-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ενα χτυπητο αρνητικο, (το οποιο συνανταω σε πολλα αυτοκινητα ακομα και μεγαλων κατηγοριων), ενω πηγαινα με 80-100χλμ και ηταν ανοιχτο μονο το παραθυρο του οδηγου, εμφανιζόταν ενας πολύ εκνευριστικος αεροδυναμικος θόρυβος με ξενερωσε πολύ και μου φανηκε σαν να το κανανε στο ποδι... ουτε το twingoI δεν το κανει αυτοολα σχεδον τα πενταθυρα κανουν ετσι ......πολλες φορες ειναι ο συντονισμος της ζωνης με τον αερα ...κανοντας ενα δυνατο γκαπ γκαπ συνεχόμενο.
στα τριθυρα επειδή εχουν μεγαλυτερο παραθυρο ο αερας παει προς τα πισω πιο ομαλα
επεισης εχω παρατηρησει το οσο πιο αεροδυναμικο ειναι το παρμπριζ ( εχει μικροτερη αντισταση ) τοσο μεγαλυτερο αεροδυναμικο θορυβο κανουν μεσα τα αυτοκινητα με τερμα το παραθυρο -
το clio και το scenic που εχουμε δεν το κανουν σε καμια περιπτωση.. το 19 παλιοτερα το εκανε υπο προυποθεσεις..
golf5 δεν το κανει.. -
Εκεινο το polo μου ειχε σπασει τα νευρα παντως.. Πολυ εντονο..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
το clio και το scenic που εχουμε δεν το κανουν σε καμια περιπτωση.. το 19 παλιοτερα το εκανε υπο προυποθεσεις..
golf5 δεν το κανει..δεν ξερω τι να πω?... παντως ολα τα μοντελα που λες εχουν πιο ''καθετο '' παρμπριζ σε αντιθεση με μια c4 που δεν εχει αλλα κανει θορυβο με τα παραθυρα κατω
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
το clio και το scenic που εχουμε δεν το κανουν σε καμια περιπτωση.. το 19 παλιοτερα το εκανε υπο προυποθεσεις..
golf5 δεν το κανει..δεν ξερω τι να πω?... παντως ολα τα μοντελα που λες εχουν πιο ''καθετο '' παρμπριζ σε αντιθεση με μια c4 που δεν εχει αλλα κανει θορυβο με τα παραθυρα κατω
Καποτε ειχα ρωτησει εγω σε ενα θεμα για τον συγκεκριμενο ηχο...σε ενα αλλο κλαμπ ΝΟΝΕ
Η απαντηση που πηρα ειναι οτι: Στα νεα αυτοκινητα ειναι πιο προσεγμενη η αεροδυναμικη και γι αυτο και αυτοι οι ηχοι με τα παραθυρα! Δλδ ο αερας δεν 'σπαει' πιο μπροστα και γι αυτο αν ανοιγεις το παραθυρο ακους αυτους τους ηχους!Η DS3 με κλειστο ραδιο 4 ατομα και 180km/h σε ταξιδι, δεν ακουγοταν τιποτα, εκτος απο ενα αχνο ηχο απο την αεροτομη!
Πρεπει να χει σπουδαια αεροδυναμικη!!!!- Α το ειχες πει και εσυ πιο πριν.... δεν το ειδα...και εγω αυτο καταλαβα με τις εμπειριες μου.
2)υπερβολη! το αυτοκινητο το δοκιμασα ...ειναι παρα πολυ ήσυχο αλλα οχι τοσο
- Α το ειχες πει και εσυ πιο πριν.... δεν το ειδα...και εγω αυτο καταλαβα με τις εμπειριες μου.
-
Για αλλο θορυβο μιλαμε εμεις blanc..εσωτερικο οχι εξωτερικο..
-
παιδια πολλα αυτοκινητα εχουν διαφορα χουγια με τους αερηδες υπο διαφορες προυποθεσεις.. τι ψαχνετε να βρειτε?
το θεμα ειναι οταν κλεινεις το τζαμι να μην ακουγεται τιποτα, γιατι πχ στο κλιο μας μετα τα 140 εκανε και κανει σπαστικο θορυβο απο το τζαμι του οδηγου σε σημειο που νομιζεις οτι ακους να περναει αερας
με ανοικτα τα παραθυρα και πολλα χλμ δε μπορεις να ξερεις τι θα ακουστει και υπο ποιες συνθηκες, δε γινεται να προνοησουν για ολες τις περιπτωσεις και να σου ακουγονται ολα φυσιολογικα , μην τρελαθουμε κιολας
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για αλλο θορυβο μιλαμε εμεις blanc..εσωτερικο οχι εξωτερικο..οχι αυτο καταλαβα και εγω ...οσο πιο εντονη κλιση εχει το παρμπριζ τοσο πιο πολυ σε χτυπαει αερας μεσα με ασχημους θορυβους .
π.χ c4-307 σε αντιθεση με saxo που δεν νιωθεις ουτε ακους ΤΙΠΟΤΑ -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Και μεις το δοκιμασαμε βρε φιλαρακο!!!! Δε τα βγαζουμε απο το μυαλο μας...δεν ειναι τοσο τελεια οσο τα περιγραφεις...πιο πολυ το μοτερ εχει μονωση παρα απ εξω ο αερας...
Γενικα ειναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο της psa ...αυτο ναι !!! -
Παντως μια φορα καλοκαιρι που πηγαινα 130-170 συνεχεια με ανοιχτα τα παραθυρα τερμα και τα 'φτερακια' επισης ανοιχτα εφτασα με απιστευτο πονοκεφαλο οποτε μη γκρινιαζετε..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παντως μια φορα καλοκαιρι που πηγαινα 130-170 συνεχεια με ανοιχτα τα παραθυρα τερμα και τα 'φτερακια' επισης ανοιχτα εφτασα με απιστευτο πονοκεφαλο οποτε μη γκρινιαζετε..Δεν λεει ...ιδιαιτερα σε στροφες...χαλαει ολο το αυτοκινητο...μπαινει ο αερας πισω ,χτυπαει στο πισω παρμπριζ και τραβαει το αυτοκινητο σε αντιθετη πλευρα απο αυτην που οδηγουν οι τροχοι
@blanc ισως ηταν ενθουσιώδεις, μην συγκρινεις zx με ds3 ...ειναι αστειο...ιδιαιτερα σε μονωση και ποιοτητα....βασικα σε τιποτα δεν συγκρινεται παρα μονο στην αισθηση (φιδισια) που εχει η zx που ειναι πολυ ωραια ακομα και σημερα
αλλα δεν ειναι τοσο τρομερα τα πραγματα απλα ισως απο την zx στο ds3 επαθες πολιτισμικο σοκ -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Αλλα απο τη ΖΧ στη DS3, ολα φανταζουν γαληνια!
αυτό!
το c4 που είχα πριν στο θέμα θορύβου μοτέρ και ηχομόνωσης στην καμπίνα ήταν χειρότερο από το leon που έχω τώρα.
αν όμως από την ΖΧ πήγαινα στην C4 θα είχα άλλη άποψη.
όλα σχετικά είναι ...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Παντως μια φορα καλοκαιρι που πηγαινα 130-170 συνεχεια με ανοιχτα τα παραθυρα τερμα και τα 'φτερακια' επισης ανοιχτα εφτασα με απιστευτο πονοκεφαλο οποτε μη γκρινιαζετε..
Δεν λεει ...ιδιαιτερα σε στροφες...χαλαει ολο το αυτοκινητο...μπαινει ο αερας πισω ,χτυπαει στο πισω παρμπριζ και τραβαει το αυτοκινητο σε αντιθετη πλευρα απο αυτην που οδηγουν οι τροχοι
@blanc ισως ηταν ενθουσιώδεις, μην συγκρινεις zx με ds3 ...ειναι αστειο...ιδιαιτερα σε μονωση και ποιοτητα....βασικα σε τιποτα δεν συγκρινεται παρα μονο στην αισθηση (φιδισια) που εχει η zx που ειναι πολυ ωραια ακομα και σημερα
αλλα δεν ειναι τοσο τρομερα τα πραγματα απλα ισως απο την zx στο ds3 επαθες πολιτισμικο σοκΣταθεροτατο ειναι ακομα και με ολα ανοιχτα και τετοιες ταχυτητες..Απλα δεν εχω διζωνικο κλιμα και λογω καυσωνα πηγαινα με τα παντα ολα ανοιχτα..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλλα απο τη ΖΧ στη DS3, ολα φανταζουν γαληνια!
αυτό!
το c4 που είχα πριν στο θέμα θορύβου μοτέρ και ηχομόνωσης στην καμπίνα ήταν χειρότερο από το leon που έχω τώρα.
αν όμως από την ΖΧ πήγαινα στην C4 θα είχα άλλη άποψη.
όλα σχετικά είναι ...
το κακο στην c4 ειναι οτι αργησε.....εχει ιδια μονωση με 307 που ειναι χειροτερη απο ενα leon αλλα το 308 εχει μεχρικαι 20% καλυτερη μονωση απο το 307 και πτωση του ηχου σε καποιες ταχυτητες ....μ αυτο συγκρινεται το leon ,αλλο αν αργει η citroen για την επομενη c4
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Καλα για το Λεον τι να πουμε? Φυσικα και ειναι ανωτερο σε αυτο τον τομεα!
Και πανεμορφο
Με τη C4 δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια...εκτος απο μια φορα στο 200 που ηταν και ο ΝΟΝΟΣ μεσα αλλα δεν ακουγονταν θορυβοι ιδιαιτεροι!!!http://www.youtube.com/watch?v=lhFgZlzO-PQ
Ο ΝΟΝΟΣ συνοδοιγος....ποιος Νομος λεει να πας με 200?????
ποιος ακουγεται? -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Γερμανια ειμασταν καλε, στη λουριδα με τα απεριοριστα χιλιομετρα!τι σου είναι αυτοί οι γερμανοί...αντιγράφουν κ τις πόλεις μας ...άκους εκεί Πάτρα...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Και μεις το δοκιμασαμε βρε φιλαρακο!!!! Δε τα βγαζουμε απο το μυαλο μας...
δεν ειναι τοσο τελεια οσο τα περιγραφεις...πιο πολυ το μοτερ εχει μονωση παρα απ εξω ο αερας...
Γενικα ειναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο της psa ...αυτο ναι !!!Ε μαλλον ψεματα μου λεγε το παλικαρι και οι 3 αλλοι μαρτυρες μεσα!
Μολις μετα το οδηγησα και γω, φυσικα δεν ειχα την ευκαιρια να το παω 180, αλλα το βρηκα πολυ ησυχο!
Δεν εχω ιδεα αν ειναι το πιο ησυχο της PSA, εχω οδηγικη ελειψη μοντελων απο Peugeot και δεν μπορω να κρινω!
Αλλα απο τη ΖΧ στη DS3, ολα φανταζουν γαληνια!Eπειδη ημουν συνοδηγος σε αυτο το ταξιδι, ναι η DS3 ειναι τρομερα ησυχη (στα 190 ακουγαμε ενα αεροδυναμικο θορυβακι μικρο στο ανω ακρο του παρμπριζ) χαρακτηριστικο ειναι οτι ακουγοταν ανετα το ραδιο στην κατωτατη ενταση, συζηταγαμε ανετα μεταξυ μας και στο τελος βαρεθηκαμε απο την ησυχια!!!!!!!!!!! Tα ΒριζεΤον (bridgestone) που ειχε ομως πολυ αθλια αν και κραταγε σχετικα καλα ενα Michelin pilot και ειναι τζιτζι
-
δεν λεω ειναι αλλα δεν ειναι και τοσο πολυ ρε παιδια? ...δεν ξερω αν εχετε οδηγησει 207 307 308 φιατ gp , mito (σιγουρα καποιο απο αυτα)κτλ δεν διαφερουν πολυ
Να σημειώσω οτι τα ραδιοφωνα εχουν μια λειτουργεια η οποια κρατα σταθερη την ενταση του ηχου ακομα και αν δυναμώνει ο θορυβος της καμπινας αυξανοντας αναλογα και την ενταση -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
δεν λεω ειναι αλλα δεν ειναι και τοσο πολυ ρε παιδια? ...δεν ξερω αν εχετε οδηγησει 207 307 308 φιατ gp , mito (σιγουρα καποιο απο αυτα)κτλ δεν διαφερουν πολυ
Να σημειώσω οτι τα ραδιοφωνα εχουν μια λειτουργεια η οποια κρατα σταθερη την ενταση του ηχου ακομα και αν δυναμώνει ο θορυβος της καμπινας αυξανοντας αναλογα και την εντασηεχω μπει και σε 207 GT και σε 308 και σε GP και εχει διαφορα αρκετη κιολας!!!! οσο για το ραδιοφωνο οπως ξερεις οταν ειναι στο auto volume απλα πχ απο το 1 το ανεβαζει μονο του στο 2 ή στο 3 εδω εμεις επιτηδες το κατεβασαμε παλι στο 1 για να δουμε ποσο καλη ηταν η ηχομονωση!!!!!!
-
τι να πω.... ισως κανω λαθος.... ο κινητηρας ναι ...ειχε πολυ καλη μονωση ο αερας οχι και τοσο...
ισως κανω λαθος...ευκαιρια η μαλλον δικαιολογια να ξανα οδηγησω ds3
Citroen DS3