-
McLaren 'embarrassed' by Oz events
Alonso: McLaren has lied before
''Of course there I lost the championship by a point and in Hungary they played a bad trick on me.''
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε και για ένα παιδί 21 ετών.Μην ξεχνάμε, επίσης, ότι μιλάμε και για τον περσυνό πρωταθλητή F1!!!
-
Eπίσης εγώ όταν ήμουν 21 δεν θεωρούσα τον εαυτό μου 'παιδί', το Κράτος ΣΙΓΟΥΡΑ δε με θεωρούσε 'παιδί' (από χρόνια κιόλας). Είχα απόλυτη συναίσθηση του τι έκανα και τι επακόλουθα θα μπορούσε να έχει αυτό για εμένα. Θεωρώ πως η εμπειρία του Hamilton στον χώρο του, είναι πολύ μεγαλύτερη από όση εμπειρία είχα εγώ σε οποιονδήποτε χώρο όταν ήμουν 21, άρα είναι και πολύ πιο εύκολο για αυτόν να αξιολογήσει τις κινήσεις του.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κι έρχεται κι ο Alonso και λέει, αναφερόμενος στην Ουγγαρία το 2007: 'It's not the first time Hamilton lies. It happend to me in 2007. Its not the first time he went to the stewards, its not the first time he lied to them and sooner or later they have to sanction them.'
Μη χάσει. Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται και δείχνει και την μη-ποιότητά του.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Θεωρώ πως η εμπειρία του Hamilton στον χώρο του, είναι πολύ μεγαλύτερη από όση εμπειρία είχα εγώ σε οποιονδήποτε χώρο όταν ήμουν 21, άρα είναι και πολύ πιο εύκολο για αυτόν να αξιολογήσει τις κινήσεις του.Συμφωνάω απολύτως.
-
Απο που και ως που 21?
24 στα 25 ειναι (7/1/1985)
Μου θυμιζει το 'εισαι ποιος εξυπνος απο ενα 10χρονο?' Οπου τα ιδια '10χρονα' συνεχιζουν να ειναι 10χρονα εδω και 2-3 χρονια
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Απο που και ως που 21?24 στα 25 ειναι (7/1/1985)
Μου θυμιζει το 'εισαι ποιος εξυπνος απο ενα 10χρονο?' Οπου τα ιδια '10χρονα' συνεχιζουν να ειναι 10χρονα εδω και 2-3 χρονια
Δεν πολυαλλάζει το ζήτημα. Ο LH είναι ένα παιδί που μεγάλωσε για να κάνει μόνον ένα πράγμα. Να οδηγεί. Η ωριμότητα δεν έρχεται μόνον μέσα από την ηλικία αυτή καθέ αυτή γιατί τότε θα πρέπει να θεωρώ τον ευατό μου πολύ άτυχο που συναστρέφομαι με κοινωνικά ανώριμους 23~25 άχρονους. Μέσα στην εκπαίδευση βλέπεις ότι τα 30 από τα 25 χρόνια παρουσιάζουν τεράστια διαφορά στην ωριμότητα (θυμάμαι και τις !!λακίες που έκανα στα 25 μου και κοκκινίζω και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να παραδεχτώ ότι έχω λάθος). Γιατί λοιπόν να θεωρήσω ότι ο Λούης και ο κάθε επίδοξος Λούης (λέγεμε Σεβεστιανό) να είναι πιό ώριμος από οποιοδήποτε άλλο παιδί της ηλικίας του το οποίο κοινωνικά δεν έχει ακόμα ενταχθεί στη κοινωνία πχ. λόγω σπουδών. Εκτός και αν θεωρούμε την Φ1 ως περιβάλλον όπου πλάθονται προσωπικότητες.
Ο Λούης είναι 3 χρόνια στην Φ1. Όταν και όποτε θα κλείσει 5ετία τότε ίσως να αρχίσει να ωριμάζει. Και το λέω αυτό γιατί έχουμε παρακάτι 40άχρονους που βγαίνουν και κλαίνε γιατί ο κακός Λύκος δεν τους άφησε να γίνουν πρωταθλητές ή τριάκις πρωταθλητές παλαιότερα να μέμφονται τον ανδρισμό άλλων πρωταθλητών. Λες και το πως κάποιος διαχειρίζεται τα οπίσθια του σχετίζεται με το πόσο καλός οδηγός είναι. Εκτός και αν αποδειχτεί ότι οι πισωγλέντηδες λόγω μεγαλύτερης ευαισθησίας στο επίμαχο σημείο παρουσιάζουν και μεγαλύτερη ευαισθησία στην απώλεια πρόσφυσης του πίσω μέρους (το γνωστό πωπόμετρο κατά ΣΧ & ΚΚ τις παλαιές ημέρες) με αποτέλεσμα να μπορούν να οδηγούν καλύτερα στο όριο το μονοθέσιο.
-
Επιτέλους!!!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74214
'If the matter is referred to the WMSC, McLaren could face a significant fine or even exclusion from races or the championship.'
Το γ@μήσανε, ψόφησε και το ξαναγ@μήσανε...
-
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...
ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
Άμα δε γουστάρεις να βλέπεις McLaren φύγε εσύ καλύτερα.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...
ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
Άμα δε γουστάρεις να βλέπεις McLaren φύγε εσύ καλύτερα.
εκεί πίσω που είναι ούτως ή άλλως δεν την βλέπει.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...
ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
Άμα δε γουστάρεις να βλέπεις McLaren φύγε εσύ καλύτερα.
εκεί πίσω που είναι ούτως ή άλλως δεν την βλέπει.
προς το παρόν είμαι αρκετά μπροστά
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...
ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
Άμα δε γουστάρεις να βλέπεις McLaren φύγε εσύ καλύτερα.
έχεις δίκιο...ας την κρατήσουμε γιατί θα πεινάσουν οι δικηγόροι!
έχουμε να δούμε πάρα πολλά ακόμα!
-
υπαρχει μια παροιμια....για καποιον πετεινο....
ολες παρθενες οι ομαδες ενα πραγμα...
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
αυτοί οι άγγλοι μια ζωή τα ίδια...
ας τους πετάξουν 1-2 χρόνια έξω να τελειώνουμε.
Άμα δε γουστάρεις να βλέπεις McLaren φύγε εσύ καλύτερα.
εκεί πίσω που είναι ούτως ή άλλως δεν την βλέπει.
προς το παρόν είμαι αρκετά μπροστά
πω ρε φούστη μου δεν το λέω σε σένα ...στον άλλο για την Μακλαρεν το λέω
-
ok
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
υπαρχει μια παροιμια....για καποιον πετεινο....ολες παρθενες οι ομαδες ενα πραγμα...
Μην το λες. Η Ferrari δεν έχει πει **ποτέ **ψέμματα στην FIA. Π Ο Τ Ε
Πάντα ήταν **ειλικρινής **στο τι ήθελε να γίνει.
Παράδειγμα:
'Καλή μου FIA, δεν θέλω το TC να τρέξει από τον πρώτο αγώνα, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, ακύρωσε το 3ο πεντάλ της McLaren, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, επειδή είμαι ανίκανη να κατεργαστώ βυρίλλιο απαγόρεψέ το, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, βγάλε τους αγωνοδίκες της Μαλαισίας μαλάκες, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, βγάλε τους αγωνοδίκες του Βελγίου μαλάκες, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, δώσε ποινή αποκεφαλισμού στον κακό ισπανό που ΤΟΛΜΗΣΕ να βρεθεί 2km μπροστά από το πουλέν μας μέσα στο σπίτι μας, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, ακύρωσε τα γαλλικά κωλολάστιχα, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, άλλαξε την θέση της pole position, για το καλό του σπορ'
'Καλή μου FIA, [τα πάντα όλα], για το καλό του σπορ'
Μπορούμε να το βροντοφωνάξουμε πλέον. Προς τη FIA η ιστορική ομαδάρα της Fiat, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ειλικρινής._ Όχι σαν τους μπουχέσες τους Άγγλους που τόλμησαν να κάνουν παγκόσμιο πρωταθλητή έναν σκυλάραπα. Για αυτή την ντροπή του μηχανοκίνητου αθλητισμού απαιτούμε (εμείς, οι αγνοί οπαδοί του σπορ, με μνήμη, και μυαλό πολλές φορές, χρυσόψαρου):
Αποκλεισμό από το Π.Π
Αποκεφαλισμό των στελεχών
Δημόσιο κάψιμο του αράπηΜε αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Οσία Π. Αρθένα
Οπαδός Ferrari -
δεν χρειαζεται να προσθεσω τιποτε αλλο.
τα πες ολα
Ισως γι αυτο ειναι καλο που αυτες οι ομαδες ειναι πισω σε σχεση με αλλες που ειναι μπροστα μεχρι τωρα φετος...ειλικρινα χαιρομαι που δεν βλεπω ασημενια και κοκκινα μπροστα...
δεν ξερω τι εχω παθει...μαλλον εχω αηδιασει... -
... και καλά, αυτοί εκεί πέρα (Μπέρνι, ΦΙΑ κλπ... συγγενείς), κάνουν ό,τι μπορούν (και φιλότιμα!), προκειμένου να πετύχουν την πλήρη... 'ποδοσφαιροποίηση' του αθλήματος!
Εμείς, εδώ μέσα, γιατί θα πρέπει να... 'χουλιγκανοποιηθούμε'? (το συμπεραίνω από τα γραφόμενα/θέσεις κάποιων). -
Ο Brawn πέρυσι είχε προτείνει λύση για τους διαχύτες αλλά οι άλλες ομάδες την απέρριψαν
Σύμφωνα με τον Ross Brawn, η αντιδικία των ομάδων σχετικά με τους διαχύτες στα μονοθέσια των Brawn GP, Toyota και Williams θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν πριν από ένα χρόνο οι ομάδες είχαν συμφωνήσει με την πρότασή του να αποσαφηνιστούν οι κανονισμοί. Θυμίζουμε ότι αρκετές ομάδες έχουν κάνει ένσταση στη FIA για τη νομιμότητα του αεροδυναμικού διαχύτη των τριών αυτών ομάδων και η οριστική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από το Διεθνές Εφετείο της FIA στις 14 Απριλίου.
Ο Ross Brawn εξήγησε ότι σε συνάντηση των τεχνικών διευθυντών τον Μάρτιο του 2008 είχε προτείνει οι κανονισμοί να απλοποιηθούν για να αποφευχθεί η περίπτωση διαφορετικής ερμηνείας. Συνάντησε όμως την άρνηση των υπολοίπων τεχνικών διευθυντών: «Ειλικρινά, δεν τους είπα ότι θα φτιάξουμε εμείς τέτοιο διαχύτη, οπότε να μην αποδεχτούν αυτόν τον κανονισμό. Δεν μπορώ να λέω τι θα κάνουμε εμείς, αλλά εξήγησα ότι οι κανονισμοί πρέπει να απλοποιηθούν.
Το πρότεινα αλλά το απέρριψαν, οπότε έχω τη συνείδησή μου καθαρή. Οι κανονισμοί που πρότεινα θα είχαν αποτρέψει πολλές καταστάσεις. Δεν θα υπήρχε το θέμα με το διαχύτη ούτε τα bargeboard στο εμπρός μέρος. Όλα θα ήταν ξεκάθαρα. Το κατάλαβα αμέσως όταν άρχισα να δουλεύω πάνω στους κανονισμούς ότι υπήρχαν κάποια πράγματα που μπορούσαν να γίνουν και έπρεπε να τους ξεκαθαρίσουμε. Τότε δεν ενδιαφέρθηκε κανείς, αλλά όλοι ενδιαφέρονται τώρα».
Ο Brawn μετείχε στην επιτροπή που επεξεργάστηκε τους τεχνικούς κανονισμούς και για αυτόν το λόγο ο Flavio Briatore έβαλε σφοδρά εναντίον του, κατηγορώντας τον ότι έδρασε προς όφελος της ομάδας του. Ωστόσο, ανάλογα έντονη ήταν και η απάντηση του Βρετανού:*** «Δεν μου άρεσαν τα σχόλια που έκαναν κάποιοι από τους άλλους επικεφαλής των ομάδων. Είναι αμόρφωτοι και ανενημέρωτοι και αν κοίταζαν τα στοιχεία θα το καταλάβαιναν».***
http://www.msfree.gr/5505/2009-04-05/o-Brawn-spaei-th-sioph-touΜαλιστα...Πaντως οι διαχυτες και στη Μαλαισια βγηκαν μεσα στoυς κανονισμους επειτα απο ενσταση της BMW...
Διάφορα ΝΕΑ - Απρίλιος 2009