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα 1497cc με 114 άλογα, και ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ μπορεί να αποδίδει και σαν να είχε 124 άλογα! Αντίστοιχα για τη ροπή. Συν το ότι ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και με σταθερή ταχύτητα μπορεί να με κινήσει (για λίγο) μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Θεωρώ ότι και το πιο αξιόπιστο μπορεί να χαλάσει, και το πιο επίφοβο να μην πάθει τίποτα. Ανάλογα τι αμάξι θα τύχει και πως το οδηγάς.θα κρατήσω αυτό το οποίο με βρίσκει σύμφωνο! Βέβαια σε όλα αυτά η συχνότητα βλαβών έχει σημασία! Αυτή είναι που διαφοροποιεί σε αξιοπιστία το καλό από το καλύτερο και το μέτριο από το κακό!
Τώρα για το tsi σου...μακάρι να είναι πάντα έτσι! -
Αντιγραφή από πίνακα Autocar Ιουλίου :
επιδόσεις
τελική 200 χ.α.ω.
0-100 σε 9,1
ρεπρίζ
30-50 με 3η 2,9
80-110
4η 7,9 5η 8,5 6η 11,1
110-140
4η 7,9 5η 12,8 6η 15,9
με μέση κατανάλωση 7,2 λτ/100 χμ
οπότε μάλλον δν σέρνεται οι επιδόσεις είναι παρόμοιες με το 122άρι scirocco και οι μπαταρίες χάνουν σε απόδοση μετά από τρείς αναβάσεις σύμφωνα με το drive του ίδιου μήνα . Γνώμη είναι ένα καλό αμαξάκι το οποίο μάλλον ζητάει πολλά για αυτά που δίνει με τιμή στα 20κ θα ήταν souper επιλογή . -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Το τι πουλάει από αυτό το αμάξι μάλλον μόνο η Honda και οι φαν του Star Trek το γνωρίζουν
-
-
http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_t ... _capacitor -
η μπαταρια αυτου του hypercar κρατα μεχρι να προσπερασει τα υπολοιπα τετρατροχα απο το δρομο και μετα εξαντλειται,με τα βραδυπορουντα πισω μακρια του...
-
Φιλε spyros δε ειπα οτι ο r18 δε ειναι καλο μοτερ.μακραν ατο καλυτερο ατμοσφαιρικο στη κατηγορια του.Απλα για εμας τους φανατικους χοντακιδες θα θελαμε παραπανω αλογα και κοφτη 8.οοο σαλ Αν ειχε διπλα εκκεντρα θα τα βγαζε τα 160-170 αλογα...Και ξαναλεω η τιμη του στην Ελλαδα το χαντακωνει κυριολεκτικα,επρεπε να ειναι πιο φθηνο απο ινσαιτγυρω στα 18.000 να επαιζε.Ειπαμε το πρωτο crx το 85 ξεκινησε με 90 αλογα ...υπομονη....
-
Ο χρήστης νικολας123 έγραψε:
η μπαταρια αυτου του hypercar κρατα μεχρι να προσπερασει τα υπολοιπα τετρατροχα απο το δρομο και μετα εξαντλειται,με τα βραδυπορουντα πισω μακρια του...ποια 4τροχά προσπερνάς???
μόνο κάτι 1000αρια aygo θα μπορείς να προσπεράσεις... -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Το πρόβλημα της μπαταρίας του CRZ είναι υπαρκτό και άκρως ενοχλητικό γιατί οι επιδόσεις φθίνουν όσο το οδηγείς σβέλτα και αυτό είναι αντιληπτό από τον οδηγό. Είναι σαν να σε αποθαρρύνει από μόνο του να τρέξεις, σαν μια επέκταση της υβριδικής του πλευράς:' θα σου δώδω γκάζι, αλλά μέχρι εκεί που πιστεύω ότι θα πρεπε να σου φτάνει. αν θες κι άλλο είσαι μοναχοφάης και κάνεις κακό στο περιβάλλον και δε θα πρεπε να χεις υβριδικό, οπότε πάρε 100 ατμοσφαιρικά άτια και σουλουπώσου ' . LAMEΤο έχω πει και το ξαναλέω. Αυτό είναι επικίνδυνο! Η οδήγηση είναι ενστικτώδης διαδικασία. Όταν προηγουμένως είχες Χ επιτάχυνση διαθέσιμη, θα προγραμματίσεις την επόμενή σου προσπέραση βάσει αυτών των δεδομένων. Όταν έρθει η στιγμή όμως, θα έχεις μικρότερη από την αναμενόμενη ισχύ και θα γίνεις κιμάς πάνω στην νταλίκα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα. Ειλικρίνα λυπάμαι για την κατάντια μιας εταιρείας που σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα.
-
http://www.youtube.com/watch?v=PbA9oE6n ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=QxhAbDm- ... re=related
δεν το λες και αργό... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=PbA9oE6n0cQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QxhAbDm- ... re=related
δεν το λες και αργό...Μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα Απο ένα βιντεακι στο σωλήνα ;; Δεν νομίζω ... Πόσο μάλλον Όταν το εικονιζομενο δείχνει σχεδόν 1' γρηγορότερο Απο το νούμερο του εργοσασιου...
Το θέμα δεν είναι ότι είναι αργό , που (Υπό προϋποθέσεις ) δεν είναι..
Το θέμα εναι ότι δεν μπορείς να το αποκαλεσεις σπορ κατασκευή την ώρα που απέχει παρασαγκας Απο αυτή ...
Όπως ΠΟΛΥ σωστά είπε ο αλεξανδρος παραπάνω ,Μετά απο επαλαμβανομενες επιταχυνσεις
χάνεις την αίσθηση (ΠΟΛΥ σημαντικό σε σπορ κατασκευή) της επιτάχυνσης ... Δεν μπορείς να υπολογίζεις ποσά μέτρα θα διανυσεις και σε ποσο...
Και αν όλα αυτά δεν νοιαζουν τον οδηγό ενός οικογενειακού και 5θεσιου πριους φαντάζομαι ότι θα ενοχλησουν τον ανήσυχο οδηγο που εν γνώση του συμβιβαστικε σε χώρους και πρακτικότητα για την πεμπτουσα της οδηγηκης απόλαυσης...
Σε όλα αυτά βάλε το σέρβις της ηλ/ας , την πιθανή αλλαγή μπαταριών Μετά Απο εύλογο χρονικό διάστημα το κόστος αγοράς και θα καταλάβεις γιατί οι περισσότεροι το θεωρούμε...ΠΑΤΑΤΑ...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=PbA9oE6n0cQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QxhAbDm- ... re=related
δεν το λες και αργό...ο πρώτος έκανε 9.5' και ο δεύτερος 10' ...με το κινητό τα μέτρησα.
-
+1
Γύρω στο 10αρι το έκοψα. Αυτό είναι το γρήγορο;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=PbA9oE6n0cQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QxhAbDm- ... re=related
δεν το λες και αργό...δες κ ένα Σιρόκο 122αρι ... http://www.youtube.com/watch?v=68V7g57FJeQ
αισθητά πιο γρήγορο...
-
δεν το θεωρώ γρηγορότερο απο το σιβικ μου συγκριτικά...απλά δεν το θεωρώ αργό ή πατάτα!
Το θέμα με τις μπαταρίες δεν το ξέρω αλλά θα μάθω σχετικά και θα επανέλθω είτε για να σας κράξω είτε για να κράξουμε παρέα!
Το σίγουρο είναι ότι τo crz είναι ακριβό στην Ελλάδα...επίσης δεν είναι πλέον του γούστου μου...αν ήθελα διθέσιο θα έπαιρνα το mx5 που ειναι και έρωτας
NEO HONDA CR-Z