-
Καλημερα σε όλους. Για αγορά νέου αυτοκiνήτου σκέφτομαι, toyota corolla 1.6 , astra sedan 1.6 focus sedan 1.6 ή jetta 1.4 tsi. Θα μπορούσαν κάποιοι κάτοχοι των παραπάνω να με πληροφορήσουν για το κόστος σέρβις και την αξιοπιστία-συχνότητα βλαβών τους; Αληθεύει οτι για volkswagen το σερβις ειναι πανάκριβο; Για astra και focus, επειδή τα σενταν είναι σχετικά σπάνια, θα με ενδιέφεραν τα στοιχεια και των χατσμπακ. Ευχαριστώ.
-
Καλημερα σε όλους. Για αγορά νέου αυτοκiνήτου σκέφτομαι, toyota corolla 1.6 , astra sedan 1.6 focus sedan 1.6 ή jetta 1.4 tsi. Θα μπορούσαν κάποιοι κάτοχοι των παραπάνω να με πληροφορήσουν για το κόστος σέρβις και την αξιοπιστία-συχνότητα βλαβών τους; Αληθεύει οτι για volkswagen το σερβις ειναι πανάκριβο; Για astra και focus, επειδή τα σενταν είναι σχετικά σπάνια, θα με ενδιέφεραν τα στοιχεια και των χατσμπακ. Ευχαριστώ.
-
Καλημερα σε όλους. Για αγορά νέου αυτοκiνήτου σκέφτομαι, toyota corolla 1.6 , astra sedan 1.6 focus sedan 1.6 ή jetta 1.4 tsi. Θα μπορούσαν κάποιοι κάτοχοι των παραπάνω να με πληροφορήσουν για το κόστος σέρβις και την αξιοπιστία-συχνότητα βλαβών τους; Αληθεύει οτι για volkswagen το σερβις ειναι πανάκριβο; Για astra και focus, επειδή τα σενταν είναι σχετικά σπάνια, θα με ενδιέφεραν τα στοιχεια και των χατσμπακ. Ευχαριστώ.
-
To Jetta για το οποίο μπορώ να σου πω, αν πηγαίνεις το δικό σου λάδι στην αντιπροσωπεία (καλύτερα έτσι κι όλας, να είσαι σίγουρος ότι βάζεις αυτό που θες) το οποίο κοστίζει 50 ευρώ, για το σέρβις του ενός χρόνου στην αντιπροσωπεία θα δίνεις 90 με 100 ευρώ και για το σέρβις των 2 χρόνων περί τα 250-300, κι έτσι πηγαίνει εναλλάξ το πράγμα με κάποια επιπλέον κόστη ανά κάποια χλμ (μπουζί πχ). Δεν νομίζω ότι είναι και τρομακτικό κόστος στην τελική αφού η αντιπροσωπεία Opel πήρε 350 για σέρβις 2ετίας σε φίλο μου.
Στα Ford νομίζω είναι πιο φτηνά.
-
Καταρχήν για τι κόστος αγοράς μιλάς;
Έχε στα υπόψην σου ότι το VOLVO S40 έχει έκπτωση 4.000 € !!!
Επίσης μια ακόμη πρόταση που κοιτάω και εγώ είναι το CIVIC 4d 1.8 με 1.000 € έκπτωση.Επειδή ψάχνω και εγώ κάτι που κοιτάς και εσύ δεν έχω ιδέα από κατανάλωση-κόστος-service...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
To Jetta για το οποίο μπορώ να σου πω, αν πηγαίνεις το δικό σου λάδι στην αντιπροσωπεία (καλύτερα έτσι κι όλας, να είσαι σίγουρος ότι βάζεις αυτό που θες) το οποίο κοστίζει 50 ευρώ, για το σέρβις του ενός χρόνου στην αντιπροσωπεία θα δίνεις 90 με 100 ευρώ και για το σέρβις των 2 χρόνων περί τα 250-300, κι έτσι πηγαίνει εναλλάξ το πράγμα με κάποια επιπλέον κόστη ανά κάποια χλμ (μπουζί πχ). Δεν νομίζω ότι είναι και τρομακτικό κόστος στην τελική αφού η αντιπροσωπεία Opel πήρε 350 για σέρβις 2ετίας σε φίλο μου.Στα Ford νομίζω είναι πιο φτηνά.
350 €; Πολλά. Αν δεν ήταν τουρμπάτο και ξέρω 'γω τι άλλο, πρέπει να έκανε εργασίες πέραν των προβλεπομένων.
-
Κι όμως, δεν έκανε κάποια επιπλέον εργασία. Άφησε το αμάξι για το σέρβις των 2 χρόνων όπως ορίζεται από το βιβλίο και όταν πήγε να το πάρει του έκοψαν κοστούμι 350. Βέβαια του χρέωσαν ακόμα και το ψυκτικό υγρό της μηχανής και το υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες Ούτε ο ίδιος δεν το πίστευε καθώς είχε VW παλιότερα και του ερχόταν πιο φτηνό Παίζει η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία να είναι... πιασοκ..λικη
Βέβαια τα 188 ευρώ για λάδια, φίλτρο λαδιού και εργατικά (including 'έλεγχο') της Mini δεν τα φτάνει κανείς
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Βέβαια τα 188 ευρώ για λάδια, φίλτρο λαδιού και εργατικά (including 'έλεγχο') της Mini δεν τα φτάνει κανείς
Παίζει η αντιπροσωπεία μεγάλο ρόλο, παρόμοιο service σε MINI S πλήρωσα 108 €.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Βέβαια τα 188 ευρώ για λάδια, φίλτρο λαδιού και εργατικά (including 'έλεγχο') της Mini δεν τα φτάνει κανείς
Παίζει η αντιπροσωπεία μεγάλο ρόλο, παρόμοιο service σε MINI S πλήρωσα 108 €.
Δεν διαφωνώ καθόλου, υπάρχουν μεγάλες διαφορές από συνεργείο σε συνεργείο. Οι περισσότεροι βέβαια πουλάνε αέρα και γκλαμουριά.
Το συγκεκριμένο πανάκριβο σέρβις πάντως είχε γίνει στον Σπανό. -
Ευχαριστω neos. Για τα άλλα τρία μοντέλα τι ισχύει; Για τον φίλο που ρώτησε οι τιμές τους είναι γύρω στις 18 με 20000 € με πιο ακριβή την corolla. Οι καλύτερες περιπτώσεις -στα χαρτιά- φαίνονται τα αστρα και φόκους. Και λέω στα χαρτιά γιατί τα αυτοκίνητα δεν υπάρχουν στις εκθέσεις. Μάλιστα πήρα στη φορντ και μου είπαν οτι το φόκους σενταν έρχεται μόνο με παραγγελία!!! Τότε γιατί υπάρχει κανονικά στους καταλόγους; Και δεν υπάρχει ούτε προσπέκτους. 40 χρονια πισω...
-
Ακριβώς για αυτό το λόγο αποκλείεται το FOCUS !!!
Το Astra sedan το είδα σε μια αντιπροσωπία στο δρόμο για Πάρνηθα περίπου 2 χλμ μετά την εθνική (δε θυμάμαι όνομα).Κοίτα και τα άλλα 2 που σε είπα (S40 & Civic 4d)...
Κάπου εκεί βγαίνουν.Προσωπικά έχω απορίψει το astra γιατί δεν έχει καθόλου μικροαποθηκευτικούς χώρους μέσα! Επίσης έχω διαβάσει ότι είναι και βάρκα στο δρόμο! Επίσης έχε στα υπόψην πως μέσα στο χρόνο ή αρχές 2010 έρχεται το νέο αστρα! Ίσως όμως όχι σε sedan!!! Πάντως το sedan έχει μεγαλύτερο σαλόνι από το 5θυρο... Επίσης δεν το βρήκα σε testdrive!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κι όμως, δεν έκανε κάποια επιπλέον εργασία. Άφησε το αμάξι για το σέρβις των 2 χρόνων όπως ορίζεται από το βιβλίο και όταν πήγε να το πάρει του έκοψαν κοστούμι 350. Βέβαια του χρέωσαν ακόμα και το ψυκτικό υγρό της μηχανής και το υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες Ούτε ο ίδιος δεν το πίστευε καθώς είχε VW παλιότερα και του ερχόταν πιο φτηνό Παίζει η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία να είναι... πιασοκ..λικηΒέβαια τα 188 ευρώ για λάδια, φίλτρο λαδιού και εργατικά (including 'έλεγχο') της Mini δεν τα φτάνει κανείς
Το μεγάλο service συνήθως έχει και τακάκια εμπρός ή πίσω ( 2-4 ετών ) ανάλογα με την χρήση , ίσως και πίσω ανάλογα με τα χιλιόμετρα του οχήματος. Επιπλέον έχει , εάν ζητήσει ο πελάτης , την χρέωση για την ετήσια ανανέωση της οδικής βοήθειας ( Opel Assistance , 50€ περίπου ) καθώς και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί το αυτοκίνητο. Το μεγάλο service που κάνω κάθε χρόνο λόγω κάλου δικού μου ( λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ ενώ η μαμά λέει κάθε 30.000 ) κοστίζει περίπου 180 ευρώ. Επιπλέον τα τακάκια πάνε κανα 80 - 100άρι , η οδική 50 και ενδεχόμενα ψιλά βγαίνει το κοστούμι. Εάν τα υπολογίσεις όλα δεν είναι πολλά. Πόσο πάει σε VW με τακάκια , οδική βοήθεια ;
Τα υγρά ( υαλοκαθαριστήρων κτλ ) τα χρεώνουν παντού ( 1,5 ευρώ έχει το μπουκαλάκι και καθαρίζει μπεκ και σωληνάκια εκτός από τα τζάμια και είναι σκόπιμο να τα χρησιμοποιούμε κάθε δίμηνο περίπου αραιωμένο με νερό ή άλλο υγρό , η Opel πάντως δεν έχει πρόβλημα με απλό νεράκι στους υαλοκαθαριστήρες και το εν λόγω υγρό είναι όντως στα πλαίσια της συντήρησης ).
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Ακριβώς για αυτό το λόγο αποκλείεται το FOCUS !!!
Το Astra sedan το είδα σε μια αντιπροσωπία στο δρόμο για Πάρνηθα περίπου 2 χλμ μετά την εθνική (δε θυμάμαι όνομα).Κοίτα και τα άλλα 2 που σε είπα (S40 & Civic 4d)...
Κάπου εκεί βγαίνουν.Προσωπικά έχω απορίψει το astra γιατί δεν έχει καθόλου μικροαποθηκευτικούς χώρους μέσα! Επίσης έχω διαβάσει ότι είναι και βάρκα στο δρόμο! Επίσης έχε στα υπόψην πως μέσα στο χρόνο ή αρχές 2010 έρχεται το νέο αστρα! Ίσως όμως όχι σε sedan!!! Πάντως το sedan έχει μεγαλύτερο σαλόνι από το 5θυρο... Επίσης δεν το βρήκα σε testdrive!
Sedan Astra έχει test drive η Mega Motors. Έχω δει κανά δυο στο δρόμο. Το σαλόνι του εμπρός δεν είναι μεγαλύτερο , πίσω ίσως να δίνει μερικούς πόντους. Έχει πολύ μεγάλο πορτ - μπαγκάζ όμως ( 500 λίτρα περίπου ).
-
Και που είναι η mega motors φίλε Γιώργο; Συντήρηση κορόλα καμία γνώμη;
-
Ο χρήστης euklides έγραψε:
Και που είναι η mega motors φίλε Γιώργο; Συντήρηση κορόλα καμία γνώμη;Mega Motors έχει στον Κορυδαλλό , Πέραμα και Πειραιά...
http://www.megamotors.gr/models.php?lang=1&img=4 : Εδώ έχει τις διευθύνσεις των εκθέσεων.
Νομίζω όμως , τώρα που το λέω , ότι έχει και η Δρόμων
http://www.dromon.gr/0010000007 : Οι εκθέσεις...
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Το μεγάλο service συνήθως έχει και τακάκια εμπρός ή πίσω ( 2-4 ετών ) ανάλογα με την χρήση , ίσως και πίσω ανάλογα με τα χιλιόμετρα του οχήματος. Επιπλέον έχει , εάν ζητήσει ο πελάτης , την χρέωση για την ετήσια ανανέωση της οδικής βοήθειας ( Opel Assistance , 50€ περίπου ) καθώς και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί το αυτοκίνητο. Το μεγάλο service που κάνω κάθε χρόνο λόγω κάλου δικού μου ( λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ ενώ η μαμά λέει κάθε 30.000 ) κοστίζει περίπου 180 ευρώ. Επιπλέον τα τακάκια πάνε κανα 80 - 100άρι , η οδική 50 και ενδεχόμενα ψιλά βγαίνει το κοστούμι. Εάν τα υπολογίσεις όλα δεν είναι πολλά. Πόσο πάει σε VW με τακάκια , οδική βοήθεια ;
Τα υγρά ( υαλοκαθαριστήρων κτλ ) τα χρεώνουν παντού ( 1,5 ευρώ έχει το μπουκαλάκι και καθαρίζει μπεκ και σωληνάκια εκτός από τα τζάμια και είναι σκόπιμο να τα χρησιμοποιούμε κάθε δίμηνο περίπου αραιωμένο με νερό ή άλλο υγρό , η Opel πάντως δεν έχει πρόβλημα με απλό νεράκι στους υαλοκαθαριστήρες και το εν λόγω υγρό είναι όντως στα πλαίσια της συντήρησης ).
Τακάκια δεν άλλαξε, είχε μόλις 10.000χλμ. Μου είπε πάντως ότι του άλλαξαν φίλτρο αέρος αν και το βιβλίο σέρβις δεν το αναφέρει (έλεος δλδ)
Οδική βοήθεια επίσης δεν πληρώνει στην Opel. Δεν ξέρω πραγματικά πως του βγήκε τόσο ακριβό, δεν είδα αναλυτικά τις χρεώσεις αλλά όπως και να έχει είναι πολλά χρήματα.Το πόσο πάει σε VW σέρβις με τακάκια μην το συζητήσουμε γιατί θα χαλαστώ ψυχολογικά
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Το Astra sedan το είδα σε μια αντιπροσωπία στο δρόμο για Πάρνηθα περίπου 2 χλμ μετά την εθνική (δε θυμάμαι όνομα).OPEL Kαλτσούνης. Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο συνεργείο στην Αττική.
Είναι ακόμη εκεί ο Πετρόπουλος στο συνεργείο; Πολύ καλός...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το μεγάλο service συνήθως έχει και τακάκια εμπρός ή πίσω ( 2-4 ετών ) ανάλογα με την χρήση , ίσως και πίσω ανάλογα με τα χιλιόμετρα του οχήματος. Επιπλέον έχει , εάν ζητήσει ο πελάτης , την χρέωση για την ετήσια ανανέωση της οδικής βοήθειας ( Opel Assistance , 50€ περίπου ) καθώς και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί το αυτοκίνητο. Το μεγάλο service που κάνω κάθε χρόνο λόγω κάλου δικού μου ( λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ ενώ η μαμά λέει κάθε 30.000 ) κοστίζει περίπου 180 ευρώ. Επιπλέον τα τακάκια πάνε κανα 80 - 100άρι , η οδική 50 και ενδεχόμενα ψιλά βγαίνει το κοστούμι. Εάν τα υπολογίσεις όλα δεν είναι πολλά. Πόσο πάει σε VW με τακάκια , οδική βοήθεια ;
Τα υγρά ( υαλοκαθαριστήρων κτλ ) τα χρεώνουν παντού ( 1,5 ευρώ έχει το μπουκαλάκι και καθαρίζει μπεκ και σωληνάκια εκτός από τα τζάμια και είναι σκόπιμο να τα χρησιμοποιούμε κάθε δίμηνο περίπου αραιωμένο με νερό ή άλλο υγρό , η Opel πάντως δεν έχει πρόβλημα με απλό νεράκι στους υαλοκαθαριστήρες και το εν λόγω υγρό είναι όντως στα πλαίσια της συντήρησης ).
Τακάκια δεν άλλαξε, είχε μόλις 10.000χλμ. Μου είπε πάντως ότι του άλλαξαν φίλτρο αέρος αν και το βιβλίο σέρβις δεν το αναφέρει (έλεος δλδ)
Οδική βοήθεια επίσης δεν πληρώνει στην Opel. Δεν ξέρω πραγματικά πως του βγήκε τόσο ακριβό, δεν είδα αναλυτικά τις χρεώσεις αλλά όπως και να έχει είναι πολλά χρήματα.Το πόσο πάει σε VW σέρβις με τακάκια μην το συζητήσουμε γιατί θα χαλαστώ ψυχολογικά
Τότε όντως είχε μεγάλη χρέωση. Το φίλτρο αέρος στο μεγάλο service αλλάζεται όπως επίσης και το φίλτρο καμπίνας.
Πολλά λεφτά όμως. Πάρα πολλά. Μήπως αγόρασε τίποτα ή έκανε και καμία φαναρτζοδουλειά ;
-
Μα κανένας τελος πάντων δεν έχει κορόλα ή φόκους, ώστε να μάθουμε το κόστος σέρβις; Αντε έστω αουρις...
-
Εχω το προηγούμενο Focus 1600. Το κόστος συντήρησης είναι πραγματικά πολύ χαμηλό. Τα σέρβις είναι κάτω από τα 100 Ευρώ για τα μικρά και στα 150 περίπου για τα μεγάλα και όλα αυτά με λάδια της αντιπροσωπείας και όχι από έξω. Ανταλλακτικά επίσης φτηνά. Τακάκια εμπρός πχ, 35 Ευρώ με ΦΠΑ.
κοστος χρησης μικρομεσαιων sedan