Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγεθος αυτοκινητων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μεγεθος αυτοκινητων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    9
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      after last edited by

      Αποκλειται να ειναι κατι που εχω παρατηρησει μονο εγω

      Ενα polo σημερα, εχει το μεγεθος της 1ης/2ης γενιας του golf
      Ενα μικρομεσαιο εχει το μεγεθος ενος μεσαιου πριν απο 10 χρονια
      Ενα μεσαιο, το μεγεθος λιμουζινας πριν απο 10 χρονια
      Ολα τα μικρα εχουν τετοιο μεγεθος που μπορουν να κουβαλησουν μια οικογενεια με αποσκευες, αρα τι μικρα ειναι?
      Το smart μεγαλωσε, οποτε εχασε ενα μερος της ιδεας του
      Στο iq καλυτερα να μην χαρακτηρισω το μεγεθος του, κοντευει να εχει το ιδιο μηκος με το matiz το οποιο ειναι κανονικα τετραθεσιο και με μικρο χωρο αποσκευων
      Aπο εκει που εβγαιναν mini & 500 τα οποια ηταν σουπερ οικονομικα αυτοκινητα του λαου, εχουν γινει trendy μεσα μετακινησης, και εχω παραδειγμα μια πελατισα μου που αγορασε smart με 18.000€
      Κατα τα αλλα, κοσμος που δεν ξερει καν να οδηγαει και εχει παρει το διπλωμα με πληρωμη, αγοραζει ενα SUV των 6 μετρων, για να μην τον τρακαρουν ''ΟΙ ΑΛΛΟΙ''!
      The others!!!!

      Κατα τα αλλα μας φταινε οι πολεις και η ''πολιτεια'' για την καταντια και την (μη) κινηση στους δρομους

      Δεν κανω καποιο παραπανο σχολιο, δεν θελω να επηρεασω παραπανω, σας αφηνω μονο να σκεφτειτε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        after last edited by

        Αποκλειται να ειναι κατι που εχω παρατηρησει μονο εγω

        Ενα polo σημερα, εχει το μεγεθος της 1ης/2ης γενιας του golf
        Ενα μικρομεσαιο εχει το μεγεθος ενος μεσαιου πριν απο 10 χρονια
        Ενα μεσαιο, το μεγεθος λιμουζινας πριν απο 10 χρονια
        Ολα τα μικρα εχουν τετοιο μεγεθος που μπορουν να κουβαλησουν μια οικογενεια με αποσκευες, αρα τι μικρα ειναι?
        Το smart μεγαλωσε, οποτε εχασε ενα μερος της ιδεας του
        Στο iq καλυτερα να μην χαρακτηρισω το μεγεθος του, κοντευει να εχει το ιδιο μηκος με το matiz το οποιο ειναι κανονικα τετραθεσιο και με μικρο χωρο αποσκευων
        Aπο εκει που εβγαιναν mini & 500 τα οποια ηταν σουπερ οικονομικα αυτοκινητα του λαου, εχουν γινει trendy μεσα μετακινησης, και εχω παραδειγμα μια πελατισα μου που αγορασε smart με 18.000€
        Κατα τα αλλα, κοσμος που δεν ξερει καν να οδηγαει και εχει παρει το διπλωμα με πληρωμη, αγοραζει ενα SUV των 6 μετρων, για να μην τον τρακαρουν ''ΟΙ ΑΛΛΟΙ''!
        The others!!!!

        Κατα τα αλλα μας φταινε οι πολεις και η ''πολιτεια'' για την καταντια και την (μη) κινηση στους δρομους

        Δεν κανω καποιο παραπανο σχολιο, δεν θελω να επηρεασω παραπανω, σας αφηνω μονο να σκεφτειτε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mesastou last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Δεν ξερω για τα δικα σας SUV,το φόρεστερ που εχω εδω και δυο βδομαδες,ΔΕΝ εχει κρατηματα σε στροφιλίκι,και δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ γούστο η χρηση του στην ασφαλτο.
          Ειναι μαλακο,νωθρο και απαίσιο.
          Χτες,πηγαινοντας απο Ασπροβαλτα για Στρατωνι,ειπα να το πιέσω λιγο στο στροφιλίκι.Στην πρωτη στροφη του δρομου,τσίριξε ολη του η ύπαρξη.Απο τις πιτσιλίθρες των προβολέων,μεχρι τα φωτα της πίσω πινακίδας.
          Η απόκριση στο τιμόνι....τραγικη.Τα λαστιχα κοντεψανε να βγαλουν λινα.Οι μαρσπιέδες κοντεψανε να ξυσουν ασφαλτο.
          Μια ΜΠΟΥΧΕΣΑ ειναι στην ασφαλτο το SUV,που σερνει τα παραπανισια του κιλά (κι'ας ζυγιζει το συγκεκριμενο 'μολις' 1360 κιλα) στο οδοστρωμα,απο ακρη σε ακρη.
          Να μην το συγκρινω με το καντετακι μου με την αναρτησαρα του και τα 980 του κιλά.Να το συγκρινω με εκεινο το φουκαριαρικο το TRANSIT του '87 που ειχα για χρονια,το οποίο πατούσε απίστευτα καλύτερα απο το φορεστερ στις στροφες.

          Έχοντας το μοντέλο 2006 που μάλλον γέρνει λίγο λιγότερο θα έλεγα πως καλά τα λές...
          Έχοντας οδηγήσει και RAV θα έλεγα πως μάλλον παρόμοιο είναι και το RAV - ίσως λίγο καλύτερο αφού χαρακτηρίζεται ποιό ασφάλτινο από τους 4Τ.
          Για την απόκριση στο τιμόνι διαφωνώ (στο δικό μου τουλάχιστον). Το βασικό του πρόβλημα για μένα δεν είναι ότι γέρνει όσο ότι υποστρέφει πολύ έντονα (συγκρίνοντας με 106 rallye & xantia). Επίσης πολύ ενοχλητικό πόσο σφυρίζουν/τσίριζουν τα εμπρός λάστιχα... ίσως με άλλα λάστιχα αλλά χλωμό...

          Ίσως αυτόν είναι ο λόγος που ... ξαναπήρα xantia (μόνο οι μοτοσυκλέτες γέρνουν σωστά , τα αυτοκίνητα γέρνουν λάθος, εκτός από μερικά που γέρνουν σχεδόν καθόλου).

          **Ζήτω η απλότητα, η συμμετοχικότητα και αμεσότητα του δίτροχου! **

          ... πάμε τώρα να διαβάσω όλο το νήμα - το συγκεκριμένο το έψαξα επειδή μου το ανέφερε το drdino...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pk33 last edited by

            Σχετικά με τα SUV. Επειδή ήμουν μεταξύ SUV ή πολυμορφικού για να χωρέσω την οικογένεια (3 μωρά), δεν βρήκα ΚΑΝΕΝΑ SUV μέχρι 30.000 ευρώ που να χωράει όσα μπορεί να χωρέσει οποίοδήποτε MPV.

            Κανένα SUV δεν έχει σωστή εκμετάλευση του χώορυ που πιάνει στο δρόμο. Υπάρχει πχ SUV της κατηγορίας που ανέφερα που να χωράει τόσα όσο η SKODA actavia; όχι.

            Ακόμη και το DATSUN quashqai που πουλάει τόσο μα τόσο πολύ, έχει άθλιους χώρους σε σχέση με την μικρότερή του Mercedes Bclass ή το VW touran.
            Εννοείται ότι είναι σκέτη ανοησία να πάρεις SUV δικίνητο, όπως παίρνουν οι περισσότεροι το παραπάνω datsun στα 1.600. Γιατί να το κάνεις αυτό τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο που να είναι ΠΟΛΥ πιο άνετο;

            Τις τελευταίες μέρες είδα κάποιες Χ6. Τανκ από έξω αλλά τι χώρους έχει από μέσα; Μήωπς τελικά έχει χάλια χώρους για το μέγεθός της; Και δηλαδή γιατί να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που το μόνο που κάνει ειναι να σπαταλάει τετραγωνικά μέτρα στο δρόμο, μέταλλο και πλαστικό για να κατασκευαστεί; Μήπως ο ιδιοκτήτης του θα το πάει ποτέ εκτός δρομου; Με τίποτα!!!!!Περισσότερες φορές θα πάω εγώ το grand scenic εκτός δρόμου παρά οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης Mercedes ML και GL ή Porsche Cayenne ή BMW X3/X5.

            Από την άλλη αν δει κανείς την εκμετάλευση χώρων της A class της Mercedes, απορεί γιατί οι υπόλοιποι κατασκευαστές κάνουν τέτοια σπατάλη στα τετραγωνικά του αυτοκινήτου.

            Χαρακτηριστικά παραδείγματα:

            1. Skoda superb: Θα μπορούσε να είναι 20 εκατοστά μικρότερη γιατί έχει ανουσια μεγάλο χώρο για τα γόντατα των πίσω επιβατών
            2. Peugeot 308. Περίπου 10 εκατοστά πάνε χαμένα για την βλακώδη μούρη!!!

            Να μου πείτε τι είναι 10 εκατοστά; Για σκεφτείτε 10-15 εκατοστά μικρότερα όλα τα αυτοκίνητα; στα 30 αυτοκίνητα, μία επιπλέον θέση παρκαρίσματος. Στο 1.000.000 αυτοκίνητα; 22.000 περισσότερες θέσεις παρκαρίσματος!!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Εννοείται ότι είναι σκέτη ανοησία να πάρεις SUV δικίνητο, όπως παίρνουν οι περισσότεροι το παραπάνω datsun στα 1.600. Γιατί να το κάνεις αυτό τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο που να είναι ΠΟΛΥ πιο άνετο;

              Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση τεχνικά ή οικονομικά κριτήρια, και μόνο αυτά. Αν ήταν έτσι δεν θα αγόραζε κανείς κάτι π.χ. ακριβότερο από κάτι άλλο, για το μόνο λόγο ότι κάτι πιο φθηνό θα του προσέφερε τα ίδια λίτρα αποσκευών και την ίδια κατανάλωση.
              Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που μας οδηγούν να κάνουμε μια επιλογή είτε ακριβότερη, είτε πιο διαφορετική από το ρεύμα και τα κλισέ που κυριαρχούν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pittas last edited by

                καλα εχω λυωσει στο γελιο
                Κανενος το μυαλο δεν πηγε στο γεγονος οτι , εκτος απο το μεγεθος των αυτοκινητων, αυξανεται και το μεγεθος των ανθρωπων ?

                Δλδ οτι το γκολφ 1 πχ , ειχε το ρολο να χωρεσει στην εποχη του 4 ατομα συνολικου βαρους 300 κιλων και μεσου ορου υψους 170 , ενω πλεον οι 4 επιβατες του ζυγιζουν κατα μεσο ορο 100 κιλα επανω και ειναι 10 με 15 ποντους πιο ψηλοι ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stanfromgreece last edited by

                  Ο χρήστης pittas έγραψε:
                  καλα εχω λυωσει στο γελιο
                  Κανενος το μυαλο δεν πηγε στο γεγονος οτι , εκτος απο το μεγεθος των αυτοκινητων, αυξανεται και το μεγεθος των ανθρωπων ?

                  Δλδ οτι το γκολφ 1 πχ , ειχε το ρολο να χωρεσει στην εποχη του 4 ατομα συνολικου βαρους 300 κιλων και μεσου ορου υψους 170 , ενω πλεον οι 4 επιβατες του ζυγιζουν κατα μεσο ορο 100 κιλα επανω και ειναι 10 με 15 ποντους πιο ψηλοι ?

                  Σωστόοος... 😉
                  Βρε είδες τί σου κάνουν τα Fast Food ε;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pk33 last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:

                    Εννοείται ότι είναι σκέτη ανοησία να πάρεις SUV δικίνητο, όπως παίρνουν οι περισσότεροι το παραπάνω datsun στα 1.600. Γιατί να το κάνεις αυτό τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο που να είναι ΠΟΛΥ πιο άνετο;

                    Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση τεχνικά ή οικονομικά κριτήρια, και μόνο αυτά. Αν ήταν έτσι δεν θα αγόραζε κανείς κάτι π.χ. ακριβότερο από κάτι άλλο, για το μόνο λόγο ότι κάτι πιο φθηνό θα του προσέφερε τα ίδια λίτρα αποσκευών και την ίδια κατανάλωση.
                    Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που μας οδηγούν να κάνουμε μια επιλογή είτε ακριβότερη, είτε πιο διαφορετική από το ρεύμα και τα κλισέ που κυριαρχούν.

                    Σαφώς και είναι η απληστία των ανθρώπων και όχι η λογική που οδηγεί τις επιλογές μας. Αλλιώς κάποιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων απλά δεν θα υπήρχαν.
                    Είναι παράλογο να πετάς στο δρόμο παραπάνω λεφτά από όσα χρειάζεσαι, γιατί κακά τα ψέματα, με το που πληρώνεις το αυτοκίνητο, έχεις πετάξει στο δρόμο τα λεφτά που πλήρωσες για να το αγοράσεις.
                    Προσωπικά, θεωρώ ότι ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει καλή ενεργητική ασφάλεια, καλή παθητική ασφάλεια, να δίνει πιθανότητες και σε εσένα αλλά και σε αυτόν που θα χτυπήσεις να επιζήσετε, να είναι το κατα δύναμην άνετο. Τώρα αν κάνει και 1000 ευρώ, τόσο το καλύτερο!
                    Το να δανειστείς τρελλά, να βάλεις ένα σωρό μπούρδες πάνω στο αυτοκίνητο, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσεις το εγώ σου, είναι ψυχοπάθεια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mesastou last edited by

                      Τώρα που κατάφερα και διάβασα όλο το ποστ και παρόλο τον πολύ καυστικό λόγο του [Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ άντρες ΔΕΝ τρώνε μέλι...ΜΑΣΑΝΕ ΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ !!!] τολμώ να πω πως στα περισσότερα συμφωνώ με τον Coyot. Ειδικά με το θέμα φορολόγησης με το βάρος. Κάπως παρόμοιος και μάλλον καλύτερος μου φαίνεται ο τρόπος φορολόγησης με τις εκπομπές που είναι άμεσα συνδεόμενες με την κατανάλωση βενζίνης.

                      Ξεχώρισα μερικά σύμφωνα με τα δικά μου γούστα φυσικά και να ένα σύντομο μοντάζ:

                      Ο χρήστης Ονυχας έγραψε:
                      Να σημειώσω ότι παρόλο που θεωρώ μη απαγορεύσιμη τη χρήση των μεγάλων SUV και είμαι εναντίον της δράσης των ακτιβιστών εναντίον τους συμφωνώ με το ότι τα περισσότερα είναι λάθος φτιαγμένα, πουλιούνται σε λάθος ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν με λάθος τρόπο....
                      ... ε,και τί έγινε....το ίδιο συμβαίνει και με τα προφυλαχτικά...

                      Άρα θέλουμε ίσως μεγαλύτερη φορολογία και στο πετρέλαιο θέρμανσης (ώστε λχ να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο αλλαγής στο συγκριτικά καθαρότερο φυσικό αέριο, κίνητρο για καλύτερη θερμομόνωση των σπιτιών κλπ) και με κάποιο τρόπο περιοδικό (ετήσιο ή διετή?) έλεγχο των εγκαταστάσεων καυστήρων, με υποχρεωτική έκδοση κάτι ανάλογου με τη κάρτα καυσαερίων

                      Ακόμη και τα όπλα ή τα ναρκωτικά από μόνα τους είναι άχρηστα, όταν δεν υπάρχουν κάποια αρρωστημένα μυαλά να τα εκμεταλλευτούν όπως νομίζουν.

                      ολοι μιλαμε για τον ογκο....η ελλειψη αυτοκινητιστικης συνειδησης μπορει να φορολογηθει?

                      παντα θα βρεθει καποιος να ακυρωσει τα επιχειρηματα σου (οχι μονο τα δικα σου , ολων) γιατι οπως προειπα ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη και βλεπει τα πραγματα διαφορετικα.

                      Η πρόταση του κογιότ για φορολόγηση των οχημάτων με βάση το βάρος δεν είναι τελείως ουτοπική. Το ιδανικό σύστημα φορολόγησης θα ήταν να πληρώνεις τέλη για το ΙΧ που να βασίζονται σε μία φόρμουλα που θα περιλαμβάνει σαν παράγοντες το βάρος (για την επικινδυνότητα για τους άλλους), την αξία (ως τεκμήριο) και με μικρότερο συντελεστή τις διαστάσεις (για την στάθμευση) και εάν δεν ήταν πρωί ίσως σκεφτόμουνα και τίποτα άλλο

                      Θα μπορούσα να συνεχίσω κι' άλλο, αλλά μου τέλειωσε το μελάνι (δηλ., για να πω την αλήθεια, φωνάζει η κυρά για να πάω για μάσα κι άμα αργήσω χάθηκα...μην κοιτάτε που στο φόρουμ το παίζω άντρακλας...ένας μαλθακός οδηγός SUV είμαι...

                      και αυτά με τα οποία διαφωνώ:

                      Τι να την κάνω την 325 (ένα άνοστο σεντάν) όταν μπορώ να διαλέξω από την ίδια βιτρίνα μια Χ3 2.5 ακόμα και 2.0.
                      Προτιμώ μια Χ3 2.0 πλούσια εξοπλισμένη παρά μιά 335i.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mesastou last edited by

                        α! θέλω να σχολιάσω και κάτι πάνω στο παρακάτω με το οποίο συμφωνώ σε πολύ μεγάλο ποσοστό:>Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        Νομίζω ότι είναι 2 οι λόγοι.

                        • να μην χάσουμε το πελάτη που πάντα θα θέλει λίγο παραπάνω χώρους αλλά δεν θέλει να ξεφύγει οικονομικά ή σε μέγεθος και να πάει στην επόμενη κατηγορία. Έτσι του δίνουμε το νέο μοντέλο ίδιο με το δικό του αλλά λίγο μεγαλύτερο, ικανοποιείται και δεν ψάχνει σε άλλη μάρκα.
                        • λόγω αεροδυναμικής (ξαπλωμένα παρμπρίζ), παθητικής ασφάλειας (χαμένοι πόντοι για απορρόφηση, αερόσακοι, πάχυνση κολονών), ανέσεων (ηχομόνωση κλπ) οι εσωτερικοί χώροι για αυτοκίνητα ίδιων εξωτερικών διαστάσεων όλο και μειώνονται οπότε αναγκαστικά αυξάνονται οι εξωτερικές ώστε να μην χειροτερέψουν οι εσωτερικές...

                        Όπως ήδη ειπώθηκε αρκεί μια απλή βλακεία ενός μόνο αυτοκινήτου (πχ ακουμπάω για λίγο στη λεωφορειολωρίδα ή μισός πάνω στο πεζοδρόμιο) για να καταστρέψει τελείως τη ροή σε έναν δρόμο ακόμα και 3 λωρίδων. Εκτός αυτού όμως αναγκαστικά όσο τα πράματα χειροτερεύουν κάνουμε συμβιβασμούς. Να πάω με το αυτοκίνητο ή να πάρω ταξί ή τα ΜΜΜ. Ας πάρω το αυτοκίνητο, με το παρκάρισμα κάνω την ίδια ώρα αλλά γλυτώνω το περπάτημα, το στρίμωγμα, τη βρώμα και μπορεί να μου κοστίζει παραπάνω αλλά είμαι και κύριος και πάνω από όλα ανεξάρτητος....
                        Fast forward μερικά χρόνια μπροστά το ίδιο δίλημμα αλλά ο συμβιβασμός άλλαξε. Με το αυτοκίνητο κάνω ακόμα πιο πολύ ώρα, βλαστημάω για να παρκάρω ή μου κοστίζει η πανάκριβη βενζίνη και το πανάκριβο πάρκινγκ... ας πάω με τα ΜΜΜ και πιο φτηνά και πιο γρήγορα και φυσική άσκηση, και γνωρίζω και κόσμο και γελάω και πάνω από όλα ανεξάρτητος αφού δεν εξαρτιέμαι από κάθε γελοίο παρκαδόρο...
                        Εγώ εδώ και χρόνια για συγκεκριμένα μέρη πλέον αποφεύγω το αυτοκίνητο, με το τρόλλευ θα φτάσω γρηγορότερα, οικονομικότερα και χαλαρότερα. Και με τον ελληνικό καιρό μπορώ να περπατήσω και 500 μέτρα αν χρειαστεί, άλλωστε δεν θα έβρισκα και θέση πιο κοντά!
                        Στην Ελλάδα της ελεύθερης σκέψης και της αναρχίας δυστυχώς πρέπει να φτάσουμε στο αμήν για να κάνουμε το σωστό συμβιβασμό (έστω και για λάθος λόγους). Στις άλλες χώρες τον έχουν κάνει αναγκαστικά εδώ και καιρό γιατί: να παρκάρω τζάμπα σε καμιά γωνία δεν παίζει και το πάρκινγκ είναι ακριβό για να το κάνω κάθε μέρα και έτσι κι αλλιώς το ακούμπισμα (να πάρω κάτι, μια στιγμή κλπ) δεν παίζει αφού σε γράφουν αμέσως, οπότε προσαρμόζεσαι... Αν απλά λοιπόν ισχύσουν οι νόμοι και κάθε μέρα έτρωγαν κλήση οι παράνομα παρκαρισμένοι σε ένα μήνα ένα τεράστιο ποσοστό θα άφηναν τα αυτοκίνητα σπίτι τους. Η μηνιαία κάρτα για λεωφορεία-τρόλλευ-ηλεκτρικό κάνει μόνο 15 ευρώ!!! (35 με μετρό νομίζω). Δεν χρειάζεται να σε αναγκάσουν όπως στην Ιαπωνία να έχεις γκαράζ αν έχεις αυτοκίνητο πάνω από 3 και κάτι, αρκεί να σε γράφουν όποτε παρκάρεις παράνομα και τότε αναγκαστικά θα λιγοστέψεις τα 2+ αυτοκίνητα που έχεις για να πηγαίνει το κάθε μέλος της οικογένειας μόνο του όπου θέλει....

                        Η παρατήρηση μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι διαφωνώ με το να γίνει δύσκολη η ζωή εκείνου που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Θεωρώ ποιο σωστό να βελτιωθούν τα ΜΜΜ ώστε σιγά σιγά ο αυτοκινητιστής (περιλαμβάνω εδώ και τους δικυκλιστές) να το προτιμάει όλο και περισσότερο.

                        α! και εφαρμογή του Νόμου, αν δεν τον εφαρμόζουμε να τον τροποποιήσουμε ώστε να μην γελοιοποιούμαστε όλοι (αστυνομικοί που ως άνθρωποι δεν εφαρμόζουν πλήρως, όσοι βάζουν τα όρια ταχύτητας κλπ νομοθέτες και παρανομούντες)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr