-
Και leakdown test να κάνω θα γλυτώσω το κατέβασμα/άνοιγμα; Εκεί μέσα στα σωθικά του κυλίνδρου κρύβεται το πρόβλημα
και κάτι σχετικό που βρήκα τυχαία
-
και το ενα και το αλλο τις bp group ειναι....
παραθετω τα καλητερα λαδια για τσι με την σειρα¨
1)mobil 1 esp formula
2)castrol edge fst
3)aral super tronik longlife3εν γνωση μου θα παω στην 3η επιλογη γιατι ειναι ερχονται πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργειας ιδιαιτερα τον χειμονα 'εχει ειπωθει στο vwclub'...
17000εχουν τωρα αλλα μυριζουν πολυ βενζινη και ειναι πολυ λεπτα,κυριος σε ταξιδια το75% και το 25% σε πολη αλλα οχι σε μποτιλιαρισμα.ποτε δεν πειεζετε ουτε ζεστο ουτε κρυο,εξαλου κυνηγαω παντα ρεκορ μικρης καταναλωσης και μεγαλης αυτονομιας κατ επεκταση γιατι δεν περισευουν λ7 για βενζινες.
οπως και να εχει στις 60000 θα αλαχτουν ολα τα φιλτρα-λαδια-μπουζι-υγρα φρενων.τωρα εχω 47000
απλα επειδει ο πατερας θα το περνει το πρωι να πηγενει μεχρι το μετρο (1,5χλμ αποσταση) δεν θελω να γινει ζημια απο αυτη την χρηση(εχει πιο βαρυ ποδι,δεν προσεχει τοσο το cold start-ξεκιναει 15 δευτερολεπτα μεχρι να κλεισει την γκαραζοποτρα αμεσως μετα αφου βαλει μπροστακαι το βγαλει στο πεζοδρομιο.)
υ.γ.1 επητηδες εχω αφισει την γκαραζοπορτα να ανοιγοκλεινει χειροκινειτα ωστε να πεφτουν οι στροφες ΄λιγο και να κρυωνουν-ζεστενονται τα λαδια.
υ.γ. 2 στην ενδειξη του λονκλιφε ειτε το πας πλακωμενος ειτε το πας χαλαρα βγαζει 2 χρονια η 30000χλμ
τελικα εκανα πριν λιγο παραγγελια (χωρις να δω το φορουμ πρωτα) 4λιτρα αραλ 5-30 απο αυτα που λεω και πληρουν τις προδιαγραφες
και φιλτρο λαδιου mann ιδομεν . -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Και leakdown test να κάνω θα γλυτώσω το κατέβασμα/άνοιγμα; Εκεί μέσα στα σωθικά του κυλίνδρου κρύβεται το πρόβλημακαι κάτι σχετικό που βρήκα τυχαία
μονο αν ανοιξεις τον κινητηρα θα εισαι σιγουρος για το που εχει φθορα, με ολα αυτα τα οργανα γινετε μια διαγνωση στο περιπου, με μικρομετρα γινετε η σωστη.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
μυριζουν πολυ βενζινη και ειναι πολυ λεπτα,
ποτε δεν πειεζετε ουτε ζεστο ουτε κρυο
στην ενδειξη του λονκλιφε ειτε το πας πλακωμενος ειτε το πας χαλαρα βγαζει 2 χρονια η 30000χλμΊσως πρέπει να το πιέσεις και λιγάκι να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί η βενζίνη. Αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα από τις τυχόν διαφορές που έχετε(???) εντοπίσει στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται το πρωί κάποια 5-30 λάδια...
Δηλαδή το υπολογιστάκι της VW δεν μετράει και κρύες εκκινήσεις, στροφές κινητήρα, λίτρα βενζίνης κλπ κλπ για να αποφασίσει αλλά μόνο χρόνο ή χλμ;;; Τόσο πρωτόγονο, τόσο χαζό....;;; Αμφιβάλλω..... πολύ.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
μυριζουν πολυ βενζινη και ειναι πολυ λεπτα,
ποτε δεν πειεζετε ουτε ζεστο ουτε κρυο
στην ενδειξη του λονκλιφε ειτε το πας πλακωμενος ειτε το πας χαλαρα βγαζει 2 χρονια η 30000χλμΊσως πρέπει να το πιέσεις και λιγάκι να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί η βενζίνη. Αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα από τις τυχόν διαφορές που έχετε(???) εντοπίσει στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται το πρωί κάποια 5-30 λάδια...
Δηλαδή το υπολογιστάκι της VW δεν μετράει και κρύες εκκινήσεις, στροφές κινητήρα, λίτρα βενζίνης κλπ κλπ για να αποφασίσει αλλά μόνο χρόνο ή χλμ;;; Τόσο πρωτόγονο, τόσο χαζό....;;; Αμφιβάλλω..... πολύ....Καλά κι εγώ δε νομίζω να μη μετράει τίποτα απολύτως, αλλά και της bmw μη νομίσεις ότι τα μετράει όλα αυτά.
Στροφές κινητήρα παίζει να μετράει μόνο κι εκεί, ό,τι και να'χω κάνει στο αμάξι κάτω από 25.000χλμ για την επόμενη αλλαγή δεν μου έχει βγάλει ποτέ.
Κρύες εκκινήσεις, καύσιμα κλπ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν τα μετράει.Γενικά τα διαστήματα αυτά είναι εντελώς αβάσιμα κατα τη γνώμη μου.
Αν κάποιος κάνει πολλά ταξίδια και το αμάξι δεν ζορίζεται στην πόλη ας κρατήσει τα λάδια άντε μέχρι 12-13.000 χλμ, αλλιώς αν το κινεί συνέχεια μέσα στην πόλη 10.000χλμ νομίζω ότι είναι αρκετά (μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι ειδικές κατασκευές, μεγάλα τούρμπο κλπ).
Επίσης, πολύ μεγάλο ρόλο (ίσως και τον μεγαλύτερο) παίζουν εκτός απ'τα χλμ και οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γι'αυτό και υπάρχει διαφορά στα εντός και εκτός πόλης χλμ.
Αν κάποιος ακούει τα obc αποκλειστικά, τότε ο Θεός μαζί του. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Και leakdown test να κάνω θα γλυτώσω το κατέβασμα/άνοιγμα; Εκεί μέσα στα σωθικά του κυλίνδρου κρύβεται το πρόβλημακαι κάτι σχετικό που βρήκα τυχαία
Εκτιμηση:
Ο τυπος στη φωτο, το αποτελεσμα θα μπορουσε να το καταλαβει και απο απλο compression test. Εφοσον 2 κυλινδροι διπλα διπλα εχουν χαλια συμπιεση, σημαινει οτι επικοινωνουν μεταξυ τους.
Αν βρεις εναν μονο με χαλια συμπιεση, με το leak down μετα μπορεις να δεις απο που χανει, απο ελατηρια, απο φλαντζα, απο βαλβιδες εισαγωγης ή εξαγωγης, αναλαογως απο που κανει φσσσσσσσσσσσψαξε λιγο παρακατω στα τοπικα να δεις 2 βιντεακια σε σχετικο θεμα σχετικα.
Για τα περαιτερω, οτι πει ο ΗλιαςΑ και ο Αντωνηςteam, οι υπολοιποι ειμαστε μηχανικοι του πληκτρολογιου.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Και leakdown test να κάνω θα γλυτώσω το κατέβασμα/άνοιγμα; Εκεί μέσα στα σωθικά του κυλίνδρου κρύβεται το πρόβλημακαι κάτι σχετικό που βρήκα τυχαία
Αν ειχες τετοια συμπιεση τα λαδια που σου καιει θα ταν το τελευταιο να σε νιαξει.. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να εμπιστευτεις εναν σωστο μηχανικο να ανοιξει τον κινητηρα και να σου πει τι χρειαζεται. Η να το αφησεις να καιει λαδια, ο,τι κανει το πουντο της οικογενειας δλδ εδω και χρονια φτανοντας τις 300.000++ χλμ..
-
Τη φωτό την έβαλα για να γελάσουμε λίγο
Trident εγώ τα ´χα βάλει τα βιντεάκια για leak down και compressionΠάσχε ζητάνε πολλά ρε συ για κατέβασμα κλπ και φοβάμαι τι μπορεί ν αντικρύσω. Άμα χρειαστει ρεκτιφιέ τη γμσμε. Άσε που δε μου εγγυάται κανείς ότι άμα φτιαχτεί το θέμα δε θα ξανασυμβεί. Δε το σκίζω το ρημάδι για να πεις τα ´θελε.
-
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
μυριζουν πολυ βενζινη και ειναι πολυ λεπτα,
ποτε δεν πειεζετε ουτε ζεστο ουτε κρυο
στην ενδειξη του λονκλιφε ειτε το πας πλακωμενος ειτε το πας χαλαρα βγαζει 2 χρονια η 30000χλμΊσως πρέπει να το πιέσεις και λιγάκι να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί η βενζίνη. Αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα από τις τυχόν διαφορές που έχετε(???) εντοπίσει στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται το πρωί κάποια 5-30 λάδια...
Δηλαδή το υπολογιστάκι της VW δεν μετράει και κρύες εκκινήσεις, στροφές κινητήρα, λίτρα βενζίνης κλπ κλπ για να αποφασίσει αλλά μόνο χρόνο ή χλμ;;; Τόσο πρωτόγονο, τόσο χαζό....;;; Αμφιβάλλω..... πολύ....Καλά κι εγώ δε νομίζω να μη μετράει τίποτα απολύτως, αλλά και της bmw μη νομίσεις ότι τα μετράει όλα αυτά.
Στροφές κινητήρα παίζει να μετράει μόνο κι εκεί, ό,τι και να'χω κάνει στο αμάξι κάτω από 25.000χλμ για την επόμενη αλλαγή δεν μου έχει βγάλει ποτέ.
Κρύες εκκινήσεις, καύσιμα κλπ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν τα μετράει.Γενικά τα διαστήματα αυτά είναι εντελώς αβάσιμα κατα τη γνώμη μου.
Αν κάποιος κάνει πολλά ταξίδια και το αμάξι δεν ζορίζεται στην πόλη ας κρατήσει τα λάδια άντε μέχρι 12-13.000 χλμ, αλλιώς αν το κινεί συνέχεια μέσα στην πόλη 10.000χλμ νομίζω ότι είναι αρκετά (μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι ειδικές κατασκευές, μεγάλα τούρμπο κλπ).
Επίσης, πολύ μεγάλο ρόλο (ίσως και τον μεγαλύτερο) παίζουν εκτός απ'τα χλμ και οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γι'αυτό και υπάρχει διαφορά στα εντός και εκτός πόλης χλμ.
Αν κάποιος ακούει τα obc αποκλειστικά, τότε ο Θεός μαζί του.αυτο ειναι ολο το ζουμι, ωρες λειτουργειας, σε ολους τους κινητηρες μετριουνται οι ωρες λειτουργειας δεν ξερω γιατι στο αυτοκινητο και την μοτοσυκλετα δεν παει η συντηρηση τους βαση ωρων και παει με χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Τη φωτό την έβαλα για να γελάσουμε λίγο
Trident εγώ τα ´χα βάλει τα βιντεάκια για leak down και compressionΠάσχε ζητάνε πολλά ρε συ για κατέβασμα κλπ και φοβάμαι τι μπορεί ν αντικρύσω. Άμα χρειαστει ρεκτιφιέ τη γμσμε. Άσε που δε μου εγγυάται κανείς ότι άμα φτιαχτεί το θέμα δε θα ξανασυμβεί. Δε το σκίζω το ρημάδι για να πεις τα ´θελε.
δεν ξέρω να σου προτείνω κάποιο συνεργείο για leak down test,,, γιατί δεν ρωτας τον antonis-team από εδω αν μπορεί να στο κάνει????
με αυτό θα δεις από που χάνει...όχι τι θα χρειαστεί για να φτιαχτεί...από την στιγμή που θα χρειαστεί να ανοιχτεί το μοτέρ έτσι κι αλλιώς για να επισκευαστεί, το χρηματικό ποσό θα είναι αρκετό και ανάλογο με την ζημιά...
αν πας σε ένα σωστό συνεργείο δεν θα έχεις πρόβλημα μετά την επισκευή
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μυριζουν πολυ βενζινη και ειναι πολυ λεπτα,
ποτε δεν πειεζετε ουτε ζεστο ουτε κρυο
στην ενδειξη του λονκλιφε ειτε το πας πλακωμενος ειτε το πας χαλαρα βγαζει 2 χρονια η 30000χλμΊσως πρέπει να το πιέσεις και λιγάκι να ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να εξατμιστεί η βενζίνη. Αυτό είναι πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα από τις τυχόν διαφορές που έχετε(???) εντοπίσει στο πόσο γρήγορα ζεσταίνονται το πρωί κάποια 5-30 λάδια...
Δηλαδή το υπολογιστάκι της VW δεν μετράει και κρύες εκκινήσεις, στροφές κινητήρα, λίτρα βενζίνης κλπ κλπ για να αποφασίσει αλλά μόνο χρόνο ή χλμ;;; Τόσο πρωτόγονο, τόσο χαζό....;;; Αμφιβάλλω..... πολύ....Καλά κι εγώ δε νομίζω να μη μετράει τίποτα απολύτως, αλλά και της bmw μη νομίσεις ότι τα μετράει όλα αυτά.
Στροφές κινητήρα παίζει να μετράει μόνο κι εκεί, ό,τι και να'χω κάνει στο αμάξι κάτω από 25.000χλμ για την επόμενη αλλαγή δεν μου έχει βγάλει ποτέ.
Κρύες εκκινήσεις, καύσιμα κλπ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν τα μετράει.Γενικά τα διαστήματα αυτά είναι εντελώς αβάσιμα κατα τη γνώμη μου.
Αν κάποιος κάνει πολλά ταξίδια και το αμάξι δεν ζορίζεται στην πόλη ας κρατήσει τα λάδια άντε μέχρι 12-13.000 χλμ, αλλιώς αν το κινεί συνέχεια μέσα στην πόλη 10.000χλμ νομίζω ότι είναι αρκετά (μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι ειδικές κατασκευές, μεγάλα τούρμπο κλπ).
Επίσης, πολύ μεγάλο ρόλο (ίσως και τον μεγαλύτερο) παίζουν εκτός απ'τα χλμ και οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γι'αυτό και υπάρχει διαφορά στα εντός και εκτός πόλης χλμ.
Αν κάποιος ακούει τα obc αποκλειστικά, τότε ο Θεός μαζί του.αυτο ειναι ολο το ζουμι, ωρες λειτουργειας, σε ολους τους κινητηρες μετριουνται οι ωρες λειτουργειας δεν ξερω γιατι στο αυτοκινητο και την μοτοσυκλετα δεν παει η συντηρηση τους βαση ωρων και παει με χιλιομετρα.
ρε παιδιά και στα αυτοκίνητά σας μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές λαδιών με βάσει τις ώρες λειτουργίας...
όσοι έχετε trip σας βγάζει διανυθέντα χλμ και μέση ταχύτητα,,,τα διαιρείτε και βγάζετε τις ώρες λειτουργίας
τα 7500 χλμ αντιστοιχούν σε περίπου 200 ώρες λειτουργίας....
ιδανικό διάστημα αλλαγής είναι μεταξύ 200-250 ώρες (περίπου 7500-10000 χλμ) -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Καλά κι εγώ δε νομίζω να μη μετράει τίποτα απολύτως, αλλά και της bmw μη νομίσεις ότι τα μετράει όλα αυτά.
Στροφές κινητήρα παίζει να μετράει μόνο κι εκεί, ό,τι και να'χω κάνει στο αμάξι κάτω από 25.000χλμ για την επόμενη αλλαγή δεν μου έχει βγάλει ποτέ.
Κρύες εκκινήσεις, καύσιμα κλπ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν τα μετράει.**Γενικά τα διαστήματα αυτά είναι εντελώς αβάσιμα κατα τη γνώμη μου.
**Αν κάποιος κάνει πολλά ταξίδια και το αμάξι δεν ζορίζεται στην πόλη ας κρατήσει τα λάδια άντε μέχρι 12-13.000 χλμ, αλλιώς αν το κινεί συνέχεια μέσα στην πόλη 10.000χλμ νομίζω ότι είναι αρκετά (μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι ειδικές κατασκευές, μεγάλα τούρμπο κλπ).
Επίσης, πολύ μεγάλο ρόλο (ίσως και τον μεγαλύτερο) παίζουν εκτός απ'τα χλμ και οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γι'αυτό και υπάρχει διαφορά στα εντός και εκτός πόλης χλμ.
Αν κάποιος ακούει τα obc αποκλειστικά, τότε ο Θεός μαζί του.Το service computer είναι έξυπνο. Όταν μπήκα Μέγαρα για κάποιους γύρους (νομίζω ~100 χιλιόμετρα) το διάστημα αλλαγής λαδιών μου έπεσε κατά αρκετές **χιλιάδες **χιλιόμετρα. Αντίθετα σε χαλαρό επαρχιακό/εθνική μπορεί να πέφτει πιο αργά, ας πούμε να κάνεις 1400-1500χλμ. για να πέσει κατά 1000χλμ. η ένδειξη. Τέλος όταν το χρησιμοποιώ μόνο για μικρές διαδρομές ή γενικά δεν το κινώ πολύ επίσης πέφτουν πιο γρήγορα τα χιλιόμετρα του service computer.
Ο κατασκευαστής Ξέρει. Εσύ που βασίζεις αυτά που λες? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Καλά κι εγώ δε νομίζω να μη μετράει τίποτα απολύτως, αλλά και της bmw μη νομίσεις ότι τα μετράει όλα αυτά.
Στροφές κινητήρα παίζει να μετράει μόνο κι εκεί, ό,τι και να'χω κάνει στο αμάξι κάτω από 25.000χλμ για την επόμενη αλλαγή δεν μου έχει βγάλει ποτέ.
Κρύες εκκινήσεις, καύσιμα κλπ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν τα μετράει.**Γενικά τα διαστήματα αυτά είναι εντελώς αβάσιμα κατα τη γνώμη μου.
**Αν κάποιος κάνει πολλά ταξίδια και το αμάξι δεν ζορίζεται στην πόλη ας κρατήσει τα λάδια άντε μέχρι 12-13.000 χλμ, αλλιώς αν το κινεί συνέχεια μέσα στην πόλη 10.000χλμ νομίζω ότι είναι αρκετά (μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι ειδικές κατασκευές, μεγάλα τούρμπο κλπ).
Επίσης, πολύ μεγάλο ρόλο (ίσως και τον μεγαλύτερο) παίζουν εκτός απ'τα χλμ και οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γι'αυτό και υπάρχει διαφορά στα εντός και εκτός πόλης χλμ.
Αν κάποιος ακούει τα obc αποκλειστικά, τότε ο Θεός μαζί του.Το service computer είναι έξυπνο. Όταν μπήκα Μέγαρα για κάποιους γύρους (νομίζω ~100 χιλιόμετρα) το διάστημα αλλαγής λαδιών μου έπεσε κατά αρκετές **χιλιάδες **χιλιόμετρα. Αντίθετα σε χαλαρό επαρχιακό/εθνική μπορεί να πέφτει πιο αργά, ας πούμε να κάνεις 1400-1500χλμ. για να πέσει κατά 1000χλμ. η ένδειξη. Τέλος όταν το χρησιμοποιώ μόνο για μικρές διαδρομές ή γενικά δεν το κινώ πολύ επίσης πέφτουν πιο γρήγορα τα χιλιόμετρα του service computer.
Ο κατασκευαστής Ξέρει. Εσύ που βασίζεις αυτά που λες?To βασιζω στο οτι στο αμαξι μου και σε οσες bmw ξερω και το αιμα να του πιεις κατω απο 20.000χλμ δεν πεφτει.
Και επισης κατι απλο που δειχνει οτι το obc δεν ειναι αλανθαστο.
Πες οτι εχεις λαδια εδω και 20.000χλμ και απλα μηδενιζεις το συστημα χωρις να αλλαξεις το λαδι. Το obc τι νομιζεις θα δειξει? Παλι 25.000χλμ πανω κατω, ενω τα λαδια ειναι για πεταμα.Δεν ξερω τι αμαξι εχεις και πως λειτουργει το obc σου, ξερω οτι στις bmw και στις περισσοτερες αλλες εταιρειες το συστημα ειναι ελλιπες.
-
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
To βασιζω στο οτι στο αμαξι μου και σε οσες bmw ξερω και το αιμα να του πιεις κατω απο 20.000χλμ δεν πεφτει.
Tί πάει να πει αυτό? Πέρα από το ότι η δοξασία σου ότι τα λάδια 'πρέπει' να αλλάζονται στις 12-13 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι τελείως αβάσιμη? Σε ρωτάω ξανά, που του στηρίζεις αυτό?
Τα περισσότερα oil service computer λαμβάνουν υπόψιν τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα (εκκινήσεις, στροφές κλπ.) και έχουν αλγόριθμο για να βγάλουν τα χιλιόμετρα με βάση τα τεστ που έχει κάνει η εταιρία. Σπάνια μπορεί να κάνουν και κάποια στοιχειώδη ανάλυση λαδιού. Οπότε για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να τα κάνεις reset με την αλλαγή λαδιού, και βέβαια να βάλεις κατάλληλο λάδι.
Για να 'πιείς το αίμα' σε σύγχρονο μοτέρ πρέπει να το υπερθερμάνεις. Ο μόνος τρόπος να το κάνεις αυτό είναι σε πίστα μια ζεστή μέρα και με συνεχόμενους πολλούς γύρους στο 100%. Εγώ για να το πετύχω στα Μέγαρα έφαγα εκείνη την ημέρα και τα τακάκια και τα λάστιχά μου, τα οποία γινόντουσαν 'τσίχλα' μέσα στην πίστα, ενώ έχω την υποψία ότι υπερθερμάνθηκαν και τα αμορτισέρ μου (προς το τέλος ήταν βάρκα γυαλό το αυτοκίνητο). -
Δεν ειναι θεμα δοξασιας.
Αν θεωρεις οτι τα 25.000χλμ που δινει κατα μεσο ορο το obc ειναι αξιοπιστο, τοτε κανε σε τετοια διαστηματα τις αλλαγες και σε 100-150.000 χλμ ανοιξε το μοτερ να δεις σε τι κατασταση θα βρισκεται.
Εγω σοβαρο μηχανικο που να αλλαζει λαδια στα διαστηματα αυτα δεν ξερω. Και ουτε θα κανω πεθραματα με το αμαξι μου επειδη ετσι το λεω ενα ηλεκτρονικο συστημα που δεν μπορει καν να καταλαβει τη διαφορα ενος λαδιου 20.000χλμ με ενος καινουριου, αρα κατα συνεπεια δεν μπορει και να καταλαβει τη διαφορα ενος κορυφαιου συνθετικου λαδιου με ενα ορυκτελαιο της πλακας. -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Δεν ειναι θεμα δοξασιας.
Αν θεωρεις οτι τα 25.000χλμ που δινει κατα μεσο ορο το obc ειναι αξιοπιστο, τοτε κανε σε τετοια διαστηματα τις αλλαγες και σε 100-150.000 χλμ ανοιξε το μοτερ να δεις σε τι κατασταση θα βρισκεται.
Εγω σοβαρο μηχανικο που να αλλαζει λαδια στα διαστηματα αυτα δεν ξερω. Και ουτε θα κανω πεθραματα με το αμαξι μου επειδη ετσι το λεω ενα ηλεκτρονικο συστημα που δεν μπορει καν να καταλαβει τη διαφορα ενος λαδιου 20.000χλμ με ενος καινουριου, αρα κατα συνεπεια δεν μπορει και να καταλαβει τη διαφορα ενος κορυφαιου συνθετικου λαδιου με ενα ορυκτελαιο της πλακας.Τα γράφω γιατί έχω μοτέρ που πλησιάζει τις 150.000 χιλιόμετρα, και έχω αλλάξει τα λάδια και μετά από 20 και μετά από 25 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν καίει λάδια και από την τάπα λαδιού όσο μπορώ να δω φαίνεται καθαρότατο.
Μήπως οι μηχανικοί που ξέρεις δεν είναι 'σοβαροί'? Μήπως κάνεις πειράματα με το να μην κάνεις αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής? Είπαμε, το ηλεκτρονικό σύστημα συνήθως στηρίζεται σε αλγόριθμο και για να λειτουργήσει πρέπει και να κάνεις reset στην αλλαγή λαδιών και να βάλεις κατάλληλο λάδι και φίλτρο. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Trident εγώ τα ´χα βάλει τα βιντεάκια για leak down και compression -
Εχμ συγνώμη που θα το χαλάσω στον DriverM αλλά αυτά τα συστήματα δεν είναι σχεδιασμένα για να κάνουν μινι αναλύσεις λαδιών κάθε δευτερόλεπτο. Αντίθετα υπάρχει αλγόριθμος που με βάση στατιτικά δεδομένα απο δοκιμές και αναλύσεις λαδιών μπορεί και προβλέπει την φθορά όπως γράφει ο nickolas
-
-
γιατι να αλλαξω λαδια στα 20Κ χλμ και οχι στα 10Κ;;;;;;;για οικονομια;;;;
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]