-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
(Παρεπιμπτόντως, εγώ είμαι απολύτως υπέρ της 116, ειδικά στις τιμές που τις βρίσκεις στην αγορά... Στη θέση σου θα περίμενα 1-2 μήνες ακόμη που θα σφίξουν κι άλλο οι κ λοι για ρευστό και θα πήγαινα καρφί!
Αυτή η άποψή σου είναι λάθος.
Και χρηματοδότηση να κάνει πάλι ισοδυναμεί με μετρητά καθώς η τράπεζα θα αποδώσει στον έμπορο τα χρήματα τις επόμενες ημέρες συν την προμήθειά του. Συνεπώς, δεν ισχύει αυτό που λες πως θα κάνουν τούμπες για αγορά τοις μετρητοίς.
Όπως επίσης το γεγονός ότι δεν μπορεί να στο πουλήσει χωρίς κέρδος. Μεγαλύτερη έκπτωση ίσως μπορέσεις να πετύχεις, αλλά να στο δώσει με χασούρα δεν παίζει.
Έχεις δίκιο το διαπίστωσα χθες σε (μεγάλη) εμπορία που έχει αυτοκίνητα της Multifin Πειραιώς (υπάρχει κλίκα; ).
Και έχει πολλά 116... -
μαλιστα...η 116 εχει υπερεπαρκεις επιδοσεις και ειναι καλυτερη επιλογη απο ενα λεον ή γκολφ?
προφανως, ειναι προσωπικη σου αποψη και δεν σκοπευω να στην αλλαξω.μια απορια εχω,με ποια κριτηρια καταληγεις σ'αυτο? -
υποθέτω το κριτήριο της 'προπέλας' έχει βαρύνουσα σημασία.... και 114i με τον κινητήρα του Mini One να έβγαζε η bmw, θα υπήρχαν οι κλασικοί έλληνες που θα προσπαθούσαν να πείσουν για την υπερεπάρκεια επιδόσεων του 1.4 των 95ps
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
μαλιστα...η 116 εχει υπερεπαρκεις επιδοσεις και ειναι καλυτερη επιλογη απο ενα λεον ή γκολφ?
προφανως, ειναι προσωπικη σου αποψη και δεν σκοπευω να στην αλλαξω.μια απορια εχω,με ποια κριτηρια καταληγεις σ'αυτο?Mε τα δικά μου κριτήρια, προφανώς, τα δικά σου με αφήνουν παντελώς αδιάφορο, εγώ δεν θ'οδηγώ το αμάξι;
Η 116i είναι ένα αυτοκίνητο με επαρκείς και κάτι παραπάνω για μένα επιδόσεις: οι επιδόσεις της οικογενειακής Xsara με τα 110 άλογα μου περισσεύουν, το ίδιο θα πω και για τα 122 άλογα της 116i.Αν θα ήθελα περισσότερα; Σαφώς, αλλά αν δεν έχω να τα πληρώσω, είτε σε αγορά , είτε σε βενζίνη, δεν με ενδιαφέρουν...
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, είναι προφανές πως μια 116 είναι μερικά εκατομμύρια φορές καλύτερη επιλογή από το οποιοδήποτε LEON, αλλά προφανώς, δεν είναι απαραίτητο να μοιράζεσαι την ίδια άποψη... Είναι τόσο απλό μερικές φορές, που δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάτε ορισμένοι: το Leon δεν αντέχω να το βλέπω μέσα, όσο καλό και να ήταν, θα ήμουν παλαβός να το αγοράσω!υποθέτω το κριτήριο της 'προπέλας' έχει βαρύνουσα σημασία.... και 114i με τον κινητήρα του Mini One να έβγαζε η bmw, θα υπήρχαν οι κλασικοί έλληνες που θα προσπαθούσαν να πείσουν για την υπερεπάρκεια επιδόσεων του 1.4 των 95ps
Να πείσω; ΔΕΝ θέλω να πείσω κανέναν! Εγώ ξέρω πολύ καλά τι χρειάζεται σε εμένα και ποσώς με ενδιαφέρει τι άποψη έχεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος επί του θέματος! Κι αν γουστάρω προπέλα, αυτό θα πάρω, όπως εσύ μπορείς να γουστάρεις τα άλογα του Leon... Δεν κατάλαβα δηλαδή γιατί εσύ είσαι καλύτερος κι εγώ για φτύσιμο;
Αν εσένα δεν σου φτάνουν τα άλογα της 116 (λογικό, ήσουν συνηθισμένος στα 60 αραβικά άτια του Saxo να υποθέσω... ), να ΜΗΝ πάρεις την 116 (να κρατηθεί και η τιμή της χαμηλά για εμάς που την γουστάρουμε... ) και να πάρεις το Leon με το γκουμουτσοειδές ταμπλό ή ακόμη καλύτερα ένα Octavia που έχει πορτμπακαζ για 4 καρότσια και μαμεί και δέρνει στο δρόμο, ακόμη και τα Audi...
-
το 1.1 δυστυχώς έχει φύγει (60ps/805kg/13.4kg-hp...όσο δλδ. κάτι ασθενικά παλιότερα 316i)... τη θέση του την έχει πάρει ένα μτχ b6 1.8t... βλέποντας ΠΟΣΟ γρήγορα είναι τα 150ps σε 1400kg αυτοκίνητο φαντάζομαι τα 120 της 116i (γι'αυτό σχολίασα άλλωστε)...
πώς γίνεται σε κάθε θέμα που κάποιος ψάχνει αυτοκίνητο μέχρι τα 20k, ξαφνικά να προτείνεται η 116i μτχ ως εναλλακτική πρόταση.... κουραστικό γίνεται... μήπως κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να σπρώξουν τις 116 τους?
edit: >Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...Είναι τόσο απλό μερικές φορές, που δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάτε ορισμένοι: το Leon δεν αντέχω να το βλέπω μέσα, όσο καλό και να ήταν, θα ήμουν παλαβός να το αγοράσω!
δλδ. η σειρά 1 είναι υπόδειγμα αισθητικής και σχεδίασης... το ακούσαμε και αυτό
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
πώς γίνεται σε κάθε θέμα που κάποιος ψάχνει αυτοκίνητο μέχρι τα 20k, ξαφνικά να προτείνεται η 116i μτχ ως εναλλακτική πρόταση.... κουραστικό γίνεται... μήπως κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να σπρώξουν τις 116 τους?
Η αναφορά στην 116 έγινε για μένα και όχι για το θέμα.
Δεν έχει καμιά σχέση η 116 με το θέμα και το LEON / GOLF που θέλει ο θεματοθέτης.
Απλά πήγα στην SEAT χθες είδα CORDOBA/LEON, είπα δύο απόψεις και ο HighFidelity με ρώτησε αν έχω αλλάξει άποψη για την 116
SoSimple...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το 1.1 δυστυχώς έχει φύγει (60ps/805kg/13.4kg-hp...όσο δλδ. κάτι ασθενικά παλιότερα 316i)... τη θέση του την έχει πάρει ένα μτχ b6 1.8t... βλέποντας ΠΟΣΟ γρήγορα είναι τα 150ps σε 1400kg αυτοκίνητο φαντάζομαι τα 120 της 116i (γι'αυτό σχολίασα άλλωστε)...πώς γίνεται σε κάθε θέμα που κάποιος ψάχνει αυτοκίνητο μέχρι τα 20k, ξαφνικά να προτείνεται η 116i μτχ ως εναλλακτική πρόταση.... κουραστικό γίνεται... μήπως κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να σπρώξουν τις 116 τους?
Το b6 1.8T δεν έχω ιδέα τι ακριβώς είναι ή πόσο ζυγίζει... Ξέρω πάντως πως τα 1250 κιλά της Xsara, πάνε περίφημα με τα 110 άλογα του 1.6 της...
Η 116 που θα είναι λίγο βαρύτερη, λογικά θα πηγαίνει αντίστοιχα... Ε, αυτό εγώ το θεωρώ επαρκές ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
Αν σε κάποιους τους φαίνεται αργή, να πάνε αλλού, κανένα πρόβλημα...116 στο φόρουμ, δεν έχει κανένας απ' όσο ξέρω... Απλώς λόγω κρίσης έχει γίνει προσιτή και πολλοί γλυκάθηκαν προφανώς... Εγώ δεν είμαι υποψήφιος αγοραστής, γιατί δεν βγαίνει με αυτόματο...
-
Ο χρήστης johnjim έγραψε:
γι' αυτό και το facelift Leon αναμένεται να έχει μια ποιοτική βελτίωση στο σαλόνι. Πάντως ενώ παλιότερα έλεγαν ότι το Cordoba δε θα έχει διάδοχο μοντέλο φαίνεται τελευταία ότι μελλοντικά θα υπάρξει αντικαταστάτης του πάνω στο σημερινό Ibiza.Γιά να δούμε λοιπόν σε τι επίπεδα θα κινηθεί η ποιότητα των υλικών μετά το facelifting. Αν
ομως κρίνω από αλλες εταιρίες, μετα από απλό facelifting δεν αλλάζει και κάτι τόσο δραματικά.
Εν τω μεταξυ εχουν διαρρεύσει κατι φωτογραφιες απο το FR στις οποίες δεν διακρίνω και σπουδαίες αλλαγες σε σχεδιαστικό επιπεδο(κονσολα κτλ). Στα site που διαβασα αναφερουν οτι θα βελτιωθούν τα υλικα των πανελ στις πορτες και ίσως στην κονσολα!
Μην επιτιθεστε στον φίλο μας επειδη του αρέσει η ΒΜW 116. Και εμένα μου αρέσει σε πολλά σημεία αλλά σε καμία περίπτωση με έναν αναιμικό κινητηρα 1.6/115ps. Θεωρώ ένα αμάξι αυτού του επιπέδου και στησίματος ότι θέλει πάνω από 150 αλογάκια αφου πρέπει να θεωρείται κατα την γνώμη μου σπορτ γιατι απο χώρους...γιοκ! Περι ορεξεως λοιπόν ...κολοκυθοπιτα! Εγω πάντως τον χαιρομαι που ξέρει τι θέλει.
Κάποιος άλλος συνφορουμίτης ανέφερε πολύ σωστα ότι τα επίπεδα ανοχης σε ότι αφορά την άνεση που προέρχεται απο ποιοτητα κυλισης-θορυβο στην καμπινα- κοπανημα απο αναρτήσεις έχει να κάνει με το κάθε ατομο ξεχωριστά. Θα συμφωνήσω αλλά μέχρι κάποιο σημείο. Σε μικρες αποστάσεις πράγματι το τι ενοχλεί τον καθένα μπορεί να διαφέρει σημαντικά μια και κάποιος μπορεί να έχει στραμμένει την προσοχη του σε χιλια δυο άλλα πράγματα πχ πως μπαινει το αμαξι σε στροφες, πως επιταχυνει κτλ. Όταν όμως κάποιος θα κάνει ένα ταξίδι μεγαλυτερο των 300 km χωρίς στάση ( κατι που κανω πολύ συχνά) δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον και τόση υποκειμενικότητα στο τι ενοχλεί αφου αν πραγματικά κουράζει το αμάξι θα κουράσει το μεγαλυτερο ποσοστό των οδηγών που θα το οδηγησουν σε ένα τέτοιο ταξίδι. Καμιά φορά δεν πρέπει να ερωτάται ο οδηγός αλλά οι συνεπιβάτες.
Εεε λοιπόν αυτό δεν προκειται να το διαπιστώσω απο κανένα test drive του μισάωρου και κάθε εμπειρια εδω μέσα θα εκτημηθεί δεοντως.
Απο την άλλη βέβαια έχουμε και τον ιαπωνικό ανταγωνισμο με τα lancer, mazda 3, imreza
kai auris. Αυτά τα ανέφερα ουτος ωστε να υπάρξει και ένα αλλο μετρό σε ότι αφορα την ανεση (με τις συνιστωσες της) πέρα απο το golf(αφου δεν το χτυπάει ετσι και αλλιως) μπας και καταλάβώ σε τι επίπεδο βρισκεται στο leon (ειναι σαν auris , σαν lancer κτλ) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
μαλιστα...η 116 εχει υπερεπαρκεις επιδοσεις και ειναι καλυτερη επιλογη απο ενα λεον ή γκολφ?
προφανως, ειναι προσωπικη σου αποψη και δεν σκοπευω να στην αλλαξω.μια απορια εχω,με ποια κριτηρια καταληγεις σ'αυτο?Mε τα δικά μου κριτήρια, προφανώς, τα δικά σου με αφήνουν παντελώς αδιάφορο, εγώ δεν θ'οδηγώ το αμάξι;
Η 116i είναι ένα αυτοκίνητο με επαρκείς και κάτι παραπάνω για μένα επιδόσεις: οι επιδόσεις της οικογενειακής Xsara με τα 110 άλογα μου περισσεύουν, το ίδιο θα πω και για τα 122 άλογα της 116i.Αν θα ήθελα περισσότερα; Σαφώς, αλλά αν δεν έχω να τα πληρώσω, είτε σε αγορά , είτε σε βενζίνη, δεν με ενδιαφέρουν...
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, είναι προφανές πως μια 116 είναι μερικά εκατομμύρια φορές καλύτερη επιλογή από το οποιοδήποτε LEON, αλλά προφανώς, δεν είναι απαραίτητο να μοιράζεσαι την ίδια άποψη... Είναι τόσο απλό μερικές φορές, που δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάτε ορισμένοι: το Leon δεν αντέχω να το βλέπω μέσα, όσο καλό και να ήταν, θα ήμουν παλαβός να το αγοράσω!υποθέτω το κριτήριο της 'προπέλας' έχει βαρύνουσα σημασία.... και 114i με τον κινητήρα του Mini One να έβγαζε η bmw, θα υπήρχαν οι κλασικοί έλληνες που θα προσπαθούσαν να πείσουν για την υπερεπάρκεια επιδόσεων του 1.4 των 95ps
Να πείσω; ΔΕΝ θέλω να πείσω κανέναν! Εγώ ξέρω πολύ καλά τι χρειάζεται σε εμένα και ποσώς με ενδιαφέρει τι άποψη έχεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος επί του θέματος! Κι αν γουστάρω προπέλα, αυτό θα πάρω, όπως εσύ μπορείς να γουστάρεις τα άλογα του Leon... Δεν κατάλαβα δηλαδή γιατί εσύ είσαι καλύτερος κι εγώ για φτύσιμο;
Αν εσένα δεν σου φτάνουν τα άλογα της 116 (λογικό, ήσουν συνηθισμένος στα 60 αραβικά άτια του Saxo να υποθέσω... ), να ΜΗΝ πάρεις την 116 (να κρατηθεί και η τιμή της χαμηλά για εμάς που την γουστάρουμε... ) και να πάρεις το Leon με το γκουμουτσοειδές ταμπλό ή ακόμη καλύτερα ένα Octavia που έχει πορτμπακαζ για 4 καρότσια και μαμεί και δέρνει στο δρόμο, ακόμη και τα Audi...
Για διάβασε παρακάτω...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1445782#p1445782Από την άποψη της σβελτάδας και η 116i, που είναι και η τελική επιλογή από ότι διαβάζω, μαζεύει άφθονες καρπαζιές στις επιταχύνσεις εν κινήσει, από οποιοδήποτε 1,4 τούρμπο οποιασδήποτε κατηγορίας, πλην ίσως της Skoda Superb, αλλά κι αυτό θα πρέπει να το κοιτάξω για σιγουριά. Ναι, είναι μια BMW με ό,τι αυτο συνεπάγεται, αλλά ο κινητήρας είναι απλώς ανεπαρκής, ενώ και οι χώροι πίσω είναι επιπέδου στενόχωρου σουπερμίνι.
-
screwdriver έγραψε:μαλιστα...η 116 εχει υπερεπαρκεις επιδοσεις και ειναι καλυτερη επιλογη απο ενα λεον ή γκολφ?
προφανως, ειναι προσωπικη σου αποψη και δεν σκοπευω να στην αλλαξω.μια απορια εχω,με ποια κριτηρια καταληγεις σ'αυτο?Mε τα δικά μου κριτήρια, προφανώς, τα δικά σου με αφήνουν παντελώς αδιάφορο, εγώ δεν θ'οδηγώ το αμάξι;
Η 116i είναι ένα αυτοκίνητο με επαρκείς και κάτι παραπάνω για μένα επιδόσεις: οι επιδόσεις της οικογενειακής Xsara με τα 110 άλογα μου περισσεύουν, το ίδιο θα πω και για τα 122 άλογα της 116i.Αν θα ήθελα περισσότερα; Σαφώς, αλλά αν δεν έχω να τα πληρώσω, είτε σε αγορά , είτε σε βενζίνη, δεν με ενδιαφέρουν...
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, είναι προφανές πως μια 116 είναι μερικά εκατομμύρια φορές καλύτερη επιλογή από το οποιοδήποτε LEON, αλλά προφανώς, δεν είναι απαραίτητο να μοιράζεσαι την ίδια άποψη... Είναι τόσο απλό μερικές φορές, που δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάτε ορισμένοι: το Leon δεν αντέχω να το βλέπω μέσα, όσο καλό και να ήταν, θα ήμουν παλαβός να το αγοράσω!γιατι δεν διαβαζεις τι λεω?ποιος τραβαει ζορι?να εκθεσεις τους λογους σου σου ζητησα.οχι να αλλαξεις γνωμη.ειχα μια σκασιλα για τι θα παρει καποιος ή αν του αρεσει η επιλογη μου...
απλα,οταν μπαινουμε στον κοπο να λεμε την γνωμη μας για ενα αμαξι,ας λεμε ποια σημεια του μας αρεσουν ή που νομιζουμε οτι μπαζει.ιδιως,οταν καποιος σκοπευει να το αγορασει και ρωταει γνωμες.
με τα λεφτα που κανει η 116 αγοραζεις πολυ περισσοτερη ενεργητικη ασφαλεια απο αλλα μαγαζια.και μιας και λεμε γνωμες (καφενειο στυλ) η σειρα 1 ειναι απαραδεκτη σε εμφανιση και χωρους,οπως και η σχεδιαση του Υ μεσα-εξω.και προφανως δεν εχεις οδηγησει σαξο 1100 για να δεις ποσο πισω ειναι το δικο σου.α,και το ξαρα ειναι σαφως πιο γρηγορο απο την 116. -
Σε μικρες αποστάσεις πράγματι το τι ενοχλεί τον καθένα μπορεί να διαφέρει σημαντικά μια και κάποιος μπορεί να έχει στραμμένει την προσοχη του σε χιλια δυο άλλα πράγματα πχ πως μπαινει το αμαξι σε στροφες, πως επιταχυνει κτλ. Όταν όμως κάποιος θα κάνει ένα ταξίδι μεγαλυτερο των 300 km χωρίς στάση ( κατι που κανω πολύ συχνά) δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον και τόση υποκειμενικότητα στο τι ενοχλεί αφου αν πραγματικά κουράζει το αμάξι θα κουράσει το μεγαλυτερο ποσοστό των οδηγών που θα το οδηγησουν σε ένα τέτοιο ταξίδι. Καμιά φορά δεν πρέπει να ερωτάται ο οδηγός αλλά οι συνεπιβάτες.
εχω κανει 4 μεγαλα ταξιδια (πανω απο 500 χλμ σερι) και δεν αισθανθηκα καμια κουραση,ουτε εγω ουτε οι συνεπιβατες.ισα ισα η πληθωρικη ροπη και το σιγουρο πατημα δεν σε προβληματιζουν σε οποιο δρομο και με οποιο ρυθμο και αν κινεισαι.
να σκεφτεις οτι με 6η και 3500 σαλ εχεις 180 κοντερ και πολυ ησυχια (και αυτο υποκειμενικο ειναι βεβαια) -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για διάβασε παρακάτω...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1445782#p1445782Από την άποψη της σβελτάδας και η 116i, που είναι και η τελική επιλογή από ότι διαβάζω, μαζεύει άφθονες καρπαζιές στις επιταχύνσεις εν κινήσει, από οποιοδήποτε 1,4 τούρμπο οποιασδήποτε κατηγορίας, πλην ίσως της Skoda Superb, αλλά κι αυτό θα πρέπει να το κοιτάξω για σιγουριά. Ναι, είναι μια BMW με ό,τι αυτο συνεπάγεται, αλλά ο κινητήρας είναι απλώς ανεπαρκής, ενώ και οι χώροι πίσω είναι επιπέδου στενόχωρου σουπερμίνι.
Kαι λοιπόν; Λέει κάτι το φοβερό το παραπάνω ρε συ Vas;
Η μισή Ελλάδα κινείται με 'κουβάδες' και αυτοκίνητα που 'πάνε και δεν πάνε' και το πρόβλημα μας είναι αν η 116 δεν έχει επιδόσεις Turbo;
Αν δεν κάνω λάθος ατμοσφαιρικό δεν είναι; Τι περιμένετε δηλαδή;
Και αν κινηθούμε με αυτή τη λογική και η 116 είναι πολύ ποιο γρήγορη από δεκάδες ή μάλλον εκατοντάδες άλλα αυτοκίνητα που υπάρχουν (ως καινούρια) στην αγορά και ρίχνει και 'σφαλιάρες'. Αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Οι 'σφαλιάρες';Τα ίδια άκουγα και μου έλεγαν για το κουπέ μου αλλά δεν είδα πουθενά καμιά ανεπάρκεια. Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά. Φυσικά μπορεί να με περνά σφαίρα ένα PANDA ή ένα SMART στα φανάρια αλλά το ζητούμενο δεν είναι ποιος θα περνάει ποιον, αλλά πόσο ευχαριστιέται ο κάθε ιδιοκτήτης την επιλογή του αλλά και την οδηγική συμπεριφορά.
Νομίζω δηλαδή....
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
screwdriver έγραψε:μαλιστα...η 116 εχει υπερεπαρκεις επιδοσεις και ειναι καλυτερη επιλογη απο ενα λεον ή γκολφ?
προφανως, ειναι προσωπικη σου αποψη και δεν σκοπευω να στην αλλαξω.μια απορια εχω,με ποια κριτηρια καταληγεις σ'αυτο?Mε τα δικά μου κριτήρια, προφανώς, τα δικά σου με αφήνουν παντελώς αδιάφορο, εγώ δεν θ'οδηγώ το αμάξι;
Η 116i είναι ένα αυτοκίνητο με επαρκείς και κάτι παραπάνω για μένα επιδόσεις: οι επιδόσεις της οικογενειακής Xsara με τα 110 άλογα μου περισσεύουν, το ίδιο θα πω και για τα 122 άλογα της 116i.Αν θα ήθελα περισσότερα; Σαφώς, αλλά αν δεν έχω να τα πληρώσω, είτε σε αγορά , είτε σε βενζίνη, δεν με ενδιαφέρουν...
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, είναι προφανές πως μια 116 είναι μερικά εκατομμύρια φορές καλύτερη επιλογή από το οποιοδήποτε LEON, αλλά προφανώς, δεν είναι απαραίτητο να μοιράζεσαι την ίδια άποψη... Είναι τόσο απλό μερικές φορές, που δεν καταλαβαίνω και το ζόρι που τραβάτε ορισμένοι: το Leon δεν αντέχω να το βλέπω μέσα, όσο καλό και να ήταν, θα ήμουν παλαβός να το αγοράσω!γιατι δεν διαβαζεις τι λεω?ποιος τραβαει ζορι?να εκθεσεις τους λογους σου σου ζητησα.οχι να αλλαξεις γνωμη.ειχα μια σκασιλα για τι θα παρει καποιος ή αν του αρεσει η επιλογη μου...
Φαντάζομαι, δεν έχεις καμια σκασίλα ν' ακούσεις τους λόγους... Εγώ πάλι, έχω μια βαρεμάρα να τους πω, ειδικά όταν μου 'ζητείται' κατ' αυτόν τρόπο....
απλα,οταν μπαινουμε στον κοπο να λεμε την γνωμη μας για ενα αμαξι,ας λεμε ποια σημεια του μας αρεσουν ή που νομιζουμε οτι μπαζει.ιδιως,οταν καποιος σκοπευει να το αγορασει και ρωταει γνωμες.
με τα λεφτα που κανει η 116 αγοραζεις πολυ περισσοτερη ενεργητικη ασφαλεια απο αλλα μαγαζια.Εξήγησα πολύ καλά. Η 116 πάσχει (σε σχέση με τα τουρμπάτα...) σε επιδόσεις. Άλλο μειονέκτημα δεν της βρίσκω.
και μιας και λεμε γνωμες (καφενειο στυλ) η σειρα 1 ειναι απαραδεκτη σε εμφανιση και χωρους,οπως και η σχεδιαση του Υ μεσα-εξω.και προφανως δεν εχεις οδηγησει σαξο 1100 για να δεις ποσο πισω ειναι το δικο σου.α,και το ξαρα ειναι σαφως πιο γρηγορο απο την 116.
Η εμφάνιση είναι υποκειμενική, αν την βρίσκεις απαράδεκτη, πολύ καλά κάνεις, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Οι χώροι πάλι, δεν χρειάζονται σε όλους, μόλις αποκτήσω τέκνα και καροτσάκια, θα πάρω κάνα Toledo, που μαμεί και έχει και χώρους, ή κάνα Octavia (αλλά οπωσδήποτε τσιπαρισμένο, αλλιώς δεν λέει... )
Τώρα, με στενοχώρησες πολύ που προσέβαλες το Υ, μου έκανες την μούρη κρέας και μου κόπηκαν τα γόνατα, η όρεξη και η...περίοδος (ε τι περίμενες, προφανώς και δεν οδηγεί Υ άντρας... ). Τώρα για το Saxo που είναι καλύτερο από το Υ, εννοείται πως είναι! Από που να το πιάσω: από την συγκλονιστική ποιότητα κατασκευής; Ξέρεις πόσο προσεκτικά έχουν πριτσινώσει οι Γάλλοι τα πάντα πάνω; Ούτε βίδες, ούτε τίποτε: πριτσίνι. Μήπως να πω για τριγμούς, ηχομόνωση, επιδόσεις; Τι να λέμε, ρίχνει στ'αυτιά στο Υ... Εντάξει, μπορεί το τελευταίο να έχει 26 άλογα παραπάνω, αλλά έχει να κουβαλήσει και το αλκαντάρα, πολύ βαρύ πράμα...
Κι εντάξει, ίσως έχει σπορ ανάρτηση το Υ και ζαντολάστιχα από την μαμά του 195/50/15, αλλά τα 165άρια του Saxo, κρατάνε καλύτερα, γιατί αν δεν ξέρουν οι Γάλλοι από κράτημα κι από τυριά, ποιοι ξέρουν; Μιλάμε, το κράτημα του Saxo, έχει πάρει 3 αστέρια Michelin, αυτό σου λέω μόνο...Μην το ψάχνεις, κι εγώ Saxo 1.1 έψαχνα, αλλά ζητούσαν τα κέρατά τους, πανάκριβο, γιατί είναι γνωστό στην αγορά πόσο μαμάτο είναι ...
Αλλά μην πλατειάζουμε, τα πολλά λόγια είναι φτώχια, Saxo και ξερό ψωμί κι αν δεν βρείτε, πάρτε κάνα Leon, κάνα Octavia και προς θεού, μην πάρετε οτιδήποτε κάτω από 150 άλογα (τουρμπο...): όλα τα υπόλοιπα είναι αναιμικά, ασθενικά και έχουν και βρογχίτιδα...
-
Ώρες ώρες μου δίνεται η εντύπωση πως αν καταργήσει η BMW το ατμόσφαιρα 1.600, δεν θα έχουμε κάτι να ασχολιόμαστε.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Kαι λοιπόν; Λέει κάτι το φοβερό το παραπάνω ρε συ Vas;
Η μισή Ελλάδα κινείται με 'κουβάδες' και αυτοκίνητα που 'πάνε και δεν πάνε' και το πρόβλημα μας είναι αν η 116 δεν έχει επιδόσεις Turbo;
Αν δεν κάνω λάθος ατμοσφαιρικό δεν είναι; Τι περιμένετε δηλαδή;
Και αν κινηθούμε με αυτή τη λογική και η 116 είναι πολύ ποιο γρήγορη από δεκάδες ή μάλλον εκατοντάδες άλλα αυτοκίνητα που υπάρχουν (ως καινούρια) στην αγορά και ρίχνει και 'σφαλιάρες'. Αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Οι 'σφαλιάρες';Τα ίδια άκουγα και μου έλεγαν για το κουπέ μου αλλά δεν είδα πουθενά καμιά ανεπάρκεια. Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά. Φυσικά μπορεί να με περνά σφαίρα ένα PANDA ή ένα SMART στα φανάρια αλλά το ζητούμενο δεν είναι ποιος θα περνάει ποιον, αλλά πόσο ευχαριστιέται ο κάθε ιδιοκτήτης την επιλογή του αλλά και την οδηγική συμπεριφορά.
Νομίζω δηλαδή....
Το οτι η μιση Ελλαδα τσε βαλε εχει ανεπαρκη/αναιμικα αυτοκινητα... αυτο αποτελει δικαιολογια για την επιλογη ενος αναιμικοτατου αυτοκινητου?
Ναι, ατμοσφαιρικο ειναι και οντως δεν περιμενουμε πολλα... αλλα και παλι τι μας νοιαζει τι ειναι? Ολα πριν 3 χρόνια ατμοσφαιρικα ηταν... εξελιχθηκαν... και δωσανε μια καλη λυση στο προβλημα. Εμενα ως καταναλωτη δεν με ενδιαφερει το πως θα το κανουν... αλλα το αποτελεσμα... το ιδιο θα επρεπε στην τελικη να ενδιαφερει και σενα!
Φυσικα δεν συζηταμε καν για 'σφαλιαρες' αλλα για επαρκεις επιδοσεις... το οποιο σημαινει να σερνει το καβουκι του, να σερνεται σε ικανοποιητικους ρυθμους και με φορτιο... να προσπερνα σε χρονο ευλογο και οχι να αναβεις τσιγαρο περιμενοντας να τελειωσει η προσπεραση.
Αν δεν ειδες καμια ανεπαρκεια στο Coupe σου... ισως θα επρεπε να το ξανασκεφτεις! Παντως εγωπροσωπικα το αμαξι μου το βρισκω σαφως ανεπαρκες εκτος πολης και πολλες φορες για μια προσπεραση αναγκαζομαι να πιω τον κινητηρα μπας και...Οσο καλη συμπεριφορα και να εχει το αμαξι σου... ειναι αχρηστο αν δεν μπορει να κουνηθει χωρις να χοροπηδας πανω στο γκαζι. Το πιθανοτερο ειναι πως θα σου σπαει τα νευρα σε καθημερινη βαση...
Η 116 ειναι γενικως η επιλογη του φτωχου με γουστα πλουσιου. Ντεμεκ BMW κατ' εμε... Αλλα μικρομεσαια στην κατηγορια ειναι far better overall γιατι χαρακτηριζονται απο ουσια και οχι wannabe...
-
Τα off-topic έφυγαν.
-
Δεν μπορούμε να γελάσουμε εδώ μέσα πια...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα off-topic έφυγαν.οχι ομως και οι 'μυστες' και 'μαγκες' των πληκτρολογιων!
τι ηθελα και απαντησα δε φερστ πλεις?δεν το ξερα? -
Ωιμέεεε! Τι δράμα παίζεται μπρος στα όμορφα αμυγδαλωτά μας μάτια; Αμ κι εσύ χριστιανέ μου, δεν ήξερες, δεν ρώταγες;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η 116 ειναι γενικως η επιλογη του φτωχου με γουστα πλουσιου. Ντεμεκ BMW κατ' εμε... Αλλα μικρομεσαια στην κατηγορια ειναι far better overall γιατι χαρακτηριζονται απο ουσια και οχι wannabe...
Δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, και θα το επικτείνω. Υπάρχουν πολλα μοντέλα στην αγορά, αναφέρω το scirocco 1.4/122ps, bmw 316 κτλ που πραγματικά δεν ξέρω καν αν κυκλοφορούν(μπορει να κάνω και λάθος) με αυτούς τους κινητηρες σε άλλη ευρωπαϊκη χώρα, η ακόμα και αν κυκλφορουν δεν προτιμονται σε καμια περιπτωση. Είναι λογικο τα τμηματα μαρκετιγκ των εταιριων να προσπαθούν για μεγαλυτερο κομματι στην πιττα αλλά αυτο δεν θα πει ότι σου πουλάν και προιον της προκοπής (με την γενικότερη εννοια.) Ολα αυτα τα μοντελα κατά την αποψη μου ειναι σακατεμένα σε αυτόν ακριβως τον τομέο που θα έπρεπε να διακρινονται. Όταν κάποιος αγοράζει θα πρέπει να κοιτά και λίγο την ουσία (αν και η ουσία είναι κάτι υποκειμενικο για τον καθένα).
Αλλα ξεφύγαμε ρε παιδιά....!!(κλασικοι Ελληνες)
Αγορά μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps και Leon 1.8tsi/160ps