Jul 24, 2012, 2:58 PM

Ο χρήστης G60 έγραψε:
Γι αυτό και βλέπουμε μοτερ τα οποία είναι συντηρημένα με κωλόλαδα της φθήνιας όπως τα GM και τα motorcraft στα 100 000km κοπανάνε τα ωστήρια κι εσωτερικά έχουν μαζέψει ένα δάχτυλο καρβουνίλα.
Τι να συγκρίνουμε τώρα,mobil1,liqui moly,castrol κλπ με τις σαβούρες των GM kai motorcraft?

Τους λες ότι βάζουν κωλόλαδα και απαντάνε ότι είναι καλά λάδια προδιαγραφών.
Ναι, γι αυτό μαυρίζουν οι κινητήρες, βουλώνουν και χτυπάνε τα υδραυλικά ωστήρια.

Είναι λάδια για να βγάλει την εγγύηση το αμάξι χωρίς πρόβλημα.
Μετά να αγοράσεις καινούριο, δεν θα το κρατήσεις 20 χρόνια.