Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 939
    • 940
    • 192 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
      κάπου στα πλάγια, πρέπει να γράφουν

      όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσα πιο λίγα χλμ βγάζει το λάστιχο και τόσο πιο μαλακό μάλλον είναι .....

      βέβαια και η θερμοκρασία επιδρά αρνητικά στην ζωή των χλμ που θα βγάλουν τα Ελαστικά

      http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating

      140 έχει.

      Τι σημαίνει αυτό?

      Σχετικά με το βάρος, έχω βρει διάφορα που φαίνεται ότι τα ΜΗ rft είναι πιο βαριά...εγώ νόμιζα το αντίθετο.

      Τι ισχύει τελικά?

      Δηλαδή:
      Potenza RE050A RFT 255/35R18: 11,7 kg
      Potenza RE001 Adrenalin 255/35R18: 12,8kg
      Potenza RE040 255/35R18: 11,7kg

      Είναι δυνατόν?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        διορθώστε αν κάνω λάθος ...αλλά το 140, είναι από τα πιο μαλακά πολιτικά που μπορείς να βρεις, για αυτό παραξενεύτηκα που είπες ότι είναι σκληρά, βέβαια δεν ξέρω αν είμαστε και πρέπει να τα γράφουμε στο άλλο σχετικό θέμα με τα ελαστικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
          διορθώστε αν κάνω λάθος ...αλλά το 140, είναι από τα πιο μαλακά πολιτικά που μπορείς να βρεις, για αυτό παραξενεύτηκα που είπες ότι είναι σκληρά, βέβαια δεν ξέρω αν είμαστε και πρέπει να τα γράφουμε στο άλλο σχετικό θέμα με τα ελαστικά.

          Ενδιαφέρον κουβέντα, οπότε αν είμαστε off, ας μεταφερθεί αυτούσια.

          Κοίτα, το αποτέλεσμα είναι ότι αργεί να ζεσταθεί και ότι τα λάστιχα δεν έχουν 'σπάσει'. Βεβαίως το αυτοκίνητο έχει μόλις 23.000κμ, οπότε δεν έχουν κάνει 'χιλιόμετρα' τα λάστιχα ανεξάρτητα αν είναι 4 ετών.

          Τώρα αυτό με το treadwear δε το γνώριζα.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

            **140 έχει. **

            Τι σημαίνει αυτό?

            μικρό όριο ζωής (με βάση τα km που διανύεις).Φαντάσου ότι τα semi-slick έχουν νούμερα κάπου στο 100.
            βέβαια αυτό δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό.Πχ στην Ελλάδα και με βάση το πώς κάθονται πάνω στο αμάξι μου (Α3), το RE050 ειναι τραγικό λάστιχο.

            Σε σένα πώς έχουν κάτσει Νίκο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad-max-13 last edited by

              συγκρινεις διαφορετικο τυπο ελαστικου

              επιπλεον τα 050 εχουν δεικτη φορτιου 90W ενω τα adrenaline 94w αρα πιο ανθεκτικη κατασκευη και γομα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                Κοίτα, το αποτέλεσμα είναι ότι αργεί να ζεσταθεί και ότι τα λάστιχα δεν έχουν 'σπάσει'. Βεβαίως το αυτοκίνητο έχει μόλις 23.000κμ, οπότε δεν έχουν κάνει 'χιλιόμετρα' τα λάστιχα ανεξάρτητα αν είναι 4 ετών.

                Τώρα αυτό με το treadwear δε το γνώριζα.

                Νίκο, το ίδιο θέμα αντιμετωπίζουμε (Βασικά εγώ είχα ) με τα λάστιχα αυτά.Ίσως δεν κάνουν για την ελληνική σαπουνάδ...εεεε ...άσφαλτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                  συγκρινεις διαφορετικο τυπο ελαστικου

                  επιπλεον τα 050 εχουν δεικτη φορτιου 90W ενω τα adrenaline 94w αρα πιο ανθεκτικη κατασκευη και γομα

                  Η άποψη που είχα για το βάρος (αν αναφέρεσαι σ'αυτό) είναι ότι τα rft ήταν κατά μισό με ένα το πολύ 1.5 κιλά πιο βαριά από τα αντίστοιχα συμβατικά.

                  **140 έχει. **

                  Τι σημαίνει αυτό?

                  μικρό όριο ζωής (με βάση τα km που διανύεις).Φαντάσου ότι τα semi-slick έχουν νούμερα κάπου στο 100.
                  βέβαια αυτό δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό.Πχ στην Ελλάδα και με βάση το πώς κάθονται πάνω στο αμάξι μου (Α3), το RE050 ειναι τραγικό λάστιχο.

                  Σε σένα πώς έχουν κάτσει Νίκο?

                  Γιώργο ειλικρινά δε ξέρω. Ίσως φταίει το βάρος ή το setup της ανάρτησης που τα ζεσταίνει πιο γρήγορα. Ειλικρινά δε ξέρω.

                  Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                    Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.

                    προσωπικά μάλλον το βρίσκω παράλογο το ότι όταν είναι κρύα-παγωμένα-όχι ζεστά, γλιστράνε σα μ@λ@κισμένα.
                    Όταν τα πυρώσεις και φτάσουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας, βλέπεις ότι 'βεντουζάρουν' , αλλά μιλάμε για το 10%???20%??? (και πολύ λέω) των περιπτώσεων που οδηγείς.
                    Τέλοσπάντων.Είμαι offtopic.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.

                      προσωπικά μάλλον το βρίσκω παράλογο το ότι όταν είναι κρύα-παγωμένα-όχι ζεστά, γλιστράνε σα μ@λ@κισμένα.
                      Όταν τα πυρώσεις και φτάσουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας, βλέπεις ότι 'βεντουζάρουν' , αλλά μιλάμε για το 10%???20%??? (και πολύ λέω) των περιπτώσεων που οδηγείς.
                      Τέλοσπάντων.Είμαι offtopic.

                      Δυστυχώς έτσι είναι τα λάστιχα. Πρέπει να ζεσταθούν, αλλιώς κρύα γλιστράνε, οπότε θέλει προσοχή. Και γενικώς όσο πιο σκληρή είναι η γόμα, τόσο πιο δύσκολα ζεσταίνεται.

                      που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ

                        το πιστεύεις ότι στο καρτ εγώ αυτό γουστάρω περισσότερο που γλιστράει?
                        Πλαγιολίσθηση για πλάκα... (για τους πρώτους 1-2 γύρους)

                        βέβαια για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, άλλο στο καρτ κι άλλο στο αμάξι που το οδηγείς στο δημόσιο δρόμο και υπάρχουν 50.000 ζώα έτοιμα να σε τρακάρουν.

                        edit:
                        και θα διαφωνήσω Νίκο.Τέτοια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε κρύα και ζεστή κατάσταση της γόμας, προσωπικά δεν την δικαιολογώ (και ειδικά όταν ζεσταίνονται πολύ δύσκολα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ

                          το πιστεύεις ότι στο καρτ εγώ αυτό γουστάρω περισσότερο που γλιστράει?
                          Πλαγιολίσθηση για πλάκα... (για τους πρώτους 1-2 γύρους)

                          βέβαια για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, άλλο στο καρτ κι άλλο στο αμάξι που το οδηγείς στο δημόσιο δρόμο και υπάρχουν 50.000 ζώα έτοιμα να σε τρακάρουν.

                          edit:
                          και θα διαφωνήσω Νίκο.Τέτοια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε κρύα και ζεστή κατάσταση της γόμας, προσωπικά δεν την δικαιολογώ (και ειδικά όταν ζεσταίνονται πολύ δύσκολα)

                          Γενικώς μωρέ θέλει προσοχή...δίκιο έχεις. Είτε έχεις κρύα είτε ζεστά λάστιχα

                          Πάντως, προσωπικά, δεν είχα πρόβλημα να τα ζεστάνω ποτέ σε καλή άσφαλτο.

                          Τώρα στους κολόδρομους που λες, ναι εκεί υπάρχει θέμα, αλλά αν και οι ταχύτητες είναι μικρές, ποτέ δε γλίστρησα επικίνδυνα ή σε σημείο να...'καταραστώ' τα λάστιχα

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                            Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.

                            Διάσταση ?

                            215/45/17.Αμαξι ford focus MKI 1.6.Τωρα φοραει goodyear excellence με δεικτη ταχυτητας v και βαρους νομιζω 87.Δε τα ζεσταινει ομως αλλα και παλι κρατανε.Λετε να βαλω με δεικτη Η????Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Υπερβολική η διάσταση για το focus.

                              Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
                              Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
                              Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nippon last edited by

                                Μετα απο 35.000χλ με τα Continental Premium Contact 2 τα αλλαξα και εβαλα τα Michelin Pilot Sport 3 σε διασταση 205/55/16 91V. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα Continental οποτε φοβομουν μηπως τα Pilot μου βγουν πιο σκληρα ή θελουν αρκετο ζεσταμα κτλ.

                                Λοιπον, τα PS3 ειναι τρομερα λαστιχα ! Καλυτερα απο τα pilot Exalto 2 που ειχα δοκιμασει και καλυτερα απο τα Continental Premium Contact 2 και σε στριψιμο και σε φρεναρισμα. Τωρα για βρεγμενο δρομο δεν μπορω να μιλησω ακομα. Οποιος εχει δοκιμασει τα προηγουμενα λαστιχα και θελει να βαλει κατι καινουργιο ας δοκιμασει τα Pilot Sport 3.

                                Επισης εχουν δεικτη treadware 320 σε σχεση με τα Continental που ειχαν 280 οποτε ελπιζω να μου κρατησουν παραπανω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xeno last edited by

                                  Ο χρήστης nippon έγραψε:
                                  Μετα απο 35.000χλ με τα Continental Premium Contact 2 τα αλλαξα και εβαλα τα Michelin Pilot Sport 3 σε διασταση 205/55/16 91W. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα Continental οποτε φοβομουν μηπως τα Pilot μου βγουν πιο σκληρα ή θελουν αρκετο ζεσταμα κτλ.

                                  Λοιπον, τα PS3 ειναι τρομερα λαστιχα ! Καλυτερα απο τα pilot Exalto 2 που ειχα δοκιμασει και καλυτερα απο τα Continental Premium Contact 2 και σε στριψιμο και σε φρεναρισμα. Τωρα για βρεγμενο δρομο δεν μπορω να μιλησω ακομα. Οποιος εχει δοκιμασει τα προηγουμενα λαστιχα και θελει να βαλει κατι καινουργιο ας δοκιμασει τα Pilot Sport 3.

                                  Επισης εχουν δεικτη treadware 320 σε σχεση με τα Continental που ειχαν 280 οποτε ελπιζω να μου κρατησουν παραπανω.

                                  Κράτησέ μας ενήμερους και για το βρεγμένο (όπου το Premium Contact 2 είναι άπαιχτο). Είμαι κι εγώ για αλλαγή ελαστικών (φοράω Continental Premium Contact 2 διαστάσεις 225 60 R16 σε V, για περίπου 30κ χλμ) και θα ήθελα τις εντυπώσεις σου για τα PS3. Ξέρεις αν βγαίνουν αυτά στη διάσταση που αναφέρω;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                    Υπερβολική η διάσταση για το focus.

                                    Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
                                    Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
                                    Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.

                                    Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                                      Υπερβολική η διάσταση για το focus.

                                      Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
                                      Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
                                      Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.

                                      Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.

                                      ρε μούρη έχουν, ουσία όμως??
                                      σε αυτοκίνητο με

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                        Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...

                                        Απ' όσο θυμάμαι δεν έχεις δίπλωμα.. Πού τα καις, στην ξυλόσομπα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kyr80 last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                          Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...

                                          Απ' όσο θυμάμαι δεν έχεις δίπλωμα.. Πού τα καις, στην ξυλόσομπα;

                                          Υπερβολική η διάσταση για το focus.

                                          Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
                                          Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
                                          Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.

                                          Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.

                                          ρε μούρη έχουν, ουσία όμως??
                                          σε αυτοκίνητο με

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                            με δεικτη ταχυτητας v

                                            Δε τα ζεσταινει ομως

                                            Λετε να βαλω με δεικτη Η

                                            O συγκεκριμενος δεικτης οριζει τη μεγιστη ταχυτητα που μπορει να διατηρησει ενα οχημα με το εκαστοτε λαστιχο για 10' χωρις να υπαρξει προβλημα. Δεν εχει σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται.

                                            http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 192 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr