-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
.Το καλοκαιρι για την παραλια κ αν.
το καλοκαίρι στην παραλία μπορείς να χαζεύεις η ακόμα καλύτερα να θωπεύεις κανένα κωλομερίδιων που είναι και τσάμπα...
Παραδεισος ειναι διαβασμα μεχρι να πεσει λιιιιγο ο ηλιος (τι να πεσει δηλαδη στις 3μμ) και να καλοκατεβει ο καφες και μετα ρακετες μεχρι να σταξεις .Οι γκομενες δε θα πανε πουθενα
-
Λαμβανοντας αφορμη απο το θεμα αυτο viewtopic.php?f=5&p=2788740#p2788740 , θα ηθελα να μοιραστω καποια πραγματα. Ως λατρης του αυτοκινητου, διαβαζα κατα καιρους διαφορα περιοδικα. Το 2006 ομως επεσε το ματι μου στο τοτε Top Gear. Μου αρεσε παρα πολυ ο τροπος γραφης, οι δοκιμες, το κεφαλαιο 'το μεγαλο συγκριτικο' κλπ. Πρακτικα καθε μηνα μεχρι το Γεναρη του 11 που σταματησε, πηγαινα και το αγορασα. Οστωσο απο το 10 αρχισε η παρακμη. Αρχισαν να προωθουν το Gruppo Fiat (παρουσιαση του Bravo βγαζοντας απο το συρταρι τη δοκιμη και τις φωτο του τεστ που ειχαν κανει 3 χρονια πριν... Παρουσιαση της Lancia Delta, σα να διαβαζα το δελτιο τυπου της εταιριας κλπ.) Συνεχιζα ομως να το αγοραζω γιατι κατα τα αλλα καποια σημεια του περιοδικου εμειναν ενδιαφεροντα. 4 μηνες πριν κλεισει η τιμη επεσε απο τα 5, στα 3,5 €. Ηταν μια κινηση που επρεπε να ειχε γινει εδω και καιρο, αλλα καλλιο αργα παρα ποτε. Δεν αντεξε ομως. Ομολογω οτι μερικες φορες, μου λειπει. Καποια στιγμη τον Ιουλιο του 09 αγορασα το Drive γιατι 1) ειχε συγκριτικο του Fiesta 1,6 Sport με την 120αρα Mito και 2) ειχε μια φοβερη ηλιοπροστασια!! Διαβαζοντας μου αρεσε ο τροπος γραφης και οι λεπτομεριες των τεστ. Δεν σας κρυβω οτι σημερα που πηγα να ξεφυλλισω το Autobild (θα αναφερθω σ'αυτο, παρακατω) μπηκα στον πειρασμο να το αγορασω, αλλα οταν εισαι φοιτητης μονος σε πολη, τα χρηματα αποκτουν αλλη αξια!! Μπραβο τους ομως που ανεβαζουν βιντεακια στο Youtube. Νομιζω οτι χρειαζοταν κατι τετοιο!!
Παραλληλα με το Top Gear αγοραζα για μια περιοδο και το Autobild. Γνωριζοντας το φιλογερμανισμο του περιοδικου, φροντιζα να αγνοω τετοιου ειδους αρθρα. Καπου ομως στο 2010 το σταματησα να το αγοραζω συστηματικα γιατι, αρχισα να κανω περιορισμο εξοδων... Μια στο τοσο, πηγαινα και αγοραζα κανα τευχος. Οι δοκιμες επι Ελληνικου εδαφους μου αρεσαν, οπως και καποια ενδιαφεροντα αρθρα στις τελευταιες σελιδες. Την Κυριακη αγορασα το τευχος γιατι ειχε ενα συγκριτικο για τις τελευταιες τεχνολογιες στα φωτα. Εξαιρετικα ενδιαφερον. Οσπου σημερα πηγα στο κεντρο τυπου και διαπιστωσα οτι δεν ηταν εκει το καινουργιο τευχος για να το επεξεργαστω. Το βραδυ μπηκα στο site και διαπιστωσα οτι δεν ειχε ανανεωθει... Οποτε παει κι αυτο...
Αυτα ηθελα να γραψω. Περισσοτερα το πρωι γιατι τωρα ειμαι σε safe mode. -
Ποια περιοδικά πλέον έχουν ελληνικά κείμενα και δοκιμές επί ελληνικού εδάφους και δεν είναι μεταφορά δελτίων τύπου ή εταιρικών φυλλαδίων ή μεταφράσεις απο τα 'αδερφά' ξενόγλωσσα?!
Πριν καναδυο χρόνια με θύμωνε που πχ το Tiguan ακόμα και σε συγκριτικά με το C4 Picasso και την 159 θα το έβγαζαν νικητή! Πολύ περισσότερο όμως με ενοχλεί που ακόμα και ένα συγκριτικό Micra, Yaris, 207 και Clio με γερμανικές πινακίδες είναι απλώς μετάφραση του ξενόγλωσσου κειμένου.
Εφαγαν ακυρο απο μένα εδώ και πολύ καιρό ... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
...........Παραλληλα με το Top Gear αγοραζα για μια περιοδο και το Autobild. Γνωριζοντας το φιλογερμανισμο του περιοδικου, φροντιζα να αγνοω τετοιου ειδους αρθρα. Καπου ομως στο 2010 το σταματησα να το αγοραζω συστηματικα γιατι, αρχισα να κανω περιορισμο εξοδων... Μια στο τοσο, πηγαινα και αγοραζα κανα τευχος. Οι δοκιμες επι Ελληνικου εδαφους μου αρεσαν, οπως και καποια ενδιαφεροντα αρθρα στις τελευταιες σελιδες. Την Κυριακη αγορασα το τευχος γιατι ειχε ενα συγκριτικο για τις τελευταιες τεχνολογιες στα φωτα. Εξαιρετικα ενδιαφερον. Οσπου σημερα πηγα στο κεντρο τυπου και διαπιστωσα οτι δεν ηταν εκει το καινουργιο τευχος για να το επεξεργαστω. Το βραδυ μπηκα στο site και διαπιστωσα οτι δεν ειχε ανανεωθει... Οποτε παει κι αυτο...
Αυτα ηθελα να γραψω. Περισσοτερα το πρωι γιατι τωρα ειμαι σε safe mode.Ε ναι μαζί με τους 4Τ πάει και αυτό, οπότε αν και όταν ξαναβγούν οι 4Τ θα βγεί και νέο Autobild.
Περί φιλογερμανισμού τώρα, έχω διαβάσει σχεδόν όλα του τα τεύχη και έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: τα μεταφρασμένα από το Γερμανικό άρθρα είναι Γερμανόφιλα μέχρι αηδίας, τα Ελληνικά όμως άρθρα, τα οποία δυστυχώς είναι μειονότητα, τα βρίσκω μια χαρά αντικειμενικά, επίσης σε αυτό το περιοδικό βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Αγοράζω σταθερά 4Τ και έχω διαπιστώσει ότι όσο και να έχει πέσει το επίπεδο τους, έχουν και πάλι αυτό το κάτι επιπλέον σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους που διαβάζω κατά καιρούς.
Έπαιρνα το Top Gear, αλλά τον τελευταίο χρόνο πριν κλείσει είχε γίνει άθλιο οπότε σταμάτησα να πετάω 5 ευρω.
Από το 2004 μέχρι πριν μερικά χρόνια διάβαζα Car and Driver, και αυτό όμως χάλασε πολύ (περισσότερο lifestyle θα το έλεγα παρά περιοδικό αυτοκινήτου), όταν έγινε αλλαγή διεύθυνσης (το ανέλαβε κάποιος που μετά από σχεδόν 2; χρόνια τον έδιωξαν και τώρα αρθρογραφεί σχετικά με τους αγώνες στο site του Drive) και κατέληξε ένθετο εφημερίδας.
Τώρα τελευταία το έχω ρίξει στο Drive, το οποίο βρίσκω εξαιρετικό. -
Μονο το Drive αξιζει τωρα πια που σταματησαν οι Τροχοι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μονο το Drive αξιζει τωρα πια που σταματησαν οι Τροχοι.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Μονοπώλιο πλέον
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μονο το Drive αξιζει τωρα πια που σταματησαν οι Τροχοι.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Και πρίν πάλι το Drive άξιζε....
Τελευταία φορά που πήρα 4Τ ήταν πέρσυ τον Μάρτη που ήμουν φαντάρος και βαριόμουν και έκλαιγα τα λεφτά μου -
Οποιαδήποτε αγορά περιοδικού (ιδίως εβδομαδιαίου κατά καιρούς) έχει την μόνιμη θέση του στην τουαλέτα δίπλα στον νεροχύτη και απέναντι από την λεκάνη.
Στην βιβλιοθήκη μόνο -τιμής ένεκεν- κάποια τεύχη 4 Τροχών.Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Και το Car...δύο χρόνια πρίν και πίσω ήταν αρχηγός!! Μέχρι που πέθανε το παληκάρι ο φωτοτσιφάς...
-
Τελη του 1989 (6η δημοτικου), ξεκινα το ταξιδι στον κοσμο του αυτοκινητου...Παραδοξως, οχι με τους 4τροχους, αλλα με το Car&Driver, το οποιο μεχρι το 1994 ηταν αξιολογοτατο. Δεν εχω ξεχασει τις αφισες στο κεντρο του περιοδικου με τα supercar της εποχης (959, F40, Diablo) αλλα και τις περιγραφες των σεζον F1 και motoGP στο ιδιο στυλ και φυσικα την κεντρικη φωτο με την κοκκινη 964 4 που εβαλε στην καρδια μου την 911. Παραλληλα διαβαζω auto motor sport (αχ αυτες οι φωτο με την 993 turbo με τον μπροστινο τροχο στον αερα, την turbo S του Lauda και την μπλε 964 RS), το οποιο επισης μεχρι το '97 παλευοταν. Γενικα τα περιοδικα τοτε ηταν απειρως λεπτομερεστερα και σε τεστ αλλα και στους αγωνες, ελλειψει διαδικτυου. Το Μαρτη του '98 'επιστρεφω' στους 4τροχους, στους οποιους μενω πιστος εως τωρα. Το μονο περιοδικο που κρατησε επιπεδο στην (γενικη) καμψη, εεεε χμ...αλλαγη του κλαδου. Αν και δεν ειμαι του στυλ της βελτιωσης, δε μπορω να παραγνωρισω την σαφη ανωτεροτητα του power techniques σε αυτο τον τομεα και την αποτυχια των 4τ με το ενθετο blowout, γιατι κακα τα ψεμματα, 'εκαστος στο ειδος του'. Θυμαμαι επισης το autorally, το μονο καθαρα racing περιοδικο αλλα δεν περπατησε αναμενομενα δυστυχως...
Λεγεται οτι το διαδικτυο ειναι το μελλον και το χαρτι πεθαινει. Παραβλεπεται βεβαια η...'ιεροτελεστια' του πραγματος, που δεν ειναι το διαβασμα στη χεστρα, αλλα το υπογειο ή το γκαραζ που θα τα εχεις ταξινομημενα και θα απομονωνεσαι απο γυναικα, παιδια, δανεια και χαρατσια για αυτα τα λιγα λεπτα που χρειαζεσαι για να φορτισεις μπαταριες για τη ζωη που δυσκολευει διαρκως. Δεν πεθαινει λοιπον το χαρτι, αρκει να εχει κατι να δωσει και αυτο το κατι ειναι το παθος στο κειμενο και στη φωτογραφια. Και αν τελικα πρεπει να μεινει ενα στο χαρτι αυτο ειναι οι 4 τροχοι! Ειναι οι μονοι που το αξιζουν στο συνολο τους γιατι...τι να την κανω την F12 Berlinetta, οταν μερικες σελιδες πιο κατω διαβαζω...2σελιδο για αγωνες με 4χρονα kart ενος club αυτοκινητου (θα μας κρεμασουν τα βυζα να βαλουμε ενα ελληνικο αγωνα σε αντιστοιχη εκταση και το λεω γενικα) ή βλεπω ΙΧ με οδηγους που δεν εχουν ονομα, αλλα ιντερνετικο nickname απο τον 'αναγκαστικο διαδοχο'(drive). Ας ελπισουμε στην...ανασταση των 4Τ. Με ή χωρις ΚΚ, οι ιδεες δεν πεθαινουν, η 'φουρνια' του πυρηνα των αναγνωστων ειναι εδω και δεν την εκφραζει σε τοσο μεγαλο σημειο κανενα απο τα αλλα εντυπα αυτη τη στιγμη. Ακομα και σε παρακμη (για τους φανατικους) και με ενα φορουμ που πολλες φορες ειναι αδικαιολογητα χαλαρο σε θεματα moderation, το στυλ '4 τροχοι' ειναι εδω και ο στοχος πρεπει να ειναι η συνεχιση του, γιατι ειναι το benchmark που λεν κι στου χουριο μ'. Αυτο θα ειναι το κερδος και εκει θα αποδειχθει η επιτυχια του εγχειρηματος '4 τροχοι', οχι απλα ενος εντυπου, ασχετως με τις διαφωνιες που μπορει να εχει κανεις με τις αντιληψεις του εκδοτη του. Και ο Σφακιανακης ειναι, δε σημαινει ομως οτι δεν ειναι ο καλυτερος ελληνας τραγουδιστης με διαφορα...
ΥΓ: Το internet ηταν, ειναι και θα μεινει α-ψ-υ-χ-ο. Και το λεω γιατι εζησα κατι σημαντικο οδηγικα: Το TFRC. Δεν εχει μεινει κατι απο ολα αυτα, που ηταν στο PC...Οταν (σκατο)γερασω ομως, θα δειχνω στα εγγονια μου εικονες απο αγωνες στα περιοδικα, αρθρα και σελιδες αποτελεσματων, ασχετως αν δεν ειμαι τοσο μεγαλος οδηγος (ακομη ελπιζω) ωστε να υπαρχει και το δικο μου ονομα μεσα και θα τους λεω 'αυτα εζησα'. Θα υπαρχει το χαρτι, το ν-τ-ο-κ-ο-υ-μ-ε-ν-τ-ο. 'Scripta manent, Πληκτρα δεν manent', πως να το κανουμε. Οσο 'οι 50 αποχρωσεις του γκρι' συζητιουνται περισσοτερο απο μια high definition τσοντα και η 'εστια' πωλειται στα περιπτερα , το χαρτι 'θα μεινει'...
-
Ε όχι ρε φίλος. Ας έχει και τα καρτάκια και ας μας λέει ο Μιχαλιός για την F12!!! Σπάνια διαβάζουμε εξάλλου για ένα τέρας 740 ίππων...
-
Όσοι απολαμβάνατε Top Gear και πέρα από τον Γ. Πολίτη, θεωρούσατε τον Γιάννη Κωνσταντόπουλο ως πολύ καλή πένα, μπορείτε να τον διαβάζετε εδώ. Μαζί με μερικούς ακόμα αξιόλογους (π.χ. Βασίλη Κουρουπάκη).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε όχι ρε φίλος. Ας έχει και τα καρτάκια και ας μας λέει ο Μιχαλιός για την F12!!! Σπάνια διαβάζουμε εξάλλου για ένα τέρας 740 ίππων...Δεν καταλαβες. Και εγω χαρηκα για την F12 και μαλιστα για το γεγονος οτι δοκιμαστηκε απο Ελληνες και δεν ηταν μεταφραση. Γι'αυτο εξαλλου πηρα το περιοδικο, αλλιως θα επαιρνα την 'αγορα αυτοκινητου' . Απο εκει και μετα, δικαιολογησε την κριτικη μου γιατι αν εχεις την ανεση να αμολας 6 σελιδες για trackdays/clubs (με τα οποια δεν εχω τιποτα γιατι η club αυτοκινητου φαση μονοπωλησε τα 20-27 μου), ε βαλε και ενα #%$%$#^ 2σελιδο και για τους ελληνικους αγωνες (θα μου πεις δεν εχουν ξεκινησει ακομα λογω των διοικητικων θεματων). Τελος παντων, υπαρχει ακομα ενα ποσοστο ανθρωπων που θα ηθελε να 'διαβαζει αναποδα' τα περιοδικα. Μετα την καταργηση των 4Τ που και αυτοι ειχαν κοψει αρκετα το κομματι των αγωνων, δεν υπαρχει κατι για εμας. Θυμησου ολη την πορεια των 4Τ σε δοκιμες διεθνων και εγχωριων αγωνιστικων. Ειδικα απο το '98 εως το '04 πρεπει να δοκιμασαν ο,τι κινειται, ειδικα σε επιπεδο rally cars.
ΥΓ: Κατα τα αλλα το drive αν φτιαξει στηλη με νεα μοντελα στην αρχη και τους πινακες στο τελος πιο λεπτομερεις, ΟΚ. Αλλα το θεμα μας ειναι οι 4Τ, στη σελιδα τους γραφουμε και αυτους θελουμε να βλεπουμε στο περιπτερο. Δυστυχως ομως, μας κοβω να μοιρολογουμε σαν ΑΕΚτζηδες...
-
Και εγώ θα ήθελα περισσότερες σελίδες του ειδικού τύπου, αφιερωμένες στους Ελληνικούς αγώνες
Όσο για τα καρτ, εκδηλώσεις αυτοκινητιστικών club κλπ, τα προτιμώ απ' τον Αντίλογο των 4Τ. Σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου θέλω να διαβάζω θέματα για την αυτοκίνηση, όχι πολιτικές ειδήσεις και απόψεις.
-
Τυχαία έπεσε στα χέρια μου ένα ελληνικό EVO, τεύχος 01/2011. Διάβασα μια δοκιμή και έπεσα από τα σύννεφα. Είχα διαπιστώσει και παλιότερα ότι το ελληνικό EVO τα έβγαζε όλα καλά και δε στενοχωρούσε κανέναν, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Το συγκεκριμένο άρθρο πλησιάζει το εμετικό. Διαβάστε:
Πάντοτε στο EVO μάς αρέσει να δοκιμάζουμε τα αυτοκίνητα σε στριφτερές διαδρομές. Το ......, παρά το γεγονός πως δεν είναι σχεδιασμένο έχοντας ως προτεραιότητα αυτόν τον τομέα, μας εντυπωσίασε. Το πιέζεις κι εκείνο ανταποκρίνεται. Το μοτέρ στροφάρει και το ............ επιταχύνει δυναμικά. Νιώθεις το τιμόνι στα χέρια σου ζωντανό, όπως και το αμάξωμα το οποίο, μπορεί να λικνίζεται ελαφρά, δε χάνει όμως την πορεία του, κάτι σαν την 911! Η αλλαγή κατεύθυνσης είναι άμεση, ενώ το ESP, που δεν απενεργοποιείται, παρεμβαίνει άκρως διακριτικά κόβοντας πρώτα τη δύναμη του κινητήρα. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές σε καθυστερεί, αλλά πρέπει να σεβαστούμε το γεγονός πως το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε σπεσιαλίστες της πίσω κίνησης. Υπό αυτό το πρίσμα, κάνει τέλεια τη δουλειά του. Αν συνεχίσεις να πιέζεις στις στροφές, η μόνη αντίδραση που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι η υποστροφή, που ελέγχεται εύκολα. Κάπου εκεί, κοντά στο όριο, το παιχνίδι των αισθήσεων διογκώνεται, με το .... να επιτίθεται στα αισθητήριά σου προκαλώντας ένα ακόρεστο αίσθημα.
Ποιο είναι αυτό το αυτοκίνητο που προκαλεί ακόρεστο αίσθημα στον Δ. Χατζητόλιο (αρχισυντάκτη του περιοδικού, που -όλως τυχαίως- έγραφε όλες τις καλές δοκιμές)? Με το ζωντανό τιμόνι; Που το πιέζεις κι ανταποκρίνεται; Με το τέλειο ESP; Με, με, με; Το Smart Fortwo.
Με το διαφορά το χειρότερο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.
-
απίστευτο
-
Oλο αυτο για ενα...smart;
'Το αυτοκινητο αυτο δεν απευθυνεται σε σπεσιαλιστες της πισω κινησης'.
Παντως δεν εχει αδικο ο ανθρωπος, απλα ενα ορθογραφικο λαθακι εκανε. Σε σπεσιαλιστριες της πισω κινησης εννοουσε...Μετα μας φταινε οι Απεργηδες και τα VAGελακια...
Παντως, τα χρονια της αποσυρσης οπου το τεστ μικρομεσαιων 1400αριων ισοδυναμουσε με 'fight club' ξαναρχονται με φορα μου φαινεται, απλα τωρα θα εχουν και λιγο 'μαυριλα' στην εξατμιση (diesel power)
E ρε γλεντια...
-
εγώ από σήμερα θα ξεκινήσω να διαβάζω το drive αφού δεν υπάρχουν πλέον οι 4τ...
αυτό βγαίνει αρχές κάθε μήνα όπως οι 4τ ή στα μέσα-τέλη του προηγούμενου; -
Κάθε 15 βγαίνει συνήθως με απόκλιση 2-3 μέρες το πολύ
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τυχαία έπεσε στα χέρια μου ένα ελληνικό EVO, τεύχος 01/2011. Διάβασα μια δοκιμή και έπεσα από τα σύννεφα. Είχα διαπιστώσει και παλιότερα ότι το ελληνικό EVO τα έβγαζε όλα καλά και δε στενοχωρούσε κανέναν, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Το συγκεκριμένο άρθρο πλησιάζει το εμετικό. Διαβάστε:Πάντοτε στο EVO μάς αρέσει να δοκιμάζουμε τα αυτοκίνητα σε στριφτερές διαδρομές. Το ......, παρά το γεγονός πως δεν είναι σχεδιασμένο έχοντας ως προτεραιότητα αυτόν τον τομέα, μας εντυπωσίασε. Το πιέζεις κι εκείνο ανταποκρίνεται. Το μοτέρ στροφάρει και το ............ επιταχύνει δυναμικά. Νιώθεις το τιμόνι στα χέρια σου ζωντανό, όπως και το αμάξωμα το οποίο, μπορεί να λικνίζεται ελαφρά, δε χάνει όμως την πορεία του, κάτι σαν την 911! Η αλλαγή κατεύθυνσης είναι άμεση, ενώ το ESP, που δεν απενεργοποιείται, παρεμβαίνει άκρως διακριτικά κόβοντας πρώτα τη δύναμη του κινητήρα. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές σε καθυστερεί, αλλά πρέπει να σεβαστούμε το γεγονός πως το αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε σπεσιαλίστες της πίσω κίνησης. Υπό αυτό το πρίσμα, κάνει τέλεια τη δουλειά του. Αν συνεχίσεις να πιέζεις στις στροφές, η μόνη αντίδραση που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι η υποστροφή, που ελέγχεται εύκολα. Κάπου εκεί, κοντά στο όριο, το παιχνίδι των αισθήσεων διογκώνεται, με το .... να επιτίθεται στα αισθητήριά σου προκαλώντας ένα ακόρεστο αίσθημα.
Ποιο είναι αυτό το αυτοκίνητο που προκαλεί ακόρεστο αίσθημα στον Δ. Χατζητόλιο (αρχισυντάκτη του περιοδικού, που -όλως τυχαίως- έγραφε όλες τις καλές δοκιμές)? Με το ζωντανό τιμόνι; Που το πιέζεις κι ανταποκρίνεται; Με το τέλειο ESP; Με, με, με; Το Smart Fortwo.
Με το διαφορά το χειρότερο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.
Μεγαλο τρολλ ο Χατζιαβατης...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Περιοδικά Αυτοκινήτου