-
Το Octavia θεωρείται άριστο οικογενειακό, έχει κάνει καριέρα με τους χώρους του και την ασφάλειά του και την κύλισή του.
Αν το συνδυάσεις με τα 3,5 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, νομίζω ότι είναι ακαταμάχητος συνδυασμός.Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μεταχειρισμένο G-Tec στο car. Όλο όμως και προκύπτει κάποιο. Πριν δύο εβδομάδες, είχε ένα τριετίας στα 15 χιλιάρικα.
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Καλησπερα. Θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους του μοντελου οκταβια g tec για τις εντυπωσεις και τυχον προβληματα που εχουν συναντησει.Ποιοτητα κυλισης, ανεση αναρτησης, ηλεκτρονικα - κλιματισμος, τραβηγμα για καμια προσπεραση, τυχον βλαβες - γνωστα προβληματα του vw group κλπ?
Ευχαριστω
Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν απαφασίσεις για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αξίζει να περιμένεις σε λίγους μήνες θα είναι διαθέσιμος ο 1.5 gtec με 130 άλογα με αναβαθμισμένες φιάλες (ελαφρύτερες και μεγαλύτερες) και μικρότερο ντεπόζιτο βενζίνης όποτε λογικά θα έχεις μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Κάποιος είχε ανάβαση περισσότερες πληροφορίες στο θέμα του ibiza σχετικά με τις νέες φιάλες. -
Τέρμα τα Škoda Fabia και Rapid 1.4 TDI και 1.6 TDI
Η αναβάθμιση των μικρών ντίζελ για να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο WLTP κρίνεται ασύμφορα δαπανηρή, τη στιγμή μάλιστα που μικροί βενζινοκινητήρες τούρμπο τους υποκαθιστούν με επάρκεια στα λίγα και μέσα χιλιόμετρα.Ο όμιλος Volkswagen είναι μεταξύ των κατασκευαστών που πλήττονται χειρότερα από τους νέους κανονισμούς για τις ευρωπαϊκές εκπομπές ρύπων. Αυτό δεν επηρεάζει μόνο τους κινητήρες ντίζελ, αλλά και δεν εξεπλάγημεν που τα Rapid και Fabia χάνουν τους TDI τους.
Ένας ασφαλής τρόπος για να πάρεις χαμπάρι νωρίς ποια μοντέλα τίθενται εκτός νυμφώνος λόγω ρύπων ή/και ασύμφορης αναβάθμισής τους για να συμμορφωθούν με το νέο πρωτόκολλο WLTP, είναι να μπαίνεις κατά καιρούς στο διαμορφωτή της κάθε εταιρείας.
Το σουπερμίνι της Škoda αρχικά χρησιμοποιούσε το μικρότερο 3κύλινδρο μοτέρ 1.4 TDI, το οποίο όμως σταμάτησε στο facelifted Fabia. Ωστόσο, και το 1.6 TDI λείπει πλέον επίσης από τις επιλογές του configurator, ακόμα και στo μεγαλύτερo Rapid.
Το 2017, το Rapid διατίθετο με το μοτέρ 1.4 TDI των 90 ίππων και το 1.6 TDI των 116 PS. Ακόμα και το 1.4 TSI φαίνεται ότι έχει σταματήσει, κάτι που όμως δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι αντικαθίσταται από το νέο 1.5 TSI Evo.
Ο λόγος της διακοπής είναι ότι η αναβάθμιση σε ένα μικρό κινητήρα ντίζελ, προκειμένου αυτός να συμμορφωθεί κατά WLTP, είναι δυσανάλογα δαπανηρή. Κάτι που θα ερχόταν να επιβαρύνει την ήδη κατά τουλάχιστον 1.000 ευρώ ακριβότερη τιμή σε σχέση με το ομόλογο βενζινοκίνητο. Από την άλλη, η Škoda δεν χρειαζόταν διακαώς έναν οικονομικό ντίζελ, ειδικά όταν ο 1.0 TSI, οικονομοτεχνικά, καλύπτει και με το παραπάνω το κενό σε αυτόν τον τομέα.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να αγοράσεις ένα Fabia TDI αν είσαι μεγάλος χιλιομετροφάγος. Ο όμιλος VW ήδη δαπανά εκατομμύρια για την αποθήκευση των αυτοκινήτων που δεν μπορεί ή δεν θα μπορέσει να πουλήσει. Ακόμη και ύστερα την 1η Σεπτεμβρίου, οπότε και θα ισχύσει ολοκληρωτικά το πρωτόκολλο WLTP, οι έμποροι θα εξακολουθήσουν να πουλάνε μοντέλα με μη συμμορφωμένο κινητήρα, με την προϋπόθεση ότι θα τα έχουν «πινακιδώσει». Και βέβαια, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα γι’ αυτά τα αυτοκίνητα στη διαπραγμάτευση τιμής. Δεν γνωρίζουμε την έκταση και τον όγκο που μπορεί αυτό να έχει στην Ελλάδα, αλλά σαφώς στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με το αντίστοιχο στοκ, μια τέτοια αγορά θα είναι ευκολότερη.
Να θυμίσουμε, ότι η premium θυγατρική του VW Group, η Audi, επίσης εξαίρεσε τα μοτέρ ντίζελ TDI από το πρόσφατο, νέας γενιάς A1. Κάτι που επιβεβαιώνει ότι η κατάργηση των ντίζελ κινητήρων μικρής χωρητικότητας αποτελεί στρατηγική επιλογή για το γερμανικό όμιλο. Από την άλλη, το νέο πρωτόκολλο που επιβάλλει και φίλτρο σωματιδίων στους βενζινοκινητήρες έχει οδηγήσει σε μικρή απώλεια της ισχύος τους, όπου στην τσεχική εταιρεία οδήγησε το Octavia RS να κατέβει από τα 230 άλογα παρόλο που είναι ενός χρόνου αυτοκίνητο.
https://www.drive.gr/news/terma-ta-skoda-fabia-kai-rapid-14-tdi-kai-16-tdi -
Έχει παίξει κανείς με το configurator στο site της Skoda?
ΓΙα την Octavia π.χ. επιλέγεις την έκδοση style που ειναι η καλύτερα εξοπλισμένη και με έξτρα ασφάλειας και άνεσης η τελική τιμή φτάνει σε αστρονομικά επίπεδα.
πανε καλά εκεί στην Skoda? -
Παιδια εχει προσφορα το Skoda superb με 21.870 1.4tsi 150ps 121co2......πηγα το χαλβαδιασα απο κοντα και ειναι τεραστιο και για εμενα που ειμαι ευσωμος και ψηλος χωραει 5σαν και εμενα με χωρις να προσεγγιζουν ποδια και και κεφαλι αντιστοιχα στις μπροστινες θεσεις και στην οροφη.... πορτμπαγκαζαρα που χωραει δυο παιδικα καροτσια και δυο μεγαλες βαλιτσες ανετα.στα 625 λιτρα...... Ομως η σκοντα εχει ανθεκτικα αμαξια???.... με φτηνα αναλωσιμα???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το skoda rapid spaceback 1.0 tsi style 95ps βενζινη??το συγκεκριμενο μοντελο θα σταματησει να βγαινει αλλα υπαρχουν λιγα κοματια διαθεσιμα που βρηκα.μεγαλο σαλονι και επισης ικανοποιητικο χωρο αποσκευων.ειναι αξιοπιστο μηχανικα?απο καταναλωση που κυμαινεται?
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
καλημερα στην ομαδα.ποια η γνωμη σας για το skoda rapid spaceback 1.0 tsi style 95ps βενζινη??το συγκεκριμενο μοντελο θα σταματησει να βγαινει αλλα υπαρχουν λιγα κοματια διαθεσιμα που βρηκα.μεγαλο σαλονι και επισης ικανοποιητικο χωρο αποσκευων.ειναι αξιοπιστο μηχανικα?απο καταναλωση που κυμαινεται?Εγώ είχα για 3,5 χρόνια το Rapid Spaceback 1.6TDi και αποδείχτηκε αξιόπιστο και οικονομικό στη χρήση και στη συντήρηση. Το συνολικό κόστος συντήρησς για τα 48.500 Km που το είχα ήταν μόλις 400 Ευρώ (τρεις αλλαγές λαδιών και φίλτρων και ένα πλήρες σέρβις στα 2 χρόνια από την αγορά), με μια εκπτωση που είχα από την αντιπροσωπεία που το αγόρασα. Δεν χρειάστηκε ούτε μια αλλαγή σε τακάκια και λάστιχα.
Να ξέρεις όμως ότι στην ουσία δεν είναι μικρομεσαίο, παρόλο που έχει χώρους (πλην πλάτους) αντιστοιχους με τα καλύτερα μικρομεσαία, αλλά ένα επιμηκυμένο σουπερμίνι. Αν το αγοράζεις σε αντίστοιχη τιμή σουπερμίνι, προχώρα!
-
θεωρεις οτι ειναι αρνητικο το οτι σταματαει να βγαινει πλεον το μοντελο σε λιγους μηνες??δηλαδη οτι υπαρχει στο τελωνειο σε συγκεκριμενο χρωμα...αυτο βρηκα σε rapid..μου ειπανε οτι πλεον η skoda καταργει το rapid.ο κινηταρας με τους 115 ιππους δεν υπαρχει πλεον ..εχουν μεινει καποια σε 95ιππους
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
θεωρεις οτι ειναι αρνητικο το οτι σταματαει να βγαινει πλεον το μοντελο σε λιγους μηνες??δηλαδη οτι υπαρχει στο τελωνειο σε συγκεκριμενο χρωμα...αυτο βρηκα σε rapid..μου ειπανε οτι πλεον η skoda καταργει το rapid.ο κινηταρας με τους 115 ιππους δεν υπαρχει πλεον ..εχουν μεινει καποια σε 95ιππουςΑν η τιμή είναι καλή, δεν σκοπεύεις να το πουλήσεις σύντομα (δηλαδή σε 3-5 χρόνια) και θες ένα απλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο με χώρους μικρομεσαίου σε τιμή σουπερμίνι, προχώρα.
Αν επιτρέπεται σε τι τιμή το έχεις βρει;
-
rapid spaceback style1.0tsi 95ps 15.460ευρω δωρο συναγιερμο και αισθητηρα παρκαρισματος.ρωτησα για το αν ειναι αρνητικο σε περιπτωση ανταλακτικων αφου θα σταματησει να βγαινει πλεον το μοντελο
-
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με τα ανταλλακτικά.
Η τιμή μου φαίνεται σχετικά καλή. Τσέκαρε την όμως σε 2-3 εμπόρους και παίξε λίγο με τον ανταγωνισμό...
-
ναι φιλε σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα προτιμουσα βεβαια τον tsi 115ps αλλα δεν υπαρχει..ειμαι ανεμεσα σε αυτο της skoda με 95ps, στο i30 και nissan pulsar.
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
ναι φιλε σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα προτιμουσα βεβαια τον tsi 115ps αλλα δεν υπαρχει..ειμαι ανεμεσα σε αυτο της skoda με 95ps, στο i30 και nissan pulsar.Από τον TSi 115 δεν θα σου λείψουν τα άλογα (που με ένα πρόγραμμα παίρνεις πανεύκολα, όντας ακριβώς ίδια μηχανικά σύνολα) αλλά το 6άρι κιβώτιο.
Τα άλλα δύο αυτοκίνητα είναι καλύτερα, αλλά και ακριβότερα, όντας πραγματικά μικρομεσαία. Το Rapid είναι μια τίμια επιλογή, αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί το παίρνεις.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
ναι φιλε σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα προτιμουσα βεβαια τον tsi 115ps αλλα δεν υπαρχει..ειμαι ανεμεσα σε αυτο της skoda με 95ps, στο i30 και nissan pulsar.
Από τον TSi 115 δεν θα σου λείψουν τα άλογα (που με ένα πρόγραμμα παίρνεις πανεύκολα, όντας ακριβώς ίδια μηχανικά σύνολα) αλλά το 6άρι κιβώτιο.
Τα άλλα δύο αυτοκίνητα είναι καλύτερα, αλλά και ακριβότερα, όντας πραγματικά μικρομεσαία. Το Rapid είναι μια τίμια επιλογή, αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί το παίρνεις.
+1
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
ναι φιλε σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα προτιμουσα βεβαια τον tsi 115ps αλλα δεν υπαρχει..ειμαι ανεμεσα σε αυτο της skoda με 95ps, στο i30 και nissan pulsar.Μόλις είδα τις τιμές που κάνει η Nissan στο Pulsar:
https://www.car.gr/used-cars/nissan/pul ... E%B9%CE%BF
Μην το συζητάμε, στα λεφτά που βρίσκεις το Rapid, πας σε Pulsar. Απλώς καλύτερο αυτοκίνητο! Και με δύο επιλογές κινητήρων: 1.2 TCE (115 hp) και 1.5DCi (110 hp). Μεταξύ των δύο, εγώ θα διάλεγα τον δεύτερο!Άντε, καλοτάξιδο!
-
Καλημέρα, θα ήθελα την άποψή σας για το κάτωθι:
Οικογενειακές υποχρεώσεις με αναγκάζουν να πουλήσω δίπορτο μικρό γαλλικό – «σημείο αναφοράς στο στρίψιμο» - 203 ίππων και να αγοράσω μεταχειρισμένο 4πορτο με μεγαλύτερους χώρους.
Επειδή θα μου λείψουν τα άλογα της «γαλλίδας», μια από τις πρώτες επιλογές είναι το Skoda Octavia Scout 1.8 TSi το οποίο φαίνεται να καλύπτει τις νέες ανάγκες μου παρόλο που 4κίνητο, έστω και όχι μόνιμα.Έμπορος-κάθετη μονάδα της Seat στην Αθήνα για τον οποίο έχω την καλύτερη γνώμη κατά την συντήρηση ενός Leon προ 13-14 ετών, πουλάει ένα τέτοιο Scout του 2009 με σχεδόν 145.000 χλμ. Ενώ στην αγγελία αναφέρεται η ύπαρξη βιβλίου service, από κοντά όταν πήγα να δω και δοκιμάσω το αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι αυτό είναι ενημερωμένο μέχρι τα μισά περίπου χλμ και από εκεί και πέρα τίποτα.
Σε σχετική ερώτησή μου προς τον πωλητή:
«O προηγούμενος ιδιοκτήτης του καθότι μηχανικός (όχι αυτοκινήτων) έκανε μόνος του τα service. Παρόλα αυτά, το αυτοκίνητο έχει ελεγχθεί διεξοδικά πριν αγορασθεί, ενώ θα παραδοθεί στο νέο ιδιοκτήτη του μετά από service και αλλαγή ιμάντων (ή καδένα, δεν θυμάμαι) συν εγγύηση 2 ετών».Υπό άλλες συνθήκες θα έτρεχα μακριά και θα κοίταζα αλλού, αλλά μια που το συνεργείο του εμπόρου αποτελεί για εμένα ένα από τα καλύτερα που έχω εμπιστευτεί ποτέ αυτοκίνητο (συν το service που θα κάνει στο Scout συν την εγγύηση που δίνει), μια που το Scout είναι ελαφρώς δυσεύρετο τουλάχιστον στην τιμή που κοιτάω, μια που οι ανάγκες μου δεν μπορούν να καλυφθούν από το σημερινό πυραυλάκι μου, θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη σας για το πως να προχωρήσω με το συγκεκριμένο Scout.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων, κάθε άποψη, συμβουλή, πρόταση ή και πληροφορία (πχ για το αυτοκίνητο) θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμες.
-
Το βιβλίο service είναι ένα χρήσιμο στοιχείο αλλά δεν αποτελεί επαρκές πειστήριο για την κατάσταση ενός μεταχειρισμένου ΙΧ.
Το ότι υπάρχει εμπιστοσύνη στον πωλητή είναι σημαντικό συν.
Το ότι ο πωλητής διαφήμισε στην αγγελία ύπαρξη βιβλίου αλλά απέκρυψε (ίσως σκόπιμα ??) ότι είναι ανενημέρωτο είναι φάουλ.
Προσωπικά δε θα προσπερνούσα, αλλά ούτε θα είχα τυφλή εμπιστοσύνη στα λεγόμενά του.
Σίγουρα έλεγχο από κάποιον τρίτο (μηχανικό, ΚΤΕΟ, ασφαλιστή). -
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Έλεγχος θα γίνει σίγουρα από τρίτον, όπως η spotmechanic. -
Συμπαθέστατο αυτοκίνητο το Scout, αλλά δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην κατάσταση του 1.8 TSi γιατί έχει βγάλει σημαντικά προβλήματα με υπερκατανάλωση λαδιού. Αν σου δίνει ο έμπορος 2 χρόνια εγγύηση και του έχεις εμπιστοσύνη ότι θα σε καλύψει αν γίνει η στραβή, προχώρα!
-
Παίδες, επειδή δουλεύω στο εξωτερικό σκέφτομαι να πάρω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Βρήκα skoda superb, 2014, 2,0lt, diesel, αυτόματο και 4x4, με 75000χλμ. Γνωρίζει κανείς από αξιοπιστία τι λέει; Εάν έχουν βγάλει ή βγάζουν προβλήματα και τι να προσέξω πριν προχωρήσω;
SKODA FORUM