-
περί ορέξεως φιλε 106
από εμενα έχει και μια extra αντιπάθεια γιατί δεν ξέρω ρε γαμώτο..... το βλέπω σαν μελλοντικό καγkουραμαξο
βεβαια δεν είμαι σίγουρος κατά ποσο μπορούν τα συμπαθεί μαρσιποφόρα να 'τουμπανιάσουν' ένα υβριδικό
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
περί ορέξεως φιλε 106σωστος
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
περί ορέξεως φιλε 106από εμενα έχει και μια extra αντιπάθεια γιατί δεν ξέρω ρε γαμώτο..... το βλέπω σαν μελλοντικό καγkουραμαξο
βεβαια δεν είμαι σίγουρος κατά ποσο μπορούν τα συμπαθεί μαρσιποφόρα να 'τουμπανιάσουν' ένα υβριδικό
΄Ολα γίνονται.Εκτος του 'σπανού' τα γένια!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το εσωτερικό δεν μου λέει τίποτα. Ελπίζω να είναι πολύ πιο minimal εμπρός από τον οδηγό γιατί φέρνει σε πολύ Jazz.το εσωτερικο του εχει την γνωριμη εικονα της Honda και μοιαζει περισσοτερο στο insight και οχι στο jazz και μου κανει εντυπωση οτι δεν σε ενθουσιαζει, που αλλου εχεις δει αναλογο εσωτερικο ???
προσωπικα πιστευω οτι ειναι μακραν απο τα πιο ενδιαφερον εσωτερικα της αγορας,πολυ πιο εφανταστο απο υλοποιησεις μερικων ευρωπαιων και των αλλων ιαπωνωνΤο εξωτερικό αποδεικνύει ότι κάποια Τζαπόνια ξέρουν να σχεδιάζουν.
Εδω παιζει ρολο και ο παραγωντας κολοκυθοπιτα,τυροπιτα κ.λ.π
Καλο ειναι μπροστα αλλα το πισω μερος κανει μπαμ που λενε οτι ειναι επηρεασμενο απο το insight,στα ματια μου τουλαχιστον δεν ειναι και σχεδιο jaw breaking,ειναι αρκετα ενδιαφερον αλλα μεχρι εκειΤελικά όπως είχα γράψει και σε άλλο thread (που κανείς δεν πήρε χαμπάρι... ) ο 1.5 είναι γεγονός. Άρα μιλάμε για 115 ως 120 άλογα από τον θερμικό και άγνωστο πόσα άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα. Από το πάγκο έχουμε δύο version των 20 ίππων (οπότε στην περίπτωση αυτή θα μιλάμε για 130 ως 135 άλογα rated) και των 13 ίππων (οπότε θα μιλάμε για 125 ως 128 άλογα)
Μια χαρα βγαζει αρκετα αλογα για ατμοσφαιρικο αλλα ενταξει δεν νομιζω οτι ειναι και κανα φοβερο και τρομερο επιτευμα,τα ιδια αλογα βγαζει και ενα kia ceed με μολις 91 cc επιπλεον
-
Δεν μου αρέσει το εσωτερικό. Προτιμώ πιο minimal πράγματα εμπρός από τον οδηγό. Το SUV concept έχει εξαιρετικό εσωτερικό.
Το πίσω μέρος είναι cam tail και φυσικά θυμίζει CR-X, Prius, Insight κ.λπ. Αεροδυναμικοί οι λόγοι γαρ...
Τα 120 άλογα που βγάζει ο 1.5 κινητήρας στην Αμερική (με προδιαγραφές επιπέδου Euro5) δεν είναι καθόλου άσχημα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν μου αρέσει το εσωτερικό. Προτιμώ πιο minimal πράγματα εμπρός από τον οδηγό. Το SUV concept έχει εξαιρετικό εσωτερικό.Το πίσω μέρος είναι cam tail και φυσικά θυμίζει CR-X, Prius, Insight κ.λπ. Αεροδυναμικοί οι λόγοι γαρ...
Τα 120 άλογα που βγάζει ο 1.5 κινητήρας στην Αμερική (με προδιαγραφές επιπέδου Euro5) δεν είναι καθόλου άσχημα.
αυτος ο αεροδυναμικος σχεδιασμος του χαλαει ολο το σχεδιο ρε γμτ
η τελικη εκδοση παραγωγης θα παρουσιαστει το 2010 στην εκθεση του ντητροιτ δεν νομιζω οτι θα φοραει το μοτερ που ειναι euro 5 ,σιγουρα θα βαλουν κατι που να εχει λιγοτερους ρυπους αρα το βλεπω απιθανο να βαλουν τον i-vtec με τα 120hp
εαν φοραει με τα 109hp ή το i-dsgi με τα 88 hp τοτε απορω τι ειδους σπορ συμπεριφορα θα εχει
παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας αγοραστης τουλαχιστον εδω στην Ευρωπη να προτημησει το CR-Z απο ενα Megane coupe ή απο ενα scirocco ? -
Εξωτερικά πανέμορφο, εσωτερικά δεν μου αρέσει που θυμίζει Civic -θα το προτιμούσα λιγο πιο συμβατικό, προσωπικά αδιάφορο ως υβριδικό αλλά καλή επιλογή ο 1,8.
... Με φοβίζει πάντως η τιμολόγηση του Σαρακάκη ...Καλύτερα να μην τον λένε ως διάδοχο του Crx μετά από τόσα χρόνια που έκαναν να το παρουσιάσουν ... δεν τιμά τους Ιάπωνες! Καλύτερα να ειπωθει ως ... Insight coupe'.
-
όταν λέω ότι στο εσωτερικό προτιμώ πιο minimal εννοώ αυτό
http://www.vtec.net/news/news-image?ima ... pr-016.jpg
(από το skydeck) (τώρα πρέπει να ανοίγει..)
-
Μαλιστα 1.8 για την μη υβριδικη εκδοση λογικα ο R18 να τον εχουν και λιγο ανεβασμενο εστω 10 αλογα θα ειναι μια χαρα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
όταν λέω ότι στο εσωτερικό προτιμώ πιο minimal εννοώ αυτόhttp://sohc.vtec.net/news_files/855218/09tms_pr-016.jpg
(από το skydeck)
δεν ανοιγει η φωτο
Μαλιστα 1.8 για την μη υβριδικη εκδοση λογικα ο R18 να τον εχουν και λιγο ανεβασμενο εστω 10 αλογα θα ειναι μια χαρα.
οταν ο ανταγωνισμος σου δινει μοτερ με περισσοτερη ιπποδυναμη,λιγοτερους ρυπους και μεγαλυτερη ροπη απο λιγοτερα κυβικα γιατι να με ενθουσιασει ο 1,8 της Honda? λογικα το ιδιο μοτερ με το civic ειναι αυτο .
-
εγω τα λεγα καιρο πριν οτι θα βγει υβριδικο ταπερ
τοσο οικολογοι πλεον
-
Aν συγκρινεις τον 1.4 της βιοτεχνιας με τον r18 απλα πολυ καλυτερος ο r18 και μετραει και σχεδον 5 χρονια,δε ειπα βεβαια οτι θυμιζει τις παλιες εποχες (Β18)οταν οι αλλοι ειχαν καρμπυρατερ.Tωρα φυσικα δε θα χαλαγε πολλους(για το Type-r) ενας Κ20 με 210 αλογα(υπαρχει και με 240... ) μαζι με ηλεκτρικο μοτερ +30-40 ps και πολυ καλη ροπη.μαζι με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Aν συγκρινεις τον 1.4 της βιοτεχνιας με τον r18 απλα πολυ καλυτερος ο r18 και μετραει και σχεδον 5 χρονια,δε ειπα βεβαια οτι θυμιζει τις παλιες εποχες (Β18)οταν οι αλλοι ειχαν καρμπυρατερ.Tωρα φυσικα δε θα χαλαγε πολλους(για το Type-r) ενας Κ20 με 210 αλογα(υπαρχει και με 240... ) μαζι με ηλεκτρικο μοτερ +30-40 ps και πολυ καλη ροπη.μαζι με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.Σκεφτωμουν τον 1.7 turbo benzina, αλλα και ο 1.8 με τα 160 της vw δεν νομιζω να ειναι κακος
για το ταπερ τωρα ετσι οπως το παει η honda θα δουμε , μακαρι να ειναι κατι καλο -
Πιστεύω ότι ο 1,8 με 150 η 160 ίππους ,ατμο βέβαια ,θα είναι ο επικρατέστερος!
Αργότερα με 2λιτρο και πάνω απο 200 ίππους . Δεν νομίζω να σπάσει την παράδοση ο Χοντα! -
αφου το ανακοινωσε η χοντα οτι θα χρησιμοποιησει ima
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αφου το ανακοινωσε η χοντα οτι θα χρησιμοποιησει imaκαι στο μελλοντικο ταπερ ?
-
Αν υπολογίσουμε το κόστος μιας' συνεργαίας' υβριδικοβενζινοκίνητης τεχνολογίας δεν νομίζω να μείνει μόνο εκεί η χοντα!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αν υπολογίσουμε το κόστος μιας' συνεργαίας' υβριδικοβενζινοκίνητης τεχνολογίας δεν νομίζω να μείνει μόνο εκεί η χοντα!ΙΜΗΟ η HONDA πρέπει να παρουσιάσει και το νέο δίλιτρο επιδόσεων κινητήρα. Ο υπάρχων πλησιάζει πια το όριο της ζωής του. Από πλευράς απόδοσης δεν θα με χάλαγαν τα 220 ή 225 άλογα.
Το κόστος της συνέργειας βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα δεν είναι πια τόσο μεγάλη. Τεχνολογικά οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν την απαραίτητη ωριμότητα και αρκεί να τοποθετηθούν εν σειρά αντί στροφάλου δύο ηλεκτροκινητήρες των 14 ίππων (σύνολο 28) ώστε να πετύχουν και το απαραίτητο ποσοστό απόδοσης ηλεκτροκινητήρα/βενζινοκινητήρα ώστε να διατηρηθεί ο χαρακτηρισμός mild-hybrid και να μπορεί το όχημα να κινηθεί με 60 χιλιόμετρα (από 50 σήμερα) με τον ηλεκτροκινητήρα αποκλειστικά. Περί του κόστους ανάπτυξης ΙΜΗΟ είναι καθαρά θέμα επιλογών της εταιρείας. Καθώς HONDA & TOYOTA αντιγράφουν η μία την άλλη προβλέπω να υπάρχουν υβριδικές εκδόσεις (ή μάλλον εύχομαι ) τόσο για το αμερικάνικων-ιαπωνικών προδιαγραφών CIVIC όσο και για το Ευρωπαϊκό. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος εξέλιξης θα μοιραστεί σε εν δυνάμει πολύ περισσότερα οχήματα και τελικά όλα θα κριθούν από το κόστος των πρώτων υλών (κάτι που στοίχισε πάρα πολύ τόσο στην HONDA όσο και στην TOYOTA πέρυσι).
-
Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμή του μοντέλου με υβριδική τεχνολογία θα υπερβεί της τιμής ενος R ,τουλάχιστιν 3 με 4χιλ ,οπότε θα δυσκολέψει την επιλογη των αγοραστών δεδομένου την της εφαρμογής της σε όλες τις εκδόσεις.
Δεν νομίζω ,εν όψη κρίσης ότι θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μηχανικά σύνολα! -
Το 207 rallye έχει 16Κ. Το CRZ με τα 26Κ που θα κοστίζει δεν έχει καμία ελπίδα.
NEO HONDA CR-Z