Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Formula 1
    51
    190
    266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick-k last edited by

      Πω πω τρομακτική η φάτσα του Massa.. Κρίμα.. πολύ γκαντεμιά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        madox last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        http://www.in.gr/sports/image.asp?lngEn ... &lngPage=0

        Αυτο θα πει παρα τριχα!!!!!

        ανατριχιασα μολις την ειδα.....

        απιστευτα πραγματα την τελευταια εβδομαδα συμβαινουν...

        πριν μια εβδομαδα ενας αδεσποτος τροχος εκανε ακριβως τα γκελ που χρειαζονταν για να καταληξει με μαθηματικη ακριβεια στο κεφαλι του ατυχου Surtees....

        σημερα ενα μεταλλικο αντικειμενο απο το πουθενα σκαει στο κρανος του Massa ,στο πιο γρηγορο κομματι της δευτερης πιο αργης πιστας του πρωταθληματος,και για λιγα εκατοστα του μετρου το κακο αποφευγεται.......
        σταυρωνω τα δαχτυλα για αυριο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Όπως και να το κάνουμε το να τρέχεις με τέτοιες ταχύτητες δε θα γίνει ποτέ εντελώς ακίνδυνο..
          Σκεφτείτε όμως πόσο πιο επικίνδυνο είναι να πας μια βόλτα με την οικογένεια σου μια κυριακή..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            st-devote last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Αρα Badoer αύριο ;

              7*      
            

            ΥΓ ... Σοβαρά τωρα .... μπορεί να δούμε και κενή την θεση 10 στο αυριανό grid

            ΥΓ ... Before the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) grants its approval for a helmet, it has to pass a number of different crash tests. During the so-called 'penetration test' a 3kg, pointed metal object is dropped from a height of three metres onto the helmet, which must remain unruptured. The helmet's secure fit is also tested. Subjected to a load of 38kg, the chin strap may not stretch by more than 30mm. The visor is bombarded with projectiles travelling at approximately 500km/h. The points of impact may be no deeper than 2.5mm. Last but not least, the helmet is subjected to an 800°C flame for 45 seconds in the fire test. During this time, temperatures inside the helmet may not exceed 70°C.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madox last edited by

              το κρασαρισμα του συστηματος χρονομετρισης εκανε την κατασταση ακομα πιο περιεργη(για οσους λενε οτι η Ουγγαρια ειναι βαρετη )

              Σε κανενα δεν κανει εντυπωση η καθετη πτωση αποδοσης των brawn στους προηγουμενους αγωνες λεγανε οτι οι κρυες συνθηκες ηταν υπευθυνες,τωρα με την ζεστη τι συμβαινει.Μαλλον τελειωσαν τα χρηματα για εξελιξη ή ενα μαγικο χερακι τις φρεναρει. ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pg220 last edited by

                Ο χρήστης madox έγραψε:
                ή ενα μαγικο χερακι τις φρεναρει.

                Με κουμπί γίνεται ,που το πατάει ο μπέρνι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  madox last edited by

                  Θελει πολυ φαντασια για να γινει αυτο αλλα απο την αλλη θυμαμαι και το 94 που η FIA εκανε οτι περνουσε απο το χερι της για να ανακοψει τον Σουμαχερ και να παει το πρωταθλημα στον τελευταιο αγωνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Paddock insight from F1 editor Jonathan Noble

                    Ferrari has confirmed that Massa will remain under observation in intensive care at the AEK hospital in Budapest. He will need to undergo an operation for his injuries - which include a head cut, bone damage to his skull and a brain concussion.

                    Υ.Γ. Μια λυση θα ηταν μονοθεσια με κλειστα κοκπιτ. Βεβαια κατα ποσο εφικτο ειναι αυτο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dr-evil last edited by

                      Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                      Paddock insight from F1 editor Jonathan Noble
                      Υ.Γ. Μια λυση θα ηταν μονοθεσια με κλειστα κοκπιτ. Βεβαια κατα ποσο εφικτο ειναι αυτο...

                      Θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο το κλειστό κοκπιτ. Ότι σκουπιδαριό- σκόνη-βροχή-μυγάκια-μπουλόνια απο BGP από την πίστα θα μαζεύονται πάνω με επίδραση στην ορατότητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        madox last edited by

                        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                        Paddock insight from F1 editor Jonathan Noble

                        Ferrari has confirmed that Massa will remain under observation in intensive care at the AEK hospital in Budapest. He will need to undergo an operation for his injuries - which include a head cut, bone damage to his skull and a brain concussion.

                        Υ.Γ. Μια λυση θα ηταν μονοθεσια με κλειστα κοκπιτ. Βεβαια κατα ποσο εφικτο ειναι αυτο...

                        θα διμηουργουσε περισσοτερα προβληματα απο οσα θα ελυνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Το σκηνικό μου θύμισε το τροχαίο που αναφέρθηκε πριν λίγες μέρες στο ανάλογο topic και το δείχναν στις ειδήσεις. http://www.halkidikinews.gr/content/view/3118/1/
                          Ελπίζω να μην του έμεινε κανένα πρόβλημα στο μάτι. Φτηνά την γλίτωσε! Το κομμάτι λες και έκανε γκελ σε κανένα πλαινό προστατευτικό και ξανά μπήκε στη πίστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Ρε το φουκαρά το Massa... Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα πιο σοβαρό. Μου θύμισε παρόμοιο περιστατικό στην Αργεντινή νομίζω το '96 που ένα ψαλίδι χτύπησε με παρόμοιο τρόπο τη Ferrari του MS. Στο τσακ δεν χτύπησε κράνος αλλά διέλυσε την πίσω αεροτομή.
                            Σχετικά με τον 3ετούς για κάποιο λόγο διατηρώ μια επιφύλαξη. Έτρεχε και παλιότερα...
                            Πάντως έχω την εντύπωση ότι η περίπτωση του απέχει αιώνες από την αντίστοιχη του Τομπάζη που έφαγε πολύ περισσότερα από 3 χρόνια, κάνοντας και μεταπτυχιακό και ξεκινώντας από πολύ μικρότερο επίπεδο.
                            Γνωστό το επώνυμο του πάντως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                              The visor is bombarded with projectiles travelling at approximately 500km/h.

                              Αυτά πρέπει να είναι μικρά σφαιρίδια (βλ. σκάγια).

                              Σε κανενα δεν κανει εντυπωση η καθετη πτωση αποδοσης των brawn στους προηγουμενους αγωνες λεγανε οτι οι κρυες συνθηκες ηταν υπευθυνες,τωρα με την ζεστη τι συμβαινει

                              +2.4lt

                              Θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο το κλειστό κοκπιτ. Ότι σκουπιδαριό- σκόνη-βροχή-μυγάκια-μπουλόνια απο BGP από την πίστα θα μαζεύονται πάνω με επίδραση στην ορατότητα.

                              Γιατί; Δεν είναι δα και πρωτάκουστo το να έχεις παρμπρίζ στη πίστα. Πχ. τα Le Mans series, όλα τα πρωταθλήματα τουρισμού, NASCRAP (sic) πώς τρέχουν;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pg220 last edited by

                                Είναι βεβαιο οτι είναι εντελώς καλά;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hannibal last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:

                                  Οσο για τον μασσα, πολυ ακυρο το σχολιο του σχεδιαστη που ειχαν καλεσμενο. 'Σαν πουλακι μου μοιαζει'...!

                                  O Vaggelis exei doyleyei sthn brawn sth aerodynamikh syragga. To sxolio to diko toy htan oti moiazei me spiral eksatmish. O takhs elege gia mpoyloni kai kapoios allos eipe gia to poylaki.... Anyway.... Eytyxws einai kala apo oti eipan ekeinh thn stigmh....

                                  Gia oloys toy ypoloipoys poy sxoliazete kai ksanasxoliazetai...
                                  Etrexe kai paliwtera kai akoma trexei epilektikoys agwnes kart. Psxnei budget gia F3 sthn Agglia kai fetos 8a ksekinhsei kai to metaptyxiako. Epeidh tygxanei na einai kalos filos kserw kapoia parapanw pragmata. Opote den einai swsto orismenoi na krazete xwris na ton kserete....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                    Οσο για τον μασσα, πολυ ακυρο το σχολιο του σχεδιαστη που ειχαν καλεσμενο. 'Σαν πουλακι μου μοιαζει'...!

                                    O Vaggelis exei doyleyei sthn brawn sth aerodynamikh syragga. To sxolio to diko toy htan oti moiazei me spiral eksatmish. O takhs elege gia mpoyloni kai kapoios allos eipe gia to poylaki.... Anyway.... Eytyxws einai kala apo oti eipan ekeinh thn stigmh....

                                    όχι είπε για πουλάκι ο αεροδυναμιστής 100%.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stk last edited by

                                      Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                      Οσο για τον μασσα, πολυ ακυρο το σχολιο του σχεδιαστη που ειχαν καλεσμενο. 'Σαν πουλακι μου μοιαζει'...!

                                      O Vaggelis exei doyleyei sthn brawn sth aerodynamikh syragga. To sxolio to diko toy htan oti moiazei me spiral eksatmish. O takhs elege gia mpoyloni kai kapoios allos eipe gia to poylaki.... Anyway.... Eytyxws einai kala apo oti eipan ekeinh thn stigmh....

                                      Ο κ.Σειτανιδης ειπε για το πουλακι..
                                      Ας ειναι καλα o Massa και να μην εχει παθει ζημια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pg220 last edited by

                                        Απ'οτι βλέπω πάντως δεν έχει επιβεβαιωθεί οτι είναι καλά..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης STK έγραψε:

                                          Οσο για τον μασσα, πολυ ακυρο το σχολιο του σχεδιαστη που ειχαν καλεσμενο. 'Σαν πουλακι μου μοιαζει'...!

                                          O Vaggelis exei doyleyei sthn brawn sth aerodynamikh syragga. To sxolio to diko toy htan oti moiazei me spiral eksatmish. O takhs elege gia mpoyloni kai kapoios allos eipe gia to poylaki.... Anyway.... Eytyxws einai kala apo oti eipan ekeinh thn stigmh....

                                          Ο κ.Σειτανιδης ειπε για το πουλακι..
                                          Ας ειναι καλα o Massa και να μην εχει παθει ζημια.

                                          ο Σειτανίδης δεν ήταν καν στο στούντιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Σύμφωνα με το f1-live ο Μάσα πρέπει να χειρουργηθεί καθώς έχει σκίσιμο στο μέτωπο, κάκωση οστού και φυσικά διάσειση.

                                            http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1522.shtml

                                            Τελικά αυτή η περίοδος είναι ΓΤΠ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr