Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νομοθεσία περί πάρκινγκ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νομοθεσία περί πάρκινγκ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 16
    • 17
    • 5 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    10
    321
    72447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kacey last edited by

      Συγνωμη, εσυ με ρωτας 'γιατι το πηρες προσωπικα'. Με ρωτησες ωστε μετα να μου πεις οτι ειναι δικο μου προβλημα?

      Οκ, να'σαι καλα, κ ελπιζω να εχεις πιο κατανοητικους (στο επιπεδο του κοροιδου) γειτονες ωστε να μην εχεις προβληματα*.

      *ΥΓ Καταλαβαινεις οτι αν πχ εχεις φτιαξει ραμπα ή γκαραζοπορτα σε χωρο που στα χαρτια παραμενει 'καταστημα', αν καποιος σου στειλει την πολεοδομια τοτε αυτη θα σου κοψει τον κωλο? Κ μετα θα ερθει κ ο δημος για την ραμπα που εβαλες στο πεζοδρομιο (αν εχεις βαλει).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k_kb312 last edited by

        Η ράμπα καθώς και η γκαραζόπορτα προϋπήρχαν λόγω της φύσης του μαγαζιού που ήταν εδώ. Δεν είμαι σίγουρος (πάνε και τόσα χρόνια και τότε δεν είχα 'εμπλακεί' εγώ στη διαδικασία) αλλά νομίζω ότι είχε γίνει αλλαγή χρήσης από κατάστημα σε αποθήκη. Ελπίζω να σου έλυσα κάθε απορία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kacey last edited by

          Την γκαραζοπορτα ισως να την γλυτωνεις καπως. Το ισως εγκειται στο οτι καταστημα = στα σχεδια μαλλον δειχνει πορτα ή εισοδο = βαζοντας γκαραζοπορτα εχεις αλλαξει οψη, που πρεπει να δηλωθει (;).

          Η ραμπα ειναι κατασκευη επι του πεζοδρομιου κ αποκλειστικος προορισμος της ειναι να ανεβοκατεβαινει οχημα στον 'χωρο' (= δημος θα ζηταει εξηγησεις).

          ΥΓ Εγω δεν εχω καμμια απορια, καταλαβα την νοοτροπια σου οπως επισης κ την κατασταση για την οποια ζηταγες διευκρινησεις, τις οποιες προσπαθησα να σου δωσω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • limited_one
            limited_one moderator last edited by

            Το σπίτι στο οποίο κατοικώ,όπως και το διπλανό της πεθερας,βρίσκονται περίπου εκατό μέτρα από την άκρη του δρόμου. Υπάρχει λοιπόν μια είσοδος και ένας ιδιωτικός δρόμος για να φτάσουμε στα σπίτια και τον χώρο που παρκάρουμε. Ο δρόμος βρίσκεται ανάμεσα σε δυο σπίτια.
            Συχνά πυκνά λοιπόν παρκάρουν εμπρός στην είσοδο των σπιτιών και μας κλείνουν.
            Ερωτώ λοιπόν μήπως χρειάζεται ειδική άδεια από τον δήμο για να μην παρκάρουν στην είσοδο μας?
            Μήπως τελικά εγώ να μην είμαι νόμιμος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              k_kb312 last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:
              Την γκαραζοπορτα ισως να την γλυτωνεις καπως. Το ισως εγκειται στο οτι καταστημα = στα σχεδια μαλλον δειχνει πορτα ή εισοδο = βαζοντας γκαραζοπορτα εχεις αλλαξει οψη, που πρεπει να δηλωθει (;).

              Η ραμπα ειναι κατασκευη επι του πεζοδρομιου κ αποκλειστικος προορισμος της ειναι να ανεβοκατεβαινει οχημα στον 'χωρο' (= δημος θα ζηταει εξηγησεις).

              ΥΓ Εγω δεν εχω καμμια απορια, καταλαβα την νοοτροπια σου οπως επισης κ την κατασταση για την οποια ζηταγες διευκρινησεις, τις οποιες προσπαθησα να σου δωσω.

              Το έψαξα λίγο. Όντως έγινε αλλαγή χρήσης σε αποθήκη. Οι δικοί μου, λένε ότι όταν έγινε η αλλαγή, δεν χρειάστηκε ούτε τη ράμπα να χαλάσουν ούτε και την πόρτα. Οπότε δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό.

              Παρόλα αυτά, θα πω το εξής. Τόσοι και τόσοι νόμοι τροποποιούνται στις μέρες μας. Λογικά αν το σκεφτεί κανείς, το να πληρώσεις ένα κάρο λεφτά για να σου δωθεί το δικαίωμα να χρησιμοποιείς το χώρο ΣΟΥ όπως εσύ νομίζεις, είναι υπερβολικό ακόμη και σαν ιδέα. Ακόμη πιο υπερβολικό είναι το να πρέπει να πληρώσεις στο δήμο για να σου επιτραπεί η είσοδος στο γκαράζ σου (δηλαδή το αυτονόητο)... Αυτά κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλαξούν, ειδικά στις μέρες μας, που δεν μας περισσεύουν. Αν είναι δυνατόν να πληρώσω το δήμο για να μπαίνω στο πάρκινγκ του σπιτιού μου. Ή για να ακριβολογώ: να πληρώσω το δήμο για να μοιράζει πρόστιμα σε όσους με εγκλωβίζουν στο πάρκινγκ χωρίς ωστόσο να βγάζει το εμπόδιο... Σαν πολύ τραβηγμένο δεν είναι? Ας γίνει κάτι λοιπόν με την 'αλλαγή χρήσης χώρου'. Ας εξεταστεί και αυτό. Γιατί να μην υλοποιείται π.χ. χωρίς να υπάρχει φορολογία? Δεν λέω να μην τηρηθούν οι προϋποθέσεις (διάστασεις, περιεχόμενο χώρου κ.ο.κ.). Δεν ξέρω, μου μοιάζει σαν το φακελάκι που δίνουμε στο γιατρό, μόνο που εδώ έχει γίνει νόμος. Βέβαια, θα μου πείτε, τροποποιούν νόμους με σκοπό να επιβαρύνουν τον πολίτη, όχι να τον διευκολύνουν. Κάπως έτσι έρχεται η μη τήρηση. Κακώς εκπλήσσεσαι φίλε μου. Πιο πολύ θα έπρεπε να σε σοκάρει ένας νόμος που φτιάχτηκε για να σου πάρει (πολλά) λεφτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                Φίλε, είσαι ΠΟΛΥ λάθος... Τον (τους) λόγο (λόγους) τον (τους) έχουν αναφέρει οι προηγούμενοι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  @limited one

                  δεν καταλαβα τιποτα. ισως φταιει κ η ωρα.

                  @k_kb312

                  Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι οσο ειναι χωρος ΣΟΥ ο χωρος μεσα στο κτιριο, αλλο τοσο ΔΕΝ ειναι χωρος ΣΟΥ ο δρομος μπροστα απο αυτο, κ για οποιαδηποτε χρηση που αποκλειει την χρησιμοποιηση του ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ χωρου μπροστα απο τον ιδιωτικο χωρο σου, θελει ΑΔΕΙΑ ακριβως γιατι κανονικα ανηκει σε ΟΛΟΥΣ? Ελεος ρε πστ μου...

                  Ζητας να χρησιμοποιεις αποκλειστικα εναν χωρο που ανηκει σε ΟΛΟΥΣ. Κ για αυτο τον λογο χρειαζεσαι αδεια. Ειναι τοσο απλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • limited_one
                    limited_one moderator last edited by

                    @ kacey
                    σε κεντρικό δρόμο,πρώην καποδιστριακού δήμου ανάμεσα σε δυο σπίτια υπάρχει ένα κενό περίπου 4 μέτρων.Αυτό το κενό είναι η είσοδος ιδιωτικού δρόμου για δυο σπίτια τα οποία βρίσκονται στο βάθος του οικοπέδου και περίπου 100 μέτρα από τον δρόμο. Αυτή είναι η μόνη είσοδος προς τα σπίτια μας και το υπαίθριο χώρο όπου παρκάρουμε τα οχήματα μας στον ακάλυπτο χώρο καθώς γύρο από το οικόπεδο υπάρχουν άλλα σπίτια.Συχνά πυκνά μου κλείνουν την μόνη είσοδο στο σπίτι παρκάροντας τα αυτοκίνητά τους διάφοροι.
                    μήπως έχω το δικαίωμα να βάλω πινακίδα είσοδος - έξοδος και απαγορεύεται η στάθμευση?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      k_kb312 last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      @k_kb312

                      Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι οσο ειναι χωρος ΣΟΥ ο χωρος μεσα στο κτιριο, αλλο τοσο ΔΕΝ ειναι χωρος ΣΟΥ ο δρομος μπροστα απο αυτο, κ για οποιαδηποτε χρηση που αποκλειει την χρησιμοποιηση του ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ χωρου μπροστα απο τον ιδιωτικο χωρο σου, θελει ΑΔΕΙΑ ακριβως γιατι κανονικα ανηκει σε ΟΛΟΥΣ? Ελεος ρε πστ μου...

                      Ζητας να χρησιμοποιεις αποκλειστικα εναν χωρο που ανηκει σε ΟΛΟΥΣ. Κ για αυτο τον λογο χρειαζεσαι αδεια. Ειναι τοσο απλο.

                      Θα επαναλάβω ότι οι νόμοι τροποποιούνται με ταχύτητα φωτός στις μέρες μας. Ο δρόμος γενικά μπορεί να ανήκει σε όλους, αλλά κι αυτός που έχει γκαράζ θα πρεπε να έχει δικαίωμα να μπαίνει χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Δηλαδή μου λες να πληρώσω στην πολεοδομία για το πάρκινγκ αλλά αυτομάτως δεν θα έχω πάρκινγκ γιατί πρέπει να πληρώσω και το δήμο. Άρα γιατί να πληρώσω την πολεοδομία? Ποιός ο λόγος?
                      Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι η νομοθεσία περί πάρκινγκ έγινε έτσι όπως έγινε για να τα αρπάζουν κάποιες υπηρεσίες, δίχως να μου δίνουν λύση όταν τις χρειαστώ. Αν είχα έστω και λίγη πρόθεση να ακολουθήσω τη 'διαδικασία', πλέον δεν υπάρχει. Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ας τα λουστούν αυτοί που τα θέσπισαν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        paris-gr last edited by

                        Κούρασε το θέμα. Απλά δεν θέλεις να καταλαβεις φίλε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ernani last edited by

                          Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                          @k_kb312

                          Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι οσο ειναι χωρος ΣΟΥ ο χωρος μεσα στο κτιριο, αλλο τοσο ΔΕΝ ειναι χωρος ΣΟΥ ο δρομος μπροστα απο αυτο, κ για οποιαδηποτε χρηση που αποκλειει την χρησιμοποιηση του ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ χωρου μπροστα απο τον ιδιωτικο χωρο σου, θελει ΑΔΕΙΑ ακριβως γιατι κανονικα ανηκει σε ΟΛΟΥΣ? Ελεος ρε πστ μου...

                          Ζητας να χρησιμοποιεις αποκλειστικα εναν χωρο που ανηκει σε ΟΛΟΥΣ. Κ για αυτο τον λογο χρειαζεσαι αδεια. Ειναι τοσο απλο.

                          Θα επαναλάβω ότι οι νόμοι τροποποιούνται με ταχύτητα φωτός στις μέρες μας. Ο δρόμος γενικά μπορεί να ανήκει σε όλους, αλλά κι αυτός που έχει γκαράζ θα πρεπε να έχει δικαίωμα να μπαίνει χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Δηλαδή μου λες να πληρώσω στην πολεοδομία για το πάρκινγκ αλλά αυτομάτως δεν θα έχω πάρκινγκ γιατί πρέπει να πληρώσω και το δήμο. Άρα γιατί να πληρώσω την πολεοδομία? Ποιός ο λόγος?
                          Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι η νομοθεσία περί πάρκινγκ έγινε έτσι όπως έγινε για να τα αρπάζουν κάποιες υπηρεσίες, δίχως να μου δίνουν λύση όταν τις χρειαστώ. Αν είχα έστω και λίγη πρόθεση να ακολουθήσω τη 'διαδικασία', πλέον δεν υπάρχει. Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ας τα λουστούν αυτοί που τα θέσπισαν.

                          Θα μπορούσες να γράψεις άνετα κι εδώ: viewtopic.php?f=5&t=35890

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            παιδια... αρχιζουμε να χανουμε την κοινη λογικη νομιζω....

                            ενα παρκιν με νομιμη η παρανομη εισοδο σημαινει οτι οσα αυτοκινητα χωραει ΔΕΝ παρκαρουν στους δρομους της γειτονιας να βρουν θεση αυτοι που δεν εχουν δικο τους παρκινγ...

                            πχ η δικη μας ραμπα 'πιανει' μια θεση ( νομιμως αλλα ειναι ασχετο). Αλλα μεσα ειναι 7 αυτοκινητα. Φανταζεστε + 7 αυτοκινητα στη γειτωνια???
                            Αμπελοκηποι παρεπιπτοντως...

                            οκ σιγουρα οι νομοι εχουν σημασια. αλλα ας βλεπουμε και το πρακτικό του πραγματος..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                              Θα επαναλάβω ότι οι νόμοι τροποποιούνται με ταχύτητα φωτός στις μέρες μας. Ο δρόμος γενικά μπορεί να ανήκει σε όλους, αλλά κι αυτός που έχει γκαράζ θα πρεπε να έχει δικαίωμα να μπαίνει χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Δηλαδή μου λες να πληρώσω στην πολεοδομία για το πάρκινγκ αλλά αυτομάτως δεν θα έχω πάρκινγκ γιατί πρέπει να πληρώσω και το δήμο. Άρα γιατί να πληρώσω την πολεοδομία? Ποιός ο λόγος?
                              Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι η νομοθεσία περί πάρκινγκ έγινε έτσι όπως έγινε για να τα αρπάζουν κάποιες υπηρεσίες, δίχως να μου δίνουν λύση όταν τις χρειαστώ. Αν είχα έστω και λίγη πρόθεση να ακολουθήσω τη 'διαδικασία', πλέον δεν υπάρχει. Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ας τα λουστούν αυτοί που τα θέσπισαν.

                              Μα **ΔΕΝ **εχεις γκαραζ, βαφτισες γκαραζ εναν χωρο που δεν ηταν. Αυτος που εχει γκαραζ στο σπιτι του, νομιμο, εχει απο πριν πληρωσει για αυτο κ στον δημο κ στην πολεοδομια, μεσω των αδειων που εβγαλε για να χτισει το σπιτι.

                              Επισης, 1ον στην πολεοδομια πληρωνεις για την διαδικασια αλλαγης χρησης, ακριβως οπως πληρωνεις για καθε οικοδομικη η αλλη εργασια που ειναι αρμοδιοτητα της. Στον δημο πληρωνεις για να αφαιρεσεις απο τους δημοτες το δικαιωμα να χρησιμοποιουν την δημοσια θεση. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

                              παιδια... αρχιζουμε να χανουμε την κοινη λογικη νομιζω....

                              ενα παρκιν με νομιμη η παρανομη εισοδο σημαινει οτι οσα αυτοκινητα χωραει ΔΕΝ παρκαρουν στους δρομους της γειτονιας να βρουν θεση αυτοι που δεν εχουν δικο τους παρκινγ...

                              πχ η δικη μας ραμπα 'πιανει' μια θεση ( νομιμως αλλα ειναι ασχετο). Αλλα μεσα ειναι 7 αυτοκινητα. Φανταζεστε + 7 αυτοκινητα στη γειτωνια???
                              Αμπελοκηποι παρεπιπτοντως...

                              οκ σιγουρα οι νομοι εχουν σημασια. αλλα ας βλεπουμε και το πρακτικό του πραγματος..

                              Οταν εξυπηρετει περισσοτερα του ενος αυτοκινητα, αντε να τον δεχτω τον συλλογισμο σου. Τρωει μια θεση αλλα αφηνει τουλαχιστον δυο κενες, αρα +1 θεση διαθεσιμη για ολους. (φευγουν δυο αυτοκινητα απο τον δρομο κ τρωγετε μια θεση για την εισοδο, αρα τουλαχιστον +1 θεση στον δρομο). Οκ μεχρι εδω.

                              Οταν ομως η πορτα ειναι για ενα χωρο που μπαινει ΕΝΑ αυτοκινητο (οπως στο σεναριο εδω), τοτε αυτο σημαινει οτι

                              ενα αυτοκινητο φευγει απο τον δρομο,
                              Μια θεση καταργειται για την εισοδο
                              ναι μεν ακριβως οπως θα επιανε μια θεση το αυτοκινητο στον δρομο

                              αρα μηδεν στο συνολο προσφορας-ζητησης θεσεων.

                              Αλλα επισης σημαινει εγγυημενη θεση για καποιον μαγκα, ενω εγω στις 2 το βραδυ αντι να παρκαρω στην πιθανως ελευθερη θεση που θα υπηρχε, πρεπει να τριγυρναω την γειτονια για να βρω να παρκαρω.

                              Ακριβως οπως κανει οποιος βαζει καρεκλες ή αλλα αντικειμενα για να καβατζωνει συγκεκριμενη θεση για την παρτη του. Καμμια διαφορα δεν εχει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikospappas last edited by

                                Το τραγικο της ιστοριας ειναι, οτι ακομα και αν κανει ολα τα προβλεπομενα ωστε να νομιμοποιησει τον χωρο, η αστυνομια δεν θα απομακρυνει το αυτοκινητο που του κλεινει το γκαραζ. Μονο κληση θα δωσει για παρανομη σταθμευση.
                                Αυτο γιατι απομακρυνονται αυτοκινητα, μονο οταν εμποδιζουν την κινηση αλλων οχηματων.
                                Εχω γειτονα που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα και η λυση που βρηκε ηταν να βαλει γειτονες να παρκαρουν μπροστα στην εισοδο, και οταν θελει να φυγει τους παιρνει τηλ. και περνουν το αμαξι τους
                                Βεβαια εχει τυχει να μεινει το αμαξι του αποκλεισμενο μεσα και για 3 μερες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Η άδεια για πάρκινγκ καλά κάνει και είναι ακριβή για καταστήματα κλπ που δεν είναι πιλοτές πολυκατοικιών.
                                  Αν η άδεια δεν ήταν ακριβή, τότε όλοι και όχι μόνο όσοι την χρειάζονται, θα είχαν καβαντζωμένη τη θέση μπροστά στο μαγαζί τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    k_kb312 last edited by

                                    Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
                                    Το τραγικο της ιστοριας ειναι, οτι ακομα και αν κανει ολα τα προβλεπομενα ωστε να νομιμοποιησει τον χωρο, η αστυνομια δεν θα απομακρυνει το αυτοκινητο που του κλεινει το γκαραζ. Μονο κληση θα δωσει για παρανομη σταθμευση.
                                    Αυτο γιατι απομακρυνονται αυτοκινητα, μονο οταν εμποδιζουν την κινηση αλλων οχηματων.
                                    Εχω γειτονα που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα και η λυση που βρηκε ηταν να βαλει γειτονες να παρκαρουν μπροστα στην εισοδο, και οταν θελει να φυγει τους παιρνει τηλ. και περνουν το αμαξι τους
                                    Βεβαια εχει τυχει να μεινει το αμαξι του αποκλεισμενο μεσα και για 3 μερες

                                    Το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι ακόμα κι εδώ μέσα, δεν θα δεις πολλούς να σχολιάζουν τις αυθαιρεσίες της τροχαίας (η οποία έχει υποχρέωση μετά την κλήση κι αφού δεν φύγει το αυτοκίνητο, να το πάρει με γερανό). Αντίθετα, θα σχολιάσουν την αυθαιρεσία του πολίτη, με το επιχείρημα ότι έχουμε νόμους που πρέπει να σέβονται όλοι (εκτός των οργάνων της τάξης?). Θα έχουν προφανώς τους λόγους τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                                      Το τραγικο της ιστοριας ειναι, οτι ακομα και αν κανει ολα τα προβλεπομενα ωστε να νομιμοποιησει τον χωρο, η αστυνομια δεν θα απομακρυνει το αυτοκινητο που του κλεινει το γκαραζ. Μονο κληση θα δωσει για παρανομη σταθμευση.
                                      Αυτο γιατι απομακρυνονται αυτοκινητα, μονο οταν εμποδιζουν την κινηση αλλων οχηματων.
                                      Εχω γειτονα που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα και η λυση που βρηκε ηταν να βαλει γειτονες να παρκαρουν μπροστα στην εισοδο, και οταν θελει να φυγει τους παιρνει τηλ. και περνουν το αμαξι τους
                                      Βεβαια εχει τυχει να μεινει το αμαξι του αποκλεισμενο μεσα και για 3 μερες

                                      Το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι ακόμα κι εδώ μέσα, δεν θα δεις πολλούς να σχολιάζουν τις αυθαιρεσίες της τροχαίας (η οποία έχει υποχρέωση μετά την κλήση κι αφού δεν φύγει το αυτοκίνητο, να το πάρει με γερανό). Αντίθετα, θα σχολιάσουν την αυθαιρεσία του πολίτη, με το επιχείρημα ότι έχουμε νόμους που πρέπει να σέβονται όλοι (εκτός των οργάνων της τάξης?). Θα έχουν προφανώς τους λόγους τους.

                                      Καλα, αυτο ηταν το ανεκδοτο του μηνα.

                                      1ον να εισαι σιγουρος οτι τους μπατσους τους κραζω κ τους τρεχω οπου/οποτε κ για οσο μπορω.
                                      2ον η αυθαιρεσια η δικια σου σχολιαζεται επειδη εχει ΑΜΕΣΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ στην δικια μου καθημερινοτητα, οχι επειδη 'ο νομος πρεπει να τηρειται'. Χεστηκα για τον νομο, για την υποχρεωση σου απεναντι σε (ΚΑΘΕ) εμενα με νοιαζει, η οποια πηγαζει εκ νομου. Εχει μεγαλη διαφορα.

                                      3ον Ειναι αυτονοητο οτι δεν ειναι σωστο η τροχαια να κανει την μιση δουλεια κ εσυ να μενεις εγκλωβισμενος στον χωρο που εχεις φροντισει να σου ανηκει ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, για αυτο δεν το σχολιαζουμε. Γιατι δεν χρειαζεται. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι πρεπει η τροχαια κ να γραφει ΚΑΙ να απομακρυνει τα οχηματα που εμποδιζουν νομιμα παρκινγκ.

                                      Αντιθετα χρειαζεται να κραξ... εχμμμ να σχολιασουμε το οτι καποιος αποφασιζει να αυθαιρετησει εναντι ολων των συμπολιτων του (τρωγοντας τους την δημοσια θεση), ακομα κ εναντι αυτων που ΔΕΝ θα του εκλειναν το νομιμο παρκινγκ ΑΝ το εκανε νομιμο. Επισης χρειαζεται κραξ... εχμμμ σχολιασμο η απαντηση 'γιατι να κανω αυτο που πρεπει εναντι στον συμπολιτη μου, αφου δεν θα μου προσφερει εμενα το οφελος που επιθυμω?'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        pipinos1976 last edited by

                                        Και πού να δεις τους 'Πάνθηρες'. Λέει ο ένας, σε ελεύθερη απόδοση: έχω φτιάξει παράνομο χώρο στάθμευσης, πώς μπορώ να τους διώχνω και να μην με ενοχλούν; Να τους κολλάω μήπως αυτοκόλλητα; Και η απάντηση ήταν: πρόσεξε να μην καλείς την αστυνομία γιατί μπορεί να μπλέξεις. Το έχω κάνει κι εγώ και την πάτησα στο τέλος.

                                        Πόσο μου αρέσει να τους ξεμπροστιάζω...

                                        Ευχαριστώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          k_kb312 last edited by

                                          Το κουράσαμε το θέμα. Εξήγησα επακριβώς το λόγο που δεν θα ακολουθήσω τη διαδικασία στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εννοείται ότι είμαι υπόλογος των πράξεών μου, παρότι αυτή τη στιγμή δεν κάνω τίποτε το παράτυπο. Όποιος ενοχληθεί, αν ποτέ έρθει στη γειτονιά μου, ας με καταγγείλει και θα κρίνει η εκάστοτε αρχή αν στέκει η καταγγελία ή όχι. Εδώ μέσα δεν είναι δικαστήριο. Όσο για το κράξιμο, συνηθίζεται από άτομα αμφιβόλου επιπέδου. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να λαμβάνεται υπόψην.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Οταν 3-4 διαφορετικα ατομα σου λενε οτι εισαι εντελως λαθος, τοτε μαλλον εσυ εχεις το προβλημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 5 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr