Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινητηρες diesel. Αντοχη χρήσης-συντήρηση-αντοχη εξαρτηματων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κινητηρες diesel. Αντοχη χρήσης-συντήρηση-αντοχη εξαρτηματων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    1375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nek last edited by

      Σκέφτομαι να πάρω ενα επαγγελματικο της fiat με το κινητήρα 1.3 multijet.
      Αναρωτιεμαι ως νέος και απειρος στα θέματα του diesel κατα πόσο είναι ανθεκτική στη χρήση οι νέοι κινητηρες diesel με τις νεες τεχνολογιες ηλεκτρονικων και ψεκασμών που 'κουβαλάνε'!
      Ακούω για παλιους ατμοσφαιρικους κινητηρες να εχουν αρκετες 100αδες χιλιόμετρα χρήσης χωρις κανενα σημαντικό πρόβλημα.
      Ως ψείρας κατοχος βενζινοκίνητου δεν πρόκειται να το αφήσω και το νέο στο έλεος τους θεού, παρόλαυτα αναρωτιεμαι και για τη συντήρηση-όχι τα απλα λαδια, φιλτρα, ξυδια- αλλά γιά αλλα τυχόν εξαρτήματα του κινητηρα.
      Πχ, το common rail, τα μπεκ, η τουρμπινα και το ιντερκουλερ αυτά είναι αναλώσιμα? Και αν ναι σε τι βαθμό και πόσο μπορούν να επιβαρύνουν τη χρήση και συντηρηση ενος, μικρού κατα τα άλλα, ντιζελοκίνητου αυτοκινήτου?
      Ευχαριστω.

      ΥΣ. αν υπάρχει και καπου αλλού αναλογο τοπικ, να μου το υποδειξετε μιας και εγω δεν μπορεσα να βρω κατι με λίγη ερευνα που έκανα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nek last edited by

        Σκέφτομαι να πάρω ενα επαγγελματικο της fiat με το κινητήρα 1.3 multijet.
        Αναρωτιεμαι ως νέος και απειρος στα θέματα του diesel κατα πόσο είναι ανθεκτική στη χρήση οι νέοι κινητηρες diesel με τις νεες τεχνολογιες ηλεκτρονικων και ψεκασμών που 'κουβαλάνε'!
        Ακούω για παλιους ατμοσφαιρικους κινητηρες να εχουν αρκετες 100αδες χιλιόμετρα χρήσης χωρις κανενα σημαντικό πρόβλημα.
        Ως ψείρας κατοχος βενζινοκίνητου δεν πρόκειται να το αφήσω και το νέο στο έλεος τους θεού, παρόλαυτα αναρωτιεμαι και για τη συντήρηση-όχι τα απλα λαδια, φιλτρα, ξυδια- αλλά γιά αλλα τυχόν εξαρτήματα του κινητηρα.
        Πχ, το common rail, τα μπεκ, η τουρμπινα και το ιντερκουλερ αυτά είναι αναλώσιμα? Και αν ναι σε τι βαθμό και πόσο μπορούν να επιβαρύνουν τη χρήση και συντηρηση ενος, μικρού κατα τα άλλα, ντιζελοκίνητου αυτοκινήτου?
        Ευχαριστω.

        ΥΣ. αν υπάρχει και καπου αλλού αναλογο τοπικ, να μου το υποδειξετε μιας και εγω δεν μπορεσα να βρω κατι με λίγη ερευνα που έκανα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑ σπασμένο βενζινοκίνητο της αστυνομίας σε μας, τρακαρισμένα πολλά. Τσιπαρισμένα δεν είναι. Όσα octavia έχω οδηγήσει δεν είχαν διαφορά από τα απλά που αγοράζει ο καθένας. Της τροχαίας έχουν φτάσει και 500000χλμ χωρίς να κάνουμε τίποτα στις μηχανές. Επίσης τα αυτοκίνητα συντηρούνται στα χλμ τους όσο αφορά την λίπανση της μηχανής. Βαλβολίνες μόνο με τον συμπλέκτη αλλάζονται και τα σασμάν σπάνε και βγάζουν βλάβες.

          Λοιπόν για να μην μιλάμε έτσι. Αν θέλετε τα οφέλη του diesel πρέπει να καταλάβετε ότι πρέπει να πήξει το μυαλό σας για μια τέτοια μηχανή. Δεν είναι για τον πιτσιρικά που θέλει να βλέπει τελικές. Αν φερθείτε σωστά στο μοτέρ θα φτάσετε 1000000χλμ με τα καύσιμα που κάνουν 500000χλμ τα βενζινοκίνητα.

          Στον leonp, κανένα δεν ήταν αχρόνιστο ή χωρίς λάδι. Τα πλακώναν. Και τα δύο ήταν μεταγωγών και κάναν μεγάλα δρομολόγια αλλά από ανθρώπους που δεν σέβονται ξένη περιουσία, γι αυτό και σπάσαν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
            αλλά από ανθρώπους που δεν σέβονται ξένη περιουσία, γι αυτό και σπάσαν...

            ΤΟ πιο σημαντικο για εμενα.Το ιδιο που γινεται και στις Ενοπλες Δυναμεις,τετοια καφριλικια εχω κανει και εγω στην ΠΑ.Παρολο οτι βαζουν (εβαζαν) 30 λαδι αγνωστης μαρκας απο βαρελι και τα αλλαζαν καθε 3000χλμ δεν ειχαμε τις τοσες πολλες βλαβες,ισως να ηταν αληθεια οτι τους εκοβαν τα πετρελαια .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntofato last edited by

              Τώρα που θα ξαναφέρουν μηχανή για το Hiace θα κόψω και εγώ τα πετρέλαια του να πηγαίνει μέχρι 120 το πολύ. Πήρα έγκριση από πάνω. Δεν έχουμε καμιά όρεξη να φτιάχνουμε τα ίδια αυτοκίνητα.
              Τα λάδια στην αστυνομία είναι με διαγωνισμό. Δεν έρχονται με βαρέλι αλλά κανονικές συσκευασίες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pilotos last edited by

                Δεν νομιζω οτι εχουν προβλημα αν ταξιδευεις με 180και 4000 στροφες πχ.
                Μαλλον οι κοφτες τα ζοριζουν και τα κατεβασματα που στελνουν τις στροφες στο θεο.
                οσο για τα μερσεντες ταξι αστα..ειναι πονεμενη ιστορια..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vtxracer last edited by

                  Δεν νομίζω οι συγχρονοι κινητήρες να είναι ευαισθητοι στις υψηλές ταχύτητες. Εγω με το passat μου πήγαινα με 250 για περίπου μία ώρα και δεν έπαθε τίποτα. Βέβαια δεν ήταν στους κόφτες αλλα κάπου στις 5500. Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες απο ότι μέσα στην πόλη. Το έλεγχα μέσω του κρυφού μενού στον κλιματισμό. Στην πόλη ανεβάζει εως και 105 αλλα με υψηλές ταχύτητες ούτε 95 δεν φτάνει.
                  Απο κατανάλωση όμως.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Δεν καταστρεφεται ενας κινητηρας αν τρεχεις....αλιμονο.Εκει με τοση ορμη που ερχεται ο αερας ψυχεται τελεια ο κινητηρας.
                    Αλλα απο την κακη χρηση που μπορει να γινεται και μεσα στη πολη με 50 χλμ.Πχ τσιτωματα κρυο,κοφτες στην 1η,και καγκουριες....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Η θερμοκρασία των λαδιών πόσο ήταν;; Θα τη θεωρούσα πιο σημαντικό δείκτη καταπόνησης του κινητήρα από τη θερμοκρασία του ψυκτικού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης vtxracer έγραψε:
                        Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες απο ότι μέσα στην πόλη. Το έλεγχα μέσω του κρυφού μενού στον κλιματισμό. Στην πόλη ανεβάζει εως και 105 αλλα με υψηλές ταχύτητες ούτε 95 δεν φτάνει.

                        Ανάλογα που μετράς την θερμοκρασία.

                        Ο κινητήρας με τέρμα γκάζι βγάζει τεράστια ποσά θερμότητας (σχεδόν όλο στην κυλινδροκεφαλή) σε σχέση με όταν δουλεύει στο ρελαντί. Όταν πατάς το γκάζι στο τέρμα έχεις μεγάλη ροή ψυκτικού υγρού και ο αισθητήρας θερμοκρασίας βλέπει σχετικά χαμηλή θερμοκρασία υγρού, ΑΛΛΑ σε μέρη της κυλινδροκεφαλής (κοντά στις βαλβίδες εξαγωγής), ανάμεσα στα χιτώνια των κυλίνδρων κλπ. έχεις ΨΗΛΕΣ θερμοκρασίες - μπορεί και να βράζει τοπικά το ψυκτικό υγρό.

                        Το λάδι ζεσταίνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα (το φορτίο δεν έχει μεγάλη σημασία αλλά οι στροφές του κινητήρα).

                        Αν η σχεδίαση του κινητήρα είναι καλή (δεν υπερθερμαίνεται τοπικά), τότε αντέχει σε μεγάλες διαδρομές με τέρμα γκάζι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vtxracer last edited by

                          Να πω την αληθεια, ουτε καν σκεφτηκα να ελεγξω την θερμοκρασια λαδιου. Τωρα για την θεση του αισθητηρα μεσα στoν κινητηρα δεν γνωριζω. Να επισημανω οτι δεν ειναι ο δεικτης στο ταμπλο που δειχνει θερμοκρασια ψυκτικου αλλα ο αισθητηρας θερμοκρασιας τον οποιο μπορεις να δεις μεσω κρυφου μενου στον κλιματισμο.
                          Παντος με τερμα γκαζι εχω βγαλει πολλες διαδρομες, ακομα και με 45 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Να επισημανω οτι το αμαξι ειναι ενα vw passat v6 dsg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr