-
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
είμαι ανάμεσα στα Pirelli P7 , Bridgestone Potenza re080 και τα Michelin Energy... Από αυτά τα 3 ποια είναι καλύτερα ή μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο εκτός από αυτά???
Κατά την γνώμη μου κανένα από τα 3 (και κυρίως τα Energy), αν στην διάστασή σου βγαίνουν τα Exalto2 χτύπα τα αλλιώς τα PremiumContact2
-
Αποφάσισα να βάλω τα Yoko C.Drive... Διαβάζω τα καλύτερα για αυτό το λάστιχο και εδώ αλλά και σε άλλα φορουμ... Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι αν θα μπορέσω να τα βρώ εδώ στο Ηρακλειο Κρήτης χωρίς να ταλαιπωρηθώ και ιδιαίτερα... Αλλά πιστεύω ότι θα βρώ κάποιον αντιπρόσωπο εδώ πέρα να του τα παραγγείλω..
Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολυ για την βοήθεια...
-
Φορούσα σε Focus Mk1 1600 τα C.Drive και τώρα φοράω τα C.Drive2. Θα σου έλεγα να προτιμήσεις τα 2.
-
φοράω τα πιρέλι Ρ7 σε μερσεντές Ε200 κομπρέσορ σε διάσταση 215/55/16 και αν και τα έβαλα χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα (είναι το οικογενιακό μας για πιο ιδιαίτερες συγκινήσεις υπάρχει άλλο) με έχουν εντυπωσιάσει όχι μόνο με τη συνολική συμπεριφορά και διαγωγή τους αλλά και στο τι μπορούν να κάνουν και κάτω από πίεση για την οποία εκ πρώτης όψεως δεν είναι σχεδιασμένα ... πο΄λύ πρόσφυση ακόμα και στο γλιστερό οδόστρωμα γλυκό γλίστρημα όταν έρχετε, σωστό φρένο δεν αργή να ζεσταθεί και όσο
-
Ο χρήστης larson έγραψε:
φοράω τα πιρέλι Ρ7 σε μερσεντές Ε200 κομπρέσορ σε διάσταση 215/55/16Πόσα χλμ έχεις κάνει με τα pirelli; Και σε τί τιμή τα έβαλες αν επιτρέπεται;
-
Ο χρήστης larson έγραψε:
φοράω τα πιρέλι Ρ7 σε μερσεντές Ε200 κομπρέσορ σε διάσταση 215/55/16 και αν και τα έβαλα χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα (είναι το οικογενιακό μας για πιο ιδιαίτερες συγκινήσεις υπάρχει άλλο) με έχουν εντυπωσιάσει όχι μόνο με τη συνολική συμπεριφορά και διαγωγή τους αλλά και στο τι μπορούν να κάνουν και κάτω από πίεση για την οποία εκ πρώτης όψεως δεν είναι σχεδιασμένα ... πο΄λύ πρόσφυση ακόμα και στο γλιστερό οδόστρωμα γλυκό γλίστρημα όταν έρχετε, σωστό φρένο δεν αργή να ζεσταθεί και όσο -
Έλαβα απαντητικό mail από την Continental από ελληνικό αντιπρόσωπο μετά από κάποιο καιρό που είχα στείλει ερώτηση και όντως τα ExtremeContact δεν έρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης ακόμη και για την αλλαγή μόνο στο πλάτος του ελαστικού, χωρίς αλλαγή στη διάμετρο, προτείνουν την επικοινωνία με τη Mitsubishi, όπως και η Michelin.
Έχει κάποιο e-mail η Mitsubishi για τεχνικές ερωτήσεις;
Στο ελληνικό site --> http://www.mitsubishi-motors.gr/contact.cfm στο πεδίο θέμα έχει 4 θέματα άσχετα με τεχνικά ζητήματα, αλλά και στο ευρωπαϊκό --> http://www.mitsubishi-motors-europe.com/Contact.aspx δεν είχα καλύτερη τύχη.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
φοράω τα πιρέλι Ρ7 σε μερσεντές Ε200 κομπρέσορ σε διάσταση 215/55/16
Πόσα χλμ έχεις κάνει με τα pirelli; Και σε τί τιμή τα έβαλες αν επιτρέπεται;
όχι πολλά 14.000 περίπου ... τα είχα βάλει πέρυσι το καλοκαίρι ... νομίζω 450 ευρώ αλλά μπορεί και να μην θυμάμαι καλά ...
-
Πολύ καλη τιμή! Πέρισυ ή προπερσι ο πατέρας μου έβαλε τα primacy σε αυτή τη διάσταση 650ε!
Μάλλον τον πιάσανε λίγο... κότσο, γιατί στη Θεσσ/νίκη που ρώτησα τα βρήκα πέρισυ 560ε
-
Ο χρήστης larson έγραψε:
φοράω τα πιρέλι Ρ7 σε μερσεντές Ε200 κομπρέσορ σε διάσταση 215/55/16
Πόσα χλμ έχεις κάνει με τα pirelli; Και σε τί τιμή τα έβαλες αν επιτρέπεται;
όχι πολλά 14.000 περίπου ... τα είχα βάλει πέρυσι το καλοκαίρι ... νομίζω 450 ευρώ αλλά μπορεί και να μην θυμάμαι καλά ...
Είσαι σίγουρος Γιάννη; Ούτε στο νετ δεν παίζουν τέτοιες τιμές...
-
Φορούσα σε Focus Mk1 1600 τα C.Drive και τώρα φοράω τα C.Drive2. Θα σου έλεγα να προτιμήσεις τα 2.
Υπαχουν 1 και 2?
Στο site της yokohama δεν αναφέρει 1 και 2... Έχει απλά τα c.drive .
αυτά εδώ
Yokohama c.drive -
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
Φορούσα σε Focus Mk1 1600 τα C.Drive και τώρα φοράω τα C.Drive2. Θα σου έλεγα να προτιμήσεις τα 2.
Υπαχουν 1 και 2?
Στο site της yokohama δεν αναφέρει 1 και 2... Έχει απλά τα c.drive .
αυτά εδώ
Yokohama c.driveΤο Ελληνικό site της Yokohama έχει μείνει στο 2008... Ορίστε τα C.Drive2: http://www2.yokohama-online.com/gb/tyre ... yreID=1289
-
http://www2.yokohama-online.com/gb/tyre-products.php?g=151 σύμφωνα με το site της yokohama υπαρχουν πολλά drive λάστιχα... Τα s.drive c.drive 1 και 2 και τα a.drive... Πιο από όλα να βάλω???
edit:Στις διαστάσεις μου δεν βγαίνει το s.drive και το c.drive2 βγαίνει σε δείκτη V και έχει και έναν αριθμό 91 δίπλα...
-
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
http://www2.yokohama-online.com/gb/tyre-products.php?g=151 σύμφωνα με το site της yokohama υπαρχουν πολλά drive λάστιχα... Τα s.drive c.drive 1 και 2 και τα a.drive... Πιο από όλα να βάλω???edit:Στις διαστάσεις μου δεν βγαίνει το s.drive και το c.drive2 βγαίνει σε δείκτη V και έχει και έναν αριθμό 91 δίπλα...
Ναι τα C.drive2 βάλε. Το 91 είναι δείκτης φορτίου και είναι ο σωστός για το αυτοκίνητό σου. Και το V είναι δείκτης ταχύτητας και με δείκτη Η εντάξει θα είσουν αλλά αφού βγαίνει με V πάλι εντάξει είσαι.
Δηλαδή βάζεις C.drive2 σε 195/65R15 91 V και είσαι οκ. -
C.Drive2 σε Η όχι V! Επίσης, S.Drive δεν βγαίνουν στην διάστασή σου. Αν έβγαιναν, αυτά θα έπρεπε να βάλεις καθώς είναι πιο σπορ από τα C.Drive1&2.
-
Mazda Miata 1,6 μοντ. 93 αδελφού μου, νορμάλ χρήση (μεγάλες σχεδόν καθημερινές διαδρομές).
Φοράει 185/60R14 , δείκτης φορτίου 82.
Ενδιαφερόμαστε κυρίως για αντοχή επειδή μετά από 3 χρόνια κάτι συνέβη με το πλαϊνό του pirelli P6000 (μπορεί να ήταν τυχαίο).
Σκεφτόμαστε ακόμα και τα energy saver αλλά ίσως δεν είναι τόσο value for money όσο π.χ. τα C-Drive. Δεν αποκλείουμε και Toyo, Kumho, Bridgestone (νομίζω αυτά θεωρούνται ανθεκτικά), κλπ.
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
C.Drive2 σε Η όχι V! Επίσης, S.Drive δεν βγαίνουν στην διάστασή σου. Αν έβγαιναν, αυτά θα έπρεπε να βάλεις καθώς είναι πιο σπορ από τα C.Drive1&2.Στο λινκ που πόσταρε ο mangelasakis από το site της yokohama δεν υπάρχουν σε Η γι αυτό είπα οκ με V. Αλλά αν βγαίνουν και σε H ενοείται να βάλει H
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Mazda Miata 1,6 μοντ. 93 αδελφού μου, νορμάλ χρήση (μεγάλες σχεδόν καθημερινές διαδρομές).
Φοράει 185/60R14 , δείκτης φορτίου 82.
Ενδιαφερόμαστε κυρίως για αντοχή επειδή μετά από 3 χρόνια κάτι συνέβη με το πλαϊνό του pirelli P6000 (μπορεί να ήταν τυχαίο).
Σκεφτόμαστε ακόμα και τα energy saver αλλά ίσως δεν είναι τόσο value for money όσο π.χ. τα C-Drive. Δεν αποκλείουμε και Toyo, Kumho, Bridgestone (νομίζω αυτά θεωρούνται ανθεκτικά), κλπ.
ΕυχαριστώΑπό προσωπική εμπειρία και μόνο, Conti PremiumContact 2 και κανένα άλλο !
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Mazda Miata 1,6 μοντ. 93 αδελφού μου, νορμάλ χρήση (μεγάλες σχεδόν καθημερινές διαδρομές)....Ενδιαφερόμαστε κυρίως για αντοχή επειδή μετά από 3 χρόνια κάτι συνέβη με το πλαϊνό του pirelli P6000 (μπορεί να ήταν τυχαίο)...Το τι σημαίνει νορμάλ χρήση για Μιάτα ίσως πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε λίγο... Τα Bridgestone πρέπει να είναι αρκετά ανθεκτικά πάντως αλλά και για τα Pirelli P6000 έτσι ήξερα...>Από προσωπική εμπειρία και μόνο, Conti PremiumContact 2 και κανένα άλλο !
Δεν νομίζω ότι φημίζονται ούτε για την αντοχή τους ούτε για τη διάρκειά τους...
-
Και γω αυτο θα ελεγα για την αντοχη,για τα EcoContact3 που σε 30-35 χιλιαδες χλμ(2 χρονια) με χρηση γιαγιας στην λαικη ειχαν αρχισει να γλυστρανε
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]