-
Όχι ρε φίλε, γίνονται τέτοια πράγματα στη χώρα μας;
Πέρα από την πλάκα, μόνο κάτοχοι ντίζελ παίζει να ανοίγουν πλέον όπως περιγράφεις.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορώ από τώρα να φανταστώ την 'επανάσταση' που θα γινόταν στην Ελλάδα έτσι και είχαμε αντίστοιχη περίπτωση. Και το τι θα ακούγαμε είναι στανταράκι: Χούντα, τρομοκρατία του κράτους, παιδιά είναι πως τους φέρεστε σαν να είναι εγκληματίες κλπ κλπ.
Στο δε 4ΤF θα γραφόντουσαν 25 σελίδες σε αυτό το νήμα για το κατά πόσο οι αστυνομικοί έκαναν επικίνδυνες (και ηθικώς ανεπίτρεπτες) μανούβρες για να φτάσουν στην σύλληψη των κοντράκηδων.
Nintza, το να πηγαίνει κανείς αριστερά όσο ο διπλανός του είναι παράβαση, σε περίπτωση που δεν το γνώριζες.
το γνωριζω αλλα αν κολλαει ο αλλος πισω μου αυτο θα παθει.
ετσι κι αλλιως με το οριο θα πηγαινω. -
Και πιστεύεις ότι αυτό θα τον εμποδίσει να σου δώσει κλήση επειδή έκανες μια παράβαση και όχι μια άλλη;
Μπορείς φυσικά να το δοκιμάσεις.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όχι ρε φίλε, γίνονται τέτοια πράγματα στη χώρα μας;Πέρα από την πλάκα, μόνο κάτοχοι ντίζελ παίζει να ανοίγουν πλέον όπως περιγράφεις.
+1
εγω παντως εντος Αττικης αλλα σε πολυ χαμηλης κυκλοφοριας δρομο,σχεδον καθε εβδομαδα θα μετρησουμε αυτοκινητα 400-500-600-800 ιππων,απο σταση και ρολλαριστα.Ειναι δρομος με διαζωμα και απο τις 2 πλευρες,2 λωριδων +λεα.
Πολλες φορες που εχουν ερθει αστυνομικοι,δεν ειχαμε προβλημα,στη χειροτερη μας εδιωξαν απο το σημειο.Εκει παμε για να δουμε εαν βελτιωσαμε κατι πανω απο 6-7 χρονια.Το καλο με το σημειο αυτο ειναι οτι μπορεις να περιμενεις λιγο ετσι ωστε να αδειασει τελειως ο δρομος,και να εισαι τελειως μονος σου,αντε το πολυ δυο αυτοκινητα αν θελεις να μετρηθεις με καποιον.
Δεν βλεπω κανενα προβλημα σε αυτο,αντιθετα βλεπω απειρως πιο επικινδυνες φασεις καθημερινα με ταχυτητες πολυ μικροτερες.
Τυχαια στο δρομο εχω ανοιξει αρκετες φορες,ειδικα μερικες φορες που αξιζει το κοπο,αλλα και πολλες φορες το εχω παρατησει μολις ειδα ''περιεργες'' αντιδρασεις απο τον τυχαιο οδηγο.
Το καλυτερο τυχαιο κυνηγητο ηταν απο Μαλακασα μεχρι σχεδον Θεσσαλονικη πριν 20 χρονια,εγω ρενω5 τουρμπο και ο αλλος cx 2500 turbo στη Λαμια που σταματησαμε για βενζινη(και οι δυο) ειχε παρει φωτια (καπνιζε δλδ οχι φλογα,ειχε ραγισει και ακουμπαγε πανω στην πυρωμενη πολλαπλη)ο κετσες που ειχε το ρενω πανω απο το τουρμπο.Τον ξηλωσα και συνεχισαμε ακαθεκτοι. -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Όταν λέμε κόντρα, τι ακριβώς εννοούμε;
Αν εννοούμε τις απίστευτες σφήνες μέσα στην κίνηση και το να περνάς με 100 μπροστά από σχολεία, πάω πάσο.
Αλλά αν εννοούμε το ανοιγματάκι από στάση μέχρι τα 140, όπως μπορείς πολύ άνετα να παίξεις στην παραλιακή ή στη Βουλιαγμένης, μπορώ να σκεφτώ άπειρα πολύ πιο επικίνδυνα πράγματα αναφορικά με την οδήγηση. Και να με συμπαθάτε, αλλά σιγά το επικίνδυνο πια...Για το 2ο συζητάμε εδώ και μερικές σελίδες. Και για να το απλοποιήσω περαιτέρω, δε μιλάμε καν για άνοιγμα από στάση.
Αλλά φάση του στυλ: είσαι στην Εγνατία (3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, πολύ καλός ασφαλτοτάπητας, περιφραγμένος κλπ) και πηγαίνεις χαλαρά δεξιά με 100-110 αλλά έχεις ένα wrx sti, ένα s2000 κλπ, σου κολλάει κάποιος με την μερτσέντα του (ή μπάτσος Undecover με το τουρμπο οκτάβια) και ανοίγετε μέχρι τα 180 ας πούμε. Για τέτοια εξωφρενικά πράγματα μιλάμε.Nαι αυτα τα εξωφρενικα πραγματα γινονται στη χωρα μας και ετσι σκοτωνεται κοσμος και κοσμακης.
Ρε δεν παμε καλα λεω εγω,ο φιλος με το cooper s πρεπει να καταδικαστει που επιασε τα 180 και ο αστυνομος με το octavia να παρει παρασημο που αποκαλυψε τον απολυτο κοντρακια-φονια.
Εντωμεταξυ ο συγκεκριμενος μονο με κανενα σοβαρο αμαξι θα ανοιξει και οχι με τον καθενα που του κολλαει στο δρομο.
Αυτα τα ολιγα. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και πιστεύεις ότι αυτό θα τον εμποδίσει να σου δώσει κλήση επειδή έκανες μια παράβαση και όχι μια άλλη;Μπορείς φυσικά να το δοκιμάσεις.
το χω κανει απειρες φορες σε γιδια που κολλανε.
-
Δεν σε ρώτησα αυτό. Σε ρώτησα αν νιώθεις σιγουριά ότι ένας αστυνομικός που θα κολλήσει πίσω σου για να δει αν θα τσιμπήσεις για κόντρα θα διστάσει να σου δώσει κλήση αν συνεχίσεις να κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου.
Τα τελευταία μηνύματα πάντως είναι άκρως διαφωτιστικά.
Φταίνε οι αστυνομικοί γιατί 'εδώ είναι ασφαλές', γιατί 'αυτό είναι πολύ λιγότερο επικίνδυνο από εκείνο', γιατί 'το κάνουμε τόσο καιρό χωρίς προβλήματα' κλπ.
-
αν ειναι περιπολικο θα κανω στην ακρη.
αν ειναι συμβατικο θα του σπασω τα αρχιδια.τοσο απλα.
αν θελει καποιος να προσπερασει να το κανει σαν ανθρωπος. -
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο να απαντήσεις σε μια απλή ερώτηση, αλλά δεν πειράζει. Πάμε πάλι:
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
νιώθεις σιγουριά ότι ένας αστυνομικός που θα κολλήσει πίσω σου για να δει αν θα τσιμπήσεις για κόντρα θα διστάσει να σου δώσει κλήση αν συνεχίσεις να κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου. -
και πως ακριβως θα ξερω αν το συμβατικο ειναι περιπολικο?
-
Δεν θα το ξέρεις. Και αν το μέτρο με τα κρυφά περιπολικά εντατικοποιηθεί, η πιθανότητα να πέσεις σε αστυνομικό δεν θα είναι αμελητέα. Το μόνο που θα σου μείνει να κάνεις αν δεν θέλεις να τρως κλήσεις είναι να μην κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου και να μην τρέχεις.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορώ από τώρα να φανταστώ την 'επανάσταση' που θα γινόταν στην Ελλάδα έτσι και είχαμε αντίστοιχη περίπτωση. Και το τι θα ακούγαμε είναι στανταράκι: Χούντα, τρομοκρατία του κράτους, παιδιά είναι πως τους φέρεστε σαν να είναι εγκληματίες κλπ κλπ.
So what? Ξιδάκι. Αυτός είναι ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος.
Στο δε 4ΤF θα γραφόντουσαν 25 σελίδες σε αυτό το νήμα για το κατά πόσο οι αστυνομικοί έκαναν επικίνδυνες (και ηθικώς ανεπίτρεπτες) μανούβρες για να φτάσουν στην σύλληψη των κοντράκηδων.
Όχι, δεν θα γράφονταν 25 σελίδες, δεν υπάρχει λόγος για αυτές τις φανφάρες. Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για άτομα που μαζεύτηκαν με σκοπό την κόντρα και μπορεί κιόλας να πιάστηκαν στα πράσα να κάνουν κόντρα σε δημόσιο δρόμο. Εκεί λοιπόν η επικινδυνότητα μιας καταδίωξης είναι κάτι που δεν μπορεί να αποφευχθεί.
Αυτό που εσύ εγκρίνεις και προτείνεις είναι παράνομες και επικίνδυνες ενέργειες (πάλι σε δημόσιο δρόμο) χωρίς να υπάρχει πρότερη απόδειξη ότι κάποιος είναι κοντράκιας. A la cart ο ΚΟΚ και οι νόμοι λοιπόν.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν θα το ξέρεις. Και αν το μέτρο με τα κρυφά περιπολικά εντατικοποιηθεί, η πιθανότητα να πέσεις σε αστυνομικό δεν θα είναι αμελητέα. Το μόνο που θα σου μείνει να κάνεις αν δεν θέλεις να τρως κλήσεις είναι να μην κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου και να μην τρέχεις.μα εγω θα πηγαινω με το οριο...
-
Μπορεί να είσαι εσύ το κρυφό περιπολικό και να του ρίξεις κλήση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?Δεν την προκάλεσε. Την αποκάλυψε. Αυτό είναι ένα σημείο στο οποίο απλά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε όσα bold και αν βάλουμε.
Χρήστο εδώ ας πούμε θα συμφωνήσω μαζί σου. Από την άλλη αυτή η συνήθεια είναι στο DNA των ανθρώπων από την αρχή των πάντων. Για αυτό χωριζόμαστε σε ομάδες, παίζουν ξύλο για πολιτικά και Α' Εθνική κτλ. Οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να ανταγωνίζονται. ΚΑΙ ΟΧΙ μόνο για να ρίξουν το θυλικό, ούτε απλά για να επιβιώσουν. Γιατί κάπως πρέπει να ξεχωρίσει το A-male. Κάποιοι λοιπόν είναι αθληταράδες (άρα ασχολούνται με σπορ), κάποιοι είναι πολύ έξυπνοι (άρα είτε είναι στην έρευνα, είτε στις Μπαχάμες από τα έσοδα της νέας τους εταιρίας), κάποιοι είναι καλοί στο σημάδι (και συμμετέχουν σε ηλίθια reality στην Αμερική) και τέλος κάποιοι μπορούν να χειριστούν καλά αυτά τε περίεργα κουτιά με ρόδες. Σίγουρα ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ είναι στα διάφορα πρωταθλήματα, και βγάζουν λεφτά από αυτήν τους την ικανότητα. Αυτό όμως δεν αναιρεί τις προσπάθειες των υπολοίπων να διεκδικήσουν μία θέση. Αν δεν ίσχυε αυτό, δε θα παίζαν 35χρονοι μπάλα σε 5χ5 κ.ο.κ..
Από την άλλη βέβαια δεν συμφωνώ με το να γίνονται κόντρες (και αγώνες, καθώς άλλο 'παιχνίδι' και άλλο πρέπει να σε κερδίσω πάση θυσία) σε δημόσιους δρόμους. Όχι γιατί είναι επικίνδυνοι αυτοί που τα κάνουν, αλλά γιατί είναι εκατομμύρια αυτοί που δεν γνωρίζουν πως να χειριστούν τα τροχοφόρα κουτιά τους και τα χάνουν μόλις νιώσουν κάποιον να τους προσπερνά κτλ. Στο θέμα 'κόντρες' (γιατί άλλο κόντρα και άλλο αγώνας) η λύση υπήρχε. Αφήστε το αεριοδρόμιο (ή όποιον άλλο χώρο θέλετε) ανοιχτό κάποιες μέρες/ώρες για RWYB και αφήστε τους να ξεχαρμανιάσουν. Αυτοί που θα παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα για να αποκτήσουν πρόσφυση στους σαπουνένιους ελληνικούς δρόμους, είναι ελάχιστοι και απλή απόδειξη της θεωρίας της εξέλιξης. Οι υπόλοιποι (δηλαδή οι πιτσιρικάδες, οι συνεργειάδες και αυτοί που ασχολούνται ημιεπαγγελματικά με αυτό) θα προτιμήσουν την ασφάλεια, την ακρίβεια και τις δυνατότητες μιας 'ανοιχτής' πίστας για drag που δεν χρειάζεσαι 5-6000€ σε συστήματα ασφαλείας και άδειες.
Λύση υπάρχει, απλά κανείς δε θέλει α λύση το πρόβλημα.
Από την άλλη είναι βολικό να έχεις 'πελάτες' όποτε τους ζητήσεις για να γεμίσεις τα άδεια ταμία. Για αυτό και οι τροχονόμοι στήνονται σχεδόν πάντα στα ίδια σημεία, και πάντα στην ευθεία.
Εστω οτι εχεις δικιο και ναι ο μπατσος αποκαλυπτει την ταση του εκαστοτε οδηγου να τρεχει,ποσο φρονημο ομως ειναι να τον κανεις με τον τροπο σου να τρεξει;ειναι καλυτερα τωρα που δεν χρησιμοποιησα την λεξη προκαλω;
Τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα είναι μια από τις κύριες αιτίες πρόωρων θανάτων. Αν αναρωτιόμαστε λοιπόν αν είναι φρόνιμο να βεβαιώνονται παραβάσεις με αυτό τον τρόπο, in context και ως ένα ακόμα όπλο στην μάχη για να απαλλαγούν οι δρόμοι μας από όσους νομίζουν ότι είναι επιλογή τους να κάνουν κόντρες, εγώ πιστεύω ναι.
Ο heras πιο πάνω, όπως και ο Γιώργος από την Κρήτη δεν πρόκειται να πτοηθούν από ένα περιπολικό, μπροστά στο οποίο φυσικά δεν θα παρανομήσουν. Αν όμως πάρουν από ένα πρόστιμο από ένα αυτοκίνητο με το οποίο νόμισαν ότι μπορούν να κάνουν 'παιχνίδι', ίσως το ξανασκεφτούν για το αν τους παίρνει να το ξανακάνουν. Ο παραβάτης ΠΡΕΠΕΙ να φοβάται την ξαφνική και αναπάντεχη τιμωρία.
Και μπορεί να συζητάμε εδώ φιλικά σε επίπεδο καφενείου, αλλά η οδική ασφάλεια δεν είναι κάτι με το οποίο μπορούμε να γελάμε, ή να αποφασίζουμε μόνοι μας. Υπάρχουν κανόνες πολύ συγκεκριμένοι και όποιος δεν τους τηρεί δεν 'κάνει απλά τις επιλογές του'. Θέτει την ζωή των άλλων οδηγών και πεζών γύρω του σε κίνδυνο. Και αυτό δεν είναι ούτε extreme sport, ούτε προσωπική επιλογή.Χρήστο νομίζω ότι γράφουμε στο 4τforum και όχι στο 'πλέξιμο και στραβοβελονιά'. Ναι τα τροχαία είναι ίσως η κυριότερη αιτία πρόωρων θανάτων και φυσικά σημαντικών και μόνιμων τραυματισμών. Είμαι 100% μαζί σου σε αυτό. Αλλά δες λίγο το πότε και υπό ποιες συνθήκες γίνονται τα τροχαία. Τα θανατηφόρα είναι κυρίως μέσα σε αστικό περιβάλλον και όχι απαραίτητα νυχτερινές ώρες. Ελάχιστα (έως καθόλου) γίνονται σε αυτοσχέδιους αγώνες (είναι κομμάτι δύσκολο να στουκάρεις σε 400μ ευθεία, βέβαια όχι ακατόρθωτο) και τα περισσότερα χρεώνονται στην 'υπερβολική ταχύτητα', αλλά τελικά ποια είναι αυτή η κυρία. Είμαι ποιο επικίνδυνος εγώ για παράδειγμα που κινούμαι στην Μαραθώνος με 100χλμ/ώρα (όχι μέσα στην Παλλήνη-Πικέρμι-Ν. Μάκρη φυσικά, αλλά στα ενδιάμεσα τμήματα) παίζοντας με την πιθανότητα να συμβεί το απίθανό, ή η πιτσιρίκα που πήρε το καινούργιο της 500αρακι επειδή είναι πολύ γούτσου γούτσου, ακούει στη διαπασ'ων το καινούργιο χιτ των REC και άμα χρειαστεί να φρενάρει θα μπερδευτεί και θα πατήσει το γκάζι? Ή μήπως είμαι πιο πού δολοφόνος από τον χ παππού (όλοι ξέρουμε τουλάχιστον έναν τέτοιο) που αν δεν του πιάσεις το χέρι του δεν αντιλαμβάνεται την ύπαρξη σου στο χώρο, και οδηγεί τη μαούνα του όπως αυτός νομίζει σωστό, γιατί αυτός οδηγούσε όταν ο πατέρας μου ήταν στα παπάκια του παππού μου?
Συμφωνώ τα τροχαία είναι τεράστια πληγή, και συμφωνώ ότι κάτι πρέπει να γίνει με αυτό. Η λύση όμως δεν είναι απλά να βάζει όρια σε αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτει για να κινούνται με διπλάσια ταχύτητα (δίχως να υπάρξη ούτε υπόνοια για θέματα ασφαλείας). Η λύση είναι αρχικά να μην μοιράζουν τα διπλώματα λες και είναι εκλοδικό δικαίωμα σε όποιον περνάει τα 18 και συνεχίζει να αναπνέει.
Μετά μπορούν να οργανωθούν και να ξεκινήσουν από το σχολείο μάθημα για την οδική ασφάλεια (και ναι είναι πιο σημαντικό από τα θρησκευτικά...), να κόβουν τον κώλο άσχημα σε όποιον πίνει και οδηγεί (και όχι μονάχα αν προκαλέσει τροχαίο), να βάλουν κάμερες στα φανάρια και να δούνε ποιοι περνάνε με κόκκινο και ποιοι κάνουν παράνομη αναστροφή κ.ο.κ.. Ούτε περίεργα είναι όλα αυτά, ούτε ακριβά. Όμως τελικά έτσι διώχνεις τους πελάτες και μετά δεν θα μπορείς να καλύψεις τα ελλείματα σου.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορείς να βάλεις μέσα και την εκκλησία αν θέλεις, μου είναι το ίδιο αδιάφορο. Είτε σου αρέσει είτε όχι έχουμε να κάνουμε με την οδική ασφάλεια, όχι με φιλοσοφική συζήτηση. Ανθρώποι πεθαίνουν, επειδή κάποιοι πιστεύουν πραγματικά ότι είναι επιλογή τους να κάνουν κόντρες σε δημόσιους δρόμους.Η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να σώσει ζωές.
Όπως ανέφερα και παραπάνω άνθρωποι ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ γιατί όλοι μας θεωρούμε αναφαίρετο δικαίωμα το να οδηγούμε (και να καβαλάμε ένα τετράτροχο όπλο) ανεξαρτήτως ψυχολογικής κατάστασης, δυνατότητας αντανακλαστικών ή IQ. Όλοι στο ίδιο σακί, γιατί ο κάθε μπάρμπας με τη δικαολογία ότι πρέπει να κάνει τις 'δουλειές' του (φυσικά ούτε να σκέφτεται δε θέλει τα ΜΜΜ που έχουν γεμίσει και αλλοδαπούς και θα τον σπιλώσουν...) θέλει να οδηγεί ακόμα, γιατί η κάθε πιτσιρίκα (και πιτσιρικάς) θεωρεί ότι οδήγησει είναι να παρκάρει πάνω στα πεζοδρόμια του Κολωνακίου και τίποτα παραπάνω και γιατί κάθε κομπλεξική νοικοκυρά θέλει α αντιδράσει για τον σωβονιστή πατέρα της και πλέον δεν υπάρχει νόημα στο να κάψει το σουτιέν της. Το ίδιο φυσικά ισχύει καιι για μας που έτσι θεωρούμε ότι στο τιμόνι θα εκδικηθούμε για την ηλιθιότητα του βλάκα του αφεντικού, ή που δεν φτάνει το μηνιάτικο για να πληρωθούν οι υποχρεώσεις. Λόγω αυτών σκοτώνεται κόσμος.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όχι ρε φίλε, γίνονται τέτοια πράγματα στη χώρα μας;Πέρα από την πλάκα, μόνο κάτοχοι ντίζελ παίζει να ανοίγουν πλέον όπως περιγράφεις.
-
Και επειδή όπως ξαναέγραψα θεωρώ ότι γράφουμε στο 4tforum, και επειδή υπήρξα 18χρονος κ@υλωμένος πιτσιρικάς, τις καλές εποχές της Βούτας, Λιμανάκια και Ribas, οφείλω να παραδεχτώ ότι τότε ήμουν σχεδόν καθημερινός θαμώνας. Ξέρεις τι παρατήρησα τότε (και αντιλήφθηκα πλέον έχοντας έλλες εμπειρίες). Ότι κάθε προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος αυτού ήταν εκτός από φιάσκο, και επίδειξη της ηλίθιας και επικίνδυνης νοοτροπίας των υπέργηρων εγκεφάλων της υπηρεσίας.
Έχεις λοιπόν μερικές εκατοντάδες (υπό περιπτώσεις και παραπάνω) πύρκαυλους μαζεμένους στο λούνα παρκ για παράδειγμα, κάνοντας χειρόφρενα και καγκουριές που στο 99% των εξόδων να πληγώνονταν μονάχα ο εγωισμός του κάθε wannabe χερά. Και θεωρούσαν λογικό οι ΗΛΙΘΙΟΙ να σκάνε μύτη με περιπολικά και κλούβες. Χωρίς κανέναν σκοπό να μαζέψουν κανέναν φυσικά (και με ποια δικαιολογία άλλωστε, καθώς οι συναθροίσεις πάψανε να είναι παράνομες μερικές δεκαετίες πριν). Κάνοντας αυτήν την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ βγάζανε καμιά 100αριά οχήματα (με την πλειονότητα των οδηγών να είναι νούφια και χωρίς εμπειρία) στους γύρω δρόμους, οι οποίοι θεωρούσαν ότι τους κυνηγάει ο Θεοχάρης, και ότι ήταν οι πρωταγωνιστές στο F&F thw greek kings...
Μία άλλη καταπληκτική λογική ήταν να κάνουν βόλτες από 'στέκι' σε 'στέκι', και να οδηγούν τους θεατές πρόβατα γύρω γύρω σαν τσοπανόσκυλα. Σκεφτείτε λίγο πόσο χαζό είναι να μετακινείς όλον αυτό το λαό (με την αδρεναλίνη ανεβασμένη στα ύψη) στο δρόμο, να κόβει βόλτες μεταξύ Βούλας και Ελληνικού.
Λύσεις για το πρόβλημα έγραψα παραπάνω. Δεν είναι λύση να κυνηγάς 18χρονα με παπιά (και τον Βλάχο... ) και να παίζεται κρυφτό. Βάλτους κάπου που θα είναι οργανωμένο το μέρος ως ένα βαθμό, και όπου θα εξαληφθεί ο κίνδυνος των τρίτων και να είσαι σίγουρος ότι κανένας δε θα κάθεται σαν λακαμάς στην όποια καντίνα στη μέση της Βουλιαγμένης.
Υ.Γ.: Το να προκαλεις τον άλλον να παρανομήσει συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον ανήθικο (Να μη συμπεριλάβω την περίπτωση να επιταγχύνω για να προσπεράσω το όχημα που είναι στα δεξιά μου και λίγο πιο μπροστά. Στα 100μ που άνεφερε κάποιος ποιο πάνω μια χαρά 'κόντρα' φαίνεται στον όποιο αστυνομικό θέλει να μαζέψει τους δολοφόνους των δρόμων. )
Υ.Γ.2: Δεν είναι όλα τα αδικήματα το ίδιο. Άλλο βιασμός, άλλο ναρκωτικά και άλλο παίζω στους δρόμους γιατί ούτε με τα χέρια του Senna γεννήθηκα, ούτε με μπαμπά πλοιοκτήτη για να μου πάρει Deltona και να τρέχω με τους βλάχους που είχαν Asconες και ΜΚ2...
-
Για οσους μου λενε οτι δεν εχω δικαιωμα να αντιδρασω οταν καποιος παει να με βλαψει αλλα πρεπει να αφησω την αστυνομια να κανει τη δουλεια της πχ να τον πιασει αφου με βλαψει:
πριν μερικες μερες (βραδυ καθημερινης) καποιοι πεταξαν μια μολοτωφ στο μαγαζι μιας πελατισσας μου. Η μολοτωφ βραδιατικα, φαινεται απο μακρυα. ΤΟ τμημα ειναι στα 40μ κ σε ευθεια οπτικη επαφη με το μαγαζι. Οι μπατσοι δεν πηραν χαμπαρι...
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
επίδειξη της ηλίθιας και επικίνδυνης νοοτροπίας των υπέργηρων εγκεφάλων της υπηρεσίας:
Έχεις λοιπόν μερικές εκατοντάδες (υπό περιπτώσεις και παραπάνω) πύρκαυλους μαζεμένους στο λούνα παρκ για παράδειγμα, κάνοντας χειρόφρενα και καγκουριές που στο 99% των εξόδων να πληγώνονταν μονάχα ο εγωισμός του κάθε wannabe χερά. Και θεωρούσαν λογικό οι ΗΛΙΘΙΟΙ να σκάνε μύτη με περιπολικά και κλούβες. Χωρίς κανέναν σκοπό να μαζέψουν κανέναν φυσικά (και με ποια δικαιολογία άλλωστε, καθώς οι συναθροίσεις πάψανε να είναι παράνομες μερικές δεκαετίες πριν). Κάνοντας αυτήν την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ βγάζανε καμιά 100αριά οχήματα (με την πλειονότητα των οδηγών να είναι νούφια και χωρίς εμπειρία) στους γύρω δρόμους, οι οποίοι θεωρούσαν ότι τους κυνηγάει ο Θεοχάρης, και ότι ήταν οι πρωταγωνιστές στο F&F thw greek kings...
Μία άλλη καταπληκτική λογική ήταν να κάνουν βόλτες από 'στέκι' σε 'στέκι', και να οδηγούν τους θεατές πρόβατα γύρω γύρω σαν τσοπανόσκυλα. Σκεφτείτε λίγο πόσο χαζό είναι να μετακινείς όλον αυτό το λαό (με την αδρεναλίνη ανεβασμένη στα ύψη) στο δρόμο, να κόβει βόλτες μεταξύ Βούλας και Ελληνικού. ...
Οταν τα εγραφα εγω αυτα πιο πανω, με ελεγαν μαλακα εδω μεσα...Καμμια τυχη λοιπον.
Αν δεν καταλαβαινετε οτι
α) το να παραβαινεις το νομο για να εφαρμοσεις το νομο, ειναι τουλαχιστον ατυχες. Στο λιγοτερο, δεν καθεσαι να το υποστηριζεις
β) το να προκαλεις τη παραβαση ωστε να γραψεις, ενω αλλιως δεν θα την εκανε, ειναι πουστικο. Επισης σε μερικες χωρες που αποκαλουμε βαρβαρες (πχ ΗΠΑ) ή πολιτισμενες (υποθετω σε αρκετες χωρες του δυτικου κοσμου), αυτο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.Αλλα οχι, εδω (οπως παντα) ξερουμε καλυτερα...
-
Ερωτηση:
Μπορει το 'οργανο' να αρνηθει να παραλαβει οχημα για περιπολια, αν αυτο ειναι φανερα ακαταλληλο για χρηση/κυκλοφορια?
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4