Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO HONDA CR-Z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO HONDA CR-Z
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 52
    • 53
    • 2 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    1060
    3770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos_ last edited by

      περί ορέξεως φιλε 106

      από εμενα έχει και μια extra αντιπάθεια γιατί δεν ξέρω ρε γαμώτο..... το βλέπω σαν μελλοντικό καγkουραμαξο

      βεβαια δεν είμαι σίγουρος κατά ποσο μπορούν τα συμπαθεί μαρσιποφόρα να 'τουμπανιάσουν' ένα υβριδικό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
        περί ορέξεως φιλε 106

        σωστος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coupeas last edited by

          Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
          περί ορέξεως φιλε 106

          από εμενα έχει και μια extra αντιπάθεια γιατί δεν ξέρω ρε γαμώτο..... το βλέπω σαν μελλοντικό καγkουραμαξο

          βεβαια δεν είμαι σίγουρος κατά ποσο μπορούν τα συμπαθεί μαρσιποφόρα να 'τουμπανιάσουν' ένα υβριδικό

          ΄Ολα γίνονται.Εκτος του 'σπανού' τα γένια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drunkard last edited by

            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
            Το εσωτερικό δεν μου λέει τίποτα. Ελπίζω να είναι πολύ πιο minimal εμπρός από τον οδηγό γιατί φέρνει σε πολύ Jazz.

            το εσωτερικο του εχει την γνωριμη εικονα της Honda και μοιαζει περισσοτερο στο insight και οχι στο jazz και μου κανει εντυπωση οτι δεν σε ενθουσιαζει, που αλλου εχεις δει αναλογο εσωτερικο ???
            προσωπικα πιστευω οτι ειναι μακραν απο τα πιο ενδιαφερον εσωτερικα της αγορας,πολυ πιο εφανταστο απο υλοποιησεις μερικων ευρωπαιων και των αλλων ιαπωνων

            Το εξωτερικό αποδεικνύει ότι κάποια Τζαπόνια ξέρουν να σχεδιάζουν.

            Εδω παιζει ρολο και ο παραγωντας κολοκυθοπιτα,τυροπιτα κ.λ.π
            Καλο ειναι μπροστα αλλα το πισω μερος κανει μπαμ που λενε οτι ειναι επηρεασμενο απο το insight,στα ματια μου τουλαχιστον δεν ειναι και σχεδιο jaw breaking,ειναι αρκετα ενδιαφερον αλλα μεχρι εκει

            Τελικά όπως είχα γράψει και σε άλλο thread (που κανείς δεν πήρε χαμπάρι... ) ο 1.5 είναι γεγονός. Άρα μιλάμε για 115 ως 120 άλογα από τον θερμικό και άγνωστο πόσα άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα. Από το πάγκο έχουμε δύο version των 20 ίππων (οπότε στην περίπτωση αυτή θα μιλάμε για 130 ως 135 άλογα rated) και των 13 ίππων (οπότε θα μιλάμε για 125 ως 128 άλογα)

            Μια χαρα βγαζει αρκετα αλογα για ατμοσφαιρικο αλλα ενταξει δεν νομιζω οτι ειναι και κανα φοβερο και τρομερο επιτευμα,τα ιδια αλογα βγαζει και ενα kia ceed με μολις 91 cc επιπλεον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Δεν μου αρέσει το εσωτερικό. Προτιμώ πιο minimal πράγματα εμπρός από τον οδηγό. Το SUV concept έχει εξαιρετικό εσωτερικό.

              Το πίσω μέρος είναι cam tail και φυσικά θυμίζει CR-X, Prius, Insight κ.λπ. Αεροδυναμικοί οι λόγοι γαρ...

              Τα 120 άλογα που βγάζει ο 1.5 κινητήρας στην Αμερική (με προδιαγραφές επιπέδου Euro5) δεν είναι καθόλου άσχημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drunkard last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                Δεν μου αρέσει το εσωτερικό. Προτιμώ πιο minimal πράγματα εμπρός από τον οδηγό. Το SUV concept έχει εξαιρετικό εσωτερικό.

                Το πίσω μέρος είναι cam tail και φυσικά θυμίζει CR-X, Prius, Insight κ.λπ. Αεροδυναμικοί οι λόγοι γαρ...

                Τα 120 άλογα που βγάζει ο 1.5 κινητήρας στην Αμερική (με προδιαγραφές επιπέδου Euro5) δεν είναι καθόλου άσχημα.

                αυτος ο αεροδυναμικος σχεδιασμος του χαλαει ολο το σχεδιο ρε γμτ
                η τελικη εκδοση παραγωγης θα παρουσιαστει το 2010 στην εκθεση του ντητροιτ δεν νομιζω οτι θα φοραει το μοτερ που ειναι euro 5 ,σιγουρα θα βαλουν κατι που να εχει λιγοτερους ρυπους αρα το βλεπω απιθανο να βαλουν τον i-vtec με τα 120hp
                εαν φοραει με τα 109hp ή το i-dsgi με τα 88 hp τοτε απορω τι ειδους σπορ συμπεριφορα θα εχει
                παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας αγοραστης τουλαχιστον εδω στην Ευρωπη να προτημησει το CR-Z απο ενα Megane coupe ή απο ενα scirocco ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosneo last edited by

                  Εξωτερικά πανέμορφο, εσωτερικά δεν μου αρέσει που θυμίζει Civic -θα το προτιμούσα λιγο πιο συμβατικό, προσωπικά αδιάφορο ως υβριδικό αλλά καλή επιλογή ο 1,8.
                  ... Με φοβίζει πάντως η τιμολόγηση του Σαρακάκη ...

                  Καλύτερα να μην τον λένε ως διάδοχο του Crx μετά από τόσα χρόνια που έκαναν να το παρουσιάσουν ... δεν τιμά τους Ιάπωνες! Καλύτερα να ειπωθει ως ... Insight coupe'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    όταν λέω ότι στο εσωτερικό προτιμώ πιο minimal εννοώ αυτό

                    http://www.vtec.net/news/news-image?ima ... pr-016.jpg

                    (από το skydeck) (τώρα πρέπει να ανοίγει..)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jap-power last edited by

                      Μαλιστα 1.8 για την μη υβριδικη εκδοση λογικα ο R18 να τον εχουν και λιγο ανεβασμενο εστω 10 αλογα θα ειναι μια χαρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drunkard last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                        όταν λέω ότι στο εσωτερικό προτιμώ πιο minimal εννοώ αυτό

                        http://sohc.vtec.net/news_files/855218/09tms_pr-016.jpg

                        (από το skydeck)

                        δεν ανοιγει η φωτο

                        Μαλιστα 1.8 για την μη υβριδικη εκδοση λογικα ο R18 να τον εχουν και λιγο ανεβασμενο εστω 10 αλογα θα ειναι μια χαρα.

                        οταν ο ανταγωνισμος σου δινει μοτερ με περισσοτερη ιπποδυναμη,λιγοτερους ρυπους και μεγαλυτερη ροπη απο λιγοτερα κυβικα γιατι να με ενθουσιασει ο 1,8 της Honda? λογικα το ιδιο μοτερ με το civic ειναι αυτο .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          εγω τα λεγα καιρο πριν οτι θα βγει υβριδικο ταπερ

                          τοσο οικολογοι πλεον

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jap-power last edited by

                            Aν συγκρινεις τον 1.4 της βιοτεχνιας με τον r18 απλα πολυ καλυτερος ο r18 και μετραει και σχεδον 5 χρονια,δε ειπα βεβαια οτι θυμιζει τις παλιες εποχες (Β18)οταν οι αλλοι ειχαν καρμπυρατερ.Tωρα φυσικα δε θα χαλαγε πολλους(για το Type-r) ενας Κ20 με 210 αλογα(υπαρχει και με 240... ) μαζι με ηλεκτρικο μοτερ +30-40 ps και πολυ καλη ροπη.μαζι με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drunkard last edited by

                              Ο χρήστης jap-power έγραψε:
                              Aν συγκρινεις τον 1.4 της βιοτεχνιας με τον r18 απλα πολυ καλυτερος ο r18 και μετραει και σχεδον 5 χρονια,δε ειπα βεβαια οτι θυμιζει τις παλιες εποχες (Β18)οταν οι αλλοι ειχαν καρμπυρατερ.Tωρα φυσικα δε θα χαλαγε πολλους(για το Type-r) ενας Κ20 με 210 αλογα(υπαρχει και με 240... ) μαζι με ηλεκτρικο μοτερ +30-40 ps και πολυ καλη ροπη.μαζι με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.

                              Σκεφτωμουν τον 1.7 turbo benzina, αλλα και ο 1.8 με τα 160 της vw δεν νομιζω να ειναι κακος
                              για το ταπερ τωρα ετσι οπως το παει η honda θα δουμε , μακαρι να ειναι κατι καλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Πιστεύω ότι ο 1,8 με 150 η 160 ίππους ,ατμο βέβαια ,θα είναι ο επικρατέστερος!
                                Αργότερα με 2λιτρο και πάνω απο 200 ίππους . Δεν νομίζω να σπάσει την παράδοση ο Χοντα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  αφου το ανακοινωσε η χοντα οτι θα χρησιμοποιησει ima

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                    αφου το ανακοινωσε η χοντα οτι θα χρησιμοποιησει ima

                                    και στο μελλοντικο ταπερ ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Αν υπολογίσουμε το κόστος μιας' συνεργαίας' υβριδικοβενζινοκίνητης τεχνολογίας δεν νομίζω να μείνει μόνο εκεί η χοντα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                        Αν υπολογίσουμε το κόστος μιας' συνεργαίας' υβριδικοβενζινοκίνητης τεχνολογίας δεν νομίζω να μείνει μόνο εκεί η χοντα!

                                        ΙΜΗΟ η HONDA πρέπει να παρουσιάσει και το νέο δίλιτρο επιδόσεων κινητήρα. Ο υπάρχων πλησιάζει πια το όριο της ζωής του. Από πλευράς απόδοσης δεν θα με χάλαγαν τα 220 ή 225 άλογα.

                                        Το κόστος της συνέργειας βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα δεν είναι πια τόσο μεγάλη. Τεχνολογικά οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν την απαραίτητη ωριμότητα και αρκεί να τοποθετηθούν εν σειρά αντί στροφάλου δύο ηλεκτροκινητήρες των 14 ίππων (σύνολο 28) ώστε να πετύχουν και το απαραίτητο ποσοστό απόδοσης ηλεκτροκινητήρα/βενζινοκινητήρα ώστε να διατηρηθεί ο χαρακτηρισμός mild-hybrid και να μπορεί το όχημα να κινηθεί με 60 χιλιόμετρα (από 50 σήμερα) με τον ηλεκτροκινητήρα αποκλειστικά. Περί του κόστους ανάπτυξης ΙΜΗΟ είναι καθαρά θέμα επιλογών της εταιρείας. Καθώς HONDA & TOYOTA αντιγράφουν η μία την άλλη προβλέπω να υπάρχουν υβριδικές εκδόσεις (ή μάλλον εύχομαι ) τόσο για το αμερικάνικων-ιαπωνικών προδιαγραφών CIVIC όσο και για το Ευρωπαϊκό. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος εξέλιξης θα μοιραστεί σε εν δυνάμει πολύ περισσότερα οχήματα και τελικά όλα θα κριθούν από το κόστος των πρώτων υλών (κάτι που στοίχισε πάρα πολύ τόσο στην HONDA όσο και στην TOYOTA πέρυσι).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμή του μοντέλου με υβριδική τεχνολογία θα υπερβεί της τιμής ενος R ,τουλάχιστιν 3 με 4χιλ ,οπότε θα δυσκολέψει την επιλογη των αγοραστών δεδομένου την της εφαρμογής της σε όλες τις εκδόσεις.
                                          Δεν νομίζω ,εν όψη κρίσης ότι θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μηχανικά σύνολα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pakos-m last edited by

                                            Το 207 rallye έχει 16Κ. Το CRZ με τα 26Κ που θα κοστίζει δεν έχει καμία ελπίδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 2 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr