-
8-4 Υπέρ του Ceed. Η αλήθεια είναι πως για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω διαβάσει τα καλυτέρα, εκτός βέβαια από το κιβώτιο ταχυτήτων του. Είδα για το κόστος service και ήταν από 100 – 130 ευρώ το μικρό και 200- 230 το μεγάλο. Το μικρό μου φαίνεται κάπως τσιμπημένο ή κάνω λάθος ; Στο Jazz πόσο πάει το μαλλί ;
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Σαφώς και το ceed αποτελεί καλύτερη αγορά. Πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές, αντίστοιχα ποιοτικό και γρήγορο, καλύτερη εγγύηση, καλύτερος εξοπλισμός, ίσως και τιμή. Μέσα στην πόλη το ISG θα βελτιώνει την ήδη καλή κατανάλωση. Φυσικά τα άλογα του ceed είναι όσα λέει (109). HighFidelity έχεις καμιά δυναμομέτρηση που να δείχνει το αντίθετο?Είναι γνωστή η έλλειψη ροπής χαμηλά του μοτέρ του Ceed. Το ν'αποδίδει ψηλά τα άλογά του, δεν λέει και πολλά... Σημασία έχει πόσο 'γεμάτο' είναι το μοτέρ.
Δυναμομετρήσεις δεν έχω και δεν τις εμπιστεύομαι στο ελάχιστο.
Εγώ θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο το Jazz, και έχω γράψει τους λόγους. Εσύ τα ίδια για το Ceed και έχεις γράψει τους δικούς σου λόγους. Ο καθένας ας διαλέξει. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Σαφώς και το ceed αποτελεί καλύτερη αγορά.** Πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές, αντίστοιχα ποιοτικό και γρήγορο, καλύτερη εγγύηση, καλύτερος εξοπλισμός,** ίσως και τιμή. Μέσα στην πόλη το ISG θα βελτιώνει την ήδη καλή κατανάλωση. Φυσικά τα άλογα του ceed είναι όσα λέει (109). HighFidelity έχεις καμιά δυναμομέτρηση που να δείχνει το αντίθετο?Που τα είδες αυτά;;; Προσέξτε τι γράφετε...
Για τα άλογα του ceed ισχύει ότι και στο ι30: Αποδίδονται τόσο ψηλά που απλά δεν τα καταλαβαίνεις. Εμένα μου φαίνεται τίμιο το ceed ακόμα πιο τίμιο του i30 αλλα΄δεν συγκρίνεται με το jazz. Προσωπική άποψη βέβαια...ας τα οδηγήσει και τα δύο φυσικά και μετά να επιλέξει!
-
Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:
8-4 Υπέρ του Ceed. Η αλήθεια είναι πως για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω διαβάσει τα καλυτέρα, εκτός βέβαια από το κιβώτιο ταχυτήτων του. Είδα για το κόστος service και ήταν από 100 – 130 ευρώ το μικρό και 200- 230 το μεγάλο. Το μικρό μου φαίνεται κάπως τσιμπημένο ή κάνω λάθος ; Στο Jazz πόσο πάει το μαλλί ;θα σου παραθέσω τ' αντίστοιχα του σιβικ 1.8: 60-70 το εξάμηνο, 150 -180 το μεγάλο!
-
Γιατί το εξάμηνο; Λόγω χιλιομέτρων ;
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
H διετης επεκταση της εγγυησης που ειχα κανει στη vw,με καλυπτε κανονικα στην Ιταλια.Μενω Ρωμη,οποτε και το ξερω απο προσωπικη εμπειρια.Το ανεφερε αλλωστε και το ασφαλιστηριο της επεκτασης,οτι καλυπτεσαι και στο εξωτερικοΤην επέκτασης την αγόρασες Ελλάδα και σε κάλυπτε και στο εξωτερικό έτσι ;
-
Mεταξύ των δύο με κλειστά τα μάτια το Ceed ...
Το Jazz απλά είναι ... δεν ξέρω τι είναι. Ακόμα δεν έχω καταλάβει.
Κάτι από Meriva , κάτι από μικρό Zafira , κάτι για τα παιδιά να τα πας στο σχολείο, κάτι για το σούπερ μάρκετ, κάτι τέτοιο τέλος πάντων ...
-
Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:
8-4 Υπέρ του Ceed. Η αλήθεια είναι πως για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω διαβάσει τα καλυτέρα, εκτός βέβαια από το κιβώτιο ταχυτήτων του. Είδα για το κόστος service και ήταν από 100 – 130 ευρώ το μικρό και 200- 230 το μεγάλο. Το μικρό μου φαίνεται κάπως τσιμπημένο ή κάνω λάθος ; Στο Jazz πόσο πάει το μαλλί ;Μην αρκείσαι μόνο σε αυτές τις τιμές που λένε όλοι οι έμποροι, πάρε και καμιά τιμή απο διάφορα αναλώσιμα πχ, συμπλέκτη, τακάκια, φίλτρο air condition, χρέωση εργατοώρας κλπ ... Αυτά προστίθενται στη τιμή που λένε.
ΥΓ. Ακόμα και ένας ετήσιος έλεγχος του air condition χρεώνεται επιπλέον απο πολλούς.
-
H Ηοnda έχει περίεργο δίκτυο εξυπηρέτησης. Το ένιωσα καλά όταν είχα το mitsubishi.
Κλασσική περίπτωση τα λάδια.
Αλλος βάζει FUCHS, άλλος BP, άλλος Mobil ή Castrol.Ετσι και πας σε διαφορετικά συνεργεία είναι πιθανό να σου βάλουν άλλα λάδια.
Επίσης οι τιμές είναι εντελώς διαφορετικές. Πάρε δυο-τρια τηλέφωνα και θα το διαπιστώσεις.
Η ΚΙΑ/Hyundai έχει εκ'των πραγμάτων χαμηλές τιμές.
Ετήσιο Full Service (των 15000χλμ) στο κουπέ μου κόστος 105euro μαζί με κάρτα καυσαερίων και φουλ συνθετικά λάδια. (έτος 2008)
Αν ήθελα τα απλά λάδια τότε ... 85euro.To αντίστοιχο σε συνεργείο Honda για το Μitsubishi που είχα (έτος 2007) 155euro.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Mεταξύ των δύο με κλειστά τα μάτια το Ceed ...Το Jazz απλά είναι ... δεν ξέρω τι είναι. Ακόμα δεν έχω καταλάβει.
Κάτι από Meriva , κάτι από μικρό Zafira , κάτι για τα παιδιά να τα πας στο σχολείο, κάτι για το σούπερ μάρκετ, κάτι τέτοιο τέλος πάντων ...
Επειδή κάτι τέτοιο ψάχνω. Μεγάλοι χώροι, άνεση, πολυμορφικότητα. Καθότι 5μελης οικογένεια, με καρότσια και συμπράγκαλα θα χρειαστώ χώρο για τις μεταφορές, είτε στο supermarket της γειτονίας, είτε σε κάποιο ταξίδι ή κάποια εκδρομή. Το Jazz έχει τα παραπάνω συν το ότι είναι μικρότερο κατά 200 εκατοστά από το Ceed, άρα μεγαλύτερη ευκολία στο παρκάρισμα. Με απασχολεί βέβαια αν θα μας αντέξει . Παραφορτωμένο θα ανέβει ανηφόρα; Στις διακοπές θα μπορέσω να βγω στην εθνική χωρίς πρόβλημα; Ή σε αυτήν την περίπτωση να προτιμήσω ένα μικρομεσαίο όπως το Ceed ;
-
Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:
Παραφορτωμένο θα ανέβει ανηφόρα; Στις διακοπές θα μπορέσω να βγω στην εθνική χωρίς πρόβλημα; Ή σε αυτήν την περίπτωση να προτιμήσω ένα μικρομεσαίο όπως το Ceed ;Kαλορίζικο το Jazz...Καλοτάξιδο!
Φαντάζομαι ότι κατάλαβες και ποιες είναι οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις σου...
-
Η αλήθεια είναι πως το θέμα του service θα πρέπει να το ψάξω λίγο. Βέβαια όταν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία και δεν γνωρίζεις τις τιμές, μπορεί να σου φαίνονται λογικές και πως πάνω κάτω σε όλους έτσι είναι. Όσο για το Σαρακάκη, ένα πράγμα έχω ακούσει «Ου μπλέξεις» , χωρίς να ξέρω ακόμη το λόγο.
-
Mην πας στο δίκτυο του Σαρακάκη. Προτίμησε κάποιον εξουσιοδοτημένο έμπορα.
Εγώ μόνο έτσι έβγαλα γρήγορα άκρη και είχα και πολύ καλή υποστήριξη. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Σαφώς και το ceed αποτελεί καλύτερη αγορά.** Πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές, αντίστοιχα ποιοτικό και γρήγορο, καλύτερη εγγύηση, καλύτερος εξοπλισμός,** ίσως και τιμή. Μέσα στην πόλη το ISG θα βελτιώνει την ήδη καλή κατανάλωση. Φυσικά τα άλογα του ceed είναι όσα λέει (109). HighFidelity έχεις καμιά δυναμομέτρηση που να δείχνει το αντίθετο?
Που τα είδες αυτά;;; Προσέξτε τι γράφετε...
Για τα άλογα του ceed ισχύει ότι και στο ι30: Αποδίδονται τόσο ψηλά που απλά δεν τα καταλαβαίνεις. Εμένα μου φαίνεται τίμιο το ceed ακόμα πιο τίμιο του i30 αλλα΄δεν συγκρίνεται με το jazz. Προσωπική άποψη βέβαια...ας τα οδηγήσει και τα δύο φυσικά και μετά να επιλέξει!
Σε ποιο από όλα διαφωνείς??? Γιατί θα ξεχάσουμε και ότι γνωρίζουμε...
-
Περί αλόγων ceed/i30 δίνω τα στοιχεία των κινητήρων:
ceed/i30: 109/6200, 14/5000
jazz 1.4: 100/6000, 12.9/4800Εγώ γιατί βλέπω ότι οι κινητήρες είναι πάνω κάτω ίδιας φιλοσοφίας; (μέγιστη ισχύ, μέγιστη ροπή με διαφορά στις 200 στροφές).
Σπύρος
-
*Όσον αφορά τους κινητήρες, η Toyota, ύστερα από αρκετά χρόνια που κυριαρχούσε στα 1.400 κ.εκ., παραδίδει τα ηνία στο cee’d, που απλά εντυπωσιάζει με την απόδοση των 109 ίππων, γυρνώντας μας πίσω στο χρόνο, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν η νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων ήταν ελαστικότερη.
Τα φαινόμενα, όμως, ορισμένες φορές απατούν και αυτό ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου το προφανές, που είναι η κυριαρχία του ισχυρότερου, επιβεβαιώνεται μόνο εν μέρει. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση, όπου το cee’d έδειξε τα δόντια του, με 11,2 δλ.... Ενδεικτικές, όμως, μετρήσεις και οι πιο αντιπροσωπευτικές, θα λέγαμε, που προσομοιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τις πραγματικές συνθήκες κίνησης, είναι αυτές που πραγματοποιήσαμε με πλήρες φορτίο και αφορούν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Εκεί το Leon 85 ίππων, χάρη στο κοντά κλιμακωμένο κιβώτιό του, κατάφερε να κάνει την έκπληξη, κυριαρχώντας σε επτά από τις εννέα τυποποιημένες μετρήσεις που δημοσιεύουμε και μπορείτε να δείτε στον πίνακα των μετρήσεων. Ακολούθησε το cee’d, με το Auris να επικρατεί μόνο στις χαμηλές στροφές, εκμεταλλευόμενο «χαμηλά» την αδυναμία που επιδεικνύει ο κινητήρας του Kia.
Σύμφωνα με τη δυναμομέτρηση που έγινε στο cee’d, επιβεβαιώνεται εν πολλοίς η ισχύς του κινητήρα, η οποία ανέρχεται στους 97,9 ίππους/6.300 σ.α.λ., όπως, εξάλλου, και η ροπή, που φτάνει τα 12,4 χλγμ./5.300 σ.α.λ. Η καμπύλη αυτή αντικατοπτρίζει τη δύναμη όπως αυτή περνά στους τροχούς, ενώ γίνεται σαφής η τάση του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Ωστόσο, η απόδοσή της είναι ομαλή, φανερώνοντας ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του από τις 3.500 σ.α.λ. ένα μεγάλο ποσοστό της συνολικής ροπής* (πηγή 4 Τροχοί)
πολύ καλός ο κινητήρας του ceed με διάρκεια ψηλά, αλλά 100 ίπποι στις 6300 τη στιγμή που τα καινούρια τούρμπο βγάζουν τόσα ήδη από τις 3000 (207 ΤΗP 150)... και μόνο το ότι το Leon των 85 ίππων ήταν μπροστά στα ρεπρίζ υπολειπόμενο κατά 25 ίππους λέει πολλά για τη λειτουργία του κινητήρα του ceed...
δε νομίζω ότι οι κινητήρες αυτοί έχουν πια θέση για ''oικογενειακή χρήση''... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
*Όσον αφορά τους κινητήρες, η Toyota, ύστερα από αρκετά χρόνια που κυριαρχούσε στα 1.400 κ.εκ., παραδίδει τα ηνία στο cee’d, που απλά εντυπωσιάζει με την απόδοση των 109 ίππων, γυρνώντας μας πίσω στο χρόνο, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν η νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων ήταν ελαστικότερη.Τα φαινόμενα, όμως, ορισμένες φορές απατούν και αυτό ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου το προφανές, που είναι η κυριαρχία του ισχυρότερου, επιβεβαιώνεται μόνο εν μέρει. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση, όπου το cee’d έδειξε τα δόντια του, με 11,2 δλ.... Ενδεικτικές, όμως, μετρήσεις και οι πιο αντιπροσωπευτικές, θα λέγαμε, που προσομοιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τις πραγματικές συνθήκες κίνησης, είναι αυτές που πραγματοποιήσαμε με πλήρες φορτίο και αφορούν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Εκεί το Leon 85 ίππων, χάρη στο κοντά κλιμακωμένο κιβώτιό του, κατάφερε να κάνει την έκπληξη, κυριαρχώντας σε επτά από τις εννέα τυποποιημένες μετρήσεις που δημοσιεύουμε και μπορείτε να δείτε στον πίνακα των μετρήσεων. Ακολούθησε το cee’d, με το Auris να επικρατεί μόνο στις χαμηλές στροφές, εκμεταλλευόμενο «χαμηλά» την αδυναμία που επιδεικνύει ο κινητήρας του Kia.
Σύμφωνα με τη δυναμομέτρηση που έγινε στο cee’d, επιβεβαιώνεται εν πολλοίς η ισχύς του κινητήρα, η οποία ανέρχεται στους 97,9 ίππους/6.300 σ.α.λ., όπως, εξάλλου, και η ροπή, που φτάνει τα 12,4 χλγμ./5.300 σ.α.λ. Η καμπύλη αυτή αντικατοπτρίζει τη δύναμη όπως αυτή περνά στους τροχούς, ενώ γίνεται σαφής η τάση του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Ωστόσο, η απόδοσή της είναι ομαλή, φανερώνοντας ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του από τις 3.500 σ.α.λ. ένα μεγάλο ποσοστό της συνολικής ροπής* (πηγή 4 Τροχοί)
πολύ καλός ο κινητήρας του ceed με διάρκεια ψηλά, αλλά 100 ίπποι στις 6300 τη στιγμή που τα καινούρια τούρμπο βγάζουν τόσα ήδη από τις 3000 (207 ΤΗP 150)... και μόνο το ότι το Leon των 85 ίππων ήταν μπροστά στα ρεπρίζ υπολειπόμενο κατά 25 ίππους λέει πολλά για τη λειτουργία του κινητήρα του ceed...
δε νομίζω ότι οι κινητήρες αυτοί έχουν πια θέση για ''oικογενειακή χρήση''...Τα 97.9 άλογα είναι η ισχύς που καταλήγει στους τροχούς. Αν υπολογίσεις και τις απώλειες τότε φτάνει στην ονομαστική. Ειδικότερα σε μια δυναμομέτρηση του drive στα 30000κλμ έβγαλε και 3 άλογα περισσότερα... Δείγμα ότι ο κινητήρας ανοίγει αρκετά. Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ σαν κάτοχος ι30 που έχω δει τον κινητήρα να ανοίγει τα 33500 κλμ που έχω.
Δεν τίθεται θέμα ότι η νέα γενιά light tubro κινητήρων είναι σε άλλη κλάση. Αλλά εφόσον η σύγκριση αφορά δύο κινητήρες ίδιας ακριβώς φιλοσοφίας θεωρώ πως μεταξύ τους υπάρχει ισοπαλία.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Σαφώς και το ceed αποτελεί καλύτερη αγορά.** Πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές, αντίστοιχα ποιοτικό και γρήγορο, καλύτερη εγγύηση, καλύτερος εξοπλισμός,** ίσως και τιμή.
Που τα είδες αυτά;;; Προσέξτε τι γράφετε...
Σε ποιο από όλα διαφωνείς??? Γιατί θα ξεχάσουμε και ότι γνωρίζουμε...
Πάει καιρός που μπήκα στο ceed, ωστόσο πιστέυω πως το Jazz είναι σαφώς πιο ευρύχωρο από το μικρομεσαίο της KIA, όπως σχεδόν από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής.
Ακόμη, το πιο ασφαλές από που προκύπτει(εννοώντας πως κανενός από τα δύο η παθητική ασφάλεια δεν αποτελεί θέμα); Ίσα ίσα που η ψηλότερη θέση οδήγησης του Jazz ίσως προσφέρει κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια στις πλαγειομετωπικές (λέμε τώρα). -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σαφώς και το ceed αποτελεί καλύτερη αγορά.** Πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές, αντίστοιχα ποιοτικό και γρήγορο, καλύτερη εγγύηση, καλύτερος εξοπλισμός,** ίσως και τιμή.
Που τα είδες αυτά;;; Προσέξτε τι γράφετε...
Σε ποιο από όλα διαφωνείς??? Γιατί θα ξεχάσουμε και ότι γνωρίζουμε...
Πάει καιρός που μπήκα στο ceed, ωστόσο πιστέυω πως το Jazz είναι σαφώς πιο ευρύχωρο από το μικρομεσαίο της KIA, όπως σχεδόν από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής.
Ακόμη, το πιο ασφαλές από που προκύπτει(εννοώντας πως κανενός από τα δύο η παθητική ασφάλεια δεν αποτελεί θέμα); Ίσα ίσα που η ψηλότερη θέση οδήγησης του Jazz ίσως προσφέρει κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια στις πλαγειομετωπικές (λέμε τώρα).Θεωρώ πως έχεις πολύ καιρό να μπεις στο ceed που έχει από τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία του. Άρα είναι μπροστά από το jazz. Επίσης το επιχείρημα της ψηλότερης θέσης για περισσότερη ασφάλεια απλά δεν στέκει. Άλλωστε εδώ http://www.euroncap.com/tests/honda_jazz_2004/188.aspx αν και το προηγούμενο μοντέλο δεν πήρε 5 αστέρια.
-
Παραθέτεις τα αποτελέσματα του παλαιού Jazz για να συγκρίνεις το νέο με το Ceed; Ποιός ο λόγος; Θα μπεί κάποιος άλλος και θα βάλει τα αστέρια του Sephia και άντε να του πούμε μετά πως έχει άδικο.
Γιατί δε στέκει το επιχείρημα της υψηλότερης θέσης;
Υ.Γ. Μπες σε ένα Jazz και κάτσε στις πίσω θέσεις. Προσπάθησε μετά να μετακινηθείς στην άλλη μεριά του καθίσματος. Άν μπορείς να μετακινηθείς το ίδιο εύκολα και μέσα στο Ceed τότε πάω πάσο. Να συμπληρώσω πως η εκμετάλλευση των χώρων παίζει εξίσου μεγάλο ρόλο το μέγεθος του αυτοκινήτου, πολλές φορές και μεγαλύτερο (πχ το Volvo S60 είναι σημαντικά λιγότερο ευρύχωρο πίσω από οτι το S40), κάτι στο οποίο το Jazz διακρίνεται και μάλιστα με διαφορά .
Ceed 1.4 VS Jazz 1.4