Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A4 1.8 vs MERCEDES C180
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI A4 1.8 vs MERCEDES C180
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    156
    486
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Ο χρήστης Neos έγραψε:

      Απο τοτε που γλυτωσα ενα εν δυναμη τρομερο ατυχημα σε ενα στενο κωλοδρομο που μου πεταχτηκε ενας μαλακς απο χωματοδρομο δεν αλλαζω το Α4 με ΤΙΠΟΤΑ.Το αυτοκινητο χρειαστηκε να κανει αριστερη βιαιη στροφη πανικου σε κατηφορα μετα επρεπε να κανω αμεσως παλι δεξια για να αποφυγω κατι παρκαρισμενα με 20 ποντους περιθωριο.Το αυτοκινητο εστριψε σαν τρενο και παροτι ειμαι κατω του μετριου οδηγος δεν πεταξε κωλο πουθενα.Χωρις να εχω εμπειρια με τα Μερσεντες πιστευω οτι θα ειχα χασει το πισω μερος λογω πισω κινησης και θα ειχα χτηπησει αυτον που πεταχτηκε και τα απεναντι αυτοκινητα..
      Πισω κινηση ειναι για ανοιχτους δρομους να τη χαρεις και μονοδρομος αν εχεις σκαφος.Οποιος εχει προσπαθησει να τραβηξει απο γλυστρα βαρυ σκαφος με προσθιοκινητο θα το πιστοποιησει,επισης σε ανηφορες με χιονια θα σε βολεψει αφανταστα η πισω κινηση.Αλλα προσωπικη μου αποψη αν σου γινει μια στραβη σαν αυτη που ετυχε σε εμενα η μπροστινη κινηση η το Quattro ειναι καλυτερο

      edit: Καλοταξιδο το αμαξι ,να εισαι καλα να το χαρεις και απειρα ασφαλη χιλιομετρα

      Φίλε μου αφού ήσουν με μικρή ταχύτητα δεν παίζει ρόλο αν το αμάξι είναι πισωκίνητο ή μπροστοκίνητο. Διαφορά θα είχε μόνο αν έδινες έντονα γκάζι ώστε να σπινιάρει κάποια ρόδα, κατά τα άλλα μόνο το ζύγισμα του αυτοκινήτου μετράει και το στήσιμο των αναρτήσεων. Μη σου πω ότι η Mercedes έχει καλύτερη κατανομή βάρους λόγω πισωκίνησης και μπορεί να αντιδρά ακόμα καλύτερα σε ελιγμούς (δεν ξέρω πόσο μαλακή ανάρτηση έχει). Και αν τα ηλεκτρονικά της ήταν στο ΟΝ δε νομίζω ότι θα άφηναν να πετάξει κώλο
      Φυσικά δεν έχω αντίρρηση ότι το νέο Α4 είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο.

      Με 80 πηγαινα και η ασφαλτος ηταν χαλια σε προσφυση.Δεν εχω οδηγησει ποτε Μερσεντες για να εχω αποψη,ειμαι Αουντακιας απο το πρωτο πενηνταρι LS που εμαθα οδηγηση..Οσο για τα ηλεκτρονικα μπορουν να βοηθησουν αλλα δεν μπορουν να κανουν θαυματα..Φιλικα Ευαγγελος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Ο χρήστης eker123 έγραψε:

        Με 80 πηγαινα και η ασφαλτος ηταν χαλια σε προσφυση.Δεν εχω οδηγησει ποτε Μερσεντες για να εχω αποψη,ειμαι Αουντακιας απο το πρωτο πενηνταρι LS που εμαθα οδηγηση..Οσο για τα ηλεκτρονικα μπορουν να βοηθησουν αλλα δεν μπορουν να κανουν θαυματα..Φιλικα Ευαγγελος

        Οι παλιές Mercedes ήταν σαν καράβια σε οδική συμπεριφορά. Αργή αλλαγή κατεύθυνσης, βύθισμα στις αναρτήσεις, μεταφορές βάρους στο πίσω μέρος που έκαναν τον πίσω άξονα να σέρνεται βαριεστημένα και γενικώς 'νωθρή' αίσθηση (δε μιλάω για δυνατές εκδόσεις και AMG φυσικά αλλά για τα νορμάλ μοντέλα που αγοράζει ο περισσότερος κόσμος). Τα σημερινά έχουν βελτιωθεί πολύ ειδικά απ τη νέα C-class (και η καινούρια E-class λένε πως είναι πολύ βελτιωμένη).
        Δεν ορκίζομαι για το τι θα είχε γίνει, μπορεί να αντιδρούσε το ίδιο υποδειγματικά μπορεί και όχι (παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες). Το σημαντικό είναι ότι το αμάξι σου αντέδρασε με τρόπο που εσύ μπόρεσες να το διαχειριστείς καλύτερα και το 'έσωσες', οπότε και είσαι ικανοποιημένος απ την επιλογή σου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvozeus last edited by

          Ο χρήστης eker123 έγραψε:
          ......,επισης σε ανηφορες με χιονια θα σε βολεψει αφανταστα η πισω κινηση.

          Ακυρο....χιονια και πισω κινηση δεν μπαινουν στην ιδια προταση, εκτος αν θες να κανεις χαβαλε..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eker123 last edited by

            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

            ......,επισης σε ανηφορες με χιονια θα σε βολεψει αφανταστα η πισω κινηση.

            Ακυρο....χιονια και πισω κινηση δεν μπαινουν στην ιδια προταση, εκτος αν θες να κανεις χαβαλε..

            επισης σε** ανηφορες** με χιονια Εννουσα οτι δεν κολλαει και ανεβαινει,η μπροστινη κινηση αν προσπαθησεις να ξεκινησεις απο σταση εχεις μεινει εκει που εισαι..Ισως να μην ημουν σαφης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Kι όμως σε χιόνια η μπροστινή κίνηση είναι καλύτερη γιατί υπό το βάρος του κινητήρα οι τροχοί βρίσκουν καλύτερα πρόσφυση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eker123 last edited by

                Στην ανηφορα ολο το βαρος πεφτει πισω και το μπροσθιοκινητο μπατιναρει.Πηγαινε στη πιο κοντινη μαρινα και κοιτα πως γλυστρανε τα FWD οταν προσπαθουνε να βγαλουν τα τρειλερ απο το νερο.Αν το βαρος ειναι 50/50 σε μπροστινο πισω αξονα δεν νομιζω το βαρος του μοτερ να κανει διαφορα.Βεβαια αυτο ειναι κατι το πολυ εξειδικευμενο και σε κανονικες συνθηκες δεν απασχολει το καθημερινο οδηγο.

                edit: Απο αποψη οδηγησης,δεν εχω καμμια αμφιβολια για την πιο ασφαλη συμπεριφορα FWD οχηματος σε οδοστρωμα με χαμηλη προσφηση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης eker123 έγραψε:

                  ......,επισης σε ανηφορες με χιονια θα σε βολεψει αφανταστα η πισω κινηση.

                  Ακυρο....χιονια και πισω κινηση δεν μπαινουν στην ιδια προταση, εκτος αν θες να κανεις χαβαλε..

                  επισης σε** ανηφορες** με χιονια Εννουσα οτι δεν κολλαει και ανεβαινει,η μπροστινη κινηση αν προσπαθησεις να ξεκινησεις απο σταση εχεις μεινει εκει που εισαι..Ισως να μην ημουν σαφης.

                  Έλα σα πάνω κανα χειμώνα να δεις στην πράξη... Οι πισωκίνητοι επειδή νιώθουν και πιο χεράδες μόλις ξεκινάνε λένε στους φίλους τους στην αθήνα ανεβαίνω χιονοδρομικό χωρίς αλυσίδες......
                  οι πιο πολύ με BMW, MX-5 κλπ σκάνε στο βουνό και λόγω πλατείας 9 στους 10 έχουν λάστιχα φαγωμένα πίσω και στην πρώτη ανηφόρα είναι οι πρώτοι που βλέπεις για αλυσίδες. Στην κατηφόρα έχω δει πισωκίνητα με αλύσίδες να τα κρατάνε με τα χέρια στο parking

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                    Στην ανηφορα ολο το βαρος πεφτει πισω και το μπροσθιοκινητο μπατιναρει.Πηγαινε στη πιο κοντινη μαρινα και κοιτα πως γλυστρανε τα FWD οταν προσπαθουνε να βγαλουν τα τρειλερ απο το νερο.Αν το βαρος ειναι 50/50 σε μπροστινο πισω αξονα δεν νομιζω το βαρος του μοτερ να κανει διαφορα.Βεβαια αυτο ειναι κατι το πολυ εξειδικευμενο και σε κανονικες συνθηκες δεν απασχολει το καθημερινο οδηγο.

                    Δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε πάω πάσο

                    (μόνο για ευθεία σε χιόνια ξέρω )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eker123 last edited by

                      Έλα σα πάνω κανα χειμώνα να δεις στην πράξη... Οι πισωκίνητοι επειδή νιώθουν και πιο χεράδες μόλις ξεκινάνε λένε στους φίλους τους στην αθήνα ανεβαίνω χιονοδρομικό χωρίς αλυσίδες......
                      οι πιο πολύ με BMW, MX-5 κλπ σκάνε στο βουνό και λόγω πλατείας 9 στους 10 έχουν λάστιχα φαγωμένα πίσω και στην πρώτη ανηφόρα είναι οι πρώτοι που βλέπεις για αλυσίδες. Στην κατηφόρα έχω δει πισωκίνητα με αλύσίδες να τα κρατάνε με τα χέρια στο parking

                      Ειμαι σιγουρος οτι στη κατηφορα ισχυει το αντιθετο,δηλαδη αποφορτιζεται ο πισω αξονας και πεφτει περισοτερο βαρος μπροστα,δηλαδη εχουν καλυτερη προσφυση οι κατευθυντηριοι τροχοι και ελαχιστο γκριπ τα πισω ελαστικα.Ομως για το κατεβασμα μπορεις να εμπιστευθεις τη δυναμη της βαρυτητας,απλα πρεπει να μην αφησεις την ταχυτητα να ανεβει γιατι στο χιονι η αδρανεια ειναι πολυ υπουλο πραγμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        volvozeus last edited by

                        Να το ξαναγραψω....πισω κινηση και χιονι δεν μπαινουν στην ιδια προταση υπο οποιεσδηποτε συνθηκες...Αλλο η γλυστρα που αναφερεις...το σκαφος μεταφερει βαρος στον πισω αξονα το οποιο ειναι ιδανικο για ενα πισωκινητο σε αντιθεση με το μπροστοκινητο του οποιου τον αξονα κινησης ελαφρωνει...καμια σχεση με συνθηκες μειωμενης προσφυσης!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eker123 last edited by

                          Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                          Να το ξαναγραψω....πισω κινηση και χιονι δεν μπαινουν στην ιδια προταση υπο οποιεσδηποτε συνθηκες...Αλλο η γλυστρα που αναφερεις...το σκαφος μεταφερει βαρος στον πισω αξονα το οποιο ειναι ιδανικο για ενα πισωκινητο σε αντιθεση με το μπροστοκινητο του οποιου τον αξονα κινησης ελαφρωνει...καμια σχεση με συνθηκες μειωμενης προσφυσης!

                          Συμφωνω μαζι σου απλα δεν εκφραστηκα σωστα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scrooge last edited by

                            Ο χρήστης dimgster έγραψε:
                            ΑΛΛΑ γιατί classic?

                            Και γιατί να δώσω ένα σκασμό λεφτά για διαφορετικές επενδύσεις ή δεν ξέρω τι άλλο έχει η ELEGANCE ή η AVANTGRADE ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                              Να το ξαναγραψω....πισω κινηση και χιονι δεν μπαινουν στην ιδια προταση υπο οποιεσδηποτε συνθηκες...Αλλο η γλυστρα που αναφερεις...το σκαφος μεταφερει βαρος στον πισω αξονα το οποιο ειναι ιδανικο για ενα πισωκινητο σε αντιθεση με το μπροστοκινητο του οποιου τον αξονα κινησης ελαφρωνει...καμια σχεση με συνθηκες μειωμενης προσφυσης!

                              Ετσι ακριβώς είναι μή λένε ότι θέλουμε .... στα χιόνια η καλύτερη επιλογή αν δεν έχεις 4χ4 είναι μπροστά η κίνηση .
                              @eker123 . είτε έχεις MERC είτε Audi την μανούβρα θα την έκανες. το τεστ του ταρανδου είναι κάτι υποχρεωτικό για τα αυτοκίνητα. Φυσικά και τα ηλεκτρονικά παίζουν ρόλο , οι περισσότερπο που σώθηκαν απο την λειτουργία τους απλά δεν το κατάλαβαν . Ο χρόνος αντίδρασης ιδιαίτερα σε περιπτώσεις πανικου ή έκπληξης είναι απειροελάχιστος σε σχέση με αυτόν του μέσου οδηγού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eker123 last edited by

                                Τελικα που υπερεχει η πισω κινηση ? Ενα μειονεκτημα που βλεπω σε σχεση με το Α4 ειναι οτι προσθετει μαζα στο αυτοκινητο και μεγαλυτερες απωλειες. Αυτο που ειπα με την ανηφορα ειναι προιον παθηματος οταν προσπαθησα να ανεβω μια τρελη ανηφορα απο σταση και το αυτοκινητο εγραφε απιστευτα αλλα δεν ελεγε να ανεβει ουτε μετρο.Τα ειχα παιξει τοτε αρκετα γιατι νομιζα οτι θα με παρει πισω και θα σταματησω σε κανα γκρεμο.Ισως επρεπε να βγαλω το ESP γιατι μπορει να φρεναριζε τους τροχους που γλυστραγαν,παντως μια φορα λαστιχα δεν ηταν γιατι ειχα κανει μονο κανα 5000 χλμ.
                                Τελικα μαθαινεις καθε μερα και κατι νεο, ευχαριστω παιδια για την εμπειρια σας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                                  Απο τοτε που γλυτωσα ενα εν δυναμη τρομερο ατυχημα σε ενα στενο κωλοδρομο που μου πεταχτηκε ενας μαλακς απο χωματοδρομο δεν αλλαζω το Α4 με ΤΙΠΟΤΑ.Το αυτοκινητο χρειαστηκε να κανει αριστερη βιαιη στροφη πανικου σε κατηφορα μετα επρεπε να κανω αμεσως παλι δεξια για να αποφυγω κατι παρκαρισμενα με 20 ποντους περιθωριο.Το αυτοκινητο εστριψε σαν τρενο και παροτι ειμαι κατω του μετριου οδηγος δεν πεταξε κωλο πουθενα.Χωρις να εχω εμπειρια με τα Μερσεντες πιστευω οτι θα ειχα χασει το πισω μερος λογω πισω κινησης και θα ειχα χτηπησει αυτον που πεταχτηκε και τα απεναντι αυτοκινητα..
                                  Πισω κινηση ειναι για ανοιχτους δρομους να τη χαρεις και μονοδρομος αν εχεις σκαφος.Οποιος εχει προσπαθησει να τραβηξει απο γλυστρα βαρυ σκαφος με προσθιοκινητο θα το πιστοποιησει,επισης σε ανηφορες με χιονια θα σε βολεψει αφανταστα η πισω κινηση.Αλλα προσωπικη μου αποψη αν σου γινει μια στραβη σαν αυτη που ετυχε σε εμενα η μπροστινη κινηση η το Quattro ειναι καλυτερο

                                  edit: Καλοταξιδο το αμαξι ,να εισαι καλα να το χαρεις και απειρα ασφαλη χιλιομετρα

                                  μια χαρα θα αντιδρουσε και η merc , ισως και καλυτερα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                                    Τελικα που υπερεχει η πισω κινηση ?

                                    καλυτερο balance, οι μπροστινοι τροχοι ασχολουντε μονο με το στριψιμο και με το φρεναρισμα, πιο ρυθμισιμο στη στροφη (υπο ελαφρες προυποθεσεις)

                                    οτι και να μου λες για ανωτεροτητα του Α4 μπροστα στην C στο δρομο, ειναι απλα μπενακης βγαινακης...

                                    επισης, που κολλησανε τωρα τα χιονια στην ολη ιστορια ενας θεος ξερει.... τοσα ποστ χωρις λογο , λες και ζουμε στην νορβηγια....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Το πιο απλό και προφανές που μπορεί να πει κανείς για την υπεροχή της πισωκίνησης είναι ότι σε κλειστές στροφές οι μπροστά τροχοί ακριβώς επειδή πρέπει να κατευθύνουν το όχημα, δεν πατάνε με όλη τους την επιφάνεια στο δρόμο αλλά βρίσκονται υπό γωνία.
                                      Αυτό σημαίνει μειωμένη ελκτική πρόσφυση για όση ώρα είναι στριμμένοι, επομένως και ευκολότερο σπινιάρισμα αν επιχειρήσουμε να επιταχύνουμε δυνατά.
                                      Μόνο από αυτό είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι η μετάδοση της κίνησης πίσω έχει εμφανές πλεονέκτημα, όταν φυσικά εφαρμόζεται σωστά

                                      Το ξέρω είμαι offtopic αλλά μιας και συγκρίνουμε μπροστοκίνητο με πισωκίνητο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
                                        Και γιατί να δώσω ένα σκασμό λεφτά για διαφορετικές επενδύσεις ή δεν ξέρω τι άλλο έχει η ELEGANCE ή η AVANTGRADE ?

                                        Γιατι αν μάθεις θα δεις οτι δίνεις λίγα παραπάνω σε σχέση με αυτά που παίρνεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mivec_power last edited by

                                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                          οτι και να μου λες για ανωτεροτητα του Α4 μπροστα στην C στο δρομο, ειναι απλα μπενακης βγαινακης...

                                          τέτοιο σώσιμο πάντως το 99% των οδηγών δε θα μπορούσαν να το κάνουν με μια βαριά πισωκίνητη C...
                                          μπροστινή κίνηση και ηλεκτρονικά είναι φύλακας άγγελος για τους περισσότερους...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                                            οτι και να μου λες για ανωτεροτητα του Α4 μπροστα στην C στο δρομο, ειναι απλα μπενακης βγαινακης...

                                            τέτοιο σώσιμο πάντως το 99% των οδηγών δε θα μπορούσαν να το κάνουν με μια βαριά πισωκίνητη C...
                                            μπροστινή κίνηση και ηλεκτρονικά είναι φύλακας άγγελος για τους περισσότερους...

                                            Aν είχε ανοιχτό το ESP στη συγκεκριμένη περίπτωση το πιθανότερο είναι να είχε νιώσει απλά μια ταλάντευση του πίσω μέρους και να χρειαζόταν να κάνει μισό ανάποδο μια φορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr