-
Σε έναν φανταστικό αγώνα υπό συνθήκες βροχής ο νέος Βασιλεύς της Βροχής (επαναλαμβανόμενο γεγονός παύει να είναι και μόνον τυχαίο) ο SV πήρε την 1η νίκη της Red Bull. Στη 2η θέση ο MW και 3ος ο JB με την Brawn. 4ος ο ταχύτερος της ημέρας (γνωστός και ως κλαψιάρης) RB και στην 5η θέση όσο και αν αυτό φάνταζε δύσκολο ο ΗΚ που δεν έκανε την πληθώρα των λαθών του ομόσταυλου (γνωστού και ως ψεύτη τελευταία) LH. 7ος ο TG με την Toyota που απέδειξε ότι γνωρίζει να οδηγεί στη βροχή και 8ος ένας ακόμα Sebastian ο Buemi που με την STR έφερε ένα ακόμα σχέδιο του Andrian Newey μέσα στους πρώτους 8.
Τραγωδία για τον FA που λόγω και του εξωφρενικά μικρού φορτίου καυσίμων βρέθηκε να μπαίνει στα πιτς με το SC μέσα (στο rain start) και στη συνέχεια να βολεδέρνει εκεί στη 2η δεκάδα.
Ακόμα μεγαλύτερη τραγωδία με την Φερράρι που θα πρέπει απλά να αποφασίσει να κάνει κάποιες αλλαγές στην ομάδα. Ο KR έπαιζε με έναν κινητήρα που απλά δεν πήγαινε και ο FM που είχε και την σωστή στρατηγική εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. Κινητήρας ή κιβώτιο αυτό δεν είναι γνωστό αλλά το θέμα είναι ότι το KERS δεν δουλεύει ο κινητήρας δεν δουλέυει το μονοθέσιο δεν στέκεται και όλοι ψάχνουν να δουν τι συμβαίνει. Ας στρώσουν λοιπόν πισινούς κάτω ας στείλουν τον Stefano Domenicalli σπίτι του ας φέρουν έναν τεχνικό διευθυντή που να μπορεί να κατευθύνει αλλιώς στον επόμενο αγώνα θα βρίσκονται πίσω και από την Force India κάτι που δεν συνέβει από τη Κίνα καθαρά λόγω λάθους του Sutil.
[Φανατικός mode ON] GO SEBASTIAN GO [Φανατικός mode OFF]
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είναι λίγο στραβή η μούρη του (μονοθεσίου) Kubica?Παλι καλα που το διευκρινησες οτι μιλας για το μονοθεσιο γιατι ημουν ετοιμος..
Καποιοι περσυ θυμαμαι..κολακαυεαν τον μασσα στο βρεγμενο του Silverstone,σημερα αραγε ο...παγκοσμιος πρωταθλητης εκανε λιγοτερα σβουριλικια; Μηπως το περασε για driftday;
-
Αυτή η Force India είναι καταραμένη.
Όποτε πάει να τσιμπήσει βαθμούς γίνεται λαλακία.Vettel-Red Bull κορυφή.
Ο Hamilton πολύ κακός σήμερα. Με τόσα σβουρίδια πως βγήκε έκτος (αντί για εκτός) θαύμα είναι.
Ευχάριστες εκπλήξεις Kova-Buemi (αν και λίγο έλειψε να κάνει την πατάτα). -
3oς αγωνας και η Ferrari χωρις βαθμους Αντε να δω ποτε θα ξυπνησουν.
Μπραβο στν Φεττελ,παλι απεδειξε οτι ειναι οδηγαρα.
Ο πρωταθλητης Χαμιλτον ποσες φορες σβουριξε????Γιατι περυσι καποιοι κοροιδευαν τον Μασσα. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
3oς αγωνας και η Ferrari χωρις βαθμους Αντε να δω ποτε θα ξυπνησουν.
Μπραβο στν Φεττελ,παλι απεδειξε οτι ειναι οδηγαρα.
Ο πρωταθλητης Χαμιλτον ποσες φορες σβουριξε????Γιατι περυσι καποιοι κοροιδευαν τον Μασσα.Και να ξυπνήσουν τώρα Πάνο...είναι ΗΔΗ πολύ μα ΠΟΛΥ αργά.
Προτείνω damage limitation (σε ομάδα, εγωισμό κλπ κλπ) για φέτος, περιορισμός εξόδων και εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2010. Φέτος τέλος, δυστυχώς (και είμαι απίστευτα εκνευρισμένος).
-
1.>Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Βρε τον Ρουμπενς, κλαψα τον ανεβαζετε, κουλο τον κατεβαζετε ομως του εριξε του Μπατον και με δυο κιλακια συν
Να αποθηκεύσω αυτό το quote ή όχι; Έχουμε ακόμα κάτι λιγότερο από 7 μήνες πρωταθλήματος...
http://www.youtube.com/watch?v=-23I6RfDJY8
Παμ παρακάτω...
2. Σούπερ μαντολίνη ΤΕΛΟΣ. Την πήρε μαζεμένη ο Βουτσάς και μας τέλειωσε. Νομίζω ότι πλέον είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι όσες ομάδες σχεδίασαν το μονοθέσιο τους εξ' αρχής χωρίς KERS θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα το οποίο θα μετριαστεί όταν βάλουν τους νέους διαχύτες. Ο Brawn όπως είχα πει και με έκραξαν ουκ ολίγοι δεν ανακάλυψε τον τροχό αλλά έφτιαξε ένα πολύ καλό μονοθέσιο ΟΠΩΣ και ο Newey και στη συνέχεια η Williams, η Toyota κλπ.
3. Για τη Ferrari μόνο κρίμα μπορώ να πω. Δεν ξέρω τι πρόβλημα είχε το μοτέρ του KR, οπότε δεν είμαι σε θέση να κρίνω την προσπάθεια του. Για το Massa τι να πει κανείς... Νομίζω ότι μπορούσε να χτυπήσει και βάθρο. Θεωρώ ότι η Ferrari θα ανακάμψει αλλά όταν γίνει αυτό θα είναι αργά...
4. Ο Λούης κατάφερε και έκανε μια τρύπα στο νερό. Κυριολεκτικά όμως. Τόση μαχητικότητα, τόσο τσαγανό, τόση ταχύτητα πνίγηκαν σε μια κουταλιά νερό. Είναι δυνατόν πρωταθλητής με αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο (όχι κορυφαίο εντάξει) να βρίσκεται τόσες φορές σε απόσταση βολής από ένα καλό αποτέλεσμα και να κάνει τόσα τετ α κε; Πέρσυ κράζατε το Massa στην Αγγλία αν δεν κάνω λάθος όπου όμως ήταν εμφανές ότι είχε πρόβλημα με το στήσιμο. Φέτος ο Λούης που επέμενε σε κατακλυσμό να πατάει στα κερμπ τι μάρκα φάπα πρέπει να φάει;
5. Για τον Vettel τα είπατε όλα. Φαίνεται ότι είναι σε πολύ καλό δρόμο και πιστεύω ότι έχει το χαρακτήρα που θα τον προστατεύσει από καλάμια τύπου Λούη. Χαίρομαι που φέτος θα έχουμε το καλύτερο πρωτάθλημα εδώ και πάαααρα πολλά χρόνια. Από το 91-92 που παρακολουθώ το άθλημα και πιο συστηματικά από το 96 δεν θυμάμαι τόσο ρευστή χρονιά και τόσους διεκδικητές. Ίσως το '99 αλλά και πάλι εκεί ήταν οι συνήθεις ύποπτοι μπροστά.
Ότι κόλπο και να έκανε ο Μπέρνης μπράβο γιατί πέτυχε. Αρκεί να μην ξεφύγει το θέμα και γίνει american bar το θέμα. -
Για να μην μπερδεύουμε τις βούρτες με τις ... χτένες:
Όπως έγραψα και πριν ο Hamilton ήταν κακός σήμερα. Παρότι ήταν μαχητικός και γρήγορος κάνοντας αρκετά προσπεράσματα, είχε δύο εξόδους και ένα τετ-α-κε (ή μία και δύο δεν είμαι σίγουρος), καταλήγοντας τελικά έκτος.
Πως καταφέρνουν τώρα οι αγαπητοί φίλοι της Ferrari, να εξισώνουν την εμφάνιση αυτή με την εμφάνιση του βασιλιά καρνάβαλου πέρυσι στο Silverstone, είναι απορίας άξιον.Είναι σαν το άλλο το ανέκδοτο που οποτεδήποτε και αν εφαρμοστεί οποιαδήποτε team order, πετιούνται δυο τρείς και μας το εξισώσουν με το περιστατικό της Αυστρίας.
Βλέπετε την καημένη την αγία την Ferrari όλο την κατηγορούν.Α, και δεν είναι πάρα πολύ αργά όπως λένε ορισμένοι για οτιδήποτε. Είναι πάρα πολύ νωρίς. Μα πάρα πολύ.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Πως καταφέρνουν τώρα οι αγαπητοί φίλοι της Ferrari, να εξισώνουν την εμφάνιση αυτή με την εμφάνιση του βασιλιά καρνάβαλου πέρυσι στο Silverstone, είναι απορίας άξιον.Δεν το εξισωνουμε ακριβως απλα λεμε πως περισυ καποιοι κραξαν αρκετα τον Μασσα ο οποιος δεν ηταν ευνοημενος απο το setup και αν θυμαμαι καλα εχει πει και ο ιδιος πως εκεινη την περιοδο δεν ηταν τοσο εξικοιομενος με την απουσια ηλεκτρονικων βοηθηματων.Αντιθετως ο πρωταθλητης Χαμιλτον,ο οποιος κατευθειαν χαρακτηριστικε βασιλειας της βροχης και ο ιδιος δηλωνε οτι παει πολυ καλα στο βρεγμενο σημερα καβαλουσε τα κερμπ και σβουριζε και οπως ειπε και ο Κατσιμης στην μεταδοση οδηγουσε στο βρεγμενο με τροπο οδηγησης για στεγνο.
Οσο για τον βασιλια καρναβαλο ασ τον καλυτερα αυτον τον χαρακτιρισμο,γιατι μου ρχονται κατι εικονες στο μυαλο απο Καναδα(πιστευω να καταλαβες τι εννοω) και δεν ξερω ποιον πρεπει να χαρακτηρισω ετσι. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Για να μην μπερδεύουμε τις βούρτες με τις ... χτένες:Όπως έγραψα και πριν ο Hamilton ήταν κακός σήμερα. Παρότι ήταν μαχητικός και γρήγορος κάνοντας αρκετά προσπεράσματα, είχε δύο εξόδους και ένα τετ-α-κε (ή μία και δύο δεν είμαι σίγουρος), καταλήγοντας τελικά έκτος.
Πως καταφέρνουν τώρα οι αγαπητοί φίλοι της Ferrari, να εξισώνουν την εμφάνιση αυτή με την εμφάνιση του βασιλιά καρνάβαλου πέρυσι στο Silverstone, είναι απορίας άξιον.Είναι σαν το άλλο το ανέκδοτο που οποτεδήποτε και αν εφαρμοστεί οποιαδήποτε team order, πετιούνται δυο τρείς και μας το εξισώσουν με το περιστατικό της Αυστρίας.
Βλέπετε την καημένη την αγία την Ferrari όλο την κατηγορούν.Α, και δεν είναι πάρα πολύ αργά όπως λένε ορισμένοι για οτιδήποτε. Είναι πάρα πολύ νωρίς. Μα πάρα πολύ.
Αν δεις τον αγώνα θα δεις ότι τα λάθη του ημίαιου πρίγκηπα ήταν 6 (τουλάχιστον). Σε οποιαδήποτε άλλη πίστα που δεν έχει αυτές τις εξόδους διαφυγής (εδω τι να λέμε ακόμα και ο Nakajima τελειώσε τον αγώνα από μηχανικό πρόβλημα) ο LH θα είχε τσαγιάσει τις μπαριέρες τουλάχιστον δύο φορές αν και αυτό δεν θα σήμαινε ότι θα τελειώνε τον αγώνα ντε και καλά γιατί όλοι θυμόμαστε το Μονακό πέρυσι που τελικά το τσάγιασμα στην μπαριέρα αντί να τον βγάλει εκτός αγώνα του έδωσε πρακτικά τον αγώνα.
Θες να σου πω ότι είχε λάθος στημένο το μονοθέσιο (μπορεί να είχε προβλέψει στεγνό και δεν του βγήκε). Στο λέω. Όμως δεν μπορείς παρά να παραδεχτείς ότι αν τα σβουρίδια αυτά τα είχε κάνει ο Massa θα είχαμε τώρα κάποιους να βγάζουν πουέντ να τα δείχνουν στο κόσμο όλο. Και τουλάχιστον ο Massa ως ότου να βρεθεί (στις ίδιες συνθήκες) εκτός αγώνος είχε καταφέρει να προσπεράσει τον Βρεταννό και κακά τα ψέματα αν δεν είχε το πρόβλημα του κινητήρα με άνεση θα είχε στρογγυλοκαθίσει στην 5η ή 6η θέση. Ο LH με στρατηγική που του βγήκε κατάφερε να βρεθεί πίσω από τον HK που φέτος δεν είχε καταφέρει να συμπληρώσει γύρο και ίσως να μην τα κατάφερνε αν η εκκίνηση δεν ήταν με το SC.
Δεν ξέρω το κατά πόσον ο SV είχε στήσει το μονοθέσιο για βροχή αλλά με το τρόπο που πήρε εχθές την pole έδειξε ότι το μονοθέσιο ήταν τόσο για βρεγμένο όσο και τα λοιπά ανταγωνιστικά μονοθέσια. Κοινώς με μονοθέσιο για στεγνό έπαιζε ο πιτσιρικάς. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι τόσο ο MW όσο και ο SV έριξαν στα αυτιά στον JB αν και δεν ήταν οι περισσότερο γρήγοροι του grid (το FL το είχε ο κλαψιάρης). Όμως μετά από δύο απίστευτες εμφανίσεις του SV (κάνει και @αλακίες ούδεις χωρίς λάθη) του αξίζει πολύ περισσότερο ο τίτλος του Βασιλιά της Βροχής καθώς τόσο πέρυσι όσο και φέτος δεν έκανε αυτούς τους αγώνες με κορυφαίο μονοθέσιο. Ο LH από την άλλη έχει ένα Silverstone να παρουσιάσει (γιατί το Monaco το είπαμε κοιμήθηκε ο θεός) με ένα μονοθέσιο στημένο για βροχή.
Δύο περί team orders και επιρροής στη FIA.
a) Αν ήταν στη θέση της Brawn οι Ferrari και το SC έμενε όσο χρειαζόταν ώστε να βγει ο FA εκτός μάχης (γιατί κακά τα ψέματα όταν ο άλλος είναι στα 637 κιλά ξέρεις ότι αργά ή γρήγορα θα μπει στα pits) τι θα λέγαν κάποιοι περί team orders?? Φάγαμε σήμερα την πιο πατάτα εκκίνηση με τα μονοθέσια σε parade style ως ότου ο Ισπανός να βγει εκτός νυμφώνος. Και γιατί λοιπόν να βγει το SC στον 7ο γύρο και όχι στον 2ο?
b) Αν ήταν σοβαρή η FIA γιατί είχε βγάλει τη λύση της Renault εκτός πνεύματος κανονισμού ενώ οι λύσεις των Brawn, Williams, Toyota ήταν εντός πνεύματος. Αν αυτή τη λύση την είχε παρουσιάσει η Ferrari τι θα έλεγαν όλοι σήμερα?
c) Περί team orders. Αυτό που έπραξε ο LH κατ' εντολή της ομάδας (να πει ψέματα δηλαδή στη FIA) δεν είναι βάσει team orders. Αν μας ενοχλεί λοιπόν το 'let him pass' (που τελικά στοίχησε στον MS περισσότερο από αυτά που κέρδισε θυμούμενοι όλοι τι συνέβει στη συνέχεια) γιατί δεν ενοχλεί το ίδιο το 'tell this and this and that'. Αυτά δεν είναι team orders? Δεν είναι δυσφήμιση του αθλήματος (χα χα χα) ο παγκόσμιος πρωταθλητής να λέει ψέματα στους κριτές (και χαζά ψέματα τόσο όσο να τον πιάσουν κιόλας) της ίδιας της ομοσπονδίας?Εν κατακλείδι, κανείς δεν μπερδεύει τις χτένες με τις βούρτσες και ούτε με τις @@@τσες. Απλά σήμερα αποδείχτηκε κάτι που εμένα με προβληματίζει. Ο LH δεν έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ στις συνθήκες του αγώνα. Σήμερα αυτό το υπερστροφικό στυλ ήταν καταστρεπτικό και συνέχισε να κάνει τα ίδια λάθη. Το να πατάς για πολλοστή φορά το kerb πριν τη μεγάλη ευθεία και να πρέπει να παίζεις με το τιμόνι όπως παίζει ο καπετάνιος σε καράβι για να αποφύγει τη ξέρα δείχνει ΙΜΗΟ έλλειψη προσαρμοστικότητας. Και θα με λυπήσει ιδιαίτερα ο LH να καταλήξει άλλος JV καθώς κακά τα ψέματα ο μαυρούλης έχει και την πλάκα του σε ένα σπορ που μέχρι πρόπερσι δεν είχε δει μαύρους παρα μόνον αν αυτοί πουλούσαν CD έξω από τη πίστα.
-
Ώραία όλα αυτά, δεν διαφωνώ κατά βάση.
Τι σχέση έχουν όμως με αυτό που έγραψά εγώ;
-
Ο Massa πέρσυ είχε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια κάτι που δείχνει ξεκάθαρα ότι το μονοθέσιο ήταν εντελώς λάθος στημένο. Τόσα λάθη δεν δικαιολογούνται από πιλότο F1 υπό κανονικές συνθήκες και αν πιστεύει κάποιος ότι ο Massa 'φοβάται το νερό' του θυμίζω την μονομαχία του με τον Kubica στην Ιαπωνία (αν θυμάμαι καλά) το '07.
Ο Λούης σήμερα φάνηκε ότι είχε μια χαρά μονοθέσιο για βροχή όπως φάνηκε από τον Kovalainen αλλά και από τους γύρους του. Το ότι 'κατάφερε' να τερματίσει πίσω από τον teammate του, ο οποίος ήρθε από τη γαλαρία της γαλαρίας χρήζει επαίνου;
Τα χάλια της αγίας Ferrari τα λέμε σε κάθε αγώνα.
Ευλόγησον... -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δεν το εξισωνουμε ακριβως απλα λεμε πως περισυ καποιοι κραξαν αρκετα τον Μασσα ...Αδίκως;
Οσο για τον βασιλια καρναβαλο ασ τον καλυτερα αυτον τον χαρακτιρισμο,γιατι μου ρχονται κατι εικονες στο μυαλο απο Καναδα(πιστευω να καταλαβες τι εννοω) και δεν ξερω ποιον πρεπει να χαρακτηρισω ετσι
Toν Rosberg;
-
@ EDDIE_147:
Είπα πουθενά ότι ήταν καλός σήμερα ο Hamilton;
Είπα ότι δεν ήταν τόσο τραγικός όσο ο Massa στο Silverstone.
Διαφωνείς; -
ο Vettel εξελίσσεται στον μελοντικό Σουμάχερ. το μέλλον του νομίζω ήδη προδιαγράφεται σιγά σιγά και σε 2-3 χρόνια θα οδηγεί ένα απο τα δύο κόκκινα μονοθέσια. η Ferrari πάλι θα πρωταγωνιστεί για τα επόμενα 10+ χρόνια και η ιστορία συνεχίζεται.
στα του αγώνα...
ο Webber είχε ένα πολύ ωραίο αγώνα αν και τη δόξα του την έκλεψε, με εντυπωσιακό τρόπο, ο team mate του. Ωραία η μάχη με Button.
για την απόδοση των Brawn GP, η δήλωση του Ross Brawn οτι δεν είναι και πολύ χαρούμενοι με την 3 θέση τα λέει όλα. ένα μεγάλο μπράβο και σε αυτούς γιατί με 0 δοκιμές σε βρεγμένο, η απόδοση ήταν απλά εξαιρετική.
ο Shutil κάτι πήγε να κάνει, αλλά εκεί ξεχωρίζουν οι καλοί οδηγοί απο τους μέτριους.
ο Χάμιλτον δήλωσε οτι ένα απο τα μποστινά ελαστικά είχε φθαρεί πολύ γρήγορα και γι αυτό σπινιάριζε διαρκώς. μάλλον είναι το στύλ οδήγησής του. δεν έκανε καθόλου οικονομία στο ελαστικό και...αγόρασε μερικά κτήματα εκεί στην πίστα!καλές αγορές και καλορίζικο!
μπράβο και πάλι σε Vettel και Webber καθώς και στους μηχανικούς της Red Bull που πραγματικά δουλέψανε σχεδόν 24 ώρες με λίγο ύπνο. έτσι είναι...η δουλειά φέρνει και τ΄ανάλογα αποτελέσματα!
-
-
H RedBull δεν έχει διπλό διαχύτη.
-
Η Φερράρι πέρα από το ότι σέρνεται χαλάει κιόλας. Απορώ δλδ πως γίνεται αυτό όταν έχουμε παγωμένη την εξέλιξη σε κινητήρες και έχουν βγάλει το ΚΕΡΣ. Η ομάδα μπαίνει στην προ Σουμάχερ εποχή. Όσο χαρήκανε οι κόκκινοι χαρήκανε.
-
Για τον Μπαρικέλο δεν έχω να πώ πολλά, απλά επιβεβαιώνει αυτά που έφαγε στη Φερράρι . Σιγά που θα τον βάζανε επι ίσοις όροις με τον Σούμι, εδώ τον Μπάτον δε μπορεί να περάσει που τόσα χρόνια τον είχε φάει η μαρμάγκα.
-
Θεωρώ πως η Brown δεν έχει πρόβλημα εξέλιξης και θα τη φτάσουν οι άλλοι οδηγοί, αλλά πρόβλημα οδηγών. Σκεφτείτε πως ο Φέττελ έριξε 10 δευτερόλεπτα στον Βέμπερ και είχε σταματήσει να τρέχει 20 γύρους πριν τη λήξη. Εδώ θα ξαναγυρίσω στο (3) περι πρώτου αδηγού. Όπως είδατε στη Ρεντ Μπουλ βάλανε τον Φέττελ δεύτερο για πιτ στοπ ενώ είχε λιγότερη βενζίνα. Καθαρό αβαντάρισμα, και λογικότατο γιατί ο καθένας θα πετάξει το δυνατό του χαρτί στο παιχνίδι και όχι τις μόνιμες δευτεράντζες (Μπαρικέλο, Χαιντεφελντ, Κουλθαρτν κ.ο.κ.)
-
Βαρέθηκα τον Χαιντφελντ, τον Νακατζίμα, τον Πικέ και το μισό ακόμα grid. Είναι άχρηστοι.
-
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
@ EDDIE_147:Είπα πουθενά ότι ήταν καλός σήμερα ο Hamilton;
Είπα ότι δεν ήταν τόσο τραγικός όσο ο Massa στο Silverstone.
Διαφωνείς;Εγώ απλά επεσήμανα ότι είναι δυο τελείως διαφορετικές καταστάσεις. Ο Massa στο Silverstone είχε εντελώς λάθος στήσιμο κάτι που φάνηκε και στον Raikkonen τότε. Δεν νομίζω ότι ίσχυε κάτι τέτοιο σήμερα για το Λούη. Θεωρώ ότι οι σβούρες ήταν προϊόν ξεροκεφαλιάς του που επέμενε να πιέζει με λάθος τρόπο σε αυτές τις συνθήκες. Και ο Webber πίεσε πολύ κάποια στιγμή και παραλίγο να το φάει το κεφάλι του.
Μην βιάζεστε πάντως να ξεγράψετε McLaren και Ferrari...
-
Παιδία νομλιζω σε γενικές γραμμές με καλύψατε κ εμένα
Κάποια πράγματα είνια πασιφανές και δε χρειάζονται περαιτέρω ανάλυση.Συγχαρητήρια στους Κοκκίνους (Βέττελ - Γουέμπερ - Χορνερ - Νιούι) για την απόδοσή τους,επιτέλους σαλβατιον για τον Αυστριακό (Τόσα εκκατομύρια έχει ρίξει ο άνθρωπος στην F1.....) σε αντίθεση με τον 'παρθένο' που ακόμα κολώνει.
Τελικά μια μάχη από τα 90s -Newey vs Brawn- θα δούμε και φέτος?????????Για τους σκουντεριανούς εντος εκτός και επι τα αυτά σε ακόμα έναν αγώνα.
Ο Λούης απλά ήταν τυχερός και εκμεταλεύθηκε τισ εξελίξεις του αγώνα και τις πολλές εγκαταλέιψεις..........Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
- Βαρέθηκα τον Χαιντφελντ, τον Νακατζίμα, τον Πικέ και το μισό ακόμα grid.
+1
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
- Βαρέθηκα τον Χαιντφελντ, τον Νακατζίμα, τον Πικέ και το μισό ακόμα grid.
+1
- ... να πω πως σε αυτό το 'μισό grid' ανήκει για μένα και ο Κιμι ( και δεν έχει σχέση με τα σημερινά ... πιο πολύ έχει να κάνει με το Μαλαισιανό ΕΒΓΑ και την φιλοσοφία που αναδεικνύει γενικότερα )
-
Έχω την αίσθηση ότι εάν δεν έρθει στην Σκουντέρω οδηγός με προσωπικότητα , θα ζήσουμε ξανά τις 'προ Σουμι era'
-
Είναι νωρίς να επαναφέρω την απαίτηση για μεταγραφή του Αλονσο στην Φερράρι ή να περιμένω όπως πέρισυ και πρόπερσι τον Ιούνιο ?
-
Εαν ο Μπαριτσέλος πάει όπως εκτιμώ , τον βλέπω να σταματά το τροπάρι του 'αδικημένου επί Σουμι' και να το ρίχνει στο 'αδικημένου επί Ρος' ( που κολλά μιας που ο Ρος ήταν general και στις 2 περιπτώσεις ' )
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
4. Θεωρώ πως η Brown δεν έχει πρόβλημα εξέλιξης και θα τη φτάσουν οι άλλοι οδηγοί, αλλά πρόβλημα οδηγών. Σκεφτείτε πως ο Φέττελ έριξε 10 δευτερόλεπτα στον Βέμπερ και είχε σταματήσει να τρέχει 20 γύρους πριν τη λήξη. Εδώ θα ξαναγυρίσω στο (3) περι πρώτου αδηγού. Όπως είδατε στη Ρεντ Μπουλ βάλανε τον Φέττελ δεύτερο για πιτ στοπ ενώ είχε λιγότερη βενζίνα. Καθαρό αβαντάρισμα, και λογικότατο γιατί ο καθένας θα πετάξει το δυνατό του χαρτί στο παιχνίδι και όχι τις μόνιμες δευτεράντζες (Μπαρικέλο, Χαιντεφελντ, Κουλθαρτν κ.ο.κ.)Επίσης έχει και πρόβλημα στα pit-stop. Παρατηρήστε πόσο αργά stops κάνουν.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
- ... να πω πως σε αυτό το 'μισό grid' ανήκει για μένα και ο Κιμι ( και δεν έχει σχέση με τα σημερινά ... πιο πολύ έχει να κάνει με το Μαλαισιανό ΕΒΓΑ και την φιλοσοφία που αναδεικνύει γενικότερα )
-
Έχω την αίσθηση ότι εάν δεν έρθει στην Σκουντέρω οδηγός με προσωπικότητα , θα ζήσουμε ξανά τις 'προ Σουμι era'
-
Είναι νωρίς να επαναφέρω την απαίτηση για μεταγραφή του Αλονσο στην Φερράρι ή να περιμένω όπως πέρισυ και πρόπερσι τον Ιούνιο ?
Η επιλογή του φινλανδού προ διετίας,ως ανθρώπου πάνω στον οποίο η ομάδα θα έκανε έναν προγραμματισμό τετραετίας,είναι αναμφίβολα λανθασμένη.Τα 20εκ. ευρώ που ενθυλακώνει ετησίως είναι πεταμένα λεφτά πέραν πάσης αμφισβήτησης.Ο Raikonnen επιβεβαιβώσε πανηγυρικά τις υποψίες γύρω από το ειδικό του βάρος.Ταχύτατος όταν έχει ένα μονοθέσιο όπως το θέλει....αλλά από εκεί και πέρα χωρίς την προσωπικότητα που απαιτεί ο τρόπος λειτουργίας και οι βλέψεις της ομάδας,με μηδενική συμβολή στην εξέλιξη του μονοθεσίου και με παντελή έλλειψη 'πνεύματος του πρωταθλητή'.
Ο Raikonnen όμως δεν είναι παρά ένας κρίκος στην αλυσίδα των λανθασμένων αποφάσεων και επιλογών που έγιναν την τελευταία τριετία.
Η φυγή του Ascanelli ήταν ένα πλήγμα σοβαρό.Η απόφαση του Montezemolo να δημιουργήσει ένα 'ιταλικό' pit wall αποδεικνύεται ότι δεν λειτουργεί.Παράλληλα απαιτείται σοβαρό ξεσκαρτάρισμα και σε επίπεδο μηχανικών...καθώς το μεγαλύτερο πρόβλημα, δεν είναι ο λάθος δρόμος που ακολουθήθηκε στο σχεδιασμό της F60 (στην οποία δεν φταίνε φυσικά μόνο οι διαχύτες),αλλά η αναξιοπιστία που ταλανίζει την ομάδα την τελευταία τριετία.Κατά τα λοιπά η ομάδα που πρέπει να κυνηγήσουν οι υπόλοιποι, εξακολουθεί να παραμένει η Brawn,παρά την σημερινή εμφάνιση της RB.Tο μονοθέσιο της Brawn είναι καλό βέβαια γαιτί δεν το έστησαν γκαραζιέρηδες,αλλά σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Honda.Η οποία προφανώς δεν ξόδεψε χρήμα και για τη δημιουργία πακέτων εξέλιξης μέσα στην χρονιά....την οποία θα κληθούν να κάνουν οι γκαραζιέρηδες με τα πενιχρά τους μέσα.Και εκεί είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα αρχίσει να ξεφουσκώνει η ομάδα.Το ζήτημα είναι πόσο γρήγορος θα αποδειχθεί πρωτίστως ο Newey και δευτερευόντως δυό τρεις άλλοι κατασκευαστές,ώστε να υπάρξει έγκαιρα κάποιου είδους ανταγωνισμός.Πραγματικός ή οιονεί.
Τέλος το θλιβερότερο θέαμα στο grid μάλλον το παρουσιάζει η Toyota.Για άλλη μια χρονιά δείχνει να καίει άσκοπα χρήμα,για να κινηθεί στη μετριότητα.Φέτος όμως τα πράγματα είναι ακόμα πιο άσχημα,καθώς είναι ο μόνος κατασκευαστής που έσπασε το μέτωπο της FOTA,παρασυρόμενος από τις σειρήνες του γέρου (ο έτερος κατασκευαστής,η McLaren αναγκάζεται να σιωπά,τελώντας υπό καθεστώς ομηρίας από την FIA)....για να βρεθεί στην θέση να μην μπορεί να ανταγωνιστεί μια ομάδα που δεν έχει καμιά σχέση με κατασκευαστές,διοικούμενη από έναν άνθρωπο που σκοπό έχει το οικονομικό κέρδος.
2009 FORMULA 1 Chinese Grand Prix-(3rd Round)