-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και δυστυχώς πολύ προβληματισμένος...Είμαι μεταξύ της αγοράς ενός Insignia 1.6T sport και ενός Passat cc 1.8tsi.Όμως κ τα δύο μοντέλα είναι καινούρια κ δεν μπορώ να βρώ κάποιο συγκριτικό στον ειδικό τύπο...Μόνο γενικές πληροφορίες του τύπου πως πρόκειται για πολύ καλά αυτοκίνητα κτλ...Επίσης στις επίσημες ελληνικές σελίδες των αντιστοιχων εταιριών δεν υπάρχουν πληροφορίες ούτε καν για τον βασικό κ τον προαιρετικό εξοπλισμό των δύο μοντέλων...Επειδή είμαι κάτοχος ενός Opel Vectra B και πρόσφατα πήγα για service πέρασα κ απο την έκθεση κ είδα το Insignia... Βέβαια το εσωτερικό μου φάνηκε λιγότερο ευρήχωρο απο αυτο του vectra, αλλά γενικότερα είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο...Απο την άλλη το passat cc μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο...έχει οδηγησει κανεις καποιο απο αυτά τα αυτοκίνητα;;;Αξίζουν τα 2.000+ ευρω που είναι ακριβότερο το passat cc;;;Παρακαλώ βοηθήστε με να καταλήξω κάπου διοτι όπως φαίνεται ο ειδικός τύπος θα ασχολειθεί με τ θέμα μετά απο πολύ καιρό.... -
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και δυστυχώς πολύ προβληματισμένος...Είμαι μεταξύ της αγοράς ενός Insignia 1.6T sport και ενός Passat cc 1.8tsi.Όμως κ τα δύο μοντέλα είναι καινούρια κ δεν μπορώ να βρώ κάποιο συγκριτικό στον ειδικό τύπο...Μόνο γενικές πληροφορίες του τύπου πως πρόκειται για πολύ καλά αυτοκίνητα κτλ...Επίσης στις επίσημες ελληνικές σελίδες των αντιστοιχων εταιριών δεν υπάρχουν πληροφορίες ούτε καν για τον βασικό κ τον προαιρετικό εξοπλισμό των δύο μοντέλων...Επειδή είμαι κάτοχος ενός Opel Vectra B και πρόσφατα πήγα για service πέρασα κ απο την έκθεση κ είδα το Insignia... Βέβαια το εσωτερικό μου φάνηκε λιγότερο ευρήχωρο απο αυτο του vectra, αλλά γενικότερα είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο...Απο την άλλη το passat cc μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο...έχει οδηγησει κανεις καποιο απο αυτά τα αυτοκίνητα;;;Αξίζουν τα 2.000+ ευρω που είναι ακριβότερο το passat cc;;;Παρακαλώ βοηθήστε με να καταλήξω κάπου διοτι όπως φαίνεται ο ειδικός τύπος θα ασχολειθεί με τ θέμα μετά απο πολύ καιρό.... -
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και δυστυχώς πολύ προβληματισμένος...Είμαι μεταξύ της αγοράς ενός Insignia 1.6T sport και ενός Passat cc 1.8tsi.Όμως κ τα δύο μοντέλα είναι καινούρια κ δεν μπορώ να βρώ κάποιο συγκριτικό στον ειδικό τύπο...Μόνο γενικές πληροφορίες του τύπου πως πρόκειται για πολύ καλά αυτοκίνητα κτλ...Επίσης στις επίσημες ελληνικές σελίδες των αντιστοιχων εταιριών δεν υπάρχουν πληροφορίες ούτε καν για τον βασικό κ τον προαιρετικό εξοπλισμό των δύο μοντέλων...Επειδή είμαι κάτοχος ενός Opel Vectra B και πρόσφατα πήγα για service πέρασα κ απο την έκθεση κ είδα το Insignia... Βέβαια το εσωτερικό μου φάνηκε λιγότερο ευρήχωρο απο αυτο του vectra, αλλά γενικότερα είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο...Απο την άλλη το passat cc μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο...έχει οδηγησει κανεις καποιο απο αυτά τα αυτοκίνητα;;;Αξίζουν τα 2.000+ ευρω που είναι ακριβότερο το passat cc;;;Παρακαλώ βοηθήστε με να καταλήξω κάπου διοτι όπως φαίνεται ο ειδικός τύπος θα ασχολειθεί με τ θέμα μετά απο πολύ καιρό.... -
Γιατί δεν περνάς απο τις εκθέσεις μία βόλτα;
Προσωπικά μου αρέσει το CC.
-
Το passat είναι καθαρό 4θέσιο,
Είναι πολύ πιο sport από το insignia sport - χαμηλωμένο με καθαρή coupe γραμμή.Το insignia είνια 5θέσιο με όμορφο εσωτερικό και ομορφότερο εξωτερικό,
Απ' ότι διαβάζω κιόλας στο opel-club, το 1.6Τ είναι και ήσυχο και αρκετά γρήγορο (έχω οδηγήσει μόνο το 1.8 ατμοσφαιρικό).Έχω οδηγήσει το passat και ομολογώ πως είναι πολύυυυυυ καλό και πολύυυυυυυυυυυ ήσυχο και αρκετά γρήγορο, έχει και τρελά κρατήματα στις στροφές παρόλο το μέγεθος του.
Είναι και πιο μουράτο.
Από την άλλη με τα ίδια χρήματα που κοστίζει το passat παίρνεις το insignia 2.0T ή το 1.6Τ τρελά φορτωμένο.
Έτσι όπως είναι η αγορά βέβαια, είναι μεγάλη ευκαιρία και το passat (-2400 στη βασική έκδοση).
Η επιλογή σου θα είναι δύσκολή - εγώ πάντως σε συμβουλεύω να μη λάβεις υπόψη μόνο τα καθαρά αυτοκινητιστικά δεδομένα........
Ήμουν έτοιμος να κλείσω το insignia sport 1.6T και το ακύρωσα πραγματικά την τελευταία στιγμή.
Για 'μένα το Passat CC κερδίζει στα σημεία.
-
Φίλε μου κ εγω κάπως έτσι...Έλεγα οτι θα πάρς το Ιnsignia αλλά είδα στο δρόμο το passat cc και τρελάθηκα...μιλάμε το αυτοκίνητο είναι πολύ μουράτο κ μου βγάζει περισσότερη σπορ διάθεση...κ μιας κ έπεσε στα 25.000 τώρα το καλοσκέφτομαι..βλέπω τι εξοπλισμό δίνει το ένα κ τι το άλλο...
-
Το insignia με xenon, navi500, flexride και κάτι άλλα ψηλά, ήταν 4-5Κ φθηνότερο από το passat.
Με τις σημερινές τιμές πρέπει να έχει πέσει η διαφορά κατά ένα χιλιάρικο δηλ. 3-4Κ (λόγω υψηλότερου κυβισμού του passat το τέλος ταξινόμησης είναι μεγαλύτερο).
Κάνε την υπέρβαση - το cc είναι γαμ? τα εργαλεία λέμε
-
Και εγω προς τα εκει με βλεπω...απλά περιμένω να δω πως τα πανε απο οδική συμπεριφορά κ άνεση...
-
αν δε σε ενδιαφέρουν τα έξτρα αλλά το πως πάει το αυτοκίνητο στο δρόμο, πήγαινε για test-drive σε a4 120.. θα με θυμηθείς..
ζήτα να οδηγήσεις μοντέλο χωρίς servotronic (μόνο σαν έξτρα μπαίνει στο 120άρι).. -
Το A4 είναι όντως πολύ καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο και οι 120hp μπορεί να μη το κάνουν γρήγορο σε εκκινήσεις κτλ. αλλά η παρουσία του turbo του χαρίζει αξιοπρεπέστατες ρεπρτίζ εν κινήση και ζωντάνια.
Αλλά είναι ακριβότερο από το passat και πολύ ακριβότερο από το opel.
Το ερώτημα είναι λοιπόν: Με τέτοιες τιμές που παίζουν στην αγορά θα έδινες περισσότερα χρήματα για να πάρεις περισσότερο όνομα, λίγο περισσότερη ποιότητα (τουλάχιστον από το passat), καλύτερη ματαπωλητική αξία, αλλά συνολικά λιγότερο αυτοκίνητο;
Αν τα διαθέτεις, βάλε λίγα extra στο A4 και πάρ' το με κλειστά μάτια.
Αν θέλεις πιο μουράτο αυτοκίνητο με super ποιότητα και κινητήρα πάρε το cc - θα σου μείνουν και ρέστα.
Αν θέλεις value for money πάρε το opel και με τα ρέστα πάρε και ένα matiz. -
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Το ερώτημα είναι λοιπόν: Με τέτοιες τιμές που παίζουν στην αγορά θα έδινες περισσότερα χρήματα για να πάρεις περισσότερο όνομα, λίγο περισσότερη ποιότητα (τουλάχιστον από το passat), καλύτερη ματαπωλητική αξία, αλλά συνολικά λιγότερο αυτοκίνητο;Μεταπωλητική αξία ? Τι είναι αυτό ?
Ηταν που ήταν παραμύθι , τώρα το κατάλαβαν όλοι . Μεταπωλητική αξία στην Ελλάδα , είχαν μόνο 4-5 συγκεκριμμένα μοντέλα , τα οποία τα πλήρωνες πολύ ακριβότερα από όσο άξιζαν και αν υπολόγιζες πόσα έχανες από την διαφορά της αρχικής τιμής με την τελική τιμή μεταπώλησης , πάλι μέσα ήσουνα . Να μην πούμε τι πάθανε όσοι έχουνε κινητήρες FSI τώρα που βγήκαν οι TSI . Τα ίδια ισχύουν γιά τις BMW , αν δεν είναι 316 . -
Δίκαιο έχεις φίλε....
-
Test drive insignia vs. passat cc: http://www.youtube.com/watch?v=nfKpm7k5M88
Στα γερμανικά.... νομίζω....
-
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Test drive insignia vs. passat cc: http://www.youtube.com/watch?v=nfKpm7k5M88Στα γερμανικά.... νομίζω....
Δεν είναι ακριβώς test drive...σαν μία μικρή παρουσίαση είναι...
Για εμένα ο σωστός τρόπος για να διαλέξεις αυτοκίνητο είναι ένας:
ΠΑΣ, ΚΑΝΕΙΣ TEST DRIVE, ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ!
Η κρίση για την επιλογή αυτοκινήτου είναι υποκειμενική. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια. Στην υπογραφή μου, βλέπεις εγώ σε ποιό κατέληξα... και όμως ΔΕΝ θα πώ πάρε αυτό! Γιατί μπορεί αυτό που άρεσε σε εμένα σε αυτό το αυτοκίνητο να μην αρέσει σε εσένα και το αντίστροφο!
Ότι και να διαλέξεις φίλε, να είναι καλορίζικο, καλοτάξιδο, και με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα -
Φίλε δε χρειάζεται να 'φωνάζεις', και εσύ δίκαιο έχεις......
Πραγματικά δεν είναι καθόλου εύκολο να διαλέξεις αυτοκίνητο, ακόμα και αν έχεις προβεί στα σχετικά test drives. Ακόμη-ακόμη και να έχεις προβεί σε εξονυχιστικές συγκρίσεις μεταξύ των υποψήφιων αυτοκινήτων, να έχεις διαβάσει όλα τα διαθέσιμα tests/συγκριτικά.
Ακόμη και μετά από όλα αυτά, υπάρχει πιθανότητα να μη καταφέρεις να καταλήξεις σε ξεκάθαρο 'νικητή'.
Σήμερα, οι επιλογές ενός υποψήφιου αγοραστή είναι πολλές και οι διαφορές μεταξύ αυτών, ελάχιστες.
Επιπλέον, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου: η πλειάδα των κριτηρίων επιλογής ενός αυτοκινήτου θα χαρακτηρίζονταν ως υποκειμενικά από τους περισσότερους από εμάς.Οπότε το καλύτερο που μπορείς να κάνει ο φίλος μας για να επιλέξεις αυτοκίνητο, είναι να ακολουθήσεις το ένστικτό του και να προτεραιοποιήσει τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια πχ. ομορφιά, διαθέσιμος χώρος, αποδεδειγμένη αξία, προσανατολισμός οχήματος (family, sports car κτλ), value for money κτλ.. Και μετά να προτεραιοποιήσει και τα αντικειμενικά του κριτήρια πχ. θέσης, ιπποδύναμη, χώρος αποσκευών κτλ.
Τέλος, αφού ο φίλος μπήκε στο κόπο να ζητήσει την άποψη μας, δε βλέπω το λόγω γιατί να μη του την πούμε (και ας πάει μετά και για test drive - αυτό δε το γλυτώνει).
-
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Φίλε δε χρειάζεται να 'φωνάζεις', και εσύ δίκαιο έχεις......Πραγματικά δεν είναι καθόλου εύκολο να διαλέξεις αυτοκίνητο, ακόμα και αν έχεις προβεί στα σχετικά test drives. Ακόμη-ακόμη και να έχεις προβεί σε εξονυχιστικές συγκρίσεις μεταξύ των υποψήφιων αυτοκινήτων, να έχεις διαβάσει όλα τα διαθέσιμα tests/συγκριτικά.
Ακόμη και μετά από όλα αυτά, υπάρχει πιθανότητα να μη καταφέρεις να καταλήξεις σε ξεκάθαρο 'νικητή'.
Σήμερα, οι επιλογές ενός υποψήφιου αγοραστή είναι πολλές και οι διαφορές μεταξύ αυτών, ελάχιστες.
Επιπλέον, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου: η πλειάδα των κριτηρίων επιλογής ενός αυτοκινήτου θα χαρακτηρίζονταν ως υποκειμενικά από τους περισσότερους από εμάς.Οπότε το καλύτερο που μπορείς να κάνει ο φίλος μας για να επιλέξεις αυτοκίνητο, είναι να ακολουθήσεις το ένστικτό του και να προτεραιοποιήσει τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια. Π.χ. θέσεις, κινητήρας, ομορφιά, χώρος αποσκευών, αξία, προσανατολισμός οχήματος (family, sports car κτλ), value for money.......
Τέλος, αφού ο φίλος μπήκε στο κόπο να ζητήσει την άποψη μας, δε βλέπω το λόγω γιατί να μη του την πούμε (και ας πάει μετά και για test drive - αυτό δε το γλυτώνει).
Sorry αν φάνηκε ότι φωνάζω...απλά ήθελα να το τονίσω
Επίσης, αυτό που έχω παρατηρήσει μέσα από το forum , είναι πως τελικά, όποτε κάποιος ζητάει την γνώμη των άλλων για το τί αυτοκίνητο να πάρει γίνεται ένας μικρός χαμός! (υπάρχουν και περιπτώσεις που ποστάρουν trolls μια τέτοια ερώτηση, μόνο και μόνο για να βλέπουν τους υπόλοιπους συμφορουμίτες να τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιό είναι καλύτερο!)Άσε που ζητάει την γνώμη για 2 μοντέλα, και στο τέλος καταλήγει να το έχουν προτείνει καμία δεκαριά! Αυτό περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση!
-
Sorry αν φάνηκε ότι φωνάζω...απλά ήθελα να το τονίσω
Επίσης, αυτό που έχω παρατηρήσει μέσα από το forum , είναι πως τελικά, όποτε κάποιος ζητάει την γνώμη των άλλων για το τί αυτοκίνητο να πάρει γίνεται ένας μικρός χαμός! (υπάρχουν και περιπτώσεις που ποστάρουν trolls μια τέτοια ερώτηση, μόνο και μόνο για να βλέπουν τους υπόλοιπους συμφορουμίτες να τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιό είναι καλύτερο!)Άσε που ζητάει την γνώμη για 2 μοντέλα, και στο τέλος καταλήγει να το έχουν προτείνει καμία δεκαριά! Αυτό περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση!
Ο διάλογος επάνω σε διαφορετικές απόψεις απλά** είναι ωραίος!!!**
Περνάς το χρόνο σου χωρίς να αισθάνεσαι ότι τον σπαταλάς.... Γιαυτό δε πειράζει, ας διαφωνούμε κιόλας μερικές φορές.Στο τέλος-τέλος για αυτοκίνητα μιλάμε βρε αδερφέ, εάν συμφωνούσαμε όλοι μεταξύ μας δε είχε και πολύ νόημα, θα ήταν βαρετό!!!
-
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Sorry αν φάνηκε ότι φωνάζω...απλά ήθελα να το τονίσω
Επίσης, αυτό που έχω παρατηρήσει μέσα από το forum , είναι πως τελικά, όποτε κάποιος ζητάει την γνώμη των άλλων για το τί αυτοκίνητο να πάρει γίνεται ένας μικρός χαμός! (υπάρχουν και περιπτώσεις που ποστάρουν trolls μια τέτοια ερώτηση, μόνο και μόνο για να βλέπουν τους υπόλοιπους συμφορουμίτες να τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιό είναι καλύτερο!)Άσε που ζητάει την γνώμη για 2 μοντέλα, και στο τέλος καταλήγει να το έχουν προτείνει καμία δεκαριά! Αυτό περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση!
Ο διάλογος επάνω σε διαφορετικές απόψεις απλά** είναι ωραίος!!!**
Περνάς το χρόνο σου χωρίς να αισθάνεσαι ότι τον σπαταλάς.... Γιαυτό δε πειράζει, ας διαφωνούμε κιόλας μερικές φορές.Στο τέλος-τέλος για αυτοκίνητα μιλάμε βρε αδερφέ, εάν συμφωνούσαμε όλοι μεταξύ μας δε είχε και πολύ νόημα, θα ήταν βαρετό!!!
+100
-
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Το passat είναι καθαρό 4θέσιο,
Είναι πολύ πιο sport από το insignia sport - χαμηλωμένο με καθαρή coupe γραμμή.Το insignia είνια 5θέσιο με όμορφο εσωτερικό και ομορφότερο εξωτερικό,
Απ' ότι διαβάζω κιόλας στο opel-club, το 1.6Τ είναι και ήσυχο και αρκετά γρήγορο (έχω οδηγήσει μόνο το 1.8 ατμοσφαιρικό).Έχω οδηγήσει το passat και ομολογώ πως είναι πολύυυυυυ καλό και πολύυυυυυυυυυυ ήσυχο και αρκετά γρήγορο, έχει και τρελά κρατήματα στις στροφές παρόλο το μέγεθος του.
Είναι και πιο μουράτο.
...Μέχρι εδώ συμφωνώ και εγώ.
Στο CC δεν μου άρεσε το εσωτερικό σε εμφάνιση για αυτό που είναι εξωτερικά, δεν μου άρεσαν οι μόνο 4 αποκλειστικές θέσεις, δεν μου άρεσε η έως και δύσκολη ορατότητα πίσω.
Για αυτούς και μόνο τους λόγους θα προτιμούσα απο τα 2 ως σπορ (και πιο οικογενειακό όμως) το Opel, το τούρμπο φυσικά, θεωρώντας το Opel κάπου ενδιάμεσα, πάνω απο το απλό Passat και λίγο κάτω απο το CC.Στο τέλος-τέλος για αυτοκίνητα μιλάμε βρε αδερφέ, εάν συμφωνούσαμε όλοι μεταξύ μας δε είχε και πολύ νόημα, θα ήταν βαρετό!!!
Έτσι. Αλλιώς ΜΙΑ παγκόσμια εταιρία θα έβγαζε ΕΝΑ παγκόσμιο αυτοκίνητο σε ΕΝΑ χρώμα ... και θα βολευονταν όλοι το ίδιο.
-
Σας ευχαρίστω όλους για τη συμμετοχή σας..Κάθε σχόλιο κ παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη διότι κάποιος μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ή να έχει δεί κατι που δεν έχς δει εγώ....όσο για το Α4 παιδιά αποκλείεται...μονο 120 άλογα κ τόσα ευρώ περισσότερα...αφήστε το...Στο passat cc το μόνο που με χαλάει λίγο ειναι οι ΄τεσσερις θέσεις αλλά δεν είναι κ καθοριστικός παράγοντας...Εχθές διάβαζα ένα αγγλικό forum όπου άτομα που οδήγησαν το 1.8 TSI συνιστούσαν στους μελλοντικούς αγοραστές να τοποθετησουν προσαρμοζόμενη ανάρτηση διότι στις υψηλές ταχύτητες παρουσιάζει μια χαλαρότητα...απο την άλλη το flexride είναι στανταπ στο 1.6Τ insignia... Βλέπετε το λέω αυτό διότι δεν θέλω να ξεφύγω κ πολύ απο τα 26.000€....Ενα τελευταίο που θέλω να ρωτήσω...απο τους πίνακες των εργοστασιακών τιμών είδα πως το passat παρουσιάζει μεγαλύτερη ροπή αν κ εχει 20 άλογα λιγότερα..βέβαια αυτό εξηγήται κ απο τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα...αλλά στον αυτοκινητόδρομο ποιο κινείται πιο άνετα??? Φυσικά κ θα πάω για test drive αλλά πόσα να καταλάβεις με την πρώτη επαφή κ όχι σε μεγάλες ταχύτητες???
Opel Insignia vs VW Passat cc