-
ΜΕ 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ
ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 30,000ΕΥΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)Σόρυ ρε Σιλ, αυτό είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου που προβάλλεις για άλλη μια φορά μάλιστα με κεφαλαία?
Το ότι έχει βασική έκδοση με 15 άρες ζάντες, ένα αυτοκίνητο που είναι προσανατολισμένο στην οικονομική, χαλαρή και ΑΝΕΤΗ οδήγηση και που σέρνεται συν τοις άλλοις? Τι θα ήταν λογικό να έχει, 18άρες?
Επίσης το ότι δεν έχει αεροτομή? Να την κάνει τι, να σταθεροποιείται η τροχιά του όταν πηγαίνει με 80 χαω ?
Καταστρέφεται αισθητικώς αν δεν έχει φώτα? Άλλο πάλι και τούτο, αλλά δεν το συνεχίζω γιατί περί γούστου σαλάτα βουδαπέστης. Αλήθεια όμως το έχεις δει σε φωτό χωρίς τα ομίχλης, γιατί εγώ ότι έχω δει είναι η καραπλήρης έκδοση η οποία έχει και αεροτομή ( ), και φώτα ομίχλης και ζαντολάστιχα πλατυποδίας.
Και στο φινάλε το κόστος του γιατί το βγάζεις πολύ υψηλό, ξέρεις και άλλα πρίμιουμ υβριδικά με ανάλογη τεχνολογία, ιπποδύναμη και ποιότητα για να το συγκρίνεις άμεσα?
Τζίζους δηλαδής.Και μάλιστα μιλάμε για ένα αυτοκινητο που 9/10 reviews το ΘΑΒΟΥΝ κυριολεκτικά !
Μήπως αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημά του, και το αναφέρεις μόλις τώρα?
-
Ο χρήστης seal έγραψε:
Πιστεψε με δεν είναι... και το ξέρω εδώ και ένα μήνα...Πηγή δεν μπορώ να σου πω με ονοματα αλλά σαφώς από την εταιρία
Ξεκίνα να αγοράζεις περιοδικά αυτό το μήνα και θα το διαβάζεις
XΩΡΙΣ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 28,000 ευρώ περίπου και δυστυχώς με τον φόρο πολυτέλειας της εξυπνης κυβερνησης μας θα φτάσει στα 31,000 αρχική τιμή!
Βεβαια να πω πως στην αρχική τιμή είναι:
ΜΗ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
ΜΕ 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ
ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 30,000ΕΥΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)Και μάλιστα μιλάμε για ένα αυτοκινητο που 9/10 reviews το ΘΑΒΟΥΝ κυριολεκτικά !
Φανταστικό ποστ.
4/4 Αμερικανικά τους άρεσε, έχουν κάποιες ενστάσεις,άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο.
Αλλα σωστά, για Autocar, Carmagazine και Evo , οι οποίοι όχι απλά το θάψανε αλλά ούτε τα στοιχειώδη δεν μάθαμε
για το αμάξι με τις 'αξιολογήσεις' τους, το αμάξι δεν είναι ούτε 'pale substitute' για τον ανταγωνισμό... -
Καταλαβαινω καποιος να υποστηρίζει αμαξια που δικαια ή αδικα κουβαλάνε ενα μυθο, αλλα ενα Toyota? Οπως και να το παλεψεις ΔΕΝ βλεπεται. Απέτυχαν. Γιατι να μην το δει κανεις? Εχει ενα υπερπρίμιουμ εσωτερικό και λοιπόν? Αμφιβάλλω αν δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ίσης αξίας και κατηγορίας που δεν είναι υβριδικά και ρυπαίνουν/καταναλώνουν το ίδιο ή λιγότερο.
-
Στην κατηγορία των πρίμιουμ η κατανάλωση παίζει εντελώς τριτεύοντα ρόλο (αν παίζει καν κάποιο τελικώς...). Πάντως άλλα αυτοκίνητα να καταναλώνουν και να ρυπαίνουν το ίδιο με το υβριδικό Λέξους, το οποίο πατάει πάνω στον πρωταθλητή του είδους Πρίους δεν υπάρχουν, αλλά όπως είπαμε γι' αυτό καρφάκι δεν καίγεται από τον μέσο αγοραστή.
Αντίθετα ζητήματα όπως του εξωτερικού και εσωτερικού στάιλινγκ, το ειδικό βάρος της φίρμας, η ύπαρξη ακραίου εξοπλισμού ανέσεων, οι έξτρα παροχές που συνοδεύουν την αγορά του (ανεμπόδιστη είσοδος σε δακτύλιο, δωρεάν θέσεις πάρκινγκ, χρήση λωρίδων υψηλών ταχυτήτων κ.α.) και ειδικά στην ευρώπη η χώρα προέλευσης του μοντέλου και η κληρονομιά της όποιας φίρμας, είναι θεμελιώδη για την επιλογή τους.
Το Λέξους σε μερικά από αυτά τα πάει καλά, σε μερικά άλλα δράμα. Η εμπορική του αποτυχία όμως κρίνεται καταρχήν σε σχέση με τις προσδοκίες της εταιρείας, και δεν νομίζω ότι με αυτό το όχημα η Τουότα να περιμένει κάτι παραπάνω από μια μικρή παρουσία στην αγορά.Ας μην ξεχνάμε ότι είναι το πρώτο μικρό της εταιρείας, μέχρι τώρα δεν κατέβαινε σε αυτά τα κυβικά. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ΜΕ 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ
ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 30,000ΕΥΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)Σόρυ ρε Σιλ, αυτό είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου που προβάλλεις για άλλη μια φορά μάλιστα με κεφαλαία?
Το ότι έχει βασική έκδοση με 15 άρες ζάντες, ένα αυτοκίνητο που είναι προσανατολισμένο στην οικονομική, χαλαρή και ΑΝΕΤΗ οδήγηση και που σέρνεται συν τοις άλλοις? Τι θα ήταν λογικό να έχει, 18άρες?
Επίσης το ότι δεν έχει αεροτομή? Να την κάνει τι, να σταθεροποιείται η τροχιά του όταν πηγαίνει με 80 χαω ?
Καταστρέφεται αισθητικώς αν δεν έχει φώτα? Άλλο πάλι και τούτο, αλλά δεν το συνεχίζω γιατί περί γούστου σαλάτα βουδαπέστης. Αλήθεια όμως το έχεις δει σε φωτό χωρίς τα ομίχλης, γιατί εγώ ότι έχω δει είναι η καραπλήρης έκδοση η οποία έχει και αεροτομή ( ), και φώτα ομίχλης και ζαντολάστιχα πλατυποδίας.
Και στο φινάλε το κόστος του γιατί το βγάζεις πολύ υψηλό, ξέρεις και άλλα πρίμιουμ υβριδικά με ανάλογη τεχνολογία, ιπποδύναμη και ποιότητα για να το συγκρίνεις άμεσα?Και για να απαντήσω και
Τζίζους δηλαδής.Και μάλιστα μιλάμε για ένα αυτοκινητο που 9/10 reviews το ΘΑΒΟΥΝ κυριολεκτικά !
Μήπως αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημά του, και το αναφέρεις μόλις τώρα?
Mην με αμφισβητείς στο θέμα του ct200h ... πιστεψε με ... ξέρω περισσότερα από εσένα...
Και χωρίς να έχω κάποια υποχρέωση για να σε πείσω... δες την βασική έκδοση (που δεν έχει δει πουθενα )ΠΟΥ ΕΠΙΜΚΕΛΩΣ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ PROTOTYPES ΠΟΥ ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟ INTERNET:
Oικολογικός ή όχι προσανατολισμός πρέπει να ξέρεις ένα πράγμα...
32000 ευρω αυτοκινητο με πλαστικές ταπες αντί για φώτα ομίχλης και 15 αρες ΑΘΛΙΕΣ ζαντες για την κατηγορία του .... ΔΕΝ δικαιολογείται..!!
Το corolla μου (2004) εχει 16αρες ζάντες και φώτα ομίχλης με 18,000 ευρώ... Σχεδόν τα μισά λεφτά !!
Και συνεχίζω λέγοντας και για το 'ποιοτικό εσωτερικο'....
Ποιο ποιοτικο dstou ??? Των 40.000 ευρώ??? Γιατί το βασικό είναι της πλάκας.... Και σε προλαβαίνω με φωτογραφιες των αθλιων καθισμάτων του κενου πίνακα οργάνων οπου καλύπτουν με πλαστικά μεγάλα μέρη του όπως το χειριστήριο της οθόνης που υπάρχει ΜΟΝΟ σε ακριβότερες εκδόσεις....
Aν θελεις να δώσεις 32000 για τα παραπάνω μπορείς να το κανεις.......
Και όσο για τα reviews των περιοδικών (TOP GEAR , EVO , AUTOCAR , WHATCAR ΚΛΠ) δεν θέλεις να στα διαβάσω...είναι απλα ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΑ !!!
-
Mην με αμφισβητείς στο θέμα του ct200h ... πιστεψε με ... ξέρω περισσότερα από εσένα...
Το αυτοκίνητο μου είναι παγερά αδιάφορο και σίγουρα ξέρεις περισσότερα, αλλά δεν απαντάς σε ότι γράφω, ότι δηλαδή θεωρώ πολύ φυσιολογική τεχνικά την επιλογή μιας 15άρας ζάντας για ένα αυτοκίνητο που σέρνεται και είναι προσανατολισμένο στην άνετη και χαλαρή οδήγηση, επίσης εντελώς άχρηστη αεροδυναμικά μια αεροτομή σε μια κάμπια των δρόμων.Το γεγονός δε ότι δίνει σε κάποιους τη δυνατότητα να το πάρουν χωρίς αυτά τα τεχνικώς άχρηστα εξαρτήματα, απλά διευρύνει κατά τι το δυνητικό πελατολόγιό του κάνοντάς το πιο ελκυστικό.Δεν έχεις παρά να δεις πως μεταβάλλεται προς τα πάνω η τιμή του υβριδικού Πρίους για να δεις την αναγκαιότητα αυτών των κινήσεων. Στο φινάλε ας διαλέξει ο πελάτης τι θέλει.
Επίσης έγραψα ότι είναι το μοναδικό στην κατηγορία του και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το συγκρίνεις άμεσα με κάτι αντίστοιχο προκειμένου να βγάλεις ασφαλέστερα συμπεράσματα. Συγκρίσεις δυστυχώς σαν αυτή που έκανες με το φθηνό συμβατικό Κορόλα των 1 εκατομμυρίων τεμαχίων παραγωγής και βάλε το χρόνο, όταν το Λέξους πάει για 12.000 τεμάχια το πολύ σε ΗΠΑ ,άρα το πολύ 30.000-40.000 τεμάχια παγκοσμίως.Οι φωτό που έχω δει μέχρι στιγμής ήταν για το πλήρες εσωτερικό, και ήταν πολύ καλό, αλλά θέλω να το δω από κοντά.
Έχω διαβάσει μερικά ριβιούς και αποκοιμήθηκα με τα κλισέ που έγραφαν. -
Και ένα ριβιού εξ Αμερικής
http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q4/2011_lexus_ct200h_hybrid-first_drive_review -
Στο θέμα πάντως ακριβή τιμή αγοράς φτωχού εξοπλισμένου μικρομεσαίου δεν με ενοχλεί.
Αμέτρητες BMW 116 (βασικής) έκδοσης Joy με τάσια και πλαστικά τιμόνια κυκλοφορούν.
Εκείνο που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να υπάρχουν σωστές επιλογές σε διαφορες εκδόσεις και να μην χωρίζει η μία την άλλη ... το χάος (να έχει πολύ μεγάλη διαφορά τιμής δηλαδή). -
Υπερβολική συζήτηση για ένα αμάξι που δεν το έχουμε δει καν ακόμα Ελλάδα,
πόσο μάλλον να το οδηγήσουμε.Δεν επιχειρώ να ανατρέψω κάτι, δυστυχώς μετά την πρώτη παρουσίαση του concept,
οι ελπίδες για ένα πιο δυναμικό υβριδικό δεν βγήκαν αληθινές,
αλλά αυτά περι μύθων κλπα είναι τεράστιες υπερβολές.Πάντως, οι Ιάπωνες έχουν ήδη κατοχυρώσει τις ονομασίες
CT 300 και CT 400.
Μπορεί και να μη σημαίνει τίποτα, μπορεί και περισσότερα καθώς
ήδη στην Αμερική υπάρχουν F Sport βοηθήματα για το αυτοκίνητο
και τις φήμες απο 2 διαφορετικές 'συνιστώσες' (copyright Σύριζα 2009)
για 2λιτρο turbo.Δεν αποκλείεται δηλαδή το CT να είναι απλά το εισαγωγικό μοντέλο,
για να μετρηθούν αντιδράσεις και επιθυμίες παράλληλα.
Αν θέλει να παίξει σωστά το χαρτί της η Lexus... -
Το βλέπω αυτοκτονικό ένα 'νέο' σασί να μείνει σε ένα και μόνο μοντέλο, όσο σημαντικό και να είναι αυτό.
Με στόχο τις 1.000 μονάδες το μήνα σε ΗΠΑ και με σχεδόν στο ξεκίνημά της ακόμη την ευρώπη, είναι ανεπίτρεπτη σπατάλη. Τα μοτέρ υπάρχουν και η γκάμα θέλει επέκταση, ποιός θέλει να μείνει στάσιμος? -
Με βρίσκεις σύμφωνο για τη λογική της επέκτασης της γκάμας,
αλλά πρέπει να δούμε το πως θα πάει το μοντέλο στην αγορά.Η αλήθεια είναι οτι ξεκίνησε κάπως διαφορετικά το όλο concept.
Στην Ευρώπη για να ορθοποδίσει σωστά στην κατηγορία αυτή
θα πρέπει να διαθέτει στο παλμαρέ του και κάποια ψήγματα
driving pleasure.
Τι διάολο, μόνο το NVH σκεφτόντουσαν όταν έβαζαν το σύστημα ανάρτησης της Yamaha?
Γιαυτό πιστεύω οτι το concept του Lexus hatchback μπορεί να αποδώσει περισσότερα
με τη συνδρομή πιο 'καλών' εκδόσεων.
Μοτέρ έχουν όπως είπες, μπορούν να στήσουν , πρέπει να αφήσουν λίγο τους bean counters στην άκρη...Οι Αμερικανοί το θεωρούν οτι είναι οκ για τα εδώ δεδομένα και
όχι για αυτούς εκεί.Μύλος λίγο η δουλειά και οι πωλήσεις (άμεσα και έμμεσα)
θα δείξουν την τύχη του. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το βλέπω αυτοκτονικό ένα 'νέο' σασί να μείνει σε ένα και μόνο μοντέλο, όσο σημαντικό και να είναι αυτό.
Με στόχο τις 1.000 μονάδες το μήνα σε ΗΠΑ και με σχεδόν στο ξεκίνημά της ακόμη την ευρώπη, είναι ανεπίτρεπτη σπατάλη. Τα μοτέρ υπάρχουν και η γκάμα θέλει επέκταση, ποιός θέλει να μείνει στάσιμος?Μα δεν έχει μείνει σε ένα μόνο μοντέλο. Ποιοτικά πάντως το εσωτερικό είναι μια χαρά, κλασσικό Lexus.
-
**Εγώ για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολλά περισσότερα .
Είναι κρίμα να ξενερώνεις ενώ ακόμα δεν έχει έρθει. **
-
Εμπλουτιζετε η γκαμα, χωρις αλαγες ομως σε κινητηρα.
http://carscoop.blogspot.com/2010/10/ne ... world.html
-
Ο χρήστης seal έγραψε:
Αν αυτο ειναι το τελικο προϊον , βγει ετσι εξωτερικα και εχει αυτα τα καθισματα με αυτη την επενδυση και ειδικα σε αυτο το χρωμα τοτε ελικρινα δεν εχω λογια
-
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Εμπλουτιζετε η γκαμα, χωρις αλαγες ομως σε κινητηρα.http://carscoop.blogspot.com/2010/10/ne ... world.html
σαφώς πιο ωραίο.
Μάλλον όμως ο V8 δεν θα μπει
-
Πολυ μαυρο χάλι ομως
ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η Τ Ε Λ Ι Κ Η ΕΚΔΟΣΗ
-
τα καθισματα με αυτο το υφασμα μου θυμιζουν ταξι , η εμφανιση του εσωτερικου ειναι σαν μια οποιαδηποτε corolla
Θα μοσοχπουλησει
-
Ο χρήστης seal έγραψε:
ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η Τ Ε Λ Ι Κ Η ΕΚΔΟΣΗΕγώ γιατί δεν βλέπω κάτι κακό ακόμα και για πλούσια και ακριβή έκδοση?
(Μόνο κάποιος δεν έβαλε καλά την δεξιά ζώνη ασφαλείας και η μεσαία θα μπορούσε να είναι στην οροφή)
Αλκαντάρα είναι η ταπετσαρία?
(Θα δίνει δωρο φαίνεται το δερμάτινο σαλόνι η αντιπροσωπία). -
Ξέρεις κάτι για δώρο δερματινο σαλόνι ή έτσι το λές ?
Γιατί με μια ματιά που έριξα στον εξοπλισμο η ΒΑΣΙΚΗ εκδοση δεν σ'αφήνει ούτε σαν EXTRA την επιλογή του δερμάτινου.
Αναγκαστικά θα το πάρεις με ύφασμα (αλκαντάρα) 15αρες ζαντες και χωρίς φώτα ομίχλης...
Αισθητικα και 31000 ευρώ αμάξι είναι χάλια
Lexus CT 200 (compact 5door hatchback)