-
Κοκκινο τερας της Thp δεν την εχεις οδηγησει..Της 1.4 δεν εχει σχεση με την thp απο οσα μου εχουν πει..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κοκκινο τερας της Thp δεν την εχεις οδηγησει..Της 1.4 δεν εχει σχεση με την thp απο οσα μου εχουν πει..και τις 2 τις έχω οδηγήσει...
λες να έγραφα οτι κατάλαβα από την 1.4...?
η 1.4 είναι σαν το 1.4 207 ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κοκκινο τερας της Thp δεν την εχεις οδηγησει..Της 1.4 δεν εχει σχεση με την thp απο οσα μου εχουν πει..
και τις 2 τις έχω οδηγήσει...
λες να έγραφα οτι κατάλαβα από την 1.4...?
η 1.4 είναι σαν το 1.4 207 ...Στο 'οδηγησα' δεν εχεις γραψει τπτ για την thp..εκτος κι αν εγω δε σε παρακολουθω..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κοκκινο τερας της Thp δεν την εχεις οδηγησει..Της 1.4 δεν εχει σχεση με την thp απο οσα μου εχουν πει..
και τις 2 τις έχω οδηγήσει...
λες να έγραφα οτι κατάλαβα από την 1.4...?
η 1.4 είναι σαν το 1.4 207 ...Στο 'οδηγησα' δεν εχεις γραψει τπτ για την thp..εκτος κι αν εγω δε σε παρακολουθω..
εχω γράψει αποσπασματικά τι μου άρεσε και τι όχι...
βαριέμαι ολόκληρο ρεβιου... αν ήμουν ο πρώτος εδω μέσα θα έγραφα, αλλά με προλάβανε...
όλο και κάποιο καινουργιο αυτοκίνητο θα παίζει από γνωστό
προχθές οδήγησα (λίγο... ) ένα c30 που σφύριζε... -
Τι θεμα ειναι οτι εχεις γραψει για την 1.4 και πιστευω οτι εχει διαφορες σε διαφορα πραγματα.
Τουρμπιδι το c30.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι θεμα ειναι οτι εχεις γραψει για την 1.4 και πιστευω οτι εχει διαφορες σε διαφορα πραγματα.
Τουρμπιδι το c30..έχει όντως διαφορα...
ακόμα και το εσωτερικό έχει μεγάλη διαφορά στην τουρμπάτη έκδοση(μπορεί να ήταν και επίπεδο εξοπλισμού , δεν βάω και το χέρι μου στη φωτιά...)
το c30 ήταν άλλο πράγμα... καταραμένα κυβικά... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι θεμα ειναι οτι εχεις γραψει για την 1.4 και πιστευω οτι εχει διαφορες σε διαφορα πραγματα.
Τουρμπιδι το c30..έχει όντως διαφορα...
ακόμα και το εσωτερικό έχει μεγάλη διαφορά στην τουρμπάτη έκδοση(μπορεί να ήταν και επίπεδο εξοπλισμού , δεν βάω και το χέρι μου στη φωτιά...)πλην καθισματων δεν εχει νομιζω διαφορα..ειναι θεμα προτιμησεων και επιλογων...
Απλα το μαυρο πλαστικο στο ταμπλο ειναι στανταρ στο τουρμπο ενω στο 1,4 με 100€ -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Τι θεμα ειναι οτι εχεις γραψει για την 1.4 και πιστευω οτι εχει διαφορες σε διαφορα πραγματα.
Τουρμπιδι το c30..έχει όντως διαφορα...
ακόμα και το εσωτερικό έχει μεγάλη διαφορά στην τουρμπάτη έκδοση(μπορεί να ήταν και επίπεδο εξοπλισμού , δεν βάω και το χέρι μου στη φωτιά...)πλην καθισματων δεν εχει νομιζω διαφορα..ειναι θεμα προτιμησεων και επιλογων...
Απλα το μαυρο πλαστικο στο ταμπλο ειναι στανταρ στο τουρμπο ενω στο 1,4 με 100€τα καθίσματα της thp ήταν απίστευτα σε αίσθηση... πραγματικά νόμιζα οτι είχα ραφθεί στα μέτρα μου...
ωραία πλευρική στήριξη χωρίς να γίνονται κουραστικά...
βέβαια έχω και παράξενα γούστα εγώ... -
ειναι αδικο για την 1,4 να μην εχει τετοια καθισματα...δηλαδη με ενα 1,4 δεν θελεις καλη στιρηξη στις στοφες?
Δεν στριβει το 1,4?
ενα αλλο ειναι οτι το 1,4 δεν δεχεται ουτε ως εξτρα μαυρα πισω κρυσταλλα!!!
Δηλαδη δεν θελεις ενα 1,4 να ειναι κομψο? -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ειναι αδικο για την 1,4 να μην εχει τετοια καθισματα...δηλαδη με ενα 1,4 δεν θελεις καλη στιρηξη στις στοφες?
Δεν στριβει το 1,4?ξέρεις πολλά γαλλικά ( πλην του c3 ) που να μην στρίβουν ;;
Μου θύμισε ένα σπιρτοζικο 207 1.4 με μεγαλύτερες νεκρές γωνίες ... -
το c3 ...Για να λεμε ολες τις αληθειες και να ειμαστε αντικειμενικοι με ολους...πιο τριξιμο σε αυτοκινητο απο ενα c3 το παλιο στα 1,1 μιας φιλης δεν εχω συναντησει ...ειληκρινα ...μονο σε lada παραπανω!
και οι χωροι του ...παρα πολυ κακοι..οταν ενα saχο ηταν πολυ πιο ευρυχωρο!
το ds3 θυμιζει πολυ 207 με πολυ λιγοτερο θορυβο απο τον κινητηρα και μικροτερο body roll σε αποτομες αντιδρασεις .. και καλυτερα συνεμπλοκ...πιο ποιοτικα! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εχω γράψει αποσπασματικά τι μου άρεσε και τι όχι...
βαριέμαι ολόκληρο ρεβιου... αν ήμουν ο πρώτος εδω μέσα θα έγραφα, αλλά με προλάβανε...Τουλαχιστον το πηγες σε καμμια καλη στριφτερη διαδρομη, να εχεις μια καλυτερη εικονα?
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εχω γράψει αποσπασματικά τι μου άρεσε και τι όχι...
βαριέμαι ολόκληρο ρεβιου... αν ήμουν ο πρώτος εδω μέσα θα έγραφα, αλλά με προλάβανε...Τουλαχιστον το πηγες σε καμμια καλη στριφτερη διαδρομη, να εχεις μια καλυτερη εικονα?
σε στριφτερη διαδρομή δεν το οδηγησα...
Κατευθείαν 24ωρο πήγε...
η 4 τη του βγάζει 185km/h... -
-
Εμένα το C3 ούτε τρίζει ούτε βαράει ούτε κάνει άλλα τέτοια χαρωπά.Επίσης τρομάζει στην αρχή αλλά στη συνέχεια ανακαλύπτεις ότι στρίβει τελικά!
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας είδα και εγώ τη DS3.O red monster έχει απόλυτο δίκιο.Το επίπεδο του εξοπλισμού μου φαίνεται λες και έχει αλλάξει...πλανήτη στην THP.Ωστόσο και η διαφορά τιμής δεν είναι αμελητέα.Περιμένω να το οδηγήσω αλλά γενικά έχω εντυπωσιαστεί! -
ναι φιλε μου!! αυτο συμβαινει σε πολλους που το αναφερω...για καποιο λογο τα πιο παλια c3 τα 1,1 τριζουν ενω τα μεγαλυτερα οχι...μηπως φτιαχνονταν σε αλλο εργοστασιο?
Πολλοι μου λενε αυτο που λες και εσυ και το πιστευω ...αλλα και το c3 που μπηκα οπως μου εχουν πει και αλλοι για αλλα c3 κατι δεν πηγαινε καλα -
Εμένα είναι το facelift οπότε μπορεί να έγιναν κάποιες αλλαγές...
Και γω πιστεύω αυτό που λες γιατί δεν είναι καθόλου απίθανο!!Άλλωστε από άλλους έχω ακούσει τα χειρότερα για το C3... -
Μολις στρωσει το αυτοκινητο παει για τοποθετηση vagοσκαστρας και για προγραμμα! Ακουσα καπου 175 αλογα τροχο
Μετα δε θα θελαν κατι παραπανω εκτος απο το περιφερειακο στησιμο!
Φρενα τετραπιστονα και αναρτηση! -
Ο χρήστης DS3 έγραψε:
Μολις στρωσει το αυτοκινητο παει για τοποθετηση vagοσκαστρας και για προγραμμα! Ακουσα καπου 175 αλογα τροχο
Μετα δε θα θελαν κατι παραπανω εκτος απο το περιφερειακο στησιμο!
Φρενα τετραπιστονα και αναρτηση!Καλοτάξιδο με πολλά ασφαλή και απροβλημάτιστα χμ , για πές μας αν θές δυό λόγια για την οδική συμπεριφορά , υπάρχει παιχνίδι με τον πίσω άξονα στις στροφές ;
Citroen DS3