-
Έχω ένα yaris 1.0 του 2001. Οι αναρτήσεις μου έχουν παραδόσει πνεύμα, η μία μάλιστα χάνει λάδια και πρέπει να αλλαχτούν. Από την Toyota μου είπαν πως κοστίζουν 325 ευρώ και ότι είναι της Kayaba. Είναι πρώτη φορά που ασχολούμε με το θέμα τον αναρτήσεων και γι αυτό είμαι εντελώς άσχετος. Γι αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τί μου προτείνετε να αγοράσω τις συγκεκριμένες από την toyota ή να πάρω αναρτήσεις του εμπορείου πχ Billstein ή Koni (έχω γνωστό που εμπορεύεται αυτές τις δύο). Εαν πάρω κάποιες από τις δύο που προανέφερα ποιό συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να κοιτάξω.
Επίσης δεν θα ήθελα να είναι υπερβολικά σκληρές και να κοπανάει το αυτοκίνητο ούτε να χαμηλώσει σημαντικά το ήδη χαμηλό yaris(δεν ξέρω αν το ύψος έχει να κάνει με τις αναρτήσεις)
Ευχαριστώ -
Έχω ένα yaris 1.0 του 2001. Οι αναρτήσεις μου έχουν παραδόσει πνεύμα, η μία μάλιστα χάνει λάδια και πρέπει να αλλαχτούν. Από την Toyota μου είπαν πως κοστίζουν 325 ευρώ και ότι είναι της Kayaba. Είναι πρώτη φορά που ασχολούμε με το θέμα τον αναρτήσεων και γι αυτό είμαι εντελώς άσχετος. Γι αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τί μου προτείνετε να αγοράσω τις συγκεκριμένες από την toyota ή να πάρω αναρτήσεις του εμπορείου πχ Billstein ή Koni (έχω γνωστό που εμπορεύεται αυτές τις δύο). Εαν πάρω κάποιες από τις δύο που προανέφερα ποιό συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να κοιτάξω.
Επίσης δεν θα ήθελα να είναι υπερβολικά σκληρές και να κοπανάει το αυτοκίνητο ούτε να χαμηλώσει σημαντικά το ήδη χαμηλό yaris(δεν ξέρω αν το ύψος έχει να κάνει με τις αναρτήσεις)
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Με ποιο σκεπτικό η ύπαρξη αντιστρεπτικής χαλάει το κράτημα;Κάπου είχα διαβάσει οτι η ζαμφόρ πάνω στη στροφή 'χαλάει' την πρόσφυση της ρόδας που πατάει καλά (της εξωτερικής) και βελτιώνει την πρόσφυση της άλλης ρόδας. Δηλαδή κόβει κάθετη δύναμη απο τη μία ρόδα και τη δίνει στην άλλη αν το καταλαβαίνω καλά.
Τώρα αν αυτό είναι καλό ή κακό δέν ξέρω. Μάλλον εξαρτάται απο τον τύπο και τις υπόλοιπες ρυθμίσεις της ανάρτησης.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε: