-
@Tubarao3
Ξεχνάς ότι ο δρόμος δεν είναι ιδιωτικός, έχει παραχωρηθεί για εκμετάλλευση στον ιδιώτη και μετά 10-20 χρόνια θα επανέλθει στο δημόσιο (με τα γνωστά από την εποχή του ΤΕΟ θεαματικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ). Τα ποσά που λες έτσι και αλλιώς τα πληρώνεις στους ιδιώτες, μόνο που δεν τα βλέπεις. -
Ο χρήστης Tubarao3 έγραψε:
Με το ίδιο σκεπτικό , θα έπρεπε να σου φαίνεται λογικό και το να πληρώνεις κάθε μήνα έκτακτη εισφορά 5 ευρώ στην εταιρία κινητής σου τηλεφωνίας ώστε να φτιάξει νεό δίκτυο 3g στον Έβρο , να πληρώσεις 3 ευρώ επιπλέον στο θέατρο για να φτιάξει ο ιδιοκτήτης του θεάτρου ένα καινούριο θέατρο στην Πάτρα , να πληρώσεις +5 ευρώ στο εισιτήριό σου στο πλοίο για Κρήτη έτσι ώστε η εταιρία να αγοράσει κάποτε ένα πλοίο για τη γραμμή Πειραιάς - Ρόδος .Είναι γνωστό οτι οι επιχειρηματίες είναι φιλάνθρωποι και δεν το κάνουν αυτό.
-
Στην δικιά μου περίπτωση , δε με πειράζει να πληρώσω διόδια. Με πειράζει να πληρώσω για κάτι υπερτιμολογημένο , με πειράζει να πληρώσω για κάτι για το οποίο δεν υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας ( ποσοι δρόμοι έχουν υποχωρήσει μετά την κορδέλα) , πειράζει να πληρώνω για υπηρεσίες που θα έπρεπε να έχω και δεν υπάρχουν ( χώροι στάθμευσεις κατα μήκος της ΕΟ ) γενικά με πειράζει να πληρώνω για κάτι που δεν ειναι ανταποδοτικό στο βαθμό πυ θα επρεπε , και ουτε θα είναι στο μέλλον.
Αντίστοιχα πχ ειναι και οταν πληρώνω 60 και 70 ευρώ σε πλοίο για νησί και δεν βρίσκω θέση να κάτσω και πρέπει να την βγάλω στην μοκέτα ή στο κατάστρωμα και να πληρώσω τον κυπελλακι καφέ 5 ευρώ. Και εκει επιλογή μου ειναι να πάρω το πλόιο ή το αεροπλάνο ή να κάνω κουπί σε βάρκα αλλα έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα (καποτάζ , μίζες , επιδοτούμενα δρομολόγια κλπ) σε αξαναγκάζουν με τρόπο σε αυτήν την μόνη επιλογη.
Θα μπορούσα να συνεχίσω και με αλλα παραδείγματα αλλα νομίζω οτι δεν υπάρχει λόγος....
-
τελικα δε μας πειραζουν και πολλα πραγματα στην Ελλαδα, αρα υποθετω οτι καλα μας κανουν και μας τα παιρνουν απο παντου.
-
- Το οτι έχει παραχωρηθεί από το δημόσιο δε λέει κάτι . Άλλωστε οι εταιρίες συμπεριφέρονται σαν να είναι ιδιωτικός ο δρόμος όταν μαζί με το κράτος 'ξεχνάνε' τα πόσα χρήματα έχουν ξοδευτεί από τους φορολογούμενους τα προηγούμενα χρόνια για την κατασκευή των δρόμων και κοστολογούν τα διόδια με ποσά υπερβολικά που θα δικαιολογούνταν μόνο αν μιλούσαμε για αποκλειστικά καινούρια κατασκευή της εταιρίας .
- Αντιστοίχως με αυτό που μου είπες , και η 'νέα οδός΄ από τα χρήματα που εισέπραττε πριν τις υπέρογκες αυξήσεις θα μπορούσε να δώσει ένα μέρος για τον άλλο δρόμο σαν επένδυση , όπως κάνει κάθε επιχείρηση σε ένα φυσιολογικό μη τριτοκοσμικό κράτος . Στη δικιά μας περίπτωση όμως προκειμένου να φτιάξει σχεδόν τζάμπα τον άλλο δρόμο , παίρνει με νόμο ένα επιπλέον ποσό από τον Αθηνών-Λαμίας .
Το θεωρώ παράλογο να αναλύω καταστάσεις για να αποδείξω πως είναι τραβηγμένα κάποια πράγματα τα οποία δε συμβαίνουν σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου αλλά ας πω ένα ακόμα παράδειγμα για να μοιάζει και περισσότερο με το δρόμο . Όλη η τηλεφωνική υποδομή είναι κρατική και έχει παραχωρηθεί για χρήση στους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας έναντι κάποιου κόστους , σωστά ;
Μένεις σε μια περίεργη περιοχή που εξυπηρετείται μόνο από ΟΤΕ και ενώ η κανονική χρέωση είναι 10 ευρώ , σε σενα ζητάνε 15 για να φτιάξουν οπτικές ίνες στο Καστελόριζο . Αυτό σου κάνει..;
-
Ο χρήστης Tubarao3 έγραψε:
- Το οτι έχει παραχωρηθεί από το δημόσιο δε λέει κάτι .
Φυσικά και λέει και εκεί είναι όλη η ουσία: λέει ότι κανείς ιδιώτης δεν πρόκειται να επενδύσει (όπως προτείνεις) σε κάτι που δεν είναι δικό του. Είναι σα να μπαίνεις νοικάρης σε ένα σπίτι για κάποια χρόνια και να κάθεσαι να αλλάζεις πατώματα, κουζίνες και ντουλάπες. ΔΕΝ το κάνεις.
Οι εκτιμήσεις σου για το κόστος των έργων σε σχέση με το κόστος των διοδίων είναι τελείως αυθαίρετες. Αν χοντρικά υποθέσουμε ότι ένα χλμ. αυτοκινητόδρομου χωρίς τις απαλλοτριώσεις κοστίζει €6Μ και πρέπει να φτιαχτούν κάπου (120 χλμ. Κόρινθος-Πάτρα + 150 χλμ. Τρίπολη-Καλαμάτα-Σπάρτη + 100 χλμ. Πάτρα-Πύργος + 300 χλμ. Ιωνία οδός + 100 χλμ. Ε-65 + 50 χλμ. τα 'ψιλά' του Μαλλιακού, Τέμπη κτλ. = ) 800 χλμ. αυτοκινητόδρομων, μιλάμε για ~€5Β τα οποία, όπως όλοι ξέρουμε, ΔΕΝ υπάρχουν. Αρα πες μου πρώτα που θα βρεθούν τα λεφτά (ιδίως μάλιστα αν καταργηθούν τελείως τα διόδια όπως λένε οι diodistas) και το ξανασυζητάμε (ίσως μια λύση είναι να μειωθεί η σύνταξη της γιαγιάς στην Αστυπάλαια που λέγαμε στα €200 και όσο ζήσει )
Τέλος αυτό:
Όλη η τηλεφωνική υποδομή είναι κρατική και έχει παραχωρηθεί για χρήση στους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας έναντι κάποιου κόστους , σωστά ;
είναι λάθος, το κράτος έχει κάπου 25% του ΟΤΕ. Επιπλέον υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός (local loop unbundling) με βάση τον οποίο ο όποιος πάροχος στυλ ΟΤΕ (incumbent) είναι υποχρεωμένος να παραχωρήσει υποδομή του σε ανταγωνιστές του και υπάρχει και ρυθμιστική αρχή (ΕΕΤΤ) που το επιβλέπει αυτό. Τίποτα από αυτά δεν ισχύει στους δρόμους και εν γένει το παράδειγμά σου δεν έχει απολύτως καμία σχέση.
-
Ωραία τότε μιας και πιάσαμε τα σπιτια, θέλω να μου βρεις έναν ιδιοκτήτη υπο κατασκευή βίλας που να την παραχωρεί για 30 χρόνια με μένα να βάζω από την τσέπη μου 10000 ευρώ . Τα υπόλοιπα 40000 θα τα δώσει ο ιδιοκτήτης και θα πάρω κι ένα δανειάκι 50000 με εγγύηση του ιδιοκτήτη επίσης για ότι περισσέψει . Όσο κατασκευάζεται το σπίτι θα παίρνω 100 το μήνα από τον ιδιοκτήτη της διπλανής βιλας (επειδή που θα τα βρω τα λεφτά κι έτσι επειδή είναι δίπλα μωρέ,ας τα δώσει αυτός,όχι ο κάτοικος της Αστυπάλαιας!)) . Θα καθυστερήσει ο δίπλα να μου δώσει 2 μήνες το 100αρικο και με αυτή την πρόφαση θα σταματήσω τα έργα στη βίλα , δε θα δώσω άλλα φράγκα για το δάνειο(θα τα δώσει ο ιδιοκτήτης που είναι εγγυητής) αλλα θα συνεχίσω να απαιτώ και να παίρνω κανονικά το 100αράκι και ποιος ξέρει , μπορεί να πάρω και καμιά καλή αποζημίωση επειδή με ευθύνη του ιδιοκτήτη σταμάτησα τα έργα(κάποια αιτιολογία θα βρω μωρέ,στην Ελλάδα είμαι!) . Καλή φάση!
εντάξει οκ , πες μου οτι έχεις κάποιο πόστο σε κάποια εταιρία να μη νευριάζω και να γράφω άδικα
Πλήρωσε όσα σου ζητούν αφού τα θεωρείς λογικά , εγώ όχι ! -
Ναι, βασικά το έπιασες, κάθε μήνα εγώ και 3-4 άλλοι από αυτό το θέμα τσιμπάμε την επιταγούλα μας από το Μπόμπολα
Μην ανησυχείς, βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια (διάβασε το θέμα...) οπότε θα σε απαλλάξω από το μπελά να βρίσκεις παραδείγματα και αντιπαραδείγματα Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Ενα τελευταίο: σύμφωνα με όσα έγραψες, τους (ακόμα πιο παράλογους και 'χαρατσικούς') φόρους στη βενζίνη είτε τους πληρώνεις, άρα τους θεωρείς λογικούς, είτε δεν τους πληρώνεις, αν τους θεωρείς παράλογους, σωστά ? (γιατί, για να είσαι τόσο απόλυτος, δεν μπορώ να πιστέψω ότι η επαναστατικότητά και η αποφασιστικότητά σου εξαντλούνται μόνο εκεί που (νομίζεις ότι) σε παίρνει...)
-
Δεν είπα οτι παίρνεις λεφτά για να γράφεις οτι γράφεις . Πολύ απλά μπορεί να δουλεύεις στην εταιρία και γι αυτό να τάσσεσαι υπέρ της .
Για τους φόρους της βενζίνης μοναδικός κλέφτης είναι το κράτος . Ο βενζινάς δεν μου φταίει σε κάτι γιατί είτε ο φόρος είναι 1 λεπτό , είτε είναι 1 ευρώ , αυτός το ίδιο κέρδος θα έχει . Οπότε δεν μπορώ να πάω να βάλω βενζίνη και να μην πληρώσω γιατί ζημιωμένος θα βγει κάποιος που δε φταίει . Και με το κράτος αν δεν είσαι σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών δεν μπορείς να τα βάλεις . Τι θέλεις να κάνω , πραξικόπημα;
Όπου μπορώ να αντιδράσω και βρίσκω λόγω να αντιδράσω ,τότε θα αντιδράσω . Όταν γίνει διαδήλωση θα πάω να διαμαρτυρηθώ όταν το θεωρώ δίκαιο.
Με αυτή τη λογική δε θα έπρεπε να συμμετέχουμε σε καμία αντίδραση . Όταν ξεκινάει κάτι να το θάψουμε τελείως με τη δικαιολογία πως σε άλλους τομείς δεν κάνουμε κάτι . Μα δε μπορεί να ξεκινήσει από το πουθενά μία γενική αντίδραση στα πάντα. Όλα ξεκινάνε από κάτι μικρό και μετά αυτό είτε θα κατασταλεί , είτε θα γιγαντωθεί . Στην επανάσταση το 21 (δε συγκρίνω επαναστάσεις,αλίμονο,δε θέλω να γίνω γραφικός) δε βγήκαν όλοι ξαφνικά στα όπλα , από κάτι μικρό ξεκίνησαν όλα .
Επίσης στα εισιτήρια των ΜΜΕ όπου θα 'με έπαιρνε' με τη λογική σου να μη χτυπάω εισιτήριο , πληρώνω κανονικά και θεωρώ δίκαιες τις τιμές . Δε θα πάω τζάμπα για να γλυτώσω τα λεφτά , όπως και τις μπάρες δεν τις σηκώνω για να πάω τζάμπα . -
Ούτε ο συνταξιούχος σου φταίει σε τίποτα όμως όταν καλείται να πληρώσει την δική σου χρήση και φθορά σε μια υπηρεσία που στα περισσότερα κράτη του κόσμου ΔΕΝ είναι δωρεάν.
-
Από όλα αυτά που έγραψα , αυτό έχεις να σχολιάσεις μόνο;
Και ο συνταξιούχος είτε πληρώσω τη χρήση μου , είτε όχι , το ίδιο ποσό θα πληρώσει . Η εταιρία απλά θα λάβει λιγότερα χρήματα απόσα υπολόγιζε .
Τώρα οσον αφορά το σε ποια κράτη δεν είναι δωρεάν ας μην ανοίξουμε άλλο θέμα αλλά με αναγκάζεις να σχολιάσω για να μη μείνει έτσι , ότι στις χώρες με τα ακριβότερα διόδια (Γαλλία,Ιταλία) , στις οποίες το χιλιομετρικό κόστος έχει φτάσει να ναι σχεδόν το ίδιο με την Ελλάδα ΚΑΙ πληρώνεις για δρόμους ολοκληρωμένους ΚΑΙ για χρήση δίκαια ανά χμ με ηλεκτρονικά διόδια ΧΩΡΙΣ αλλεπάλληλα σταμάτα-ξεκίνα ΚΑΙ έχεις την επιλογή να κινηθείς σε ασφαλές παράλληλο οδικό δίκτυο . Και σου ανέφερα το χειρότερο σενάριο , αυτό με τα ακριβά διόδια . Να μην αναφερθώ σε χώρες με ίδιο οδικό δίκτυο με αυτές τις χώρες όπου υπάρχει πολύ μικρότερη χρέωση ή και καθόλου χρέωση ... -
Φτασαμε αισιως στο 1/4 της χιλιαδας και στα μονα σημεια που συμφωνουμε ΟΛΟΙ ειναι:
Τα διοδια ειναι ακριβα.
Τα διοδια περιεχουν και πληρωμες για μελλοντικα εργα.
Τα διοδια ειναι αναγκαια για τη καλυψη εξοδων συντηρησης του οδικου δικτυου.ΔΕΝ συμφωνουμε στο τροπο πληρωμης.
Οι μεν λενε δεν πληρωνω καθολου γιατι το κρατος ειναι κλεφτης και τα λεφτα μου θα τα παρουν οι μεγαλοεργολαβοι.
Οι αλλοι λενε πληρωνω γιατι αν δεν πληρωνουμε το κρατος θα αυξησει τους φορους και ετσι θα πληρωνω εγω για κατι που καποιος αλλος που δεν πληρωνει το χρησιμοποιει.Μιας και μυρικαζουμε τα ιδια και τα ιδια αν καποιος εχει να πει κατι το διαφορετικο ας το γραψει,νομιζω οτι αρκετα το παιδεψαμε το ζητημα........
-
Ένα τέταρτο σε αυτά που πιστεύω συμφωνούμε είναι ο τρόπος που γίνεται η χρέωση.
Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο όποιος πάει από την Παιανία - Αερόδρομιο και όποιος πάει από Ελευσίνα αεροδρόμιο, ή όποιος πάει από Αγ. Στέφανο - Ωρωπό με κάποιον που πάει Μεταμόρφωση-Χαλκίδα.
Επίσης ένα πέμπτο ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ένα κάρο μετωπικά διόδια. Αλλά μετωπικά στην Αθήνα, μετωπικά στη Θεσσαλονίκη και διόδια στις εξόδους και εισόδους. Όταν μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο παίρνεις χαρτάκι (από αυτόματο μηχάνημα), όταν βγαίνεις πλερώνεις. Απλά πράγματα. -
Συμφωνούμε, αλλά αυτό προϋποθέτει εντελώς κλειστό αυτοκινητόδρομο που τώρα δεν είναι και απο τη στιγμή που μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο θα πληρώσεις ακόμη και 2 χιλιόμετρα να κάνεις (αν υπάρχει τόσο κοντινή έξοδος).
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Τα διοδια ειναι αναγκαια για τη καλυψη εξοδων συντηρησης του οδικου δικτυου.
Σε προηγούμενη δημοσίευση έγραψα με στοιχεία από τους ισολογισμούς του κράτους και τα δηλωθέντα έξοδα συντήρησης της Εγνατίας ότι τα τέλη κυκλοφορίας με βάση αυτά που πληρώσαμε το 2009 έφταναν και περίσσευαν για 1) τη συντήρηση όλων των ΕΟ και 2) για την κατασκευή όλων των παραχωρημένων ΕΟ μέσα σε 10 χρόνια με κρατικούς πόρους.
Βέβαια ο Χρήστος ανταπάντησε πολύ τεκμηριωμένα με νόμο που δείχνει ότι τα ΤΚ πάνε για μισθούς κρατικών υπαλλήλων (άρα δεν είναι πλέον ανταποδοτικά και θα ήθελα να ξέρω κατά πόσο αυτό τα καθιστά και αντισυνταγματικά).
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να αναγνωριστούν τα τεράστια ποσά που έχουν πληρώσει όλοι οι οδηγοί ανεξαιρέτως τα τελευταία 10-15 χρόνια μέσω των ΤΚ και να παραδεχθούμε ότι α) τα διόδια δεν είναι καθόλου αναγκαία καθώς ήδη πληρώνουμε υπέρ το δέον σε (μη) ανταποδοτικά σχετικά τέλη* β) αν γινόταν σωστή και σύννομη διαχείριση αυτών των πόρων τώρα δεν θα υπήρχε κανένα θέμα διοδίων ή κατασκευής νέων έργων και γ) κάποιοι θα πρέπει επιτέλους να λογοδοτήσουν για την κατασπατάληση των ποσών που επιμελέστατα πληρώνουμε όλοι ετησίως για τον σκοπό αυτό και οι διάδοχοί τους να διορίζονται με ποινικές ρήτρες και νομοθετημένους ετήσιους ελέγχους και απολογισμούς.
Επίσης νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να αναγνωριστεί ότι το μένος των πολιτών μάλλον δεν είναι κατά του ιδιώτη, ο οποίος τη δουλειά του κάνει (φυσικά) αλλά προς το ίδιο το κράτος της διαφθοράς και των μιζαδόρων. Η μη πληρωμή διοδίων βεβαίως και πλήττει πρωτίστως το κράτος (το οποίο καρπώνεται και μεγάλο μέρος των διοδίων και το οποίο φυσικά και με την παράδοση των έργων σιγά μη χαμηλώσει τα διόδια) και έπειτα τον ιδιώτη και ο κόσμος το καταλαβαίνει αυτό.
Όσον αφορά τον 'καημένο τον ιδιώτη', προσωπικά δε βλέπω γιατί είναι κακό ΕΣΤΩ ΜΙΑ φορά στην ιστορία κάποιες φαγοποτικές ιδιωτικές εταιρείες να πάρουν από τα τρία περιώνυμα ανατομικά όργανα το μακρύτερο, σαν αποτέλεσμα της αμαρτωλής τους σχέσης με το κράτος - λέω αμαρτωλής γιατί καμμία εταιρεία δεν θα υπέγραφε τέτοιες σκανδαλώδεις συμβάσεις έχοντας το παραμικρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Έτσι για αλλαγή δηλαδή.
*Επειδή γκρινιάζω συνεχώς για τη μη ανταποδοτική φύση των ΤΚ, θα ρωτούσε κανείς αν θα ικανοποιούσε το αίσθημά μου η μετονομασία τους σε φόρο κυκλοφορίας και θα απαντούσα ναι, γιατί θα ήθελα να δώ πώς θα δικαιολογούσε η κυβέρνηση ένα μη ποσοστιαίο φόρο που θα έμπαινε απ'ευθείας στην κλίμακα της άμεσης φορολογίας.
-
Μα ο αυτοκινητόδρομος εξ'ορισμού πρέπει να είναι κλειστός. Άμα μπεις για δύο χιλιόμετρα να πληρώσεις αλλά να πληρώσεις πχ 10 λεπτά ή 20 λεπτα.
Στην Αττική οδό που έτσι κι αλλιώς ακόμα και τώρα είναι κλειστός γιατί δεν εφαρμόζεται?
Ποιός φωστήρας ή ποιό λαμόγιο υπέγραψε από την πλευρά του δημοσίου αυτόν τον άδικο και ληστρικό τρόπο πληρωμής??
Εκεί είναι πιστεύω και η ουσία του πληρώνω - δεν πληρώνω και της διαφωνίας εδώ μέσα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
ειλικρινα απαντησε μου (δεν το εχεις κανει) αν σ' αρεσει να πληρωνεις πηγαινοντας για ευβοια, εναν δρομο στο αγρινιο απ οπου μπορει να μην περασεις ΠΟΤΕ κι οποιος δεν φτιαχνεται; σ' αρεσει;
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί οι του κινήματος των διοδίων το λέτε και το επαναλαμβάνετε αυτό, τη στιγμή που αποδυναμώνει την όποια επιχειρηματολογία σας διότι, πολύ απλά, χωρίς διόδια, αυτό ακριβώς συμβαίνει, πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι (μέσω τελών, ΦΠΑ και άμεσων φόρων) όλους τους δρόμους, ακόμα και αυτούς που δεν κυκλοφορούν ποτέ. Τουλάχιστον με διόδια η πληρωμή συγκεκριμενοποιείται είτε (συνήθως) στο δρόμου που κυκλοφορείς είτε (κάποιες φορές) σε κάποιον άλλον που ίσως να κυκλοφορήσεις στο μέλλον.
Και, για να απαντήσω σε αυτό που λες, ΝΑΙ, μ΄αρέσει, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Οπως πλήρωσε ο κάτοικος της Αστυπάλαιας το μετρό της Αθήνας έτσι και δεν με πειράζει ο κάτοικος της Αθήνας να πληρώσει τον περιφερειακό της Αρτας. Είτε με διόδια (που είναι πιο δίκαιο διότι αν μη τι άλλο σχετίζεται με δρόμους) είτε με φόρους-τέλη, κάποιος θα τα πληρώσει. Και, αν δεν υπάρχουν λεφτά (αδιαμφισβήτητη αλήθεια) αλλά πρέπει να γίνουν τα έργα (υπό συζήτηση για κάποιους Αθηναίους που χέστηκαν για την Ιωνία οδό), δεν έχω πρόβλημα και να τα προ-πληρώσω.
Δηλαδή όταν εσύ πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και πάνε έσοδα του δήμου της Αστυπάλαιας σ΄αρέσει ?
γιατι το επιχειρημα των υπερμαχων των διοδιων ειναι να μην πληρωουν τους δρομους οσοι δεν τους χρησιμοποιουν. και τωρα αυτο ακριβως γινεται!!!! πληρωνουν καποιοι για δρομους που δεν θα χρησιμοποιησουν ενδεχομενως ποτε!! αντι να πληρνουν 1 ευρω τα κιουρκα, τα πληρωνουν 2 για να -ΜΗΝ- γινει ποτε δρομος στο αγρινιο. ποια η διαφορα;;;;
το χω γραψει το παραδειγμα για τα τελη διασκεδασης, αν ειναι να το ξανακανω paste.
αν εσυ εισαι τοσο υπερανω και large η κιμπαρης που συνηθιζεται να γραφεται στο φορουμ (δεν ξερω γιατι) να παμε μαζι στο συνεργειο, να πληρωσεις και το δικο μου σερβις η να παμε μαζι διακοπες να πληρωσεις και τις δικες μου. (να πληρωσεις υπηρεσιες ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ η να πληρωσεις διπλα για να τις εχει ο αλλος free)
υπαρχουν ομως πολλα εκατομμυρια που δεν ειναι τοσο large και που δεν ανεχονται να τους κοροιδευουν οι κουφοι που τα ξεπουλησαν
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
γιατι το επιχειρημα των υπερμαχων των διοδιων ειναι να μην πληρωνουν τους δρομους οσοι δεν τους χρησιμοποιουν. και τωρα αυτο ακριβως γινεται!!!! πληρωνουν καποιοι για δρομους που δεν θα χρησιμοποιησουν ενδεχομενως ποτε!!Ομως κι ειναι μια παραμετρος μικροτερης συμασιας ισως, οτι χρησιμοποιουν τα προιοντα που ΕΡΧΟΝΤΑΙ σε αυτους μεσω των περι ου ο λογος δρομων.
Εμμεσα εχουν καποια οφελεια
και βεβαιως εχουν ενδυναμη την δυνατοτητα να τους χρησιμοποιησουν.Πχ ο Παππους απο την Ανω Παναγια θα ερθει στο νοσοκομειο στην αθηνα στο μισο χρονο απο την νεα εθνικη αντι απο την παλια.
κι ΑΥΤΟ ειναι μια ακομα εμεση υπηρεσια...Δεν επιχηρηματολογω επι του αντιτιμου ( το οποιο σαφως και θελει κουβεντα - δεν μπαινω σ' αυτη εχει τελειως εξαντληθει το θεμα) αλλα επι της αναγκαιοτητας ΥΠΑΡΞΗΣ του δρομου...
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Ποιός φωστήρας ή ποιό λαμόγιο υπέγραψε από την πλευρά του δημοσίου αυτόν τον άδικο και ληστρικό τρόπο πληρωμής??
Εκεί είναι πιστεύω και η ουσία του πληρώνω - δεν πληρώνω και της διαφωνίας εδώ μέσα.Εγινε το 1995 νομιζω.... επι ΠΑΣΟΚ, την επομενη μερα της υπογραφης πεθανε ο ενας εκ των 2 βασικων εμπνευστων μεγαλομετοχος της ΜΕΤΩΝ που τοτε ηταν ο 'αρχηγος' στην κοινοπραξια... και μετα ηρθε ο ΑΚΤΩΡ......
οπως βλεπετε ηταν ολοι τους παιδια του σημερα κυβερνωντος κομματος.... -
Δεν είμαι λεφτάς και κιμπάρης (ο Into_Megane το έλεγε αυτό, ψάξε να βρεις posts του, μεγάλο γέλιο) και φυσικά αρνούμαι να πληρώσω για υπηρεσίες που δε λαμβάνω οπότε το service ξέχνα το Απλά έχουμε διαφορετική αντίληψη για τις υποχρεώσεις μας απέναντι στο κράτος και τους νόμους, που θεωρώ ότι προηγούνται σε σχέση με τις υποχρεώσεις του κράτους απέναντί μας, και τους ενδεδειγμένους τρόπους αντίδρασης.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!