-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δηλαδή πάμε για καινούργιο PC
Έλεγα να το γλιτώσω με μία απλή αναβάθμιση .Aν ειναι να κανεις αναβαθμιση μονο για ενα παιχνιδι,ποσο μαλλον την F1 της Codemasters τοτε μην το κανεις καθολου,αν θες γενικα ενα ποιο δυνατο μηχανημα για παιχνιδια τοτε μπορεις και με 600€.
Από τιμονιέρες κοιτάω σε κάτι πιο οικονομικό . π.χ.
http://www.skroutz.gr/s/39837/Logitech-Driving-Force-EX-PS2-PS3.html 68 euro -->Δεν εχει αναδραση οποτε δεν υπαρχει λογος να την κοιτας.
http://www.skroutz.gr/s/47874/Thrustmaster-RGT-Force-Feedback-Pro-Clutch-Edition-PC.html 90-100 euro -->Θα σου μεινει στο χερι μιας και δεν εχει καλη κατασκευη.
http://www.skroutz.gr/s/82095/Thrustmaster-Ferrari-F430-Force-Feedback.html η πιο ακριβή στα 120 euro -->Με λιγα παραπανω παιρνεις την DFGT της Logitech η οποια ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη σε αυτα τα λεφτα.
http://www.playnaut.com/el/accessory/2219/4-1-vibration-wheel-pc στα 80 με την πεταλιέρα ή την Saiek R660.-->Δεν την ξερω αλλα μου φαινεται πολυ ψευτικη,ασε που και αυτη δεν εχει αναδραση
Έχει κανείς κάποια από αυτές να μου πει εμπειρίες ?
-
ευχαριστώ !!!
Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα αλλά καλύτερα απο το να πετάξω λεφτά ,
Θα κατεβάσω κάποιο 'demo ' να δώ τι παίζει πριν επιλέξω να κάνω κάτι .
Αν κολλάει θα το παρατήσω ως ιδέα -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Βασίλη, τα μονοθέσια έχουν διαφορά δυναμικότητας ή είναι όλα ίδια απλά με διαφορετική εμφάνιση; Για διαφορετική χροιά κινητήρα αναλόγως του κατασκευαστή φυσικά δεν ρωτώ καν. Παραείμαι απαιτητικός μου φαίνεται.
Λοιπόν, έκανα αυτές τις δοκιμές που έλεγα. Από άποψη δυναμικότητας ναι υπάρχουν διαφορές αλλά όχι τόσο μεταξύ των τριών πρώτων ομάδων. Στο Nurb πχ έκανα 1:28.009 με τη Ferrari και 1:28.037 με τη Red Bull. Της δεύτερης όμως ίσως μπορεί να πέσει 1-2 δέκατα. Με τη Renault έκανα 1:29.1 και ίσως και αυτό να μπορεί να πέσει το πάρα πολύ άλλο μισό δευτερόλεπτο (πάντα με δική μου οδήγηση, έτσι). Η Lotus ήταν περίπου 4.5 δευτ. αργότερη. Πάντως οδηγικά οι διαφορές είναι προφανείς. Ferrari και Red Bull είναι πιο ευκολοδήγητες από Renault και ειδικά Lotus.
Οι κινητήρες όχι, δεν έχουν διαφορετικό ήχο. Το off-throttle θα ήταν ωραία ν' ακουγόταν αλλά ίσως να ήταν δύσκολο αυτό.
Λογικά οι πρώτες ομάδες θα είναι στα ίδια, κερδίζοντας κάπου και χάνοντας κάπου αλλού (π.χ. φαντάζομαι ότι οι RB θα πετάνε στις γρήγορες καμπές, ενώ οι Ferrari θα έχουν παραδοσιακά πολύ υψηλή τελική). Όσο πιο πίσω πας στο grid, πέφτεις σε απόδοση παντού. Ωραία ως εδώ. Thanks Billy.
-
Τίποτα man
-
ποσο εχει κατεβει αραγε η g27?(γιατι η g25 δεν βλεπω να υπαρχει στο ελλαντα πια)
-
http://www.skroutz.gr/s/95661/Logitech- ... Wheel.html
-
α καλα..
-
1.35.262 στην ινδια!
(χαλια πιστα με βροχη και επιασια 4.9g!) -
Δοκίμασέ τη στεγνή. Εμένα μου άρεσε ρε συ! Νομίζω έκανα 28.κάτι αλλά δεν θυμάμαι στα σίγουρα.
-
Εγω το εχω και δεν το εχω εγκαταστησει ακομα... Αργκ.
Με τι βοηθειες παιζετε;
Στο περσινο θυμαμαι σχετικα ευκολα οδηγουσες με ολα off (τουλαχιστον εγω ετσι οδηγουσα) -
Όλα off με τιμόνι εγώ. Έχω ακούσει ότι χωρίς τιμόνι, τουλάχιστον το TC είναι απαραίτητο.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Όλα off με τιμόνι εγώ. Έχω ακούσει ότι χωρίς τιμόνι, τουλάχιστον το TC είναι απαραίτητο.Ακριβως..Λιγο το δοκιμασα χωρις και η σβουρα ηρθε..Αφου το κουμπι απο το παντ ειναι σαν διακοπτης..
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Δοκίμασέ τη στεγνή. Εμένα μου άρεσε ρε συ! Νομίζω έκανα 28.κάτι αλλά δεν θυμάμαι στα σίγουρα.ωραιο ειναι το σημειο μετα απο την τυφλη φουρκετα βεβαια απορω πως τους ηρθαν να κανουν οσα μονοθεσια εχουν προβλημα ghost
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Όλα off με τιμόνι εγώ. Έχω ακούσει ότι χωρίς τιμόνι, τουλάχιστον το TC είναι απαραίτητο.
Ακριβως..Λιγο το δοκιμασα χωρις και η σβουρα ηρθε..Αφου το κουμπι απο το παντ ειναι σαν διακοπτης..
μια χαρα ειναι χωρις tc απλα θελει προοδευτικοτητα στο γκαζι
(το κακο ειναι οτι κραταει καλυτερα στην βροχη παρα στο στεγνο! ) -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Όλα off με τιμόνι εγώ. Έχω ακούσει ότι χωρίς τιμόνι, τουλάχιστον το TC είναι απαραίτητο.Ωραια.
Επειδη εχω θεμα με τα paddles μου ομως, το auto gearbox λειτουργει καλα; Το εχετε δοκιμασει;
Ρωταω γιατι δεν πατιουνται καποιες φορες τα paddles μου ή οταν πατιουνται καποιες φορες κανουν multiple gear changes.
Στο rfactor ειχε επιλογη (οχι μεσω του παιχνιδιου αλλα στα αρχειακια) βεβαια για να μην αφηνει 2πλες ή πολλαπλες αλλαγες σε λιγοτερο απο συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα, αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι τετοιο στο φ1... -
Α ρε αθάνατη Logitech Wingman Formula Force GP. Την έχω απ' το 01-02 (80€ τοτε) και έχει παίξει τα πάντα με πιο πρόσφατο το Dirt 3 !!! Αυτό είναι απόσβεση χρημάτων
-
Η δικια μου ειχε αγοραστει με δραχμες!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Όλα off με τιμόνι εγώ. Έχω ακούσει ότι χωρίς τιμόνι, τουλάχιστον το TC είναι απαραίτητο.
Ακριβως..Λιγο το δοκιμασα χωρις και η σβουρα ηρθε..Αφου το κουμπι απο το παντ ειναι σαν διακοπτης..
Υπάρχει και η λύση του joystick.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Πρώτες εντυπώσεις χωρίς να έχω κάνει ακόμα αγώνα. Το παιχνίδι είναι πολύ καλύτερο από το '10 σαν χειρισμό. Πιο δύσκολο να το συνηθίσεις και πιο ευαίσθητο. Επίσης θέλει χρόνο να συνηθίσεις το KERS και το DRS. Δεν είναι πάντως FVA αλλά εντάξει λογικό είναι αυτό. Θα ξεκινήσω σήμερα καριέρα λογικά και θα ξέρω ακόμα περισσότερα αλλά πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές.Το σύστημά μου είναι Core 2 Duo στα 3.0 GHz (E6850), 6.0GB RAM, και καρτούλα GTS450. Οι ρυθμίσεις πρέπει να είναι αρκετά χαμηλά για να μην κολλάει αλλά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Το καλό είναι ότι επηρεάζεται το περιβάλλον περισσότερο. Το μονοθέσιο που οδηγείς έχει τέλεια γραφικά.
Δε νομιζω να ναι επεξεργαστης.Με Core 2 Duo 2.93GHz(E7500), 2GB RAM,ATI 4850,Win7 με τις ρυθμισεις στο medium και αναλυση 1920X1080 παει αερα με τα αλλα 23 μονοθεσια στην πιστα.
Γενικα μου φανηκε καλουτσικο σαν παιχνιδι και αρκετα ευκολο με πληκτρολογιο(εννοειται με βοηθηματα).Βαζω joystic και τιμονι για να δω και μ αυτα τι λεει και επανερχομαι.
ΕDIT:To δοκιμασα με joystick και παει σχετικα καλα,απλα το γκαζι ειναι on/off ενω χωρις TCS δεν κρατιεται.Το τιμονι ειναι καλυτερη λυση μιας και το γκαζι/φρενο μπορει να ειναι κλιμακωτο ενω η οδηγηση ειναι αρκετα ευκολη.
-
εγω εχω μερικα στο high και το crowd στο off
ακομη δεν εχω βρει επιλογη για ξεχωριστο αξονα γκαζι φρενου και μου την σπαει που πρεπει να οδηγησω σαν να ειναι μαουνα
F1 Games/Simulators [#2]