-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κάπου στα πλάγια, πρέπει να γράφουνόσο πιο μικρό το νούμερο, τόσα πιο λίγα χλμ βγάζει το λάστιχο και τόσο πιο μαλακό μάλλον είναι .....
βέβαια και η θερμοκρασία επιδρά αρνητικά στην ζωή των χλμ που θα βγάλουν τα Ελαστικά
140 έχει.
Τι σημαίνει αυτό?
Σχετικά με το βάρος, έχω βρει διάφορα που φαίνεται ότι τα ΜΗ rft είναι πιο βαριά...εγώ νόμιζα το αντίθετο.
Τι ισχύει τελικά?
Δηλαδή:
Potenza RE050A RFT 255/35R18: 11,7 kg
Potenza RE001 Adrenalin 255/35R18: 12,8kg
Potenza RE040 255/35R18: 11,7kgΕίναι δυνατόν?
-
διορθώστε αν κάνω λάθος ...αλλά το 140, είναι από τα πιο μαλακά πολιτικά που μπορείς να βρεις, για αυτό παραξενεύτηκα που είπες ότι είναι σκληρά, βέβαια δεν ξέρω αν είμαστε και πρέπει να τα γράφουμε στο άλλο σχετικό θέμα με τα ελαστικά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
διορθώστε αν κάνω λάθος ...αλλά το 140, είναι από τα πιο μαλακά πολιτικά που μπορείς να βρεις, για αυτό παραξενεύτηκα που είπες ότι είναι σκληρά, βέβαια δεν ξέρω αν είμαστε και πρέπει να τα γράφουμε στο άλλο σχετικό θέμα με τα ελαστικά.Ενδιαφέρον κουβέντα, οπότε αν είμαστε off, ας μεταφερθεί αυτούσια.
Κοίτα, το αποτέλεσμα είναι ότι αργεί να ζεσταθεί και ότι τα λάστιχα δεν έχουν 'σπάσει'. Βεβαίως το αυτοκίνητο έχει μόλις 23.000κμ, οπότε δεν έχουν κάνει 'χιλιόμετρα' τα λάστιχα ανεξάρτητα αν είναι 4 ετών.
Τώρα αυτό με το treadwear δε το γνώριζα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
**140 έχει. **
Τι σημαίνει αυτό?
μικρό όριο ζωής (με βάση τα km που διανύεις).Φαντάσου ότι τα semi-slick έχουν νούμερα κάπου στο 100.
βέβαια αυτό δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό.Πχ στην Ελλάδα και με βάση το πώς κάθονται πάνω στο αμάξι μου (Α3), το RE050 ειναι τραγικό λάστιχο.Σε σένα πώς έχουν κάτσει Νίκο?
-
συγκρινεις διαφορετικο τυπο ελαστικου
επιπλεον τα 050 εχουν δεικτη φορτιου 90W ενω τα adrenaline 94w αρα πιο ανθεκτικη κατασκευη και γομα
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κοίτα, το αποτέλεσμα είναι ότι αργεί να ζεσταθεί και ότι τα λάστιχα δεν έχουν 'σπάσει'. Βεβαίως το αυτοκίνητο έχει μόλις 23.000κμ, οπότε δεν έχουν κάνει 'χιλιόμετρα' τα λάστιχα ανεξάρτητα αν είναι 4 ετών.Τώρα αυτό με το treadwear δε το γνώριζα.
Νίκο, το ίδιο θέμα αντιμετωπίζουμε (Βασικά εγώ είχα ) με τα λάστιχα αυτά.Ίσως δεν κάνουν για την ελληνική σαπουνάδ...εεεε ...άσφαλτο.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
συγκρινεις διαφορετικο τυπο ελαστικουεπιπλεον τα 050 εχουν δεικτη φορτιου 90W ενω τα adrenaline 94w αρα πιο ανθεκτικη κατασκευη και γομα
Η άποψη που είχα για το βάρος (αν αναφέρεσαι σ'αυτό) είναι ότι τα rft ήταν κατά μισό με ένα το πολύ 1.5 κιλά πιο βαριά από τα αντίστοιχα συμβατικά.
**140 έχει. **
Τι σημαίνει αυτό?
μικρό όριο ζωής (με βάση τα km που διανύεις).Φαντάσου ότι τα semi-slick έχουν νούμερα κάπου στο 100.
βέβαια αυτό δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό.Πχ στην Ελλάδα και με βάση το πώς κάθονται πάνω στο αμάξι μου (Α3), το RE050 ειναι τραγικό λάστιχο.Σε σένα πώς έχουν κάτσει Νίκο?
Γιώργο ειλικρινά δε ξέρω. Ίσως φταίει το βάρος ή το setup της ανάρτησης που τα ζεσταίνει πιο γρήγορα. Ειλικρινά δε ξέρω.
Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.
προσωπικά μάλλον το βρίσκω παράλογο το ότι όταν είναι κρύα-παγωμένα-όχι ζεστά, γλιστράνε σα μ@λ@κισμένα.
Όταν τα πυρώσεις και φτάσουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας, βλέπεις ότι 'βεντουζάρουν' , αλλά μιλάμε για το 10%???20%??? (και πολύ λέω) των περιπτώσεων που οδηγείς.
Τέλοσπάντων.Είμαι offtopic. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως πιστεύω ότι έχει σχέση κι αυτό που λες. Για παράδειγμα πάνω στη Πεντέλη τα ζέστανα πολύ γρήγορα...στους δρόμους-γυαλί έξω ΠΟΛΥ δύσκολα...αλλά νομίζω είναι και λογικό γιατί ούτε πιέζεις, ούτε πας γρήγορα. Νορμάλ πας.
προσωπικά μάλλον το βρίσκω παράλογο το ότι όταν είναι κρύα-παγωμένα-όχι ζεστά, γλιστράνε σα μ@λ@κισμένα.
Όταν τα πυρώσεις και φτάσουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας, βλέπεις ότι 'βεντουζάρουν' , αλλά μιλάμε για το 10%???20%??? (και πολύ λέω) των περιπτώσεων που οδηγείς.
Τέλοσπάντων.Είμαι offtopic.Δυστυχώς έτσι είναι τα λάστιχα. Πρέπει να ζεσταθούν, αλλιώς κρύα γλιστράνε, οπότε θέλει προσοχή. Και γενικώς όσο πιο σκληρή είναι η γόμα, τόσο πιο δύσκολα ζεσταίνεται.
που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ
το πιστεύεις ότι στο καρτ εγώ αυτό γουστάρω περισσότερο που γλιστράει?
Πλαγιολίσθηση για πλάκα... (για τους πρώτους 1-2 γύρους)βέβαια για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, άλλο στο καρτ κι άλλο στο αμάξι που το οδηγείς στο δημόσιο δρόμο και υπάρχουν 50.000 ζώα έτοιμα να σε τρακάρουν.
edit:
και θα διαφωνήσω Νίκο.Τέτοια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε κρύα και ζεστή κατάσταση της γόμας, προσωπικά δεν την δικαιολογώ (και ειδικά όταν ζεσταίνονται πολύ δύσκολα) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
που να πάρεις το καρτ βόλτα...στο πρώτο γύρο γλιστράς ΠΑΝΤΟΥ
το πιστεύεις ότι στο καρτ εγώ αυτό γουστάρω περισσότερο που γλιστράει?
Πλαγιολίσθηση για πλάκα... (για τους πρώτους 1-2 γύρους)βέβαια για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, άλλο στο καρτ κι άλλο στο αμάξι που το οδηγείς στο δημόσιο δρόμο και υπάρχουν 50.000 ζώα έτοιμα να σε τρακάρουν.
edit:
και θα διαφωνήσω Νίκο.Τέτοια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε κρύα και ζεστή κατάσταση της γόμας, προσωπικά δεν την δικαιολογώ (και ειδικά όταν ζεσταίνονται πολύ δύσκολα)Γενικώς μωρέ θέλει προσοχή...δίκιο έχεις. Είτε έχεις κρύα είτε ζεστά λάστιχα
Πάντως, προσωπικά, δεν είχα πρόβλημα να τα ζεστάνω ποτέ σε καλή άσφαλτο.
Τώρα στους κολόδρομους που λες, ναι εκεί υπάρχει θέμα, αλλά αν και οι ταχύτητες είναι μικρές, ποτέ δε γλίστρησα επικίνδυνα ή σε σημείο να...'καταραστώ' τα λάστιχα
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Τι λαστιχα λετε να βαλω στην επομενη αλλαγη??? Να ειναι αναμεσα σε goodyear και dunlop που τα εχω τσαμπα.
Διάσταση ?
215/45/17.Αμαξι ford focus MKI 1.6.Τωρα φοραει goodyear excellence με δεικτη ταχυτητας v και βαρους νομιζω 87.Δε τα ζεσταινει ομως αλλα και παλι κρατανε.Λετε να βαλω με δεικτη Η????Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...
-
Υπερβολική η διάσταση για το focus.
Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone. -
Μετα απο 35.000χλ με τα Continental Premium Contact 2 τα αλλαξα και εβαλα τα Michelin Pilot Sport 3 σε διασταση 205/55/16 91V. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα Continental οποτε φοβομουν μηπως τα Pilot μου βγουν πιο σκληρα ή θελουν αρκετο ζεσταμα κτλ.
Λοιπον, τα PS3 ειναι τρομερα λαστιχα ! Καλυτερα απο τα pilot Exalto 2 που ειχα δοκιμασει και καλυτερα απο τα Continental Premium Contact 2 και σε στριψιμο και σε φρεναρισμα. Τωρα για βρεγμενο δρομο δεν μπορω να μιλησω ακομα. Οποιος εχει δοκιμασει τα προηγουμενα λαστιχα και θελει να βαλει κατι καινουργιο ας δοκιμασει τα Pilot Sport 3.
Επισης εχουν δεικτη treadware 320 σε σχεση με τα Continental που ειχαν 280 οποτε ελπιζω να μου κρατησουν παραπανω.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Μετα απο 35.000χλ με τα Continental Premium Contact 2 τα αλλαξα και εβαλα τα Michelin Pilot Sport 3 σε διασταση 205/55/16 91W. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο τα Continental οποτε φοβομουν μηπως τα Pilot μου βγουν πιο σκληρα ή θελουν αρκετο ζεσταμα κτλ.Λοιπον, τα PS3 ειναι τρομερα λαστιχα ! Καλυτερα απο τα pilot Exalto 2 που ειχα δοκιμασει και καλυτερα απο τα Continental Premium Contact 2 και σε στριψιμο και σε φρεναρισμα. Τωρα για βρεγμενο δρομο δεν μπορω να μιλησω ακομα. Οποιος εχει δοκιμασει τα προηγουμενα λαστιχα και θελει να βαλει κατι καινουργιο ας δοκιμασει τα Pilot Sport 3.
Επισης εχουν δεικτη treadware 320 σε σχεση με τα Continental που ειχαν 280 οποτε ελπιζω να μου κρατησουν παραπανω.
Κράτησέ μας ενήμερους και για το βρεγμένο (όπου το Premium Contact 2 είναι άπαιχτο). Είμαι κι εγώ για αλλαγή ελαστικών (φοράω Continental Premium Contact 2 διαστάσεις 225 60 R16 σε V, για περίπου 30κ χλμ) και θα ήθελα τις εντυπώσεις σου για τα PS3. Ξέρεις αν βγαίνουν αυτά στη διάσταση που αναφέρω;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Υπερβολική η διάσταση για το focus.Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Υπερβολική η διάσταση για το focus.
Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.
ρε μούρη έχουν, ουσία όμως??
σε αυτοκίνητο με -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...Απ' όσο θυμάμαι δεν έχεις δίπλωμα.. Πού τα καις, στην ξυλόσομπα;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Παντος αμα τα δειτε τα λαστιχα φαινονται σαν καινουρια και για εναν καφτη σαν και εμενα δε θελω να φαγωθουν γρηγορα...
Απ' όσο θυμάμαι δεν έχεις δίπλωμα.. Πού τα καις, στην ξυλόσομπα;
Υπερβολική η διάσταση για το focus.
Για ένα swift 1.3 τι λάστιχα προτείνετε;
Η διάσταση είναι 185/60/15 ή κάπου εκεί.
Τώρα φοράει τα εργοστασιακά, κάτι bridgestone.Ειναι οντως αλλα εχουν τη μουρη τους.
ρε μούρη έχουν, ουσία όμως??
σε αυτοκίνητο με -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
με δεικτη ταχυτητας vΔε τα ζεσταινει ομως
Λετε να βαλω με δεικτη Η
O συγκεκριμενος δεικτης οριζει τη μεγιστη ταχυτητα που μπορει να διατηρησει ενα οχημα με το εκαστοτε λαστιχο για 10' χωρις να υπαρξει προβλημα. Δεν εχει σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]