-
...σε μπλε 3θυρο...
...σε λευκο 3θυρο επισης...
Δεν ξερω εαν εχουν ξαναμπει...
-
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Youtube Videohttp://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7Snr3Vrfps
Ωραιοτατο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7Snr3Vrfps
Ωραιοτατο!
χειρότερο και από γιάρις... ευγε
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Τελικά δε μου φαίνεται να ισχύει ότι πρέπει να είσαι 1,80 για να βλέπεις,αφού δε λέει τίποτα ο honest john(νομίζω είναι κοντός).Επίσης σε μπλε είναιΤο Autocar όμως έγραψε ότι υπάρχει πρόβλημα.
-
...και το Autoexpress, το οποιο μαλιστα γενικοτερα δεν γραφει θετικα σχολια για την οδικη συμπεριφορα, αλλα ουτε και για την αποδοση του 120αρη βενζινης. Ισως να φταιει και η συγκεκριμενη, πιο 'μελατη'(?) εκδοση βεβαια... (Αllure)
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... llure.html
To Αutocar αντιστοιχα δειχνει πιο θετικο, ως προς την αποδοση του 115αρη diesel αλλα και για την γενικοτερη οδικη συμπεριφορα. Ισως εδω να προκειται για καποια σπορ εξοπλιστικα εκδοση, καθοτι γινεται αναφορα για σχετικα σφιχτες αναρτησεις, edit και εδω ειναι η εκδοση Allure...Αρα, ειτε υπαρχει διαφοροποιηση στο σεταρισμα αναρτησης (ισως και διαφορετικη διασταση τροχων, για τα διαθεσιμα αυτοκινητα...) μεταξυ των εκδοσεων 115diesel και 120 βενζινης,
ειτε ο ενας απο τους δυο δοκιμαστες εβγαλε προχειρο/βιαστικο συμπερασμα...http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... 15/261801/
Θα πρεπει να περιμενουμε μαλλον μερικα ακομα reviews...
-
...το Αγγλικο CAR παντως, δειχνει να συμβαδιζει περισσοτερο με τα λεγομενα του Autocar, δοκιμαζοντας και αυτο
την ιδια εκδοση, σε εξοπλισμο και κινητηρα, δηλαδη ενα 208 1.6 e-HDI Allure με 115ps...(και 17αρηδες τροχους απ' οτι γραφει)http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/
-
207 all over again
-
Από μία γρήγορη ματιά που έριξα στις δοκιμές/παρουσιάσεις μου έκανε εντύπωση που όλοι είχαν κάτι αρνητικό να πουν.
Εντύπωση μου έκαναν ότι σε κάποια δοκιμή λένε ότι αν θα επέλεγαν για 'fun to drive' κάποιο Fiesta ή Polo ...
Και το βαθμολογούν μόνο με 3 αστέρια;
Και κάνουν και πολλές αναφορές σε 'κόσμημα' , στυλιστικές αναφορές και κάτι τέτοια ...*The plastics and finish on the dashboard is competitive, but it's still hard to avoid the polished excellence of a Polo. The French still can't manage that perception of engineering quality a Polo or **Fabia *manage.
Ζημιά...
-
Οι δε 4Τ γράφουν ότι για να δεις τα όργανα σωστά πρέπει να είσαι πάνω από 1.85! Από την αρχή μου είχε κακοφανεί αυτός ο πίνακας και αν όντως ισχύουν τα γραφόμενα, μιλάμε για epic fail εν έτει 2012! Ούτε το 1970 δεν γίνονταν τέτοιες εργονομικές πατάτες (εξαιρείται η Citroen φυσικά). Όσο για την συμπεριφορά, προς το μελάτο λένε οι δοκιμαστές. Κρίμα... Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι το 156αρί και πολύ περισσότερο το GTi, θα τιμήσουν τα παντελόνια τους.
-
Aρκετα θετικες οι πρωτες εντυπωσεις συνολικα, για το 208 με τον ελαφρυτερο 3κυλινδρο 1200αρη με 82ps, απο
το Αγγλικο Autocar:http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ve/261888/
-
Γνωρίζει κάποιος αν τα μελλοντικά turbo μοτέρ 1,2 λίτρων (105 και 135 ps) θα συνοδεύονται από 6άρι σαζμαν ?
-
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 105672.asp
-
Πολυ ασχημο στο χρωμα της δοκιμης...
Αυτο το μπλεδακι ομως... Οσο το βλεπω, τοσο μ'αρεσει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι δε 4Τ γράφουν ότι για να δεις τα όργανα σωστά πρέπει να είσαι πάνω από 1.85! Από την αρχή μου είχε κακοφανεί αυτός ο πίνακας και αν όντως ισχύουν τα γραφόμενα, μιλάμε για epic fail εν έτει 2012! Ούτε το 1970 δεν γίνονταν τέτοιες εργονομικές πατάτες (εξαιρείται η Citroen φυσικά). Όσο για την συμπεριφορά, προς το μελάτο λένε οι δοκιμαστές. Κρίμα... Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι το 156αρί και πολύ περισσότερο το GTi, θα τιμήσουν τα παντελόνια τους.Αν και το αυτοκίνητο εμφανισικά ειναι λίγο υπερβολικό για τα γούστα μου (μπροστα μου αρέσει - πίσω ειναι λίγο πρισμένο...προτιμώ λογικές 205/106) αυτό που μου προκαλεί ενδιαφέρον ειναι πίνακας οργάνων που ΑΚΡΙΒΩΣ φέρνει κάτι απο γαλλικά αυτοκινητα του 70.. Η Πεζώ προτείνει κατι διαφορετικό (που ίσως, δε ξέρω να μην ειναι τόσο εργονομικό.. αλλά δε μπορώ να πιστέψω οτι είναι εντελώς χάλια) και ξεφεύγει απο τη Γερμανική σχολή που οι Γάλλοι απο το 90 και μετά ακολούθησαν πιστά.. (οι Ιταλοί κάαααπως λιγότερο).
Μακάρι τα αυτοκίνητά τους να βρουν μια ταυτότητα και στο εσωτερικό τους. Οπότε απο εμένα για τη Πεζώ που τολμά πέρα απο σχεδιασμό καί σε διάταξη...Αν ειχαν και λίγο πιο δυνατούς κινητήρε σε λιγότερα κυβικά.. 1.4 ->95 ίπποι χμμ... μας έχουν κακομάθει κάπως οι Γερμανοί και οι Ιταλοί... -
Από πότε ο πίνακας οργάνων στο σωστό σημείο (όπως τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα) είναι γερμανικό στοιχείο;
Η καινοτομία απλά και μόνο για την καινοτομία (κι ας είναι χειρότερο από τα ειωθότα) είναι μια τεράστια βαθιά ριζωμένη στο γαλλικό DNA.
-
Ελά αρχίσαμε τις κακιούλες τώρα. Δε σε είδα να διαρηγνύεις τα ιμάτια σου με τον ίδιο τρόπο για τους καινοτομικούς διακόπτες στο τιμόνι των Ferrari
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ελά αρχίσαμε τις κακιούλες τώρα. Δε σε είδα να διαρηγνύεις τα ιμάτια σου με τον ίδιο τρόπο για τους καινοτομικούς διακόπτες στο τιμόνι των FerrariΕπειδή μάλλον το βρίσκω καταπληκτικό σαν ιδέα Θανάση. Άλλο καινοτομία που έχει οφέλη και άλλο καινοτομία που δημιουργεί προβλήματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ελά αρχίσαμε τις κακιούλες τώρα. Δε σε είδα να διαρηγνύεις τα ιμάτια σου με τον ίδιο τρόπο για τους καινοτομικούς διακόπτες στο τιμόνι των Ferrari
Επειδή μάλλον το βρίσκω καταπληκτικό σαν ιδέα Θανάση. Άλλο καινοτομία που έχει οφέλη και άλλο καινοτομία που δημιουργεί προβλήματα.
Ευτυχώς που την έβγαλε η Ferrari και όχι η PSA γιατί τότε θα ήταν μια ιδέα που δημιουργεί απλά προβλήματα. Άλλωστε πολλοί δημοσιογράφοι έχουν γκρινιάξει γι αυτήν την καταπληκτική ιδέα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ελά αρχίσαμε τις κακιούλες τώρα. Δε σε είδα να διαρηγνύεις τα ιμάτια σου με τον ίδιο τρόπο για τους καινοτομικούς διακόπτες στο τιμόνι των Ferrari
Επειδή μάλλον το βρίσκω καταπληκτικό σαν ιδέα Θανάση. Άλλο καινοτομία που έχει οφέλη και άλλο καινοτομία που δημιουργεί προβλήματα.
Ευτυχώς που την έβγαλε η Ferrari και όχι η PSA γιατί τότε θα ήταν μια ιδέα που δημιουργεί απλά προβλήματα. Άλλωστε πολλοί δημοσιογράφοι έχουν γκρινιάξει γι αυτήν την καταπληκτική ιδέα
Δε νομίζω να έδειξα ποτέ εμπάθεια κατά του PSA.
Όσο για τους δημοσιογράφους, ο κλόουν (aka Clarkson) γκρίνιαζε για το ότι η 458 δεν δείχνει ταυτόχρονα ταχύτητα και GPS, πράγμα σαφώς αναληθές! Οπότε μόνο λίγων τα γραφόμενα παίρνω στα σοβαρά.
Peugeot 208