-
Παλικάρια, θέλω βοήθεια!Σκέφτομαι για καινούριο αυτοκίνητο και λόγω έντονης οικολογικής συνείδησης θέλω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον και με αξία μέχρι 22500 ευρώ και με ικανοποιητικά επίπεδα επιδόσεων, κύλισης, άνεσης κλπ. Συγκεκριμένα, είμαι ανάμεσα στο νέο Honda Insight (υβριδικό), και στο νέο VW Golf Bluemotion, που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς. To μεν πρώτο θα κινείται με αμόλυβδη και, σύμφωνα με την εταιρία, θα καταναλώνει 4,4 lt/100 km και θα εκπέμπει 101 gr/km CO2. To δεύτερο θα κινείται με diesel, θα καταναλώνει 3,7 lt/100 km και θα εκπέμπει 99 gr/km CO2, πάλι σύμφωνα με την εταιρία.
Το θέμα είναι αν το φίλτρο μικροσωματιδίων που έχει το Golf είναι επαρκές για να μη μολύνει την ατμόσφαιρα με οξείδια του αζώτου κλπ. (κατά τη Greenpeace, τα μικροσωματίδια ευθύνονται για το θάνατο 5000 Ελλήνων το 2006 λόγω αναπνευστικών προβλημάτων). Αν ναι, σκέφτομαι πολύ σοβαρά το Golf, γιατί συνδυάζει τα προτερήματα ενός VW με την κατανάλωση και τη μειωμένη εκπομπή CO2 ενός υβριδικού. Αν όμως η ρύπανση από τα σωματίδια δεν μετριάζεται από το φίλτρο, κλίνω προς το Insight. Να αναφέρω ότι μένω επαρχία, οπότε δεν έχω πρόβλημα για απαγόρευση ντιζελοκίνητων. Αναμένω με αγωνία τις απόψεις σας, που με ενδιαφέρουν πάρα πολύ!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Παλικάρια, θέλω βοήθεια!Σκέφτομαι για καινούριο αυτοκίνητο και λόγω έντονης οικολογικής συνείδησης θέλω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον και με αξία μέχρι 22500 ευρώ και με ικανοποιητικά επίπεδα επιδόσεων, κύλισης, άνεσης κλπ. Συγκεκριμένα, είμαι ανάμεσα στο νέο Honda Insight (υβριδικό), και στο νέο VW Golf Bluemotion, που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς. To μεν πρώτο θα κινείται με αμόλυβδη και, σύμφωνα με την εταιρία, θα καταναλώνει 4,4 lt/100 km και θα εκπέμπει 101 gr/km CO2. To δεύτερο θα κινείται με diesel, θα καταναλώνει 3,7 lt/100 km και θα εκπέμπει 99 gr/km CO2, πάλι σύμφωνα με την εταιρία.
Το θέμα είναι αν το φίλτρο μικροσωματιδίων που έχει το Golf είναι επαρκές για να μη μολύνει την ατμόσφαιρα με οξείδια του αζώτου κλπ. (κατά τη Greenpeace, τα μικροσωματίδια ευθύνονται για το θάνατο 5000 Ελλήνων το 2006 λόγω αναπνευστικών προβλημάτων). Αν ναι, σκέφτομαι πολύ σοβαρά το Golf, γιατί συνδυάζει τα προτερήματα ενός VW με την κατανάλωση και τη μειωμένη εκπομπή CO2 ενός υβριδικού. Αν όμως η ρύπανση από τα σωματίδια δεν μετριάζεται από το φίλτρο, κλίνω προς το Insight. Να αναφέρω ότι μένω επαρχία, οπότε δεν έχω πρόβλημα για απαγόρευση ντιζελοκίνητων. Αναμένω με αγωνία τις απόψεις σας, που με ενδιαφέρουν πάρα πολύ!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Παλικάρια, θέλω βοήθεια!Σκέφτομαι για καινούριο αυτοκίνητο και λόγω έντονης οικολογικής συνείδησης θέλω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον και με αξία μέχρι 22500 ευρώ και με ικανοποιητικά επίπεδα επιδόσεων, κύλισης, άνεσης κλπ. Συγκεκριμένα, είμαι ανάμεσα στο νέο Honda Insight (υβριδικό), και στο νέο VW Golf Bluemotion, που θα κυκλοφορήσουν προσεχώς. To μεν πρώτο θα κινείται με αμόλυβδη και, σύμφωνα με την εταιρία, θα καταναλώνει 4,4 lt/100 km και θα εκπέμπει 101 gr/km CO2. To δεύτερο θα κινείται με diesel, θα καταναλώνει 3,7 lt/100 km και θα εκπέμπει 99 gr/km CO2, πάλι σύμφωνα με την εταιρία.
Το θέμα είναι αν το φίλτρο μικροσωματιδίων που έχει το Golf είναι επαρκές για να μη μολύνει την ατμόσφαιρα με οξείδια του αζώτου κλπ. (κατά τη Greenpeace, τα μικροσωματίδια ευθύνονται για το θάνατο 5000 Ελλήνων το 2006 λόγω αναπνευστικών προβλημάτων). Αν ναι, σκέφτομαι πολύ σοβαρά το Golf, γιατί συνδυάζει τα προτερήματα ενός VW με την κατανάλωση και τη μειωμένη εκπομπή CO2 ενός υβριδικού. Αν όμως η ρύπανση από τα σωματίδια δεν μετριάζεται από το φίλτρο, κλίνω προς το Insight. Να αναφέρω ότι μένω επαρχία, οπότε δεν έχω πρόβλημα για απαγόρευση ντιζελοκίνητων. Αναμένω με αγωνία τις απόψεις σας, που με ενδιαφέρουν πάρα πολύ!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Το φίλτρο μικροσωματιδίων τα συγκρατεί σε ικανοποιητικό βαθμό. Τα σύγχρονα βενζινοκίνητα όμως εξακολουθούν να είναι πιο 'καθαρά' από τα diesel.
Αν οι διαδρομές σου είναι κυρίως περιαστικές πάντως, θα έλεγα να προτιμήσεις το Bluemotion γιατί θα καταναλώνει αρκετά λιγότερο από το βενζινοκίνητο υβριδικό. -
Αν έχεις πρόβλημα δακτυλίου τότε πάρε το υβριδικό (αν και με 150 ευρώπουλα σου βρίσκουν εύκολα κάτι καλόπαιδα ελευθέρας).
Αν δεν έχεις πρόβλημα δακτυλίου (που δεν έχεις) πάρε το diesel.
ΙΜΗΟ πάρε ένα ωραίο turbo με 20k και τα υπόλοιπα 2,5k κράτησε τα για βενζίνη.
Τώρα βέβαια αν σώνει και καλά θέλεις οικολογική συνείδηση ma non troppo που λένε τότε υπάρχουν οχήματα με Start-Stop. Το Auris 1.33 είναι μία πολύ καλή επιλογή και στοιχίζει περί τα 17,5k με τις Παναγιάς τα μάτια και έχει και Start & Go. Γλυτώνεις και 5k που με μία μέση κίνηση 10,000 χιλιόμετρων το χρόνο σου πληρώνει τη βενζίνη για 4,5 χρόνια (τον άλλο μισό χρόνο στα τρώνε τα τέλη).
-
Αν θελεις αυτοματο τοτε insight.Δυστυχως το bluemotion
ισως να μη βγει με dsg.Αν ομως βγει πιστευω θα ειναι καλυτερο απο το cvt.
Εχω οδηγησει το 7-ταχυτο dsg και ειναι σαν cvt.Δεν καταλαβαινεις τις αλλαγες.
Περιμενε να δεις τα τεστ στα περιοδικα
και να τα κανεις test drive.
Παντως αν ενας στοχος σου ειναι να στρεψεις και αλλους στην οικολογια τοτε
insight.Φωναζει απο μακρια
ειμαι υβριδικο και γινεται ευκολα θεμα συζητησης! -
Ο χρήστης HORSE έγραψε:
Παλικάρια, θέλω βοήθεια!Σκέφτομαι για καινούριο αυτοκίνητο και λόγω ** έντονης οικολογικής συνείδησης** θέλω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον...?????
Έντονη οικολογική συνείδηση στην Ελλάδα? Γινόμαστε ευρωπαίοι!!
Πολύ απλά πάρε ένα σταρλετάκι μτχ. Για να φτιαχτεί οποιοδήποτε από τα δύο οχήματα που λες θα εκλυθούν στην ατμόσφαιρα αρκετοί τόνοι CO2 που για να αντισταθμιστούν απο τη χαμηλότερη κατανάλωση των 'φιλικών προς το περιβάλλον' οχημάτων που θες σημαίνει πως θα πρέπει να κάνεις αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα, που ποτέ ένας άνθρωπος με έντονη οικολογική συνείδηση δεν θα τα έκανε...
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
-
στο fifth gear ειχαν ενα συγκριτικο στο επεισοδιο 8 του 15ου κυκλου στο οποιο ψιλοθαβουν το insight και μεταξυ μας εχουν δικιο, σιγα μην πειθαναγκαστω να βλεπω φυλαρακια να χανονται οταν χρειαζομαι πχ να προσπερασω ενα κινητο εμποδιο... ουστ!!
Golf VI Bluemotion ή Honda Insght;