-
Ο χρήστης TasoR έγραψε:
Παραβαση δεν βεβαιωθηκε λογω βεβαιωσης δημ. νοσοκομειου για προβλημα υγειας.Γκουγκλαροντας ομως στο νετ 'αστυνομικη αυθαιρεσια' μου κοπηκε αμεσως η επιθυμια και εκλεισα ραντεβου να ξηλωσω και τις πισω μεμβρανες.
Αλλωστε φανταζομαι και στο υπουργειο προστασιας του πολιτη θα συναντουσα παρομοιους σαν την αξιωματικο...
Ασε, εχουμε και παιδι να μεγαλωσουμε..Εφόσον έχεις χαρτί από δημ. νοσοκομείο για πρόβλημα υγείας και δε σε γράφουν, ποιος ο λόγος να ξηλώσεις τις μεμβράνες;;;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορείς να βάλεις μέσα και την εκκλησία αν θέλεις, μου είναι το ίδιο αδιάφορο. Είτε σου αρέσει είτε όχι έχουμε να κάνουμε με την οδική ασφάλεια, όχι με φιλοσοφική συζήτηση. Ανθρώποι πεθαίνουν, επειδή κάποιοι πιστεύουν πραγματικά ότι είναι επιλογή τους να κάνουν κόντρες σε δημόσιους δρόμους.Η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να σώσει ζωές.
Θα μπορουσαν να κυκλοφορουν στα μερη που γινονται κοντρες και να πηγαινουν πανω-κατω μεχρι να πετυχουν μια.
Μετα φαρους,σειρηνες, κυνηγητο θες, φωτογραφικο ρανταρ θες, θα εκαναν την δουλεια και νομιμα και ηθικα.
Αλλα αυτο σημαινει πως θα ειναι ολη την βαρδια στον δρομο. -
Κουραστηκα farenight, εχω κουραστει...
Ενα μερος της ευθυνης της ταλαιπωριας μου το εχω εγω.
Το αυτοκινητο που διαλεξα στην αρχη της κρισης ως οικογενειακο ηταν το subaru sti 09.
Δεν υπαρχει μπλοκο που να περασα και να με μη με σταματησαν. ΟΥΤΕ ΕΝΑ!
Και παντα το ιδιο σκηνικο, στριφογυρισμα γυρω απο το αμαξι κανενα 3λεπτο και μετα τα φιμε.
Πριν κανενα 8μηνο ηταν πολυ επιθετικοι και μου πηραν και τα χαρτια για 10 μερες.
Το χαρτι το εβγαλα μετα απο την τελευταια κληση μηπως και με σωσει σε μελλοντικο ελεγχο.
Προσπαθησα να το πουλησω αλλα μπανανες, 2,5λιτρο γαρ.
Σκεφτηκα να αλλαξω καπω μηχανης καταργωντας την τρυπα του ιντερκουλερ γιατι αυτο βλεπουν απο μακρυα
και εξοργιζονται. Πολλα λεφτα και κακη λειτουργια του μοτερ.
Εφτιαξα χαρτη της Αττικης με ολα τα πιθανα μπλοκα και αποφευγω τους συγκεκριμενους δρομους
ενω παραλληλα εχω μειωσει τις μετακινησεις μου
Κουραστηκα να κανω διαλογο με τον καθε Κοτρωνεα σε τελικη αναλυση, ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ!
ΥΓ. Το χαρτι απο γιατρο δεν υπαρχει στο νομο ως ελαφρυντικο, ειναι στην υποκειμενικη ευχερεια
του καθε αστυφυλακα να το δεχτει η οχι. -
Σε φαναρι εχουμε κοιταχτει αγρια με τροχονομο οδηγο και η κοντρα ηταν δεδομενη. Οταν εχασε με σταματησε και μου συστησε να μην τρεχω. Του ειπα ευχαριστω και καλο μεσημερι. Επισης μου λεει και φευγοντας πεταει την ατακα. Καλος ο ιταλος.
Πραγματικο γεγονος. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορείς να βάλεις μέσα και την εκκλησία αν θέλεις, μου είναι το ίδιο αδιάφορο. Είτε σου αρέσει είτε όχι έχουμε να κάνουμε με την οδική ασφάλεια, όχι με φιλοσοφική συζήτηση. Ανθρώποι πεθαίνουν, επειδή κάποιοι πιστεύουν πραγματικά ότι είναι επιλογή τους να κάνουν κόντρες σε δημόσιους δρόμους.Η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να σώσει ζωές.
Ναι η αληθεια ειναι οτι δε φανταζομουν πως εναν τοσο γελοιο παραλληλισμο ενας 40αρης καθηγητης δε θα μπορουσε να τον αντιληφθει.. επρεπε να χρησιμοποιησω αλλο παραδειγμα..
κατα τ αλλα καλο το μελοδραμα..
Εχεις καμια 15αρια ανθρωπους απο την αρχη του θεματος να σου λενε οτι υπερασπιζεσαι κατι ανηθικο,πουστικο και παρανομο..προβληματισου... -
Εγώ ξαναρωτάω έχει αποτέλεσμα το εν λόγω εγχείρημα?? Έχουν γίνει κατασχέσεις? Έχουν πέσει κλήσεις? Ξαναθυμίζω βέβαια ότι υπάρχουν και οι αντιεπαγγελματίες με τις γνωστές τους καφρίλες.
Ντίνο αν και φαίνεται ότι τσουβαλιάζω δεν μπορώ να κάθομαι να ξεχωρίζω ποιος κάνει τι. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Εσύ σαφώς και ξέρω ότι δεν βάζεις κόντρες.
-
Καθαρισε ρε ανθρωπε στον εγκεφαλο σου οτι δε μετραει μονο το αποτελεσμα αλλα αρκετα και ο τροπος με τον οποιο θα φτασεις στο αποτελεσμα
ελεος. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
η θα πατησω το φρενο και θα ψαχνεσαι.
Έχει κολήσει κάποιος πίσω σου με μεγάλη ταχύτητα (ας πούμε 120-150) και αποφασίζεις (!) να πατήσεις φρένο για να τον κάνεις να ψάχνεται.
Σε περίπτωση σύγκρουσης (πολύ πιθανό καθώς δεν θα οδηγεί ο Schumacher) το αμάξι σου μάλλον θα πάει για ολική (ανάλογα με το πόσο πολύ θα αποφασίσεις να πατήσεις το φρένο για να εξασφαλίσεις ότι ο άλλος θα ψάχνεται) χωρίς να βάλουμε μέσα την πιθανότητα σοβαρής σωματικής βλάβης (η δυνατή στούκα από πίσω δεν είναι ότι καλύτερο για αυχένα-σπονδυλική στήλη).
Και το αποτέλεσμα: θα κάνεις τον γρήγορο από πίσω να ψάχνεται.
δε χρειαζεται να το κανω στα 150,ουτε χρειαζεται να το κοκαλωσω τελειως.
μπορω να το πατησω ισα ισα να αναψουν τα φωτα των φρενων η απλα να πηγαινω με την ιδια ταχυτητα οσο ο διπλανος μου για πολλα χιλιομετρα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπορώ από τώρα να φανταστώ την 'επανάσταση' που θα γινόταν στην Ελλάδα έτσι και είχαμε αντίστοιχη περίπτωση. Και το τι θα ακούγαμε είναι στανταράκι: Χούντα, τρομοκρατία του κράτους, παιδιά είναι πως τους φέρεστε σαν να είναι εγκληματίες κλπ κλπ.
Στο δε 4ΤF θα γραφόντουσαν 25 σελίδες σε αυτό το νήμα για το κατά πόσο οι αστυνομικοί έκαναν επικίνδυνες (και ηθικώς ανεπίτρεπτες) μανούβρες για να φτάσουν στην σύλληψη των κοντράκηδων.
Nintza, το να πηγαίνει κανείς αριστερά όσο ο διπλανός του είναι παράβαση, σε περίπτωση που δεν το γνώριζες.
-
Όταν λέμε κόντρα, τι ακριβώς εννοούμε;
Αν εννοούμε τις απίστευτες σφήνες μέσα στην κίνηση και το να περνάς με 100 μπροστά από σχολεία, πάω πάσο.
Αλλά αν εννοούμε το ανοιγματάκι από στάση μέχρι τα 140, όπως μπορείς πολύ άνετα να παίξεις στην παραλιακή ή στη Βουλιαγμένης, μπορώ να σκεφτώ άπειρα πολύ πιο επικίνδυνα πράγματα αναφορικά με την οδήγηση. Και να με συμπαθάτε, αλλά σιγά το επικίνδυνο πια... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όταν λέμε κόντρα, τι ακριβώς εννοούμε;
Αν εννοούμε τις απίστευτες σφήνες μέσα στην κίνηση και το να περνάς με 100 μπροστά από σχολεία, πάω πάσο.
Αλλά αν εννοούμε το ανοιγματάκι από στάση μέχρι τα 140, όπως μπορείς πολύ άνετα να παίξεις στην παραλιακή ή στη Βουλιαγμένης, μπορώ να σκεφτώ άπειρα πολύ πιο επικίνδυνα πράγματα αναφορικά με την οδήγηση. Και να με συμπαθάτε, αλλά σιγά το επικίνδυνο πια...Για το 2ο συζητάμε εδώ και μερικές σελίδες. Και για να το απλοποιήσω περαιτέρω, δε μιλάμε καν για άνοιγμα από στάση.
Αλλά φάση του στυλ: είσαι στην Εγνατία (3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, πολύ καλός ασφαλτοτάπητας, περιφραγμένος κλπ) και πηγαίνεις χαλαρά δεξιά με 100-110 αλλά έχεις ένα wrx sti, ένα s2000 κλπ, σου κολλάει κάποιος με την μερτσέντα του (ή μπάτσος Undecover με το τουρμπο οκτάβια) και ανοίγετε μέχρι τα 180 ας πούμε. Για τέτοια εξωφρενικά πράγματα μιλάμε. -
Όχι ρε φίλε, γίνονται τέτοια πράγματα στη χώρα μας;
Πέρα από την πλάκα, μόνο κάτοχοι ντίζελ παίζει να ανοίγουν πλέον όπως περιγράφεις.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορώ από τώρα να φανταστώ την 'επανάσταση' που θα γινόταν στην Ελλάδα έτσι και είχαμε αντίστοιχη περίπτωση. Και το τι θα ακούγαμε είναι στανταράκι: Χούντα, τρομοκρατία του κράτους, παιδιά είναι πως τους φέρεστε σαν να είναι εγκληματίες κλπ κλπ.
Στο δε 4ΤF θα γραφόντουσαν 25 σελίδες σε αυτό το νήμα για το κατά πόσο οι αστυνομικοί έκαναν επικίνδυνες (και ηθικώς ανεπίτρεπτες) μανούβρες για να φτάσουν στην σύλληψη των κοντράκηδων.
Nintza, το να πηγαίνει κανείς αριστερά όσο ο διπλανός του είναι παράβαση, σε περίπτωση που δεν το γνώριζες.
το γνωριζω αλλα αν κολλαει ο αλλος πισω μου αυτο θα παθει.
ετσι κι αλλιως με το οριο θα πηγαινω. -
Και πιστεύεις ότι αυτό θα τον εμποδίσει να σου δώσει κλήση επειδή έκανες μια παράβαση και όχι μια άλλη;
Μπορείς φυσικά να το δοκιμάσεις.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όχι ρε φίλε, γίνονται τέτοια πράγματα στη χώρα μας;Πέρα από την πλάκα, μόνο κάτοχοι ντίζελ παίζει να ανοίγουν πλέον όπως περιγράφεις.
+1
εγω παντως εντος Αττικης αλλα σε πολυ χαμηλης κυκλοφοριας δρομο,σχεδον καθε εβδομαδα θα μετρησουμε αυτοκινητα 400-500-600-800 ιππων,απο σταση και ρολλαριστα.Ειναι δρομος με διαζωμα και απο τις 2 πλευρες,2 λωριδων +λεα.
Πολλες φορες που εχουν ερθει αστυνομικοι,δεν ειχαμε προβλημα,στη χειροτερη μας εδιωξαν απο το σημειο.Εκει παμε για να δουμε εαν βελτιωσαμε κατι πανω απο 6-7 χρονια.Το καλο με το σημειο αυτο ειναι οτι μπορεις να περιμενεις λιγο ετσι ωστε να αδειασει τελειως ο δρομος,και να εισαι τελειως μονος σου,αντε το πολυ δυο αυτοκινητα αν θελεις να μετρηθεις με καποιον.
Δεν βλεπω κανενα προβλημα σε αυτο,αντιθετα βλεπω απειρως πιο επικινδυνες φασεις καθημερινα με ταχυτητες πολυ μικροτερες.
Τυχαια στο δρομο εχω ανοιξει αρκετες φορες,ειδικα μερικες φορες που αξιζει το κοπο,αλλα και πολλες φορες το εχω παρατησει μολις ειδα ''περιεργες'' αντιδρασεις απο τον τυχαιο οδηγο.
Το καλυτερο τυχαιο κυνηγητο ηταν απο Μαλακασα μεχρι σχεδον Θεσσαλονικη πριν 20 χρονια,εγω ρενω5 τουρμπο και ο αλλος cx 2500 turbo στη Λαμια που σταματησαμε για βενζινη(και οι δυο) ειχε παρει φωτια (καπνιζε δλδ οχι φλογα,ειχε ραγισει και ακουμπαγε πανω στην πυρωμενη πολλαπλη)ο κετσες που ειχε το ρενω πανω απο το τουρμπο.Τον ξηλωσα και συνεχισαμε ακαθεκτοι. -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Όταν λέμε κόντρα, τι ακριβώς εννοούμε;
Αν εννοούμε τις απίστευτες σφήνες μέσα στην κίνηση και το να περνάς με 100 μπροστά από σχολεία, πάω πάσο.
Αλλά αν εννοούμε το ανοιγματάκι από στάση μέχρι τα 140, όπως μπορείς πολύ άνετα να παίξεις στην παραλιακή ή στη Βουλιαγμένης, μπορώ να σκεφτώ άπειρα πολύ πιο επικίνδυνα πράγματα αναφορικά με την οδήγηση. Και να με συμπαθάτε, αλλά σιγά το επικίνδυνο πια...Για το 2ο συζητάμε εδώ και μερικές σελίδες. Και για να το απλοποιήσω περαιτέρω, δε μιλάμε καν για άνοιγμα από στάση.
Αλλά φάση του στυλ: είσαι στην Εγνατία (3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, πολύ καλός ασφαλτοτάπητας, περιφραγμένος κλπ) και πηγαίνεις χαλαρά δεξιά με 100-110 αλλά έχεις ένα wrx sti, ένα s2000 κλπ, σου κολλάει κάποιος με την μερτσέντα του (ή μπάτσος Undecover με το τουρμπο οκτάβια) και ανοίγετε μέχρι τα 180 ας πούμε. Για τέτοια εξωφρενικά πράγματα μιλάμε.Nαι αυτα τα εξωφρενικα πραγματα γινονται στη χωρα μας και ετσι σκοτωνεται κοσμος και κοσμακης.
Ρε δεν παμε καλα λεω εγω,ο φιλος με το cooper s πρεπει να καταδικαστει που επιασε τα 180 και ο αστυνομος με το octavia να παρει παρασημο που αποκαλυψε τον απολυτο κοντρακια-φονια.
Εντωμεταξυ ο συγκεκριμενος μονο με κανενα σοβαρο αμαξι θα ανοιξει και οχι με τον καθενα που του κολλαει στο δρομο.
Αυτα τα ολιγα. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και πιστεύεις ότι αυτό θα τον εμποδίσει να σου δώσει κλήση επειδή έκανες μια παράβαση και όχι μια άλλη;Μπορείς φυσικά να το δοκιμάσεις.
το χω κανει απειρες φορες σε γιδια που κολλανε.
-
Δεν σε ρώτησα αυτό. Σε ρώτησα αν νιώθεις σιγουριά ότι ένας αστυνομικός που θα κολλήσει πίσω σου για να δει αν θα τσιμπήσεις για κόντρα θα διστάσει να σου δώσει κλήση αν συνεχίσεις να κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου.
Τα τελευταία μηνύματα πάντως είναι άκρως διαφωτιστικά.
Φταίνε οι αστυνομικοί γιατί 'εδώ είναι ασφαλές', γιατί 'αυτό είναι πολύ λιγότερο επικίνδυνο από εκείνο', γιατί 'το κάνουμε τόσο καιρό χωρίς προβλήματα' κλπ.
-
αν ειναι περιπολικο θα κανω στην ακρη.
αν ειναι συμβατικο θα του σπασω τα αρχιδια.τοσο απλα.
αν θελει καποιος να προσπερασει να το κανει σαν ανθρωπος. -
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο να απαντήσεις σε μια απλή ερώτηση, αλλά δεν πειράζει. Πάμε πάλι:
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
νιώθεις σιγουριά ότι ένας αστυνομικός που θα κολλήσει πίσω σου για να δει αν θα τσιμπήσεις για κόντρα θα διστάσει να σου δώσει κλήση αν συνεχίσεις να κλείνεις το αριστερό μέρος του δρόμου.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4