-
Καλησπέρα παιδιά.
Είμαι νέος στη παρέα και σκέφτομαι σοβαρά να γίνω κι εγώ κάτοχος ενός A3 Cabrio 1.8 με Stronic στην καλή έκδοση (ambition νομίζω).
Λέω να του βάλω μέσα και κάποια έξτρα: δέρμα, φώτα xenon + κατεύθυνση στις στροφές, cruise control, πλήρως αυτόματη κουκούλα, ταχύτητες στο τιμόνι και ίσως το bose συστήμα ηχείων.Η γενικότερη ερώτηση μου είναι, αξίζει αυτό το αυτοκίνητο για τα λεφτά του; Θα μου βγει λίγο πιο κάτω απο 40.000.
Επειδή για μέσα στη πόλη έχω το smart το A3 το θέλω για σαββατόβραδα, κυριακές θάλλασα και ταξίδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Θα μου δώσει άνετη και ξεκούραστη οδήγηση ή λόγω σπορ ανάρτησης και κουκούλας θα φάω φρίκη και θόρυθο;
Καλή η βόλτα και το κάμπριο αλλά πληρώνω audi για να 'γλυστράω' στο δρόμο
Τέλος, το bose σύστημα ηχείων κάνει διαφορά η τζάμπα τα 700ευρώ; Απο την αντιπροσωπία μου λένε είναι το ίδιο πράμα. Ένας φίλος μου που το φοράει στο A2 μου λέει καμία σχέση με το
κλασσικό σύστημα της Audi.Επίσης φοβάμαι ότι σε 1 χρόνο θα βγει νεό μοντέλο και θα είμαι τελειώς out-dated.
Μήπως να περιμένω το Α1;Α, και για την ιστορία, δεν πηγαίνω από hundai σε audi. Έχω ήδη ένα Mercedes Sportscoupe C230 και ξέρω πάνω κάτω τι θα πει πολυτελές και άνετο ταξίδι. Οπότε έχω τον πήχη λίγο ψηλά.
Όποιος έχει κάτι να σχολιάσει, καλοδεχούμενο!
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παιδιά.
Είμαι νέος στη παρέα και σκέφτομαι σοβαρά να γίνω κι εγώ κάτοχος ενός A3 Cabrio 1.8 με Stronic στην καλή έκδοση (ambition νομίζω).
Λέω να του βάλω μέσα και κάποια έξτρα: δέρμα, φώτα xenon + κατεύθυνση στις στροφές, cruise control, πλήρως αυτόματη κουκούλα, ταχύτητες στο τιμόνι και ίσως το bose συστήμα ηχείων.Η γενικότερη ερώτηση μου είναι, αξίζει αυτό το αυτοκίνητο για τα λεφτά του; Θα μου βγει λίγο πιο κάτω απο 40.000.
Επειδή για μέσα στη πόλη έχω το smart το A3 το θέλω για σαββατόβραδα, κυριακές θάλλασα και ταξίδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Θα μου δώσει άνετη και ξεκούραστη οδήγηση ή λόγω σπορ ανάρτησης και κουκούλας θα φάω φρίκη και θόρυθο;
Καλή η βόλτα και το κάμπριο αλλά πληρώνω audi για να 'γλυστράω' στο δρόμο
Τέλος, το bose σύστημα ηχείων κάνει διαφορά η τζάμπα τα 700ευρώ; Απο την αντιπροσωπία μου λένε είναι το ίδιο πράμα. Ένας φίλος μου που το φοράει στο A2 μου λέει καμία σχέση με το
κλασσικό σύστημα της Audi.Επίσης φοβάμαι ότι σε 1 χρόνο θα βγει νεό μοντέλο και θα είμαι τελειώς out-dated.
Μήπως να περιμένω το Α1;Α, και για την ιστορία, δεν πηγαίνω από hundai σε audi. Έχω ήδη ένα Mercedes Sportscoupe C230 και ξέρω πάνω κάτω τι θα πει πολυτελές και άνετο ταξίδι. Οπότε έχω τον πήχη λίγο ψηλά.
Όποιος έχει κάτι να σχολιάσει, καλοδεχούμενο!
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παιδιά.
Είμαι νέος στη παρέα και σκέφτομαι σοβαρά να γίνω κι εγώ κάτοχος ενός A3 Cabrio 1.8 με Stronic στην καλή έκδοση (ambition νομίζω).
Λέω να του βάλω μέσα και κάποια έξτρα: δέρμα, φώτα xenon + κατεύθυνση στις στροφές, cruise control, πλήρως αυτόματη κουκούλα, ταχύτητες στο τιμόνι και ίσως το bose συστήμα ηχείων.Η γενικότερη ερώτηση μου είναι, αξίζει αυτό το αυτοκίνητο για τα λεφτά του; Θα μου βγει λίγο πιο κάτω απο 40.000.
Επειδή για μέσα στη πόλη έχω το smart το A3 το θέλω για σαββατόβραδα, κυριακές θάλλασα και ταξίδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Θα μου δώσει άνετη και ξεκούραστη οδήγηση ή λόγω σπορ ανάρτησης και κουκούλας θα φάω φρίκη και θόρυθο;
Καλή η βόλτα και το κάμπριο αλλά πληρώνω audi για να 'γλυστράω' στο δρόμο
Τέλος, το bose σύστημα ηχείων κάνει διαφορά η τζάμπα τα 700ευρώ; Απο την αντιπροσωπία μου λένε είναι το ίδιο πράμα. Ένας φίλος μου που το φοράει στο A2 μου λέει καμία σχέση με το
κλασσικό σύστημα της Audi.Επίσης φοβάμαι ότι σε 1 χρόνο θα βγει νεό μοντέλο και θα είμαι τελειώς out-dated.
Μήπως να περιμένω το Α1;Α, και για την ιστορία, δεν πηγαίνω από hundai σε audi. Έχω ήδη ένα Mercedes Sportscoupe C230 και ξέρω πάνω κάτω τι θα πει πολυτελές και άνετο ταξίδι. Οπότε έχω τον πήχη λίγο ψηλά.
Όποιος έχει κάτι να σχολιάσει, καλοδεχούμενο!
Ευχαριστώ
-
To TT roadster έχει απορριφθεί για κάποιο λόγο;
-
Ναι.
- κόστος (θέλει +15χ το λιγότερο)
- διθέσιο
- μικρός χώρος αποσκευών
-
Απο μερκ σε Α3 ειναι downgrade.. αλλα δεν το λες.. αρα δεν σε ενοχλει!
Μετα ξεχνα το ταξιδι που κανεις με του συγκεκριμενου αστερ', δεν συγκρινεται με κανενα αμαξι που εχει υφασματινη κουκουλα..
Προσωπικα δεν θα επαιρνα αμαξωμα και τεχνολογια 7-8 ετων(και λιγα λεω)..που αλλαζει ωσονουπω..
Φιλε οποια και να ειναι η επιλογη σου, μαζι σου, ωστοσο γραφω τι δεν θα εκανα εγω.
Α! Το ηχοσυστημα BOSE ειναι γαματη αναβαθμιση και δεν εχει καμια σχεση με κανενα βασικο εργοστασιακο ηχοσυστημα ειτε ειναι Μερσεντε'ι' ειτε μπενβε ειτε αουντι..
Κρατα τα λεφτα σου και περιμενε να ψωνισεις απο το καικι απευθειας, να σπαρταραει ,φρεσκου φρεσκου!!!
-
**ΟΧΙ **
Α5 cabrio !!!
Ναι.
**Spider
ΝΑΙ **
-
Φίλε μου καλησπέρα,
Δεν θα σου απαντήσω συγκεκριμένα για το κάμπριο που ενδιαφέρεσαι, απλά θα σου μιλήσω λίγο γενικότερα,μιας και είμαι πρόην κάτοχος κάμπριο. Εγώ είχα το Megane CC... αν εξαιρέσουμε τα προβληματάκια που είχα κατά καιρούς, ήταν ωραίο αμαξάκι. Θα σου γράψω λοιπόν μερικές από τις 'εμπειρίες' μου... Το αυτοκίνητο ανοιχτό είναι υπέροχο και σου δίνει άλλη αίσθηση ελευθερίας... όμως με τον 'κ@λ@καιρο' που έχουμε στην Ελλάδα, δυστυχώς μπορείς να το ευχαριστηθείς ΜΟΝΟ τα βράδυα του καλοκαιριού... την ημέρα το ξεχνάμε τελείως εκτός και αν έχεις μαζοχιστικές τάσεις! Ανοιχτό αυτοκίνητο ημέρα καλοκαιριού = θερμοπληξία... και έτσι σκ@τ@ που έχουμε κάνει το περιβάλλον... σε μερικά χρονάκια και καρκίνο του δέρματος... Επίσης... οι χώροι για τους μπροστά είναι υπεραρκετοί, αλλά οι πίσω ψιλοταλαιπωρούνται... άσε που οι πίσω επιβάτες όταν έχει ανοιχτό το αυτοκίνητο τρώνε στην μάπα όλο τον αέρα! Πάνω από 80 δεν μπορείς να πάς... αν τους λυπάσαι... μετά θα 'χτυπιούνται' αλύπητα και δεν θα μπορούν να αναπνεύσουν! Με κλειστή οροφή ήμουν άρχοντας στα ταξίδια...αλλά αυτό που θές εσύ έχει πάνινη. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάνω από τα 120χλμ/ω παρουσιάζονται πολλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι! Η ηχομόνωση της καμπίνας δεν είναι και τόσο καλή...και επειδή και ο 'όγκος' του εσωτερικού του αυτοκινήτου δεν παραμένει 'σταθερός' αλλά μεταβάλλεται καθώς υπάρχει 'ψιλοταλάντωση' της οροφής, έχεις και το 'φαινόμενο' των 'βουλωμένων αυτιών'... Γενικά όπως σου είπα αυτό το είδος των αυτοκινήτων είναι ότι πρέπει για νυχτερινές βολτίτσες στην παραλία ή σε κάποιο νησί ίσως...αλλά άν έχεις να κάνεις πολλά χιλιόμετρα στην Εθνική...καλύτερα να το ξανασκεφτείς!Από εκεί και πέρα...εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου... εσύ αποφασίζεις!
-
κάνε ένα test drive, (μιας μέρας τουλάχιστον) αν το βρεις διαθέσιμο .... διαφορετικά περιορίσου στο απλό Α3 για να πάρεις μια γεύση ......
προσωπικά μάλλον δεν θα το αγόραζα ....
είναι πολύ γερασμένο, έχει 4αστέρια το EURONCAP
δεν με πείθει η ποιότητα του για λ7 που ζητάει, ειδικά αν το συγκρίνεις με το νέο Α4 πχ
το μόνο θετικό που του βρίσκω είναι το μοτέρ του.για τα extra συμφωνώ, βρίσκοντας λίγο άχρηστο στους ελληνικούς δρόμους το CC, που εμένα δεν μου έχει φανεί καθόλου χρήσιμο. Εκτός αν adaptive.
λίγο που είχα οδηγήσει ένα Α3 sportback 1,8Tsi δεν με έπειθε καθόλου για τα 30κ που έκανε. Μόνο το μοτέρ του ήταν όλα τα λ7. Τώρα αν θες αποκλειστικά cabrio, κάποιες παραχωρήσεις στον θόρυβο κτλ θα πρέπει να τις κάνεις. Το ηχοσύστημα με τα +700€ αξίζει τα λ7 του αν είσαι μουσικόφιλος, η αντιπροσωπία λεει το αντίθετο γιατί θα έχει στοκ στο τελωνείο, μόνο το απλό.
-
**A5 cabrio **, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ...
Α3 cabrio, μάλλον όχι...Από εκεί και πέρα όπως σου είπαν ήδη ανοικτό είναι για καλοκαίρι απόγευμα (αργά) και βράδυ και για καμμιά αλκυωνίδα μέρα τον χειμώνα.
Όλα τα άλλα είναι μαζοχισμός.
Στο ταξίδι επίσης η υφασματινη κουκούλα κάνει θόρυβο και κουράζει, δεν είναι για πολλές ώρες.Μικρό το Α3 και λίγο περίεργο πίσω με την κουκούλα. (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια)
Ο 1.8Τ αξίζει με 1000 και το Bose άλλα τόσα, είναι έτη φωτός καλύτερο από το στάνταρ... -
Στο προφίλ που αναφέρεις σίγουρα Spider, αλλά αν σε προβληματίζουν τόσο πολύ οι 2 μόνο θέσεις τότε BMW σειρά 1 cabrio.
Αυτό το Α3 cabrio είναι λίγο... πώς το λέτε εντό στο Ελλάντα... μουχλούβλικο...
Ο συνδυασμός Audi και cabrio είναι αρκετά δυνατός αλλά δείχνει πολύ φτηνό. -
Ολοι εσεις που το απορριπτετε, εχετε εστω μπει μεσα να το δειτε?
Καταρχας το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι 2ετων και οχι 7-8.
Ακομα και πριν την ανανεωση των υπολοιπων Α3 (3πορτου κ sportback) το cabrio
βγηκε ως νεο με διαφορετικες ρυθμισεις και καποιες μικρες αλλα σημαντικες νεες
διαφοροποιησεις στην αναρτηση, μαζι βεβαια με την νεα μπροστινη μασκα-φωτα οπως
και τα πισω φωτιστικα σωματα.
Το νεο Α3 θα βγει σε 1,5 χρονο απο τωρα και το cabrio θα κανει περιπου αλλο τοσο.
Επειδη το συγκεκριμενο με τον 1.8Tfsi κινητηρα το εχει φιλος σε s-tronic και το εχω οδηγησει, ειναι μακραν η πιο ολοκληρωμενη προταση σε cabrio σε αυτα τα χρηματα, ακομα καλυτερο και απο την Βmw 118i cabrio η οποια ειναι και σημαντικα πιο ακριβη
και με πιο αδυναμο μοτερ.
Απο την γνωριμια μου με αυτο θα θυμαμαι την πολυ καλη στρεπτικη ακαμψια του,
την αριστη απτη ποιοτητα εσωτερικου, την πολυ ανετη μετακινηση (με τις στανταρ 17αρες
ειναι οσο μαλακο αλλα και λιγο σκληρο χρειαζεται να ειναι ενα σπορτιφ cabrio), την πολυ καλη ηχομονωση της κουκουλας στα 130-150km/h, τον πολυ καλο κινητηρα αν και 'σηκωνει' 200κιλα περισσοτερα απο το απλο Α3, και αφηνω για τελος το αρκετα ελαφρυ αλλα κοφτερο τιμονι.
Προσωπικα θα αγοραζα το 1.8 χειροκινητο, προσθετοντας μονο φωτα Xenon, και ισως το αριστο ηχοσυστημα της Bose, αν και το στανταρ που ειχε ειναι πολυ καλο. -
παιδιά είστε υπέροχοι με τις συμβουλές σας!!
stanfromgreece, τα είπες πολύ λογικά και ωραία.
άρα ξεχνάω το cabrio. μάλλον μόνο τα hardtop αξίζουν και το EOS δε μ' αρέσει σαν ποιότητα κατασκευής μέσα. πολύ φτηνιάρικο μου φάνηκε. και παράδοση 5 (!) μήνες.
Στην αντιπροσωπεία έχει ένα A5 κλειστό, quatro, stronic, 2λιτρό, άσπρο με δέρμα μαύρο, xenon κι ένα κάρο έξτρα με το κλειδί στο χέρι 52χ. το λάτρεψα... αλλά... δε θέλω να δώσω τόσα λεφτά μιας και δεν το θεωρώ αυτοκίνητο που μπορεί να με εξυπηρετήσει στη πόλη παρά μόνο σε ταξίδια. επίσης ξεκίνησα να κινηθώ στα 33χ... είπα οκ στα 40χ και τώρα να πάω στα 52χ;
Που θα φτάσει αυτό; Πάντως για audi με βλέπω μιας και μ' αρέσει πολύ το εσωτερικό, το βρίσκω τρέλα χλιδάτο και όμορφο. Καινούργια μερκ την απορρίπτω μιας και θέλω κιβώτιο τύπου stronic, για αυτό άλλωστε θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο, κουράστικα με τις ταχύτητες.
Τι να κάνω;;;
-
Παρε Α5 1.8tfsi (αν βρεις γιατι τελειωνουν) με s-tronic, αλλα οχι τοσο φορτωμενο οσο λες.
Σιγουρα μια κλαση πανω απο την Merc που οδηγεις τωρα...
Αλλιως για πιο μικρο, S3 Sportback s-tronic. Κανει τα παντα ολα. -
πόσο περίπου έχει ένα a5 stronic 1,8 με βασικά έξτρα πάνω (xenon κλπ) ;
αϊντε θα τρέχω πάλι στην αντιπροσωπεία! -
Φίλε μου,
Βάλε κάτω 5-6 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν και είναι 'μέσα' στα οικονομικά σου... μετά πήγαινε σε αντιπροσωπείες και κάνε τα τεστ ντράιβ... (και αν είναι δυνατόν, όχι των 15 λεπτών που κάνουν οι περισσότεροι... αλλά για αρκετή ώρα)... εκεί θα δείς ποιό σου κάνει 'κλικ'! Στο κάτω κάτω εσύ είσαι ο οδηγός, εσύ αποφασίζεις! Πρέπει να πάρεις αυτό που πρώτα απ'όλα σε ευχαριστεί περισσότερο! (και φυσικά καλύπτει και τις ανάγκες σου!)
Εμένα το κάμπριο έπαψε να καλύπτει τις ανάγκες μου όταν πια απέκτησα οικογένεια... (πιτσιρίκι και κάμπριο δεν πάνε μαζί ) -
Αισθητικά η σειρά Α5 (και η coupe και η cabrio) είναι ωραιότερη και ... καινούρια.
Με αυτό το διαθεσιμο ποσό χρημάτων θα ήθελα κάτι απο μεσαίο premium και πάνω. -
Ο χρήστης dinko έγραψε:
πόσο περίπου έχει ένα a5 stronic 1,8 με βασικά έξτρα πάνω (xenon κλπ) ;
αϊντε θα τρέχω πάλι στην αντιπροσωπεία!Στο καταλογο το αναφερουν ως Multitronic (νομιζω ειναι το αυτοματο κ οχι το 'γρηγορο'
s-tronic) με εκκινηση τα 37.750ευρω.
Αντιστοιχα το S3 sportback s-tronic ξεκιναει απο τα 41.950ευρω.
Με λιγα αλλα καλα extra θα εισαι στα 42-44κ στην καθε περιπτωση.
Το καθε ενα στην κατηγορια του παντως ειναι αριστη αγορα κατα την γνωμη μου. -
Το Α3 όντως μαζί με γκόλφ 5.5 και σειρά 1 έχει από τα καλύτερα εσωτερικά στην κατηγορία. Εγώ στη θέση σου θα βεβαιωνόμουνα με ένα τέστ ντράιβ ότι δεν μου κάνει το κεφάλι καζάνι μέχρι τα 150, ότι κάθομαι καλά και δεν ακουμπάω πάνω, ότι δεν τρίζει πολύ μετά την εγχείριση αφαίρεσης της οροφής, ότι δεν μου θυμίζει κιουμπελβάγκεν όπως τα περισσότερα μικρομεσαία που φόρεσαν πάνινη οροφή και εάν δεν κολλούσα κάπου πολύ και τα είχα θα το έπαιρνα εφόσον το ήθελα. Στα μάτια μου φαίνεται σαν ένα στριμόχωρο οκτάβια που παρουσιάστηκε το 2003 με μικρό πορτμπαγκάζ και μειωμένη ακαμψία (λόγω έλλειψης οροφής) οπότε σε καμία περίπτωση δεν θα έδινα 40Κ για αυτό, ωστόσο για φυσιολογικούς ανθρώπους χωρίς κολλήματα είναι ένα ποιοτικότατο όχημα με μπόλικο πουλ μουρ με τον εξοπλισμό που θα του βάλεις. Δοκίμασε πάντως και το παραπλήσιο ΕΟΣ μήπως και σου γυαλίσει η ησυχία και η ασφάλεια της σκληρής οροφής...
-
Αισθητικά το Α3 είναι ολίγον τι εκκεντρικό (με την κακή έννοια). Και όλα αυτά επειδή ο άσχετος που το σχεδίασε έκανε πολύ μικρό σε μήκος το πίσω μέρος και χάλασε την ισορροπία του σχήματος. Θα μπορούσαν κάλιστα να κάνουν μια μικρογραφία του Α4 cabriο, κάτι που θα ήταν φοβερό.
-
Συμφωνώ με τον προηγούμενο για το αισθητικό μέρος.
Γενικά είναι πιο κατάλληλο για γυναίκες, δεν νομίζω να το έχω δει με άντρα οδηγό...
Αν τόσο εύκολα λες οκ όχι ανοιχτό τότε πράγματι δεν είσαι για ανοιχτό, καλύτερα να το αποφύγεις.Εγώ πάντως είχα ανοιχτό παλιά και ξέρω ότι θέλω ξανά. Και το είχα ανοιχτό πολύ περισσότερο από τα καλοκαιρινά βράδια και τις αλκυονίδες μέρες...
Τα σύγχρονα ανοιχτά ακόμα και με μαλακές οροφές είναι πολύ καλύτερα από τα παλιά σε θέμα αδιαβροχοποίησης, θορύβου, ηχο και θερμομόνωσης. Σαν τα κλειστά ή τα CC όμως δεν είναι. Ούτε είναι τα πιο κατάλληλα αυτοκίνητα για να πας γρήγορα και ξεκούραστα Αθήνα-Θεσ/κη. Βασικά δεν βλέπω γιατί να αλλάξεις την C230.... εκτός αν έχει παλιώσει, την έχεις βαρεθεί και θέλεις ανανέωση.
Θα σου πρότεινα να πάρεις το Smart σε κάμπριο για την πόλη (ή κάτι μικρό σε κάμπριο) και αν σίγουρα δεν θέλεις άλλο την C230 να πάρεις ένα ταξιδιάρικο αυτοκίνητο για παραέξω. Οπότε να αλλάξεις και τον τίτλο του θέματος σε ταξιδιάρικο 4θέσιο.
Να πάρω a3 cabrio?