-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.Οπως δεν διαλύθηκε η άτρακτος του αεροπλάνου της Helios ας πούμε ?
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Σε περίπτωση CFIT ελάχιστη διαφορά έχει στεριά ή θάλασσα, και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για επιβραδύνσεις της τάξης των 100g και άρα...
(Χωρίς να έχει σημασία και να με ενδιαφέρει, υποθέτω ότι είσαι αεροσυνοδός)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.
Οπως δεν διαλύθηκε η άτρακτος του αεροπλάνου της Helios ας πούμε ?
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Σε περίπτωση CFIT ελάχιστη διαφορά έχει στεριά ή θάλασσα, και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για επιβραδύνσεις της τάξης των 100g και άρα...
(Χωρίς να έχει σημασία και να με ενδιαφέρει, υποθέτω ότι είσαι αεροσυνοδός)
Το hellios.... Αλλο τρσγικο συμβαν... Εκει δεν κανανε emergency landing.. To αεροσκαφος ηταν ακυβερνητο..
-
http://edition.cnn.com/video/standard.h ... _referrer=
Αν θυμαμαι καλα οι νεκροι ηταν δυο k einai crash landing.
Τελος παντων, ελπιζω να εχουμε καλα νεα απο την Malaysia Air an kaι οι ελπιδες λιγοστευουν.
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.
Οπως δεν διαλύθηκε η άτρακτος του αεροπλάνου της Helios ας πούμε ?
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Σε περίπτωση CFIT ελάχιστη διαφορά έχει στεριά ή θάλασσα, και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για επιβραδύνσεις της τάξης των 100g και άρα...
(Χωρίς να έχει σημασία και να με ενδιαφέρει, υποθέτω ότι είσαι αεροσυνοδός)
Το hellios.... Αλλο τρσγικο συμβαν... Εκει δεν κανανε emergency landing.. To αεροσκαφος ηταν ακυβερνητο..
Αρα για τι ακριβώς πράγμα αναφέρεσαι λέγοντας 'καλύτερα στεριά παρά νερό' ? Μόνο για περιπτώσεις emergency / crash landing ? Τι νόημα έχει η συζήτηση για νερό τότε ? Οπου φυσικά και ο Cpt. Sullenberger δείχνει ότι αν ξέρεις να πετάς (και όχι να οδηγάς αεροπλάνο σα να 'ναι λεωφορείο), μπορείς να κάνεις emergency landing και σε νερό.
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
http://edition.cnn.com/video/standard.html?/video/us/2013/07/07/vo-plane-sf-plane-crash-on-cam.courtesy-fred-hayes&video_referrer=Αν θυμαμαι καλα οι νεκροι ηταν δυο k einai crash landing.
Τελος παντων, ελπιζω να εχουμε καλα νεα απο την Malaysia Air an kaι οι ελπιδες λιγοστευουν.
- μαλλον θα ελεγα πως ειναι CFIT...
- Τι ακριβως θες να πεις με το συγκεκριμενο ατυχημα? Οτι? η ακρη του διαδρομου ηταν μαλακη και γι αυτο δεν σκοτωθηκαν ολοι?
-
μια σχετικη ασχετη ερωτηση
τα υλικα του 330 ειχαν και carbon fiber μεσα οποτε ηταν σχετικα ευκολο να επιπλευσουν απο τι υλικα ειναι φτιαγμενο το 777?
και ειναι δυνατον λεμε τωρα να επεσε αθικτο στην θαλασσα αλλα για καποιον λογο κανενα raft να μην μπορει η να μην εχει ανοιξει? -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
μια σχετικη ασχετη ερωτηση
τα υλικα του 330 ειχαν και carbon fiber μεσα οποτε ηταν σχετικα ευκολο να επιπλευσουν απο τι υλικα ειναι φτιαγμενο το 777?
και ειναι δυνατον λεμε τωρα να επεσε αθικτο στην θαλασσα αλλα για καποιον λογο κανενα raft να μην μπορει η να μην εχει ανοιξει?Φυσικα και μπορει να επιπλευση στη θαλασσα αν ο κυβερνητης το προσγειωσει χωρις συντριβη.
Και οταν τα πληρωνατα ανοιξουν τις πορτες τοτε θα ξεδιπλοθουν κ τα rafts. Κατευθιαν με το ανοιγμα της πορτας -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Που βρε καλέ μου; Στον βυθό της θάλασσας;Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν ξέρεις με σιγουριά αν προσπάθησε να προσθαλασσωθεί όπως λχ η Ethiopian 961 (οπότε είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν επιζώντες) ή αν έσπασε η άτρακτος στον αέρα (πχ TWA 800) οπότε θα τους μαζεύει ο Spongebob με το κουταλάκι. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν έχει νόημα να εικάζεις από τόσο νωρίς ότι 'αποκλείεται να έχει επιζήσει κανείς, life goes on, πάμε παρακάτω' κλπ.
Απλα στη θαλασσα το αεροπλανο πεφτει κ γινετε σαν να τσαλακωνουμε ενα χαρτι και το οεταμε στα σκουπιδια γιατι δεν αποροφα τους κραδασμους το νερο.
μια σχετικη ασχετη ερωτηση
τα υλικα του 330 ειχαν και carbon fiber μεσα οποτε ηταν σχετικα ευκολο να επιπλευσουν απο τι υλικα ειναι φτιαγμενο το 777?Συμπιεσμένη κουραδόσκονη.
και ειναι δυνατον λεμε τωρα να επεσε αθικτο στην θαλασσα αλλα για καποιον λογο κανενα raft να μην μπορει η να μην εχει ανοιξει?
-
Θυμάμαι σε παρόμοιες εκπαιδεύσεις πως το ditching εθεωρείτο η χειρότερη επιλογή για ένα α/φ. Αυτό όπως είχε να κάνει με την επιβιωσιμότητα των επιβατών στο υδάτινο στοιχείο και όχι με την δομική ακεραιότητα του α/φ από την πρόσκουση.
Και μια φοβερή φωτό:
Μπορεί να μαντέψει κάποιος το α/φ;
-
Tomcat
-
Caravelle
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Tomcatparty spoiler
-
Το μόνο κοινό με το F-14 είναι ότι έχουν δύο κινητήρες Νάσο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπορεί να μαντέψει κάποιος το α/φ;Su-33
ΥΓ: για τον REALZEUS μιλάμε, είναι δυνατόν να είχε ποστάρει αμερικάνσκι;
-
Κοντά είσαι Ζορζ, αλλά όχι!!!
-
mig 29 (αφου ειπαμε σχεδον ολα τα αλλα )
-
Επαληθεύω cabala10. MiG 29K σε διαδικασία απογείωσης από το αεροπλανοφόρο Ναύαρχος Κουζνετσώφ.
-
Μόνο που δεν είναι το Κουζνέτσοφ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επαληθεύω cabala10. MiG 29K σε διαδικασία απογείωσης από το αεροπλανοφόρο Ναύαρχος Κουζνετσώφ.Vikramaditya. Το αεροπλανοφόρο είναι το πρώην Baku του Σοβιετικού Ναυτικού το οποίο είχε αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία το 1996 και αγοράστηκε από το ινδικό Ναυτικό το 2004 έναντι 2,4 δισ. $
Aπο το πάντα έγκριτο http://www.defencenet.gr/defence/item/m ... kramaditya -
Μήπως είναι το INS Vikramaditya τότε;
http://en.wikipedia.org/wiki/INS_VikramadityaEdit: Bill με πρόλαβες. Kiev Class carrier.
ΥΓ: Αστείο σήμερα αν σκεφτούμε πως το Κίεβο είναι εχθρός της Μόσχας...
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]