Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 424
    • 425
    • 426
    • 427
    • 428
    • 939
    • 940
    • 426 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Ο χρήστης nEK έγραψε:

      εχω 50 χιλιαδες χιλιομετρα. Πρεπει να δω για λάστιχα?

      Καταρχήν πρέπει να λάβεις υπόψη τα παρακάτω :

      1. πόσα χρόνια τα έχεις. (Αν είναι πάνω απο 4 χρόνια καλό είναι να τα αλλάξεις σύντομα)
      2. εάν έχουν καλή πρόσφυση (γλιστράνε ή όχι)
      3. τί διαδρομές κάνεις
      1. λιγοτερο απο τρια χρονια
        2)δεν δείχνουν να γλυστρανε
      2. επαρχιακες διαδρομες κυριως

      Μερικές σελίδες πριν είχα βάλει απόσπασμα από σελίδα κατασκευαστή ελαστικών που έλεγε πως μπορούν ν'αντέξουν μέχρι 10 χρόνια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης nEK έγραψε:
        εχω 50 χιλιαδες χιλιομετρα. Πρεπει να δω για λάστιχα?

        Αμεσα......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

          απο ποτε η πιεση στα λαστιχα παει με την μαρκα τους;;;;

          Αυτο καταλαβες?

          ειπατε κατι αλλο;;;;

          Για το εργοστασιο της...πεζω ειπα οτι προτεινει 2,5 bar

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            οποτε Φαντασου με πεζω σπορ αναρτηση και το 36 λιγο ηταν για τα ΤΟΥΟ
            ειπες και αυτο.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              ναι ειπα και αυτο.
              Δε καταλαβαινω γιατι το συνεχιζεις.?
              Βλεπεις κατι παραλογο σε αυτα που ειπα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Λοιπον σιγα σιγα ,πρεπει να αλλαχτούν τα ελαστικα στη 525i E60.** 225/55/16** (95W ) με 'νυχι' προστασιας.
                Φοραει ακομα τα μαμα Dunlop SP Sport τα οποια για τη χρηση που τους γινετε ηταν μια χαρα.Δηλαδη καθε μερα στην Αθηνα και ΑΟ,αλλα και 1 με 2 ταξιδακια το μηνα,σε σχετικα ηρεμους ρυθμους ,μιας και εγω την οδηγαω σπανια πλεον...
                Επισης θα ηθελα να σημειωσω οτι τα μπροστινα εχουν φθαρει περισσοτερο απο τα πισω,ενω ισως να χρειαζεται ενα λαστιχο με σχετικα σκληρα πλαινα( οχι σαν τα Potenza βεβαια!) ,μιας και η αναρτηση ειναι σχετικα μαλακη,ενω δε λειπει και η οδηγηση σε ασχημους δρομους.
                Θα αρχισω να ψαχνω απο τους γνωστους που εχουν προταθει κατα καιρο.Ενας συναδελφος πετυχε παρα πολυ καλη τιμη για SC5 σε καποιον Φωκα.Τον εχετε ακουστα?
                Καθε προταση ευπροσδεκτη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis-m6 last edited by

                  Εγώ τελικά έβαλα τα michelin pilot sport 3 σε 205/55/16 91v 33 εβδομάδα του 12 τιμή 380 ευρώ

                  Συγκριτικά με τα pilot exalto 2 που είχα, έχω την εντύπωση ότι είναι ελαφρώς λιιιιγο πιο σκληρό, αλλά σαφώς καλύτερο πάτημα στις στροφές και στο βρεγμένο (διαδρομή Κύμη Ευβοίας) τα απολαυσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xeno last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                    Λ Ενας συναδελφος πετυχε παρα πολυ καλη τιμη για SC5 σε καποιον Φωκα.

                    τί τιμή αν σου είναι εύκολο να μας πεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                      Λοιπον σιγα σιγα ,πρεπει να αλλαχτούν τα ελαστικα στη 525i E60.** 225/55/16** (95W ) με 'νυχι' προστασιας.
                      Φοραει ακομα τα μαμα Dunlop SP Sport τα οποια για τη χρηση που τους γινετε ηταν μια χαρα.Δηλαδη καθε μερα στην Αθηνα και ΑΟ,αλλα και 1 με 2 ταξιδακια το μηνα,σε σχετικα ηρεμους ρυθμους ,μιας και εγω την οδηγαω σπανια πλεον...
                      Επισης θα ηθελα να σημειωσω οτι τα μπροστινα εχουν φθαρει περισσοτερο απο τα πισω,ενω ισως να χρειαζεται ενα λαστιχο με σχετικα σκληρα πλαινα( οχι σαν τα Potenza βεβαια!) ,μιας και η αναρτηση ειναι σχετικα μαλακη,ενω δε λειπει και η οδηγηση σε ασχημους δρομους.
                      Θα αρχισω να ψαχνω απο τους γνωστους που εχουν προταθει κατα καιρο.Ενας συναδελφος πετυχε παρα πολυ καλη τιμη για SC5 σε καποιον Φωκα.Τον εχετε ακουστα?
                      Καθε προταση ευπροσδεκτη!

                      Ναι τον Φωκά (2 μαγαζιά) τον έχω ακουστά, έχω μείνει ικανοποιημένος (λάστιχα και αμορτισέρ) και για λάστιχα είναι η δεύτερή μου επιλογή μετά τον Κυριαζή.
                      Βασικά ρώτα τι υπάρχει στη διάστασή σου και σε τι τιμές και μετά τα ξαναλέμε.
                      Η φθορά είναι φυσιολογική για τη χρήση που αναφέρεις (ξενίζει μερικούς που φαντάζονται ότι σε πισωκίνητο πάντα τρώγονται τα πίσω) έτσι κι αλλιώς καλό είναι τα επόμενα να τα κάνεις μπρος πίσω στα 10-15000χλμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ευχαριστω!Θα ενημερωσω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xalk last edited by

                          Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα για άλλη μια φορά την πολύτιμη βοήθειά σας. Εχω εδώ και 2 μήνες ένα καινούργιο B200 CDI με ζάντα 225/40/18. Χθες παρατήρησα ότι στο ένα ελαστικό υπάρχει ένα καρούμπαλο. Το ελαστικό ειναι run flat. Με δεδομένο ότι έχω κάνει 5500Km έχει νόημα να πάω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσω αντικατάσταση του ελαστικού; Γενικά, τι ισχύει για τα ελαστικά από θέμα εγγύησης, σε ελαστικά πρώτης τοποθέτησης; Κατα τη γνώμη σας, το ελαστικό επιδέχεται επιδιόρθωσης ή πρέπει να αντικατασταθεί;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            p_george last edited by

                            Ο χρήστης XALK έγραψε:
                            Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα για άλλη μια φορά την πολύτιμη βοήθειά σας. Εχω εδώ και 2 μήνες ένα καινούργιο B200 CDI με ζάντα 225/40/18. Χθες παρατήρησα ότι στο ένα ελαστικό υπάρχει ένα καρούμπαλο. Το ελαστικό ειναι run flat. Με δεδομένο ότι έχω κάνει 5500Km έχει νόημα να πάω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσω αντικατάσταση του ελαστικού; Γενικά, τι ισχύει για τα ελαστικά από θέμα εγγύησης, σε ελαστικά πρώτης τοποθέτησης; Κατα τη γνώμη σας, το ελαστικό επιδέχεται επιδιόρθωσης ή πρέπει να αντικατασταθεί;

                            Για να το αντικαταστησει η αντιπροσωπεια θα επρεπε να υπηρχε οταν το παραλαμβανες,
                            αν δεν μπορεις να αποδειξεις κατι τετοιο αναγκαστικα θα το χρεωθεις εσυ.
                            Τετοιες ζημιες στον σκελετο του ελαστικου μονο με αντικατασταση αντιμετωπζονται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bathan
                              bathan last edited by

                              Ο χρήστης nEK έγραψε:

                              1. λιγοτερο απο τρια χρονια
                                2)δεν δείχνουν να γλυστρανε
                              2. επαρχιακες διαδρομες κυριως

                              Μια χαρά είσαι τότε, τα αλλάζεις αν θέλεις το επόμενο Φθινόπωρο

                              εχω 50 χιλιαδες χιλιομετρα. Πρεπει να δω για λάστιχα?

                              Αμεσα......

                              Δεν είναι τόσα πολλά τα 50Κ, πιστεύω για ένα χρόνο ακόμη θα είναι εντάξει

                              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                ναι ειπα και αυτο.
                                Δε καταλαβαινω γιατι το συνεχιζεις.?
                                Βλεπεις κατι παραλογο σε αυτα που ειπα?

                                δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει η πιεση με τη μαρκα......και μη το φαυλιζουμε αλλο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αν και κανονικά η πίεση εξαρτάται από το βάρος που προβλέπεται ότι θα σηκώνει το λάστιχο νομίζω ότι πρέπει να επιτρέψουμε μια μικρή διαφορά συν ή πλην για τις κατασκευαστικές διαφορές από λάστιχο σε λάστιχο. Μερικές φορές με την ίδια πίεση μπορεί να πατάει πιο πολύ (θέλει κι άλλο αέρα για να ελαφρύνουν οι ώμοι) ή πιο λίγο (θέλει λιγότερο αέρα) από όσο το προηγούμενο λάστιχο.
                                  Η διαφορά αυτή δεν περιμένω να είναι μεγάλη (δηλαδή δεν θα δεχόμουνα πάνω από 3-4psi) αλλά τη δέχομαι και μάλιστα τη θεωρώ ένα σημείο που μπορεί να δικαιολογήσει μέρος της διαφοράς επιδόσεων σε συγκριτικές δοκιμές (και ένα ακόμα παράγοντα μείωσης της αξιοπιστίας τους).
                                  Ένα στοιχείο που μάλλον στηρίζει τα πιο πάνω είναι η μικρή διαφορά που προβλέπει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου στο σχετικό ταμπελάκι για αλλαγή μεγέθους ελαστικών. Κανονικά εφόσον το βάρος του οχήματος δεν άλλαξε οι πιέσεις θα έπρεπε να είναι ίδιες. Όμως συχνά παρατηρείται μια μικρή διαφορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kwsn_men last edited by

                                    Ο χρήστης bathan έγραψε:

                                    1. λιγοτερο απο τρια χρονια
                                      2)δεν δείχνουν να γλυστρανε
                                    2. επαρχιακες διαδρομες κυριως

                                    Μια χαρά είσαι τότε, τα αλλάζεις αν θέλεις το επόμενο Φθινόπωρο

                                    εχω 50 χιλιαδες χιλιομετρα. Πρεπει να δω για λάστιχα?

                                    Αμεσα......

                                    Δεν είναι τόσα πολλά τα 50Κ, πιστεύω για ένα χρόνο ακόμη θα είναι εντάξει

                                    Πόσα είναι δηλαδή τα πολλά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Σημερα εριξα μια ματια στις πιεσεις των ελαστικων.Καθως κοιταγα το ταμπελακι ,ειδα οτι ο κατασκευαστης δινει πιεσεις και για ελαστικα XL(Extra Load).Ποιος ο λογος να βαλεις ελαστικα XL σε επιβατικο αυτοκινητο,ειδικα οταν ο κατασκευαστης προτεινει ,και τοποθετει, δεικτη φορτιου 95?
                                      Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι αν θες να ρυμουλκεις τροχοσπιτο ή βαρκα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vaggelis_306 last edited by

                                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                        Σημερα εριξα μια ματια στις πιεσεις των ελαστικων.Καθως κοιταγα το ταμπελακι ,ειδα οτι ο κατασκευαστης δινει πιεσεις και για ελαστικα XL(Extra Load).Ποιος ο λογος να βαλεις ελαστικα XL σε επιβατικο αυτοκινητο,ειδικα οταν ο κατασκευαστης προτεινει ,και τοποθετει, δεικτη φορτιου 95?
                                        Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι αν θες να ρυμουλκεις τροχοσπιτο ή βαρκα...

                                        Τα Extra Load χρειάζονται γιατί έχουν πιο ενισχυμένα πλαϊνά. Ειδικά σε βαριά αυτοκίνητα κ σε σπόρ εφαρμογές επιβάλλονται!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Μα το δικο μου εχει ηδη δεικτη 95.Μιλαμε για σχεδον 2800kg.
                                          Επισης καταλαβαινω αυτο που λες για τα αυτοκινητα επιδοσεων ,αλλα δεν ειναι λιγο περιεργο να συνδεουμε το ποσο sport ειναι ενα λαστιχο με το φορτιο που μπορει να σηκωσει?Απλα καποιες σκεψεις κανω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaggelis_306 last edited by

                                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                            Μα το δικο μου εχει ηδη δεικτη 95.Μιλαμε για σχεδον 2800kg.
                                            Επισης καταλαβαινω αυτο που λες για τα αυτοκινητα επιδοσεων ,αλλα δεν ειναι λιγο περιεργο να συνδεουμε το ποσο sport ειναι ενα λαστιχο με το φορτιο που μπορει να σηκωσει?Απλα καποιες σκεψεις κανω.

                                            Το φορτίο έχει να κάνει με την κάθετη δύναμη που αντέχει ένα ελαστικό. Στα σπορ ελαστικά θέλουμε γερό σκελετό κ σκληρά πλαϊνά για να ανέχουν στις στροφές. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Αν είσαι 'κάγκουρας' θέλεις σπορ αν είσαι νορμάλ θέλεις ένα κανονικό κ αν είσαι μπαμπάς με 3 παιδιά κ αποσκευές τίγκα φορτωμένος κοιτάς αυτά που έχουν υψηλό δείκτη φορτίου.
                                            Τόσο απλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 426 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr