-
Σωστός φίλε Βασίλη. Βέβαια μια αντίστοιχη με την λευκή Χ1 θα ήταν όλα τα λεφτά και φυσικά εκτός συναγωνισμού!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Σωστός φίλε Βασίλη. Βέβαια μια αντίστοιχη με την λευκή Χ1 θα ήταν όλα τα λεφτά και φυσικά εκτός συναγωνισμού!Υπάρχουν αρκετά πολύ όμορφα αμάξια ευτυχώς! Μην το περιορίζεις σε ένα!
Το duster σε τέτοιες φωτογραφίες φαίνεται ακριβώς μέσα στον φυσικό του χώρο!
Και επίτρεψέ μου να πω...περισσότερο από την Χ1 -
Ευχαριστώ παιδιά. Η φωτο χθεσινή στο Δοτσικό Γρεβενών στην πλατεια. Όπως τα ειπατε στο φυσικο του τοπιο . Οσον για την Χ1 για μένα η πιο όμορφη της κατηγοριας της..
-
Μετα απο σχεδον 82κ χλμ σκευτωμαι να το δωσω.Και να παρω το ανανεομενο.Το καινουριο που θε ερθει του χρονου αποκλειστηκε λογω μηκους,δεν θα χωραει στο γκαραζ.Απο την αλλη το λυπαμαι να το δωσω,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα.Ιδωμεν...
-
Τωρα ομως θα πάρεις ακομα καλα λεφτα. Μην ξεχνάς οτι με τα χιλιόμετρα που εχεις αργά ή γρήγορα θα αρχίσει να ζητάει. Άρα πώληση άμεσα ....
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Μετα απο σχεδον 82κ χλμ σκευτωμαι να το δωσω.Και να παρω το ανανεομενο.Το καινουριο που θε ερθει του χρονου αποκλειστηκε λογω μηκους,δεν θα χωραει στο γκαραζ.Απο την αλλη το λυπαμαι να το δωσω,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα.Ιδωμεν...Φίλε μου Κώστα εσύ αποφασίζεις αλλά αν μου επιτρέπεις και με δεδομένο ότι θέλεις να πάρεις το ανανεωμένο, ουσιαστικά και επειδή είναι το ίδιο αυτοκίνητο με μόνα πλεονεκτήματα την καλύτερη εργονομία θα έλεγα να μείνεις με αυτό που έχεις. Τα 80000 για πετρέλαιο είναι πραγματικά πολύ λίγα χλμ. Ήδη στο εξωτερικό (Γαλλία από ότι τουλάχιστο ξέρω) υπάρχουν duster πετρελαιοκίνητα πρώτης γενιάς που έχουν κλείσει τουλάχιστο 250000 χλμ δίχως ουσιαστικά θέματα. Εάν μηχανολογικά αλλά και από όλα τα άλλα (σαλόνι, αναρτήσεις, πάτωμα ηλεκτρολογικά) δεν έχεις παρατηρήσει ουσιαστικές φθορές το πιθανότερο να κάνει πάρτι όποιος το πάρει. Άλλωστε δεν πωλούνται ακόμη σχεδόν καθόλου ελληνικά duster μεταχειρισμένα ντίζελ και μάλιστα 4κίνητα όπως νομίζω είναι το δικό σου. Στη θέση σου θα προτιμούσα να με πολύ λιγότερα χρήματα να προχωρήσω σε κάποιες προσθήκες ή προληπτικές αντικαταστάσεις κάποιων στοιχείων του εξοπλισμού και θα συνέχιζα απρόσκοπτα τη χρήση του.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μετα απο σχεδον 82κ χλμ σκευτωμαι να το δωσω.Και να παρω το ανανεομενο.Το καινουριο που θε ερθει του χρονου αποκλειστηκε λογω μηκους,δεν θα χωραει στο γκαραζ.Απο την αλλη το λυπαμαι να το δωσω,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα.Ιδωμεν...
Φίλε μου Κώστα εσύ αποφασίζεις αλλά αν μου επιτρέπεις και με δεδομένο ότι θέλεις να πάρεις το ανανεωμένο, ουσιαστικά και επειδή είναι το ίδιο αυτοκίνητο με μόνα πλεονεκτήματα την καλύτερη εργονομία θα έλεγα να μείνεις με αυτό που έχεις. Τα 80000 για πετρέλαιο είναι πραγματικά πολύ λίγα χλμ. Ήδη στο εξωτερικό (Γαλλία από ότι τουλάχιστο ξέρω) υπάρχουν duster πετρελαιοκίνητα πρώτης γενιάς που έχουν κλείσει τουλάχιστο 250000 χλμ δίχως ουσιαστικά θέματα. Εάν μηχανολογικά αλλά και από όλα τα άλλα (σαλόνι, αναρτήσεις, πάτωμα ηλεκτρολογικά) δεν έχεις παρατηρήσει ουσιαστικές φθορές το πιθανότερο να κάνει πάρτι όποιος το πάρει. Άλλωστε δεν πωλούνται ακόμη σχεδόν καθόλου ελληνικά duster μεταχειρισμένα ντίζελ και μάλιστα 4κίνητα όπως νομίζω είναι το δικό σου. Στη θέση σου θα προτιμούσα να με πολύ λιγότερα χρήματα να προχωρήσω σε κάποιες προσθήκες ή προληπτικές αντικαταστάσεις κάποιων στοιχείων του εξοπλισμού και θα συνέχιζα απρόσκοπτα τη χρήση του.
+1
Αν ένα αμάξι καλύπτει τις ανάγκες σου και δεν σου βγάζει ζημιές συμφέρει να το κρατήσεις όσο περισσότερο μπορείς.
Οι συχνές αλλαγές αυτοκινήτων συνήθως επιβαρύνουν οικονομικά τον κάτοχο. Σπάνια παίρνεις τα λεφτά που αξίζει το αμάξι...αν - επαναλαμβάνω - δεν βγάζει σημαντικά προβλήματα.
Έτσι όπως τα παρουσιάζεις δεν βλέπω λόγο να αλλάξεις. Μάλλον θέλεις μια αλλαγή ή βαρέθηκες το αμάξι σου... -
Ρε παιδιά να κινείται η αγορά.
80000 είναι πολλά και δη σε ελληνικούς δρόμους. Τώρα θα πιάσει το peak της αξίας του ως μεταχείρισμενο, άσε που θα αρχίσει να ζητάει (όχι κάτι έκτακτο αλλά τα τακτικά και μόνο είναι κόστος).... -
και θα βγει κερδισμένος αν το δώσει στα μισά λεφτά της αξίας του για να πάρει ουσιαστικά ένα ίδιο αμάξι πληρώνοντας άλλο τόσα;
-
O Στέφανος όπως πάντα εκφράζει την άλλη άποψη που δεν είναι λίγοι εκείνοι που την ενστερνίζονται. Άλλωστε για πολύ κόσμο είναι ψυχοφθόρο να προκύπτουν έστω και μικρές δυσλειτουργίες στα οχήματα τους έπειτα από χρόνια χρήση. Αλήθεια Στέφανε πόσα χλμ έχει κάνει πλέον το κακάο σου; Παραμένω της άποψης πως όποιος το πάρει θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για πολλά χλμ αφού στο κάτω κάτω της γραφής το έχεις ατσαλάκωτο; Σοβαρολογώ. Αν τώρα ήθελα ένα μεταχειρισμένο καλοπροσεγμένο qq θα επέλεγα το δικό σου με κλειστά τα μάτια. Το εννοώ.
-
όντως του Στέφανου θα είναι πένα!
Το ερώτημα είναι πόσα χρήματα θα πάρει για το αμάξι του. Γιατί αν η διαφορά με ένα καινούριο QQ είναι της τάξης των 3-4k προφανώς ο καθένας θα σκεφτεί, θα σφιχτώ να μαζέψω άλλα 3-4k για να το πάρω καινούριο...
Συμφέρουσα επιλογή θα το θεωρήσει μόνο αν απέχει ΠΟΛΥ από το καινούριο. Άρα αυτό σημαίνει χασούρα για τον πωλητή... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
και θα βγει κερδισμένος αν το δώσει στα μισά λεφτά της αξίας του για να πάρει ουσιαστικά ένα ίδιο αμάξι πληρώνοντας άλλο τόσα;Το ότι θα πάρει το ίδιο είναι δικό του θέμα και εντάξει όντως χαλάει, λίγο το ντηλ, εκτός αν έχει βρει κάποια καλή ευκαιρία τώρα που επίκειται η αλλαγή και λογικά θα παίζουν τετοιες (όπως βρήκα εγώ π.χ και άλλαξα το Yaris με το facelift υβρίδιο).
Το γεγονός μάλιστα ότι δεν υπάρχουν ελληνικά μτχ θα το κάνει ακόμα πιο κελεπουρι για όσους κατάδεχονται να πάρουν μτχ.
Σε κάθε περίπτωση θα μηδενισει το κοντέρ της εγγύησης, των χιλιομέτρων, και θα απολαύσει νεες εύκολιες.. Εγώ θα το είχα δώσει ήδη όσο ευχαριστημένος και να ήμουν.. Δεν τα παντρευομαστε τα αμάξια. Καλά να είμαστε να αγοραζουμε καινούργια να έχουμε να παίζουμε. Ευτυχώς που με το rav ήρθε το κράτος και τα υπερφορολογησε και βρήκα άλλοθι να το δώσω στα 7 χρόνια γιατί το είχα βαρεθεί. Κίνδυνος είναι να αγοράσεις κάτι νεώτερο αλλά χειρότερο υπάρχει όπως με εμένα και το qq, αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που μου αρέσει να παίρνω και σε κάθε περίπτωση το πουλάω και πάω παρακατω.
Έχω σαφή άποψη για το θέμα και όλα αλλάζουν. Κινητό κάθε 6-12 μήνες, τηλεόραση κάθε 24-36 μήνες, αμάξι λίγο πριν ή μετά το τέλος της εγγύησης (γενικά όταν τελειώνει η εγγύηση αλλάζονται όλα).
Ακόμα και λεφτά να μην υπάρχουν αλλαγή θα γίνει και με κάτι υποδεεστερο. Φτάνει που θα είναι καινούργιο (άσε που συνήθως ως νεώτερο θα ενσωματώνει καλύτερη και περισσότερη τεχνολογία). Γι αυτό άλλωστε δεν θα έπαιρνα και πότε μα ποτέ μτχ. Αλλωστε το να βρω τοσο φροντίσμενο με το δικό μου αποκλείεται!!! (ισχύει για όλα τα πράγματα μου αυτο). -
Ωραία όσα γράφεις...αλλά τη λέξη ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ που τόνισα την άφησες απέξω!
Με κάθε αλλαγή χάνεις χρήματα. Το πού θα ξοδέψει βέβαια κάποιος τα χρήματά του είναι ασφαλώς δικό του θέμα...
Αυτός κάνει κουμάντο στην τσέπη του! Εσένα μπορεί να σε κάνουν ευτυχισμένο οι αλλαγές κινητών και τηλεοράσεων, εμένα τα ταξίδια, ο αθλητισμός και η μουσική (να παίζω και να γράφω...) και είναι ασφαλώς δικαίωμα του καθενός πού θα επενδύσει!
Πάντως από τις αλλαγές συνήθως χαμένος βγαίνει ο πωλητής, γιατί πάντα πουλά φτηνότερα από ότι αγόρασε... -
Αρκετά κατατοπιστικός θα έλεγα Στέφανε. Εγώ πάντως κινητό έχω το ίδιο 4 χρόνια τώρα καθως κάθε χρόνο η γυναίκα μου καταστρέφει τουλάχιστον ένα κι έτσι οι συσκευές που δικαιούμαι κάθε χρόνο πηγαίνουν προς αποκατάσταση των δικών της χαμένων.
-
Η εννοια του κέρδους είναι σχετική φιλε Βασίλη. Άσε που στο θέμα αυτοκίνητο δεν υπάρχει ποτέ κέρδος.
Χάνεις από το πρώτο λεπτό που φεύγεις με καινούργιο από την έκθεση, χάνεις από την καθε χρόνο απαξίωση του αυτοκινήτου, χάνεις από όσα θα σου ζητάει φυσιολογικά ένα αμάξι.
Όσο νωρίτερα το δώσεις τόσο λιγότερα χάνεις. Damage control κάνεις, δεν υπάρχει περίπτωση να βγαίνεις ποτέ κερδισμένος χρηματικά. Γι αυτό και υπολογίζεις πάντα την ανεκτιμητη χαρά του νέου, την ανανέωση της εγγύησης, τα νέα μπλιμπικια.
Το ζήτημα είναι να βρεις το ιδανικό χρονικό σημείο που η χάσουρα σου αναλογικά με το χρόνο χρήσης του κεφαλαίου θα είναι μικρότερη και σε συνδυασμό με το οποίο νέο και τα οφέλη του θα είσαι χαρούμενος παντου, και στην τσέπη (οπου γίνεται) και στη διάθεσή. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αρκετά κατατοπιστικός θα έλεγα Στέφανε. Εγώ πάντως κινητό έχω το ίδιο 4 χρόνια τώρα καθως κάθε χρόνο η γυναίκα μου καταστρέφει τουλάχιστον ένα κι έτσι οι συσκευές που δικαιούμαι κάθε χρόνο πηγαίνουν προς αποκατάσταση των δικών της χαμένων. [emoji38]Κακως φίλε. Για τη γυναίκα ή και για εσένα ακόμα (δεν ξέρω με τι βολεύεστε) μπορείς μια φορά το χρόνο να παίρνεις και ένα κινεζακι με 100-150 ευρώ και να κανεις δουλειά.
Εγώ πια κάθε χρόνο τσιμπαω και ένα από Κίνα σε αυτά τα κόστη για πειράματισμο και κάβα. -
Προσωπικά βαριέμαι την όλη διαδικασία μεταφοράς επαφών αρχείων κλπ. Επιπλέον είμαι ευχαριστημένος με ένα αρκετά καλό smartphone το οποίο συνεργάζεται άψογα με το media nav του duster . Πολύ συχνά το χρησιμοποιώ και ως πηγή στο ηχοσύστημα του duster αλλά και στο χρυσοπληρωμένο μου hi-end ηχοσύστημα του σπιτιού. Τηλεοράσεις άλλαξα πριν 3 χρόνια όμως δεν πολυβλέπω ενώ οι υπάρχουσες καλύπτουν άριστα την θέαση ταινειών λόγω μεγέθους και απόδοσης. Θα πρέπει όμως να χαλάσουν ή να απαρχαιωθούν για να προχωρήσω σε αντικατάσταση τους. Τα κινέζικα τα αποφεύγω και γενικώς δεν έχω την τάση να στοκάρω τέτοιες συσκευές. Πάντως στο θέμα του αυτοκινήτου είμαι πιο κοντά στην άποψη του Βασίλη. Αν δεν βγάλει σοβαρό πρόβλημα δεν προχωρώ εύκολα σε αντικατάσταση. Τα παίρνω για να τα χαρώ και όχι να τα δώσω στον επόμενο στρωμένα και ατσαλάκωτα. Βέβαια όπως ξαναέγραψα υπάρχει και η δική σου σχολή και αυτό είναι ένα γεγονός φίλε μου.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Η εννοια του κέρδους είναι σχετική φιλε Βασίλη. Άσε που στο θέμα αυτοκίνητο δεν υπάρχει ποτέ κέρδος.
Χάνεις από το πρώτο λεπτό που φεύγεις με καινούργιο από την έκθεση, χάνεις από την καθε χρόνο απαξίωση του αυτοκινήτου, χάνεις από όσα θα σου ζητάει φυσιολογικά ένα αμάξι.
Όσο νωρίτερα το δώσεις τόσο λιγότερα χάνεις. Damage control κάνεις, δεν υπάρχει περίπτωση να βγαίνεις ποτέ κερδισμένος χρηματικά. Γι αυτό και υπολογίζεις πάντα την ανεκτιμητη χαρά του νέου, την ανανέωση της εγγύησης, τα νέα μπλιμπικια.
Το ζήτημα είναι να βρεις το ιδανικό χρονικό σημείο που η χάσουρα σου αναλογικά με το χρόνο χρήσης του κεφαλαίου θα είναι μικρότερη και σε συνδυασμό με το οποίο νέο και τα οφέλη του θα είσαι χαρούμενος παντου, και στην τσέπη (οπου γίνεται) και στη διάθεσή.θα φέρω ένα απλό παράδειγμα και θα το κλείσω εδώ:
Περίπτωση 1 :
Έστω ότι αγοράζεις το QQ με 28k και αποφασίζεις να το δώσεις μετά από 5 χρόνια. Το δίνεις λοιπόν π.χ. 18k (στο car φτάνουν ταβάνι μέχρι 17k για QQ 5ετίας) και προσθέτεις άλλα 8-10k για να πάρεις το νέο Chr το οποίο κρατάς για άλλα 5 χρόνια, το οποίο επίσης θα πουλήσεις π.χ. 15k και θα δώσεις άλλα 8-10 για το επόμενο καινούριο. Άρα στα 10 χρόνια πέρα από το αρχικό κεφάλαιο που θα δώσεις για το πρώτο αμάξι και από τα πάγια έξοδα που ούτως ή άλλως θα έχεις με οποιοδήποτε αμάξι, θα έχει δώσει + 8-10k στην πρώτη 5 ετία και άλλα τόσα στη δεύτερη.
Περίπτωση 2 :
Αγοράζεις το QQ με 28k και το κρατάς 10 χρόνια. Εκτός από τα πάγια έξοδα η παραπάνω συντήρηση άντε να σου κοστίσει μερικές εκατοντάδες ευρώ παραπάνω. Γλιτώνεις 8-10k στη 10ετία για την αλλαγή αυτοκινήτου στα 5 χρόνια... -
Ειδικά όσο πιο καλά εξοπλισμένο και ακριβό το όχημα τόσο μεγαλύτερη η χασούρα θα έλεγα εάν πωληθει στην 5ετία και άνω προκειμένου να αντικατασταθεί με ένα άλλο ισάξιο.
-
Στο παράδειγμα του emperor το θέμα είναι ποσο θα κάνει το qq στη δεκαετια αν πιάνει 10χιλ παράδειγμα είναι η ίδια η χασουρα συν οτι εχεις αμάξι παλιό ενω με τις αλλαγές εχεις αμάξι μέχρι 5ετιας. Στο car.gr πωλουνται qq του 2007 απο 9000-11500 τα κατω απο 2.0 που σημαίνει οτι η χασουρα μπορεί και να είναι μεγαλύτερη αν το κρατήσεις ενα αμάξι δέκα χρόνια απο το να το αλλαζεις ανα 5. Ειναι πολλοί παράγοντες. Για μένα η καλύτερη στιγμη απο οικονομικής αποψης είναι η πώληση λίγω πριν τα 100000χιλιομετρα/ 5-6 χρονια
Dacia Duster