Τα λάδια είναι πολύ, μα πολύ μεγάλη μπίζνα.
Τα 100% συνθετικά είναι λίγα στην αγορά και πολύ ακριβά αφού είναι λάδια εστέρων, τα Αμερικανικά δικαστήρια έχουν επιτρέψει διάφορες ονομασίες των συνθετικών λαδιών ανάλογα με την μέθοδο παραγωγής των λαδιών αυτών, ακόμα και αν προέρχονται από βασικό λάδι πχ Ηydrocracκing, από τότε χάθηκε η μπάλα, ο καθένας ονομάζει συνθετικό το δικό του λάδι αφού κινείται στα όρια της νομοθεσίας, τα πλήρως συνθετικά λάδια είναι λίγα και δεν έχουν σχέση με τη σαβούρα των συνθετικών της αγοράς που κοστίζουν τα 4-5 λίτρα όσο κοστίζουν 2 κυριακάτικοι καφέδες.
Το αν κάνουν δουλειά είναι άλλο θέμα, χρειάζεται ανάλυση που όμως αν την κάνεις σε κάθε αλλαγή γιατί σε κάθε αλλαγή βάζεις άλλο λάδι ψάχνοντας για το άγιο δισκοπότηρο είναι φτηνότερα να αγοράζεις τα ακριβώτερα λάδια της αγοράς, από την άλλη για να δείξει ένα λάδι άσχετα με τις αναλύσεις που βλέπουμε συχνά εδώ τι αξίζει, πρέπει να κάνει με το ίδιο λάδι το μοτέρ πάνω από 1000.000 χλμ. Αν αποφασίζουμε να αλλάζουμε κάθε φορά λάδι γιατί μας μύριζε ( αν μυρίζει βενζινη δεν φταίει το λάδι ) ή γιατί το χρώμα δεν ταιριάζει με το μπλουζάκι μας, ή γιατί βγήκε λίγο πιο ξανθό ή λίγο πιο μαυρούλι, τότε έχουμε πρόβλημα με τα ψυχολογικά μας.
Μιλάω πάντα για τα λάδια που χρειάζονται τα κοινά μας αυτοκίνητα, δεν μιλάω ούτε για ειδικά μοτέρ, ούτε για αγωνιστικά μοτέρ, ούτε για εξωγήινα μοτέρ. Πάντα αυτά που προτείνει το χαζομάνουαλ του τουτού μας είναι λάδι που θα κάνει τουλάχιστον 200.000 χλμ το μοτέρ με αυτό με τις συνήθεις αλλαγές που πάλι προτείνει ο κατασκευαστής, ο οποίος ξέρει πολλά περισσότερα από εμάς για το δικό του προϊόν, αλλά εμείς είμαστε μάγκες και ξέρουμε πάντα περισσότερα.
http://en.citizendium.org/wiki/Hydrocracking
http://www.britannica.com/EBchecked/top ... rocracking